Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
necky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne jan 20, 2008 5:21 pm
Kraj: kamnik

kako kaj z lazjim vztrajnikom

Napisal/-a necky Ne jan 20, 2008 10:02 pm

zivjo.

zanima me kje bi se dalo dobiti lazji vztrajnik pa pri cem se potem pozna in kako kaj pri speljevanju nekateri pravjo da moras z vec gasa speljevat.Sem slisu da se da dobit vse v kompletu vztrajnik,lamelo,kosaro,potisni lezaj kje bi se to dalo dobiti kam naj se obrnem.

hvala za odgovore.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne jan 20, 2008 10:10 pm

Če se prijaviš na http://www.team-vw.si/ ti bo uporabnik "Highlander" razložil vse (sam je to delal za passata arrivo....)
 
necky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne jan 20, 2008 5:21 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a necky Ne jan 20, 2008 10:12 pm

a je isto kot za vti-ja.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne jan 20, 2008 10:15 pm

necky je napisal/-a:a je isto kot za vti-ja.

....."drejanje" je drejanje .........odmontiraš vztrajnik ga neseš nekomu, ki ma stroj in ti ga podreja (on je serijskega, ki je težak 6.5 kg spravil na 4.5kg) ...ni bilo nobenega problema, le na "štant" gasu je avto laufal na 1200 rpm.......to ti je edini način, kupil že "lajšanega" ne boš nikjer ....
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne jan 20, 2008 10:28 pm

Komot kupi lajšanega, se dobi aftermarket zadeve brez problema, ampak so tudi cene hude.
Če imaš serijski motor potem je brezveze samo lajšati vztrajnik.
Drugače pa z lažjim vztrajnikom zmanjšaš vrteče se mase, kar pripomore k boljši odzivnosti motorja in zaradi manjše mase malce manjši izgubi konjev. Po drugi strani pa se lahko pojavi nemiren tek pri nižjih obratih in motor hitreje zgublja obrate ob obremenitvi oz. ob spuščenem gasu.
Sam sem olajšal vztrajnik za več kot tretjino prvotne teže, pa motor še lepo lavfa v prostem teku, odzivnost na gas pa je malo boljša.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Ne jan 20, 2008 10:28 pm

sašo5 je napisal/-a:
necky je napisal/-a:a je isto kot za vti-ja.

....."drejanje" je drejanje .........odmontiraš vztrajnik ga neseš nekomu, ki ma stroj in ti ga podreja (on je serijskega, ki je težak 6.5 kg spravil na 4.5kg) ...ni bilo nobenega problema, le na "štant" gasu je avto laufal na 1200 rpm.......to ti je edini način, kupil že "lajšanega" ne boš nikjer ....
Za Hondo pa marsker drug japonski avto se da dobit ;)
 
necky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne jan 20, 2008 5:21 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a necky Ne jan 20, 2008 10:30 pm

Eni hondasi pravjo da so vse skup kupili nekaksen alu.vztrajnik z lamelo in kosaro pa da ma okol 4kg.da se original nesplaca drejat ker ni nobenga ucinka sam denar stran vrzes.[/i]
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne jan 20, 2008 10:32 pm

drmocar je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
necky je napisal/-a:a je isto kot za vti-ja.

....."drejanje" je drejanje .........odmontiraš vztrajnik ga neseš nekomu, ki ma stroj in ti ga podreja (on je serijskega, ki je težak 6.5 kg spravil na 4.5kg) ...ni bilo nobenega problema, le na "štant" gasu je avto laufal na 1200 rpm.......to ti je edini način, kupil že "lajšanega" ne boš nikjer ....
Za Hondo pa marsker drug japonski avto se da dobit ;)

....toliko boljš.... :D
P.S nekje 500 eur bi se tud zihr cena znala vrtet?
 
necky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne jan 20, 2008 5:21 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a necky Ne jan 20, 2008 10:43 pm

hvala za odgovore tok da vem priblizno na cem sem.

LP.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne jan 20, 2008 11:04 pm

drmocar je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
necky je napisal/-a:a je isto kot za vti-ja.

....."drejanje" je drejanje .........odmontiraš vztrajnik ga neseš nekomu, ki ma stroj in ti ga podreja (on je serijskega, ki je težak 6.5 kg spravil na 4.5kg) ...ni bilo nobenega problema, le na "štant" gasu je avto laufal na 1200 rpm.......to ti je edini način, kupil že "lajšanega" ne boš nikjer ....
Za Hondo pa marsker drug japonski avto se da dobit ;)


tudi za pugije sem videl aluminjast vztrjanik na netu.... ;) hehe...oz na ebay-u..

drugace....kaj je bolje imet lazji vztrajnik al ne? :)..jah to da imas manj iz lazje vrtece se mase je res....je pa tudi res da ko si brez gasa imas manj vztrajnih sil, ki silijo da se motor vrti.....torej?? :)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Ne jan 20, 2008 11:23 pm

Dariooo je napisal/-a:
drmocar je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
necky je napisal/-a:a je isto kot za vti-ja.

....."drejanje" je drejanje .........odmontiraš vztrajnik ga neseš nekomu, ki ma stroj in ti ga podreja (on je serijskega, ki je težak 6.5 kg spravil na 4.5kg) ...ni bilo nobenega problema, le na "štant" gasu je avto laufal na 1200 rpm.......to ti je edini način, kupil že "lajšanega" ne boš nikjer ....
Za Hondo pa marsker drug japonski avto se da dobit ;)


tudi za pugije sem videl aluminjast vztrjanik na netu.... ;) hehe...oz na ebay-u..

drugace....kaj je bolje imet lazji vztrajnik al ne? :)..jah to da imas manj iz lazje vrtece se mase je res....je pa tudi res da ko si brez gasa imas manj vztrajnih sil, ki silijo da se motor vrti.....torej?? :)

LP

Torej je za normalno vožnjo brez veze, če si pa že veliko vložil v tuning in bi se ti to poznalo, potem pa go for it :D

necky je napisal/-a:Eni hondasi pravjo da so vse skup kupili nekaksen alu.vztrajnik z lamelo in kosaro pa da ma okol 4kg.da se original nesplaca drejat ker ni nobenga ucinka sam denar stran vrzes.[/i]

Ja če bi original na 4kg podrejal, da bi bila masa ista, potem bi se poznalo, al ne? Al kakšne so potem še vedno prednosti alu vztrajnika?

lp
 
necky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne jan 20, 2008 5:21 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a necky Po jan 21, 2008 11:08 pm

da se podrejat original na 4kg je vprasanje ce zdrzi ker se prevec mase dol pobere prevec ga mors navrtat.poznl bi se pa,ce bi zdrzu.Sem mal prasu ljudi ki imajo to stvar v avtu.Da se kar veliko pozna.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po jan 21, 2008 11:47 pm

necky je napisal/-a:se kar veliko pozna.


Na dobro al na slabo...kko, v cem, kje, zakaj?...dej povej kej vec?
Drugace pa se dobi ze predelane alu vztrajnike, ki so lazji... ;)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P To jan 22, 2008 1:28 am

Dariooo je napisal/-a:
necky je napisal/-a:se kar veliko pozna.


Na dobro al na slabo...kko, v cem, kje, zakaj?...dej povej kej vec?
Drugace pa se dobi ze predelane alu vztrajnike, ki so lazji... ;)

LP

Dariooo, necky je avtor teme, ki ravno sprašuje to kar si ga vprašal :) Kar je povedal je pa on slišal od drugih ;)
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To jan 22, 2008 9:46 am

ja to sem zastopu da je slisal od drugih...ampak js ko neki slisim, kar me zanima se poglobim v temo, pa da mi se kaj povej...kako in kaj...zato sm reku da naj pove kej vec....ja mu niso rekli..ej je ful razlike....in caw...kaj mislis?? :lol:

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jan 22, 2008 10:36 am

Jst sm na svojem avtu dal 2kg lažji vstrajnik, pa se kr pozna.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To jan 22, 2008 1:52 pm

nebivedu je napisal/-a:Jst sm na svojem avtu dal 2kg lažji vstrajnik, pa se kr pozna.


se pozna...pri cemu? se lazje suce na obrate??...al?

lP
Slika
 
Uporabniški avatar
ru7
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: To feb 20, 2007 4:46 pm

Napisal/-a ru7 To jan 22, 2008 2:24 pm

Živjo, za honde je kr lepa izbira.

Priporočam tega ki ga imam sam na vtiju, ACT prolite 4kg. Speljuje se z malo več gasa, zvrti se pa dosti lepše. če se prijaviš na www.jdm.si forumu se boš lahko pridružu kakemu skupinskemu nakupu in te ne bo tko dost pršlo...

http://www.jhpusa.com/catalog/product_i ... cts_id=372

cena je okol 250 eur s vsemi stroški
I would make no more than 0.5 horsepower. A horse can make 1, and since I'm not a horse, then 0.5 hp sounds like a good figure.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jan 22, 2008 2:37 pm

Dariooo je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Jst sm na svojem avtu dal 2kg lažji vstrajnik, pa se kr pozna.


se pozna...pri cemu? se lazje suce na obrate??...al?

lP


Lažje pride v obrate, mal boljša je končna, v klanec se pa pozna da ne more več tok hitro (no na začetku že, celo hitreje kot prej, proti koncu klanca mu pa zmanjkuje).
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas To jan 22, 2008 4:32 pm

jaz ga dobim poleg drugih reči jutri:)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov