Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
debevec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: So feb 02, 2008 5:25 pm

KAKO PRIDOBITI VEC KONJEV PRI BMW 320Ci (150km)

Napisal/-a debevec Ne apr 20, 2008 9:31 am

Lp! mene pa zanima kako pri bencincu 2.0 150km pridobil se par konjev??
 
Uporabniški avatar
Kukec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 701
Pridružen: Ne feb 06, 2005 6:38 pm

Napisal/-a Kukec Ne apr 20, 2008 9:42 am

tako da kupiš, 328 ali pa 330 ci :Dhhe... malo heca...
teh par konjev, kolk si napisal se da pridobit z komplet izpuhom.. samo vrjemi na moči se nebo dosti poznalo v denarnici pa kar precej.... če hočeš da se orng pozna, potem rabiš kak supercharger kit al pa kaj podobnega....
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Ne apr 20, 2008 9:58 am

živjo
en moj prijatel se s tem ukvarja in predeluje vozila in montira turbine v avte,...
vozi tudi DRAGE,mogoče si ga že kje videl ima rdečega nisana 100
če rabiš njegovo št. ti jo lahko dam in ga pokličeš,on ti lahko svetuje kaj bi bilo pametno naredit!
LP
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne apr 20, 2008 10:24 am

Vse se da, ampak vprašanje če se ti stroškovno splača?

Drugače pa komplet izpuh, kakšno ostrejšo odmično, remap ECU-ja...
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
TDI freak
Novinec
 
Prispevkov: 158
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:43 pm
Kraj: okolica Celja

Napisal/-a TDI freak Ne apr 20, 2008 12:31 pm

Na koncu boš ugotovil da se res nabolj izplača to kar ti je svetoval Kukec v prvem stavku.
____________________
TDI power rules forever
____________________
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Ne apr 20, 2008 8:57 pm

Enkrat sem nekoga poslušal da naj bi se dalo elektronsko povišati blokado,se pravi da bi blokada kasneje ''sekala'' s tem naj bi pridobil par konjičkov.
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne apr 20, 2008 9:00 pm

SIMY001 je napisal/-a:Enkrat sem nekoga poslušal da naj bi se dalo elektronsko povišati blokado,se pravi da bi blokada kasneje ''sekala'' s tem naj bi pridobil par konjičkov.


se splača motor za 4 konje uničevat?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Ne apr 20, 2008 9:14 pm

blokada se premika če se po kakšnih resnejših predelavah na grafu izkaže da bi moč še naraščala v višje obrate a le to prekine blokada...
Pri resnejšem višanju obratov je potrebno tudi kaj dodatnega postoriti na motorju (druge vzmeti ventilov,lajšanje in balansiranje glavne gredi...).

Pri serijskem motorju brez predelav je kakršnokoli višanje obratov brezpredmetno, ker takrat že zdavnaj začne moč upadati in ne boš dobil pol kurca ven. Če imaš najvišjo moč pri naprimer 6000obratih in blokado na 6500, mislim da ti more logika povedat dovolj.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne apr 20, 2008 9:30 pm

Na mojem avtu je uradno najvišja moč pri 6000 obratih, blokada pa na 7500, ampak v teh 1500 obratih se kr orenk pozna, da avto vleče.
Old subarus never die, they just get faster!
 
w!cked
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po nov 05, 2007 4:52 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a w!cked Ne apr 20, 2008 11:00 pm

Imas BMWa ? Imas BMWa 1998+ letnik ? Hoces imeti nekaj boljsega in hitrejsega ?
Potem ne premisluj vec naprej prodaj tega BMWa za 10000 odvisno na letnik
in imel bos dosti denarja za BMWa ki te bo popeljal do 100 v par sekundah in do
koncne hitrosti 300+km.

KUPI BMWa 850I !!!!!!


KAJ SE CAKAS ? HITRO 850ko KUPIT ?
Ce kliknes sedaj na spodnji link in kupis avto danes zraven dobis se bencina za 20 eu.

Imel bos vse kar si zelis hitrost, zvok, izgled, pospesek...

Se se odlocas? Stop z temlem BEMFOM Bos se Kralj Cefurjev hiter ga kup...Preden ga
kak cigo ukrad pa proda na DINOSu....

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2026448
...w!cked on the run...
Admin Team - GoDaddy.com
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne apr 20, 2008 11:04 pm

vse lepo in prav vendar ta bmw realnih 300 nikol ni vidu pa nikol nebo ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Po apr 21, 2008 12:28 am

poraba pa ... :bonk :jao: :ue :noro :pij: :nae
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: KAKO PRIDOBITI VEC KONJEV PRI BMW 320Ci (150km)

Napisal/-a sašo5 Po apr 21, 2008 7:54 am

debevec je napisal/-a:Lp! mene pa zanima kako pri bencincu 2.0 150km pridobil se par konjev??

....čist tako, ena realna stvar (in tudi stroškovno v mejah normale) mislim, da bi ti SKN-ovci enih 15 konjčkov "pridobili" z remapom ecu-ja, vložek športnega fillta, pa izpuh(tu zna cena varirat, odvisno od želj) ampak tam za enih 800 eur bi se po moje že dalo.........(nekaj se bo poznalo, odzivnost bo boljša, lažje bo motor dihal - pa obvezno omw-jeva 100, ali 98(petrol))
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Po apr 21, 2008 1:32 pm

stvar je odvisna od tega kaj hočeš in kolko si pripravljen dnarja vložit
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po apr 21, 2008 3:08 pm

batzajle dajo takoj ene 40 konjev.. :o
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Po apr 21, 2008 4:16 pm

Ne vem zakaj bi avto ki ima blokado na 7000 obratih slabše vlekel če bi blokada sekala pri 8000 obratih,boš rekel da cestni motorji pri 7000 obratih bolje vlečejo kot pri 13000 ?
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po apr 21, 2008 4:22 pm

SIMY001 je napisal/-a:Ne vem zakaj bi avto ki ima blokado na 7000 obratih slabše vlekel če bi blokada sekala pri 8000 obratih,boš rekel da cestni motorji pri 7000 obratih bolje vlečejo kot pri 13000 ?

ti pa si brihtna glavca.
mislim da ni avta ki bi imeu najvecjo moc ravno pred blokado :!: :!:
ce ma bmw blokado na 6700 rpm ma maximalno moc nekje pri 6300 rpm po pa moc samo se pada.in kaj bi dosegu ce bi blikado premaknu?
ja res je ja NIC.
pa lepo je fant napisau da to pride v postev samo pri resnih predelavah pod dolocenimi pogoji ki jih je tud navedu.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po apr 21, 2008 4:23 pm

zato ker graf krivulje pada...tam ni več navora...pa kak lahka primerjaš ti cestne motorje z osebnim avtom...cestni motorji majo največje navore skor pr blokadi zato vlečejo...pa še motor ma 200 kil pa 200 navora in za tako malo tež motor vleče ko nor tud od 5000 rpm napej...avto ma pa zikoristek največjega navora u določenih vrtlajijh
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Po apr 21, 2008 4:43 pm

SIMY001 je napisal/-a:Ne vem zakaj bi avto ki ima blokado na 7000 obratih slabše vlekel če bi blokada sekala pri 8000 obratih,boš rekel da cestni motorji pri 7000 obratih bolje vlečejo kot pri 13000 ?

ker verjamem da dyno grafa verjetno še nisi videl ti dam dva primera ki sem jih na hitrco našel na googlu. Niti nevem za katere avtomobile sta, sta pa samo za primer.

Na prvem primeru vidiš kako ima avto najvišjo moč pri nekje 7700 RPM, blokada pa je nastavljena na 9300. Zdej mi pa povej kako boš ti kakšne konje ven izvlekel z višanjem blokade, če pa nad 8300 moč samo še pada. In tako je pri večini serisjkih avtov
http://www.bikes-n-spikes.org/maint/dyno/mica-dyno.jpg

Na tem tadrugem grafu se pa vidi da bi moč še naraščala, a to prepreči blokada na 8200. No in tukaj se potem splača prestavljat blokado. Kot sem že rekel, to ponavadi pride po predelavah, s tem pa ne mislim na športni filter in nalepko na pokrovčku od tanka.
http://video.maxrev.net/Evasive/evasive70mm.jpg
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Po apr 21, 2008 4:49 pm

Lepo si povedal da bi se pri drugem grafu splačalo prestaviti blokado,zato bi avto mogu dat na valerje pa bi videl kako in kaj in ne misliti da ste najpametnejši
če imate izpit za avto.
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov