urosr je napisal/-a:Načeloma se poraba naj nebi povečala, lahko pa se tudi to zgodi, sploh pri vozilih z LMM, sam messer zazna zrak, blov off ga pa spusti v ozračje in ne nazaj u sistem, za LMM, je pa tud res da vsak bol prtiska gas ker lepš pihne, priporočam pa blow off znamke bonalume dobiš ga pri rsr, izredno lep zvok ter kvalitetna izdelava, sm ze tri zmontiru in vsak je deloval super. aja pa še nekaj orginal Blovoff spusti zrak pred turbino ne pa u izpušni sistem.
R 34 GT-R je napisal/-a:urosr je napisal/-a:Načeloma se poraba naj nebi povečala, lahko pa se tudi to zgodi, sploh pri vozilih z LMM, sam messer zazna zrak, blov off ga pa spusti v ozračje in ne nazaj u sistem, za LMM, je pa tud res da vsak bol prtiska gas ker lepš pihne, priporočam pa blow off znamke bonalume dobiš ga pri rsr, izredno lep zvok ter kvalitetna izdelava, sm ze tri zmontiru in vsak je deloval super. aja pa še nekaj orginal Blovoff spusti zrak pred turbino ne pa u izpušni sistem.
Blow off in LMM pa res nimata nič skupnega, LMM je v ohišju zračnega filtra in odčitava količino zraka ki prihaja skozi filter, blow off pa samo odvaja stisnjen zrak ki še ostane v turbini ko spustiš plin, s tem se razbremenijo lopatice in os v turbini.
Poraba se lahko poveča samo s psihološkega vidika, ker ti je zvok ki piha pač všeč in zaradi tega še bolj pritiskaš na plin.
urosr je napisal/-a:R 34 GT-R je napisal/-a:urosr je napisal/-a:Načeloma se poraba naj nebi povečala, lahko pa se tudi to zgodi, sploh pri vozilih z LMM, sam messer zazna zrak, blov off ga pa spusti v ozračje in ne nazaj u sistem, za LMM, je pa tud res da vsak bol prtiska gas ker lepš pihne, priporočam pa blow off znamke bonalume dobiš ga pri rsr, izredno lep zvok ter kvalitetna izdelava, sm ze tri zmontiru in vsak je deloval super. aja pa še nekaj orginal Blovoff spusti zrak pred turbino ne pa u izpušni sistem.
Blow off in LMM pa res nimata nič skupnega, LMM je v ohišju zračnega filtra in odčitava količino zraka ki prihaja skozi filter, blow off pa samo odvaja stisnjen zrak ki še ostane v turbini ko spustiš plin, s tem se razbremenijo lopatice in os v turbini.
Poraba se lahko poveča samo s psihološkega vidika, ker ti je zvok ki piha pač všeč in zaradi tega še bolj pritiskaš na plin.
Ti ko misliš da gre zrak iz orginal BP ventila v izpuh pa me prosim ne uči, hvala...
lp
R 34 GT-R je napisal/-a:Ja kam pa gre?? Zgleda da ti res niso jasne niti elementarne stvari? Original diverter valve ima 3 nastavke za cevi, blow off pa samo 2.
MikeLima je napisal/-a:R 34 GT-R je napisal/-a:Ja kam pa gre?? Zgleda da ti res niso jasne niti elementarne stvari? Original diverter valve ima 3 nastavke za cevi, blow off pa samo 2.
V izpuh ze ne. Tja gre kak EGR ali kakorkoli se ze rece tisti ekoloski napravi pri kaki avtomobilski firmi. Kolikor je meni znano, obstajata dve podobni sorti release oziroma off ventilov. Ena je pop (dva debela prikljucka in en tanjsi), druga je blow (en debel in en tanjsi in reze naokrog). Prva sorta je na vecini serijskih turbo avtov in nje izpust pelje za merilec pretoka (ce ta je), druga pa visek spusca v zrak. Ime je stvar terminologije, ki je vse prej kot enotna. Piskajoci in puhajoci avti so imeli vzornike v dirkalnih Lanciah in Escortih starejsih generacij, novejsi in sodobni ta zrak ponucajo za kaj pametnejsega.
Blowoff ventil zna povzrocati tezave pri avtih z MAF merilnikom, a se da to obiti, ce je tuner dovolj posvecen
LP
Jest
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov