Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
igor84
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: To sep 11, 2007 7:43 pm

blow off ventil

Napisal/-a igor84 Ne apr 27, 2008 8:47 pm

LP!

Vem da je veliko napisanega glede tega ventila vendar nikjer nisem zasledil oz.nasel kaksne sheme oz.slike, kam tocno se to pravzaprav montira...
BIl sem pri A3M-mu in so mi dejali,da je zelo veliko dela z montazo tega ventila, za ceno montaze pa mi niso znali povedat...Zelo rad pa bi si ga dal namontirat v passata 1.8 T, letnik 98...

Je res potrebna strokovna montaza???
Ali ga je ze kdo sam montiral oz. kolko ga je prisla montaza???
Kateri BOV mi priporocate???

(ce ima kdo ta ventil namescen v vozilu bi ga prosil za par slik-predvsem me zanimajo kam grejo cevke iz BOV-a)

Za odgovore se vam ze v naprej zahvaljujem !!!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne apr 27, 2008 9:02 pm

Serijski blow off demontiras ali pa ga pustis pa samo vakum cevko odklopis. Tole cevko pol priklopis na tale blow off ki ga bos dal gor. Montiras pa ga na pred sesalnim kolektorjem. Vglavnem med ic-jem in sesalnim kolektorjem ga nekam das.
Montiras lahko sam, moras pa tolko gledat da ti nebo spuscalo kje.
lp
 
igor84
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: To sep 11, 2007 7:43 pm

Napisal/-a igor84 To apr 29, 2008 10:13 am

Hvala ti: monster_d !!!
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To apr 29, 2008 10:50 am

Pri Passatu je desno od kilerja spodaj, gledano v smeri vožnje.
RiDe hArD
 
Tomaz89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne apr 06, 2008 9:55 am

Napisal/-a Tomaz89 Sr jul 23, 2008 4:25 pm

Mene pa zanima če se da tudi ta blow off ventil namontirat na TD motorje?
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jul 23, 2008 5:03 pm

Obstaja tudi za tdi-je, ampak je drugačen kot bencinski, tudi montaža je bistveno bolj komplicirana.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Sr jul 23, 2008 6:48 pm

ali kaj bistvenega pridobiš z teb blow off venitlom ?

slišal sem da je samo zvok in poraba večja??
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jul 23, 2008 7:12 pm

HaMzO je napisal/-a:ali kaj bistvenega pridobiš z teb blow off venitlom ?

slišal sem da je samo zvok in poraba večja??


Prav 0 ne pridobiš, razen sikajočega zvoka, ker spuščaš zrak iz turbine v ozračje, originalen ventil pa ga spušča v izpuh.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Sr jul 23, 2008 7:46 pm

jaz bi se osebno z kakšnim majstrom domenu tole....ker je treba pravi BOV kupit in ga nastavit tudi glede pritiska, kakor jaz vem...kupi kvalitetni blow off ventil , ker nekateri BOV-i tudi štekajo..

lp
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Sr jul 23, 2008 8:22 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:
HaMzO je napisal/-a:ali kaj bistvenega pridobiš z teb blow off venitlom ?

slišal sem da je samo zvok in poraba večja??


Prav 0 ne pridobiš, razen sikajočega zvoka, ker spuščaš zrak iz turbine v ozračje, originalen ventil pa ga spušča v izpuh.


no saj..a se kaj poraba poveča??
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jul 23, 2008 8:25 pm

Ni razloga da bi se, logično pomisli.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr Sr jul 23, 2008 8:29 pm

Načeloma se poraba naj nebi povečala, lahko pa se tudi to zgodi, sploh pri vozilih z LMM, sam messer zazna zrak, blov off ga pa spusti v ozračje in ne nazaj u sistem, za LMM, je pa tud res da vsak bol prtiska gas ker lepš pihne, priporočam pa blow off znamke bonalume dobiš ga pri rsr, izredno lep zvok ter kvalitetna izdelava, sm ze tri zmontiru in vsak je deloval super. aja pa še nekaj orginal Blovoff spusti zrak pred turbino ne pa u izpušni sistem.
Slika
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Sr jul 23, 2008 8:53 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Ni razloga da bi se, logično pomisli.


jz sprašujem zato ker sm slišal da je kao večja poraba, zato sm pa prašu,
zdj ste mi povedal in zdj vem ;)

hvala
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jul 23, 2008 9:08 pm

urosr je napisal/-a:Načeloma se poraba naj nebi povečala, lahko pa se tudi to zgodi, sploh pri vozilih z LMM, sam messer zazna zrak, blov off ga pa spusti v ozračje in ne nazaj u sistem, za LMM, je pa tud res da vsak bol prtiska gas ker lepš pihne, priporočam pa blow off znamke bonalume dobiš ga pri rsr, izredno lep zvok ter kvalitetna izdelava, sm ze tri zmontiru in vsak je deloval super. aja pa še nekaj orginal Blovoff spusti zrak pred turbino ne pa u izpušni sistem.


Blow off in LMM pa res nimata nič skupnega, LMM je v ohišju zračnega filtra in odčitava količino zraka ki prihaja skozi filter, blow off pa samo odvaja stisnjen zrak ki še ostane v turbini ko spustiš plin, s tem se razbremenijo lopatice in os v turbini.

Poraba se lahko poveča samo s psihološkega vidika, ker ti je zvok ki piha pač všeč in zaradi tega še bolj pritiskaš na plin.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr Sr jul 23, 2008 9:12 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:
urosr je napisal/-a:Načeloma se poraba naj nebi povečala, lahko pa se tudi to zgodi, sploh pri vozilih z LMM, sam messer zazna zrak, blov off ga pa spusti v ozračje in ne nazaj u sistem, za LMM, je pa tud res da vsak bol prtiska gas ker lepš pihne, priporočam pa blow off znamke bonalume dobiš ga pri rsr, izredno lep zvok ter kvalitetna izdelava, sm ze tri zmontiru in vsak je deloval super. aja pa še nekaj orginal Blovoff spusti zrak pred turbino ne pa u izpušni sistem.


Blow off in LMM pa res nimata nič skupnega, LMM je v ohišju zračnega filtra in odčitava količino zraka ki prihaja skozi filter, blow off pa samo odvaja stisnjen zrak ki še ostane v turbini ko spustiš plin, s tem se razbremenijo lopatice in os v turbini.

Poraba se lahko poveča samo s psihološkega vidika, ker ti je zvok ki piha pač všeč in zaradi tega še bolj pritiskaš na plin.


Ti ko misliš da gre zrak iz orginal BP ventila v izpuh pa me prosim ne uči, hvala...

lp
Slika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jul 23, 2008 9:17 pm

urosr je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:
urosr je napisal/-a:Načeloma se poraba naj nebi povečala, lahko pa se tudi to zgodi, sploh pri vozilih z LMM, sam messer zazna zrak, blov off ga pa spusti v ozračje in ne nazaj u sistem, za LMM, je pa tud res da vsak bol prtiska gas ker lepš pihne, priporočam pa blow off znamke bonalume dobiš ga pri rsr, izredno lep zvok ter kvalitetna izdelava, sm ze tri zmontiru in vsak je deloval super. aja pa še nekaj orginal Blovoff spusti zrak pred turbino ne pa u izpušni sistem.


Blow off in LMM pa res nimata nič skupnega, LMM je v ohišju zračnega filtra in odčitava količino zraka ki prihaja skozi filter, blow off pa samo odvaja stisnjen zrak ki še ostane v turbini ko spustiš plin, s tem se razbremenijo lopatice in os v turbini.

Poraba se lahko poveča samo s psihološkega vidika, ker ti je zvok ki piha pač všeč in zaradi tega še bolj pritiskaš na plin.


Ti ko misliš da gre zrak iz orginal BP ventila v izpuh pa me prosim ne uči, hvala...

lp


Ja kam pa gre?? Zgleda da ti res niso jasne niti elementarne stvari? Original diverter valve ima 3 nastavke za cevi, blow off pa samo 2.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr jul 23, 2008 9:39 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Ja kam pa gre?? Zgleda da ti res niso jasne niti elementarne stvari? Original diverter valve ima 3 nastavke za cevi, blow off pa samo 2.


V izpuh ze ne. Tja gre kak EGR ali kakorkoli se ze rece tisti ekoloski napravi pri kaki avtomobilski firmi. Kolikor je meni znano, obstajata dve podobni sorti release oziroma off ventilov. Ena je pop (dva debela prikljucka in en tanjsi), druga je blow (en debel in en tanjsi in reze naokrog). Prva sorta je na vecini serijskih turbo avtov in nje izpust pelje za merilec pretoka (ce ta je), druga pa visek spusca v zrak. Ime je stvar terminologije, ki je vse prej kot enotna. Piskajoci in puhajoci avti so imeli vzornike v dirkalnih Lanciah in Escortih starejsih generacij, novejsi in sodobni ta zrak ponucajo za kaj pametnejsega.
Blowoff ventil zna povzrocati tezave pri avtih z MAF merilnikom, a se da to obiti, ce je tuner dovolj posvecen ;)

LP

Jest
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jul 23, 2008 9:48 pm

MikeLima je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:Ja kam pa gre?? Zgleda da ti res niso jasne niti elementarne stvari? Original diverter valve ima 3 nastavke za cevi, blow off pa samo 2.


V izpuh ze ne. Tja gre kak EGR ali kakorkoli se ze rece tisti ekoloski napravi pri kaki avtomobilski firmi. Kolikor je meni znano, obstajata dve podobni sorti release oziroma off ventilov. Ena je pop (dva debela prikljucka in en tanjsi), druga je blow (en debel in en tanjsi in reze naokrog). Prva sorta je na vecini serijskih turbo avtov in nje izpust pelje za merilec pretoka (ce ta je), druga pa visek spusca v zrak. Ime je stvar terminologije, ki je vse prej kot enotna. Piskajoci in puhajoci avti so imeli vzornike v dirkalnih Lanciah in Escortih starejsih generacij, novejsi in sodobni ta zrak ponucajo za kaj pametnejsega.
Blowoff ventil zna povzrocati tezave pri avtih z MAF merilnikom, a se da to obiti, ce je tuner dovolj posvecen ;)

LP

Jest


Kaj pa potem merilec naredi s tem umazanim zrakom? Pri novejših avtih se ta zrak ne spušča v ozračje, ker naj bi z vidika okolje-varstvenikov presdstavljal vir onesnaženja, zaradi bencinskih in oljnih hlapov ki jih vsebuje...
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr Sr jul 23, 2008 9:50 pm

Turbina ga posesa nazaj u sistem, sam ga pa nekaj se vedno uide v kontra smer cez LMM tam pa rata problem ce ga ni, sam tk ko je mike povedu tudi to se zrihta.
Slika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jul 23, 2008 9:53 pm

Topel zrak nazaj v sistem?
RiDe hArD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov