Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
boris22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe sep 10, 2004 9:56 pm
Kraj: OBALA

Renault motor 1.4 16v problem?

Napisal/-a boris22 Po jul 07, 2008 6:56 pm

Sem lastnik renault modusa letnik 2007 z motorjem 1.4 16v s 98 konji. Modus naj bi imel 1130 kg, pospešek 11,4 s do 100 km/h ter končno hitrost 177 po podatkih Renaulta. Zdej po 1 letu sem ga peljal na servis ter jim rekel, da je z mašino nekaj narobe, ker ne gre kot bi moral. Na končne ne gre več kot 155 km/h. Rdeče polje ima pri 6.000 obratih vendar v 3, 4 ter 5 predstavi težko prideš čez 4.000 max 4.500. Testiral sem razliko z audijem tdi 1.9 s 105 konji. Audi je za dobirh 100 kg težji ter ima enak pospešek kot modus (11,4) s tem da testirani a3 ima s-line opremo 225/45/17 dimenzijo pneumatik. Eni boste rekli, da ni primerjave s temi dvemi avti, ker audi je dizel ampak žal še enega takega renaulta nimam na raspolago, da bi ga lahko primerjal z mojim. Testiral sem na enakem odseku imel v obeh primerih v 3. predstavi in vozil z začetno hitrostjo 70 km/h ter pospeševal na polno približno 500-800m v rahel klanec. Modusa sem mogel tulit v 3-ji in dosegel 89 km/h z audijem pa dosegel 135 Km/h v četrti. Zanimivo je to, da z obema sem dosegel 4.000 obratov audi ima na 4200 rdeče polje, modusa pa 6000. Ko sem ga peljal na servis na renault sem povedal da auto ne gre kot bi moral pa so mi rekli, da ga bojo priklopili na tester in ko sem ga prišel iskat so mi rekli, da tester ni nič pokazal in da žal, ker auto mora ustrezati normativom euro 4, da je zadušen in ne bo šel nikoli boljše kot zdej. Zdej me zanima če ima kdo podobne izkušnje kot jaz in kaj v tem primeru narediti. Oče ima roverja 200 z motorjem 1.4 s 75 km in avto gre resnično boljše kot moj. Čeprav naj bi imel končno 165 km/h ter pospešek 13,3 s do 100 km/h. Ena možnost bi bila peljat na rsr ter preiskusit na valjih kolikšna je njegova moč. Čipat pa itak nima smisla, ker pridobim največ 6-7 km ter mi gre 4 letna garancija. Serviserji vidijo na računalniku, da je bil čip predelan glede na to, da se parametri na testerju spremenijo in odstopajo od normale. Samo ne vem kaj bi lahko s tem dosegel če dokažem renaultu da ima moj avto npr 80 km namesto 98. Z moje strani pa je neumno da plačujem zavarovanje za avto ki dejansko nima 98 km.Tukaj imate 2 filemčka, ki kažeta kako naj bi se moral vrteti ta motor, res da gre za cliota samo vseeno pride do 6.000 obratov.
http://www.youtube.com/watch?v=PvOkEZnj ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=xoWpHK5z ... re=related
Zadnjič spremenil boris22, dne Po jul 07, 2008 7:16 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po jul 07, 2008 7:08 pm

doma mamo tud 1.4 98 konjev megane..
pa ti povem da tud ne pride čez 4500 obratov v 5, ker je itak že takrat hitrost tolk ko je po knjižiči (170-180 ne vem zdej)
glede tvoje končne pa nevem.. (avto je mal višji..)
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Po jul 07, 2008 7:12 pm

Ce te to tako moti, pojdi na valarje. Nevem zakaj kompliceras, sploh si pa dal take dve primerjave da adiopamet.
In vrjemi avto ima toliko kW, mogoce je odstopanje eden ali dva max.
Mene za modija!!! :)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po jul 07, 2008 7:22 pm

target_practice je napisal/-a:In vrjemi avto ima toliko kW, mogoce je odstopanje eden ali dva max.

...ma na "kurveli" ja... :lol:
Na kolesu pa :?:

Boris 22: nikamor ne hodi, zahtevaj na pooblaščencu izvedenca, naj avto stestirajo..........

P.S enkrat davno smo imeli podoben problem na službenem VW Transporteju......po izvedenčevem pregledu je bilo ugotovljeno, da je narobni menjalnik vgrajen v vozilo - po menjavi je "letel ko sneta sekira"
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po jul 07, 2008 7:55 pm

Hmm kako pravis, da v 3. prestavi tezko prides do 4000 rpm? Po ravnem v 3. bi moral it do limitatorja, ~6500 rpm. Milsim ce pride do 4000, bo šel tudi cez, sej imas najvec navora glih med 3500 pa 5500...

Drugace pa ..... tezek avto, velik zracni upor, pod 4000 rpm len motor pa dolge prestave vse to zniza performanse avta... povprecen clovek pa tak ne gre cez 4000 rpm :)
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
boris22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe sep 10, 2004 9:56 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a boris22 Po jul 07, 2008 8:15 pm

target_practice jaz sem se že vozil z cliotom III z istim motorjem in avto je resnično šel za znoret. Neki takega kot na prvem filemčku od youtube. Pri meni je problem ker avto pride samo do 4000 obratov rdeče polje pa se začne pri 6.000, pod 3.000 pa ne moreš vozit ker ne gre nikamor. Lahko se motim, vendar meni res ne zgleda kot da bi imel 98 km. Mislim pa da bi vsak kompliciral če bi bil na morej mestu. Pač plačal sem avto, kateri naj bi imel 98 km in tudi hočem, da jih res ima. Kolega ima getza z motorjem 1.4 ter 97 km in tudi ta gre bolje od mojega, kljub isti masi 1133 kg ter pospešku 12,3 ter enaki končni 177 km/h. Glede audija a3 1.9 tdi ter mojim pa ne vem zakaj taka primerjava da adijo pamet, sej tisti audi ni s3, ampak samo 1.9 tdi, ki je za 7 konjev močnejši ter 150 kg težji od mojega. V končni fazi imata oba isti pospešek od 0-100 km/h, je pa res, da ima dizel več navora pri nizkih obratih. Vseeno ni opravičilo za tako različno izstopno hitrost 89 proti 135. Imam še eno vprašanje kaj bi se zgodilo če bi šel na renault z potrdilom, da avto ima npr 80 konjev? So mi dolžni naredit da ima avto 98?
Blinder pridem do 4000 obratov samo težko pridem čez, tistih 6000 pa je res daleč. Glede dolgih prenosov razumem, da bi zato bili poseški slabi, vendar potej logiki bi mogel pridobiti na končni ter po klancu navzdol ampak avto tudi po dol ne dobiva ne vem kako hitrost. (155-160) Čeprav mene zanimajo samo pospeški, redko kdaj vozim hitreje od 140. Glede teže pa avto ima 1130 kar spet ni velika teža. Mene zanima zakaj se avto ne zavrti do rdečega polja?
Zadnjič spremenil boris22, dne Po jul 07, 2008 8:23 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Po jul 07, 2008 8:20 pm

boris22 je napisal/-a:Imam še eno vprašanje kaj bi se zgodilo če bi šel na renault z potrdilom, da avto ima npr 80 konjev? So mi dolžni naredit da ima avto 98?


potemtakem bi vsi tisti (ki jim gre v nos 5 ali 10kW in zaradi tega padejo v visji razred)
hodili z raznimi grafi kjer so jim zmerili KM (RSR, SKN, Senica...) po potrdila na A teste
:roll: fant ne gre to kar tako
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
Pecho
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne avg 03, 2003 10:30 am
Kraj: Veleje Veleje

Napisal/-a Pecho Po jul 07, 2008 8:21 pm

Probajte pregledat vžigalne tuljave. Jst mam sicer Cliota II ampak je tudi 1.4 16V in se mi je dogajalo isto. Avto je bil mrtev od 3800+ RPM navzgor pa še poraba je bla vsaj za 1-2 l višja. A se mogoče pojavlja kako neprijetno cukanje v prostem teku?

Lp
P3cho
 
boris22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe sep 10, 2004 9:56 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a boris22 Po jul 07, 2008 8:36 pm

Dela mi vse ok nobenega zatikanja, z avtom sem drugače izredno zadovoljen le da ne gre kot drugi avti z približno istimi konji, avto mi izgleda res len kot da bi imel 20 konjev manj. Podobno se dogaja z maminim cliotom III kateri ima 1.2 8V motor z 60 konji. Samo tam je razumljivo avto ima samo 60 konjev in nimaš kej več pričakovat. ta pa ima 38 KM več. Oče od punce ima boro 1.9 tdi z 90 KM in je rekel, da ta moj ne gre nikamor proti njegovemu. Sej nočem težit samo me zanima če je res to normalno po ravnici gre še nekako ampak v klanec ga hitro zmanjka. Posledica tega je da morem vozit gas do konca ter tudi poraba je zaradi tega večja. Trenutno je cca 8l/100km. Bi bilo dobro narediti še test proti cliotu od mame, ker če bi šel isto potem pa bi bilo dejansko kej narobe. Na servisu pa so mi rekli, da je avto zamorjen, ker mora ustrezat euro 4 in da se bo treba s tem sprijaznit, ker oni ne morejo nič narediti če tester ne javlja napak.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po jul 07, 2008 8:45 pm

V klanec pa res avto ne gre nikamor, ga morš v visokih obratih vozt da gre kam..
maš avto že dolgo?
ker mamin odkar ga pol leta ne vozim jst je trenutno zdajle tud čist zamorjen, bi blo treba mal ga zbudit..
 
boris22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe sep 10, 2004 9:56 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a boris22 Po jul 07, 2008 8:52 pm

Drugače jaz nimam 22 let kolikor piše v mojem nicku, da ne bo pomote. Mamin sigurno ni zamorjen, ker ga večina brat vozi in on ga tera, to je tudi posledica tega da ima avto samo 60 KM, jaz ga že dolgo nisem vozil, ker imam mojega. Tega modusa pa imam 1 leto in sigurno ni ulenjen. Sem pač nek povprečen voznik, vozim nekako po omejitvah vendar v klanec in pri prehitevanjih hočem da potegne, še posebej če imam poleg sebe še koga.
Na pa še filemček od megana 1.4 16 v, da vidite kaj hočem povedat, motor se zvrti do 6.000 obratov pri meni pa samo do 4.000, bi dal kak filemček od modusa, samo zgleda, da se bolj malo prodajajo oz ni nobenega na youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=wCismV-IP84
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po jul 07, 2008 9:05 pm

ce si ga kupil rabljenega in je od vedno tako len, mogoce je kaj narobe z njim pa ga je zato prodajalec prodal :roll:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
boris22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe sep 10, 2004 9:56 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a boris22 Po jul 07, 2008 9:18 pm

Ne sem kupil novega z 0 Km in je od vedno tako len. Celo prvih 1000 km ni šel več kot 115 km/h pa je še slabše vlekel. Sem klical na renault, so rekli, da je to normalno in da se bo sam odblokiral pri 1000 km, če se ne motim. Pač elektronski omejevalec, da ga nebi preteral preden se še ulaufa. Malo se je odblokiral in zdej gre že lep čas isto, Mogoče pa se bo pri 10.000 km dokončno odblokiral. Zdej mi manjka samo še 500. ;) Imam pa 4 letno garancijo renault tako da s kakimi posegi za pridobit nekaj na moči raje nebi. Tako da kaki zračni filtri, izpuhi ter čipi odpadejo. Zanima me če je imel kdo kake podobne izkušnje oziroma če se kakemu z motorjem 1.4 16v z euro 4, motor zvrti do 6.000 obratov?
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po jul 07, 2008 9:21 pm

boris22 je napisal/-a:Ne sem kupil novega z 0 Km in je od vedno tako len. Celo prvih 1000 km ni šel več kot 115 km/h pa je še slabše vlekel. Sem klical na renault, so rekli, da je to normalno in da se bo sam odblokiral pri 1000 km, če se ne motim. Pač elektronski omejevalec, da ga nebi preteral preden se še ulaufa. Malo se je odblokiral in zdej gre že lep čas isto, Mogoče pa se bo pri 10.000 km dokončno odblokiral. Zdej mi manjka samo še 500. ;) Imam pa 4 letno garancijo renault tako da s kakimi posegi za pridobit nekaj na moči raje nebi. Tako da kaki zračni filtri, izpuhi ter čipi odpadejo. Zanima me če je imel kdo kake podobne izkušnje oziroma če se kakemu z motorjem 1.4 16v z euro 4, motor zvrti do 6.000 obratov?


ma itak mora it do 6000. Tisto o euro4 je bala ki si so jo izmislili. 98 je 98 konjev, euro4 gor euro4 dol.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
boris22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe sep 10, 2004 9:56 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a boris22 Po jul 07, 2008 9:31 pm

Jaz lahko 6.000 samo sanjam in v čem je lahko problem, da se avto ne zvrti do 6.000 obratov? Kaj mogoče lahko kdo dobi graf tega motorja, tam bi takoj videli do kolilko obratov bi se moral ta motor zvrtet.
Blinder jaz imam tudi tvojo teorijo. Euro 4 sploh nima veze z močjo ter obrati tukaj gre le za čistejše izpušne pline, kateri morejo biti pod normo ki usteza za euro4. Če hiša v tem primeru renault navaja podatke 98 km, 11,4 s do 100 km/h ter končno 177 jih more doseči v vsakem primeru ne glede na to če avto zamorijo, da dosežejo euro 4. Če ne pa naj napišejo da avto gre slabše in naj dajo točne podatke. Ne pa da morejo uporabniki ugotavljati ali je z avtom kej narobe ali pa je zaradi euro4, ker so morali avto zamorit, da dosežejo določene norme.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po jul 07, 2008 9:50 pm

pri 3750 rpm imas 127 nm.
ce imas 98 km pri 6000, je to 115 nm;
ce imas 98 km pri 5700, je to 121 nm.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Aldin20
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: So avg 04, 2007 1:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Aldin20 Po jul 07, 2008 9:54 pm

jaz imam 1.4 16v motor v meganu..pa morm rect da zlahka pride do 6000 obratov..pa koncna je tut lepa..po moje da je neki narobe..najbols da na servis ce je auto nov..upam da bos reso ;)
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ Po jul 07, 2008 10:06 pm

Ti se lepo do servisa zapelji, vzami enega mehanika ali pa nekoga, ki sprejema vozila v mehanični delavnici in hop, na poskusno vožnjo. Če se bodo poskušali kaj izgovarjat, pa najdite še enega modusa z isto motorizacijo in hop, še na drugo poskusno vožnjo. Pa ne se ustrašit njihovih razlag, če motor ne deluje pravilno. Sam imam z Renault servisom takšne izkušnje (v osmih letih 3x), da se najprej sam informiram o napaki, se zapeljem do servisa, poslušam njihov "strokovni" blablabla (nategovanje naivnih strank in kasiranje), potem pa privlečem na plan "svojo" dijagnozo in ne boš verjel kako hitro je potem stvar urejena.
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
boris22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe sep 10, 2004 9:56 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a boris22 Po jul 07, 2008 10:11 pm

Evo sem našel graf na katerem se točno vidi kje je limitator in če prav vidim je to točno na 6.000 obratov. S čipom se pridobi 9 KM cena 448 eurov. Me prav zanima če se kaj takega da dobiti v Sloveniji. Najbolj idealno bi bilo da bi npr. rsr imel tak čip bi izmeril pri njih moč pred posegom ter po zamenjavi čipa in bi takoj videl po krivulji kakšno bi bilo stanje, edina slabost je da bi izgubil garancijo. Test dobite tukaj
http://www.bullpower.nl/chiptuning/powe ... _98pk.html
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ Po jul 07, 2008 10:19 pm

Samo z drugim programom oz. čipom, ni šans, da pride do takega prirastka moči. Potrebno je predelati marsikaj drugega in potem optimizirat elektroniko.
Sam praviš, da se motor ne zavrti do omejevalca , ti pa bi želel to rešiti s "čipanjem"? Pozabi. Pelji avto na servis.
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov