Dariooo je napisal/-a:izpusne cevi morajo biti vse dolge...premer more bit dovolj velik...pol tudi oblika....4-2-1, 4-1....pol je tudi pomembna dolzina le teh cevi....pol postopoma se more premer zmanjsevat proti koncu izpuha....je enih malenkosti ki precej vplivajo.....more imet cim manj krivin....itd..
LP
R 34 GT-R je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:izpusne cevi morajo biti vse dolge...premer more bit dovolj velik...pol tudi oblika....4-2-1, 4-1....pol je tudi pomembna dolzina le teh cevi....pol postopoma se more premer zmanjsevat proti koncu izpuha....je enih malenkosti ki precej vplivajo.....more imet cim manj krivin....itd..
LP
Oblika konusa je baje zlo pomembna ja, ker se mora tud v izpuhu ustvarjat tlak, vpliva pa na navor in moč motorja.
AudiRSboy je napisal/-a:nesmete pretiravat z velikostjo fija k pol si spet na zgubi... pa cev nesme bit cev cajt isto debela (fi) .
krivine in podobne zadeve niso brezveze narejene , vse ima svoje.
so pa zelo majhne malenkosti ki zelo veliko pomenijo
abbe je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:alanq4 ej a se dobi kje pri nas to zadevo za oblepit auspuh, da ga toplotno izoliras ali le tujina??
LP
dobi se dobi se.SKN Slovenija ma tole
alanq4 je napisal/-a:
@audirsboy
Ja proti originalu je vse boljšeče bi pa dal točno preračunan izpuh gor pa bi bilo najbrž še več efekta. Itak pa to ni moja teorija, pač tako naj bi se delali izpuhi...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov