Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Turbo (bi-turbo , twin turbo (sequential...) , THP (BMW-PSA)

Napisal/-a drsokodj Po dec 08, 2008 9:30 pm

Živjo!

zanima me nekaj podatkov od sistemov:

bi turbo, twin turbo, thp (pežo-citroen-bmw sistem) , varibilni turbo, funkcija Westegate ventila .....

Te podatke rabim za seminarsko nalogo pri glavnem predmetu v 3. letniku smeri Avtoserviser....

nekaj ur že iščem po wikipediji in ostalih straneh in je zelo malo napisanega

HVALA in LEP POZDRAV
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
tubby
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr avg 22, 2007 1:27 pm

Napisal/-a tubby Po dec 08, 2008 9:58 pm

biturbo in twin turbo sta za večino ljudi isti stvari, tehnično naj bi bila razlika v tem da pri biturbo setupu (audi, mercedes, maserati... V motorji) je ena turbina na vsaki vrsti cilindrov, medtem ko je twin turbo setup recimo od toyote supre.

Ampak za japonca še nisem slišal da bi kdo rekel biturbo, pa jih ima precej V6 twin turbo motorje (300ZX, 3000GT/stealth) tko da ne vem glih... verjetno so ljudje navajeni govorit kakor se jim zdi, zame osebno so japonci twin turbo, evropejci pa biturbo :)
 
Uporabniški avatar
jfast33
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Po avg 21, 2006 11:51 am

Napisal/-a jfast33 Po dec 08, 2008 10:02 pm

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=27009
tukile si preber mas linke na katerih je vse napisan
let the good times roll
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po dec 08, 2008 10:03 pm

variabilna turbina (predvsem pri dizlih) sluzi za zmansevanje turbo luknje,kot lopatic se spreminja gleda na hitrost motorja (obrate) s tem poskusa zagotavljati maximalen pretok na lopatice da jepolnjenje turbine vedno enako.
variabilne turbine nimajo westgate ventila saj lopatice opravljajo njegovo nalogo.
porsche je prvi seriski bencinar ki ima vatiabilno turbino.

westgate sluzi izpustu odvechih plinov v izpuh.
pac turbina lahko fila dokler je ne raznese.tega valda nocemo.zato mamo westage.ko turbina nafila z dolocenim pritiskom (dolocenim v programu krmiljenja) se westgate odpre da odvece pline spusti memo lopatic turbine da se ne zavrti se hitreje.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
eFxx
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po avg 14, 2006 1:20 pm

Napisal/-a eFxx To dec 09, 2008 12:20 am

Wastegate, ne WESTgate... ne govoriš o vratih na zahod ampak o ventilu.

Pa zgornji trditvi ne cist verjet... wastegate ventil odvaja presežne izpušne pline PREDEN ti dosežejo turbino, da tako zmanjša pritisk plinov v izpušnem delu kolektorja in s tem prepreči kompresorskemu delu turbine, da bi generirala previsok tlak.

Sicer pa, wikipedia ti pomaga
http://en.wikipedia.org/wiki/Wastegate
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo To dec 09, 2008 6:39 am

turbo = 1 turbina
twin turbo = 2 enake
bi turbo = ena večja ena manjša

več naj ti pa kdo drug napiše :D
....
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica To dec 09, 2008 8:05 am

Neyo-Neyo je napisal/-a:turbo = 1 turbina
twin turbo = 2 enake
bi turbo = ena večja ena manjša

več naj ti pa kdo drug napiše :D


ni res. odvisno od proizvajalca pomenijo oznake razlicne stvari...
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak To dec 09, 2008 11:55 am

Biturbo: nebi rekel da je ena manjša. Ker pri V6 bi pol eno stran motorja bolj polnilo kot pa drugo stran. 3-je cilindri bi dobili več zraka kot pa drugi trije. V bistvu bi tak pol elektronika zregulirala tlak. No ne vem...
 
Uporabniški avatar
Par@gon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Po nov 24, 2008 6:59 pm

Napisal/-a Par@gon To dec 09, 2008 12:08 pm

Saj na wikipediji kar precej piše: http://en.wikipedia.org/wiki/Twin_turbo
Vglavnem se za sistem, ki vsebuje dve turbini, uporablja izraz twin turbo, včasih pa tudi biturbo (recimo Maserati uporablja tako poimenovanje). Gre pa za isto stvar.
Zanimivo, vedno sem mislil da ima GT-R sekvenčno (zaporedno) vezani turbini, na wikipediji pa piše da ima paralelno (vzporedno) vezani. Vsak dan se naučiš kaj novega :lol: .

P.S. @audifreak Ja, pri paralelno vezanih turbinah morata biti enake velikosti, ker delujeta skupaj, sinhrono. Pri sekvenčno vezanih je pa bolj smiselno da je ena manjša in ena večja, ker ta prva se lahko hitreje zavrti v nizkih obratih, ta druga pa se potem vklopi pri srednjih in potegne do konca skozi visoke obrate.
Zadnjič spremenil Par@gon, dne To dec 09, 2008 6:17 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
goranTNT
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Če sep 22, 2005 9:16 am

Napisal/-a goranTNT To dec 09, 2008 12:10 pm

Oznake povejo bolj malo, saj se dejanske stvari spreminjajo od proizvajalca do proizvajalca. Sicer pa seveda da imaš tudi sisteme z manjšo in večjo turbino. Recimo vrhunski BMW-jev 3.0TT (135i,335i) ali 3.00 TT dizel (335d, 535d). Manjša deluje pri manjših obratih, večja pri večjih, na koncu pa mislim da obe. Ta je prihodnost močnejših turbačev, saj praktično nimaš nobene turbo luknje moč in navor sta pa idealno razporejena.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To dec 09, 2008 12:46 pm

BMWjev bencinar iz 135 in 335 (N54 motor) ima dve enaki turbini, vsako polnijo 3 cilindri.

Dizelski 35d motor v najmočnejši različi pa ima dve različni turbini, ki delujeta v različnih režimih.
Slika
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo To dec 09, 2008 5:21 pm

Neyo-Neyo je napisal/-a:turbo = 1 turbina
twin turbo = 2 enake
bi turbo = ena večja ena manjša

več naj ti pa kdo drug napiše :D







ne bo držalo Bi-turbo so dve turbine enake velikosti,Twin turbo pa so postavljene u zaporedju,kar pomeni da najprej začne ena delat ,potem pa se prklopi še druga u določenih vrtljajih,pri Bi-turbo pa obe delajo hkrati in to skozi ;)
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To dec 09, 2008 7:01 pm

lenivec je napisal/-a:mali turbo (ki nima turbo luknje) poganja vlki turbo)


LOL.


Sploh ni res. Mali turbo opravlja točno enako nalogo kot veliki, samo v nižjih obratih.

Če hočeš tehnično; pri majnih obratih motorja je na voljo malo entalpije, ki jo lahko izkoristi samo turbina majhnih premerov, velika pač ne, ker ne doseže svojega optimalnega polnjenja.
Slika
 
Uporabniški avatar
mgost
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jul 24, 2008 5:35 am

Napisal/-a mgost To dec 09, 2008 8:44 pm

 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Sr dec 10, 2008 6:58 pm

hvala zaenkrat .... če mi bo uspel narediti to projektno nalogo vam bom povedal, če bo kdo rabil slučajno :D
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Par@gon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Po nov 24, 2008 6:59 pm

Napisal/-a Par@gon Sr dec 10, 2008 9:50 pm

Le daj, vedno je zanimivo kaj novega izvedet :) .
Mimogrede, tole stran sem še našel: http://robgreen.me/skyline/knowledgebas ... intro.aspx . Ni ravno urejeno, ampak pod razdelkom "Turbos" mogoče najdeš kaj zanimivega teksta ali slik.
 
ZERRO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po sep 15, 2008 8:22 pm

Napisal/-a ZERRO Sr jan 21, 2009 1:33 am

no mene pa zanima kolko stane rablen turbo od fiat crome ?
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Sr jan 21, 2009 1:49 am

jaz ti znam povedat da je od puntota gt 1200€ nova

na ebayu je tudi po 800€
Slika
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Sr jan 21, 2009 10:13 am

bigturbo je napisal/-a:
Neyo-Neyo je napisal/-a:turbo = 1 turbina
twin turbo = 2 enake
bi turbo = ena večja ena manjša

več naj ti pa kdo drug napiše :D



ne bo držalo Bi-turbo so dve turbine enake velikosti,Twin turbo pa so postavljene u zaporedju,kar pomeni da najprej začne ena delat ,potem pa se prklopi še druga u določenih vrtljajih,pri Bi-turbo pa obe delajo hkrati in to skozi ;)


japonci, vsaj toyota, pod twin turbo mislijo turbino ( 1 ), ki in dvojni vhod, twin entry, saj tako je pri meni
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost