Dejchy je napisal/-a:Pozdravljeni!
ki ima čip (proži se
INFINITI je napisal/-a:Ne resetiraš ničesar; avto ima enostavno drugo mapo na podlagi katere spremeni "obnašanje" motorja in turbine. Jaz imam recimo na motorju stikalo in preko njega izbiram 3 mape moči in obnašanja le-tega glede na to kako odpiram plin.
-Brezveze strašite kolega
INFINITI je napisal/-a:
....... spremembe v delovanju so instantne. Tudi boost controler pri avtomobilu lahko štelaš on-the-fly kako se bo zadeva obnašala.
TI mešaš tiste fore kao ko izklopiš vso elektroniko in potem sprazniš vso elektriko iz sistema in potem priklopiš nazaj, pa voziš, da se ECU "nauči" koliko zraka dobiva in kakšno gorivo ima........
Da se in dela čist uredu, samo pravi ECU mora bit.sašo5 je napisal/-a:...P.S že prvega audija, ko mi je Matjaž delal tam davnega leta 1995 sem imel idejo, da bi sam iz kabine "preklapljal" ter se "igračkal" enkrat tako, drugič drugače.......seveda se ni dalo, kakor se tudi še danes ne da.....oz. da se, ampak stroj ne dela tako kot treba....
P.S sicer so pa strokovnjaki na forumi in ti bodo povedali....
INFINITI je napisal/-a:Ma da se 100%, sicer ne najdem ampak je bil en dober clip iz nemške avto oddaje, kjer je ena znana firma pokazala na golfu to foro preko stikala.
Dejchy je napisal/-a:Pozdravljeni!
Pred mesecem dni sem kupil Passata Tdi, 81kW l.'98 180.000km, ki ima čip (proži se preko stikala v kabini). Zanima me če ima kdo izkušnje(daljše) glede vpliva na motor( potegne že bolj ), mislim ali ima lahko kake negativne posledice in ali se lahko (če je "zdravo") da se čip vklopi med vožnjo ali pred začetkom vožnje. Ne poznam zadeve in bi prosil če mi nekdo malo več pove.
Hvala!
jerson1978 je napisal/-a:Dejchy je napisal/-a:Pozdravljeni!
Pred mesecem dni sem kupil Passata Tdi, 81kW l.'98 180.000km, ki ima čip (proži se preko stikala v kabini). Zanima me če ima kdo izkušnje(daljše) glede vpliva na motor( potegne že bolj ), mislim ali ima lahko kake negativne posledice in ali se lahko (če je "zdravo") da se čip vklopi med vožnjo ali pred začetkom vožnje. Ne poznam zadeve in bi prosil če mi nekdo malo več pove.
Hvala!
bravo dvigovanje moči ali čipanje na motorjih je zelo škodljivo motorju motor ko tovarna izdela motor ga testira in s tem določi obremenjenost turbine hlajenje itd v nadalje prilagodijo temu motorju sklopko in getribe za prenos na kolesa pa polosi to je določeno da to harmonično funkcjonira gremo tako turbina se vrti med 80 000-100 000 vrt/min čip pvzroči da se turbina vrti hitreje potiska pod večjim pritiskom zrak v celinder (škodljivo za bat celinder in turbino)posledično je potrebno več goriva(slabo povečana poraba goriva ) da je mešanca prava za eksplozijo pri tem nastane večja temperatura in več izpušnih plinov ker tovarna doloci debeline cevi katalizator in dušilec izpušnemu sistemu je ta pri čipu dosti bolj obremenjen (slabo hitreje crkne katalizator ter dušilec) kakor tudi hlajenje motorja saj termično stikalo pri določeni temperaturi vklopi motorček za ventilator da se ohladi motor ker se temperatura motorja poveča je hladilni sistem bolj obremenjen .
če se motim me popavite kritike sprejema
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost