Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Dejchy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr apr 01, 2009 8:37 am
Kraj: Kjer kol

Tdi in čiptunning

Napisal/-a Dejchy Sr apr 01, 2009 8:41 am

Pozdravljeni!

Pred mesecem dni sem kupil Passata Tdi, 81kW l.'98 180.000km, ki ima čip (proži se preko stikala v kabini). Zanima me če ima kdo izkušnje(daljše) glede vpliva na motor( potegne že bolj ), mislim ali ima lahko kake negativne posledice in ali se lahko (če je "zdravo") da se čip vklopi med vožnjo ali pred začetkom vožnje. Ne poznam zadeve in bi prosil če mi nekdo malo več pove.
Hvala!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr apr 01, 2009 8:48 am

POmisli malo logično - če je motor/turbina bolj obremenjena se tudi bolj "izrablja" in uničuje vse skupaj.
Glede tistega stikala pa nima veze kdaj zadevo vklapljaš ali ne; pač se zamenja režim delovanja motorja in to je to.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Tdi in čiptunning

Napisal/-a sašo5 Sr apr 01, 2009 8:58 am

Dejchy je napisal/-a:Pozdravljeni!
ki ima čip (proži se

:roll:

...potrgaj vse žice čimprej ven, kakor tudi stikalo....
 
Uporabniški avatar
Addicted
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr jun 04, 2008 5:22 pm

Napisal/-a Addicted Sr apr 01, 2009 10:09 am

koker se mi zdi, se računalnik v avtu "uči" sproti. in če ti prižigaš in ugašaš tisto stikalo med vožnjo ga verjetno resetiraš in ni najbolj zdravo.

sicer pa nej to potrdi kdo ki ima izkušnje stem
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr apr 01, 2009 11:05 am

Ne resetiraš ničesar; avto ima enostavno drugo mapo na podlagi katere spremeni "obnašanje" motorja in turbine. Jaz imam recimo na motorju stikalo in preko njega izbiram 3 mape moči in obnašanja le-tega glede na to kako odpiram plin.
-Brezveze strašite kolega
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Addicted
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr jun 04, 2008 5:22 pm

Napisal/-a Addicted Sr apr 01, 2009 11:46 am

nč ne strašimo, zato sm tut reku nej kdo pove ko ma konkretne izkušnje stem :roll:
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr apr 01, 2009 1:13 pm

INFINITI je napisal/-a:Ne resetiraš ničesar; avto ima enostavno drugo mapo na podlagi katere spremeni "obnašanje" motorja in turbine. Jaz imam recimo na motorju stikalo in preko njega izbiram 3 mape moči in obnašanja le-tega glede na to kako odpiram plin.
-Brezveze strašite kolega

par 100 km je potrebno, da se vse "uleže" (po domače) oz. vsi parametri uskladijo in šele potem naj bi vse delovalo kot mora; ne glede če "šaltamo" v + ali - ; predrkavanje na šalter je torej brezvezno početje - seveda če govorimo o ECU-ju: za razne P-boxe in drugo "navlako" recimo da "dela"....
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr apr 01, 2009 1:44 pm

Sašo ne govori na pamet:

S-DMS Adjustable Mapping And SDTV Fuel Injection, With Digital Engine Management

The engine management system’s massive computing power not only controls the fuel injection system that delivers outstanding engine efficiency and performance, but also operates the unique Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS) system which makes it possible for the rider to select one of three engine control maps (regulating the fuel injection and ignition systems) to match personal preference, using a threeway switch mounted on the right handlebar. The three maps are designated A, B and C, and engine power delivery varies with map selection.

Each map was developed using experience gained building racebike maps. Switching from one map to another is instantaneous, making it possible for a rider to select one map for one part of a racetrack and another map for another part of a racetrack.

The system also allows the rider to select a different map to suit personal preference in various riding conditions on the road, for example choosing one map for highway cruising and another map for tighter roads.

-Enako ima podoben sistem tudi 09 R1; misliš da vsi furamo po 100 km na motorju? Itak da ne; mape oz scenarije obnašanja motorja pretikamo preko stikala.

Te spremembe v delovanju so instantne. Tudi boost controler pri avtomobilu lahko štelaš on-the-fly kako se bo zadeva obnašala.

TI mešaš tiste fore kao ko izklopiš vso elektroniko in potem sprazniš vso elektriko iz sistema in potem priklopiš nazaj, pa voziš, da se ECU "nauči" koliko zraka dobiva in kakšno gorivo ima.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr apr 01, 2009 3:42 pm

INFINITI je napisal/-a:
....... spremembe v delovanju so instantne. Tudi boost controler pri avtomobilu lahko štelaš on-the-fly kako se bo zadeva obnašala.

TI mešaš tiste fore kao ko izklopiš vso elektroniko in potem sprazniš vso elektriko iz sistema in potem priklopiš nazaj, pa voziš, da se ECU "nauči" koliko zraka dobiva in kakšno gorivo ima........


.....ti si pa vključil v debato motor(Suzuki) pri avtu pa boost controler(praktično samo spreminjanje polnjenja turbine) določeni avti že celo imajo t.i."overboost" ki momentalno dvigne navor pri zadnjih 95%-tih moči motorja, kadar je to potrebno.....vendar je to še daleč od tega, da bi imel "dva programa" rec. serijskega in tunanega in bi med temi dvemi samo "preklapljal".....

P.S že prvega audija, ko mi je Matjaž delal tam davnega leta 1995 sem imel idejo, da bi sam iz kabine "preklapljal" ter se "igračkal" enkrat tako, drugič drugače.......seveda se ni dalo, kakor se tudi še danes ne da.....oz. da se, ampak stroj ne dela tako kot treba....

P.S sicer so pa strokovnjaki na forumi in ti bodo povedali....
 
Uporabniški avatar
Addicted
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr jun 04, 2008 5:22 pm

Napisal/-a Addicted Sr apr 01, 2009 4:17 pm

sašo5 je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
seveda se ni dalo, kakor se tudi še danes ne da.....oz. da se, ampak stroj ne dela tako kot treba....

P.S sicer so pa strokovnjaki na forumi in ti bodo povedali....


no nekaj takega sem mel v mislih :D
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Sr apr 01, 2009 11:29 pm

sašo5 je napisal/-a:...P.S že prvega audija, ko mi je Matjaž delal tam davnega leta 1995 sem imel idejo, da bi sam iz kabine "preklapljal" ter se "igračkal" enkrat tako, drugič drugače.......seveda se ni dalo, kakor se tudi še danes ne da.....oz. da se, ampak stroj ne dela tako kot treba....

P.S sicer so pa strokovnjaki na forumi in ti bodo povedali....
Da se in dela čist uredu, samo pravi ECU mora bit. ;)

http://www.dastek.co.uk/features_unichip.htm

Pa verjetno majo drugi boljši in pravi standalone sistemi tudi + še dost več opcij.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če apr 02, 2009 10:42 am

Ma da se 100%, sicer ne najdem ampak je bil en dober clip iz nemške avto oddaje, kjer je ena znana firma pokazala na golfu to foro preko stikala.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če apr 02, 2009 7:57 pm

INFINITI je napisal/-a:Ma da se 100%, sicer ne najdem ampak je bil en dober clip iz nemške avto oddaje, kjer je ena znana firma pokazala na golfu to foro preko stikala.

...če mislimo na isto(bil je golf V) so le ti "vklapljali" box in to STEINBAUER -jev, če se ne motim......nato je tudi avto-bild stestiral te zadeve, ter pokazal kaj se naredi z uporabo le, tega......
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Če apr 02, 2009 8:00 pm

A to je tist, k so bli neki bati okrušeni pa glava spokana...Sm bral tist ja.
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Če apr 02, 2009 8:01 pm

lahko kdo najde članek?
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
jerson1978
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po apr 20, 2009 5:03 pm
Kraj: prelepo prekmurje

Re: Tdi in čiptunning

Napisal/-a jerson1978 To apr 21, 2009 11:16 am

Dejchy je napisal/-a:Pozdravljeni!

Pred mesecem dni sem kupil Passata Tdi, 81kW l.'98 180.000km, ki ima čip (proži se preko stikala v kabini). Zanima me če ima kdo izkušnje(daljše) glede vpliva na motor( potegne že bolj ), mislim ali ima lahko kake negativne posledice in ali se lahko (če je "zdravo") da se čip vklopi med vožnjo ali pred začetkom vožnje. Ne poznam zadeve in bi prosil če mi nekdo malo več pove.
Hvala!


bravo dvigovanje moči ali čipanje na motorjih je zelo škodljivo motorju motor ko tovarna izdela motor ga testira in s tem določi obremenjenost turbine hlajenje itd v nadalje prilagodijo temu motorju sklopko in getribe za prenos na kolesa pa polosi to je določeno da to harmonično funkcjonira gremo tako turbina se vrti med 80 000-100 000 vrt/min čip pvzroči da se turbina vrti hitreje potiska pod večjim pritiskom zrak v celinder (škodljivo za bat celinder in turbino)posledično je potrebno več goriva(slabo povečana poraba goriva ) da je mešanca prava za eksplozijo pri tem nastane večja temperatura in več izpušnih plinov ker tovarna doloci debeline cevi katalizator in dušilec izpušnemu sistemu je ta pri čipu dosti bolj obremenjen (slabo hitreje crkne katalizator ter dušilec) kakor tudi hlajenje motorja saj termično stikalo pri določeni temperaturi vklopi motorček za ventilator da se ohladi motor ker se temperatura motorja poveča je hladilni sistem bolj obremenjen .


če se motim me popavite kritike sprejema
 
cmdtec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe apr 24, 2009 6:37 pm

Napisal/-a cmdtec Pe apr 24, 2009 6:52 pm

samo strasite folk,ce je avto dobro cipan to motorju nic ne skodi,vem ker se s tem ukvarjam.Fotru smo cipali passat 1.9tdi 130km leta 2004 in sicer na 175 km full je odprt, avto je teda imel 2 000 km sedaj jih ima 420.000km pa je se vse original na motorju(turbina,menjalnik),na 200 000 je edino crko vztrajnik ter sklopka,to pa tudi crkne na standardnem,to vem ker jih tudi servisiramo.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Tdi in čiptunning

Napisal/-a lisko Pe apr 24, 2009 8:55 pm

jerson1978 je napisal/-a:
Dejchy je napisal/-a:Pozdravljeni!

Pred mesecem dni sem kupil Passata Tdi, 81kW l.'98 180.000km, ki ima čip (proži se preko stikala v kabini). Zanima me če ima kdo izkušnje(daljše) glede vpliva na motor( potegne že bolj ), mislim ali ima lahko kake negativne posledice in ali se lahko (če je "zdravo") da se čip vklopi med vožnjo ali pred začetkom vožnje. Ne poznam zadeve in bi prosil če mi nekdo malo več pove.
Hvala!


bravo dvigovanje moči ali čipanje na motorjih je zelo škodljivo motorju motor ko tovarna izdela motor ga testira in s tem določi obremenjenost turbine hlajenje itd v nadalje prilagodijo temu motorju sklopko in getribe za prenos na kolesa pa polosi to je določeno da to harmonično funkcjonira gremo tako turbina se vrti med 80 000-100 000 vrt/min čip pvzroči da se turbina vrti hitreje potiska pod večjim pritiskom zrak v celinder (škodljivo za bat celinder in turbino)posledično je potrebno več goriva(slabo povečana poraba goriva ) da je mešanca prava za eksplozijo pri tem nastane večja temperatura in več izpušnih plinov ker tovarna doloci debeline cevi katalizator in dušilec izpušnemu sistemu je ta pri čipu dosti bolj obremenjen (slabo hitreje crkne katalizator ter dušilec) kakor tudi hlajenje motorja saj termično stikalo pri določeni temperaturi vklopi motorček za ventilator da se ohladi motor ker se temperatura motorja poveča je hladilni sistem bolj obremenjen .


če se motim me popavite kritike sprejema

NE bom nič pametoval......edino opozoril bi te , da uporabiš kako ločilo. Saj sem tvoj sestavek 3x prebral, da sem dojel kaj hočeš povedat.....
Malo spoštovanja do materinega jezika ne bi škodilo. Ne rečem , da manjka kaka vejica dve....ampak , da pa je cel sestavek brez vsega?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
cmdtec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe apr 24, 2009 6:37 pm

Napisal/-a cmdtec Pe apr 24, 2009 9:12 pm

Se opravicujem za locila, vendar delam vec stvari hkrati in v vec jezikih tako da na locila pozabim.Tu smo da govorimo o tuningu ne o pravpisu,mislim da si na napacnem forumu.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost