Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
BigEgo-t
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jun 11, 2009 10:22 am

Razlika med turbo in Biturbo?

Napisal/-a BigEgo-t Če jun 11, 2009 10:56 am

Malo sem prebiral po internetu podatke in opazu dosti zanimivih zadev, ampak kako lahko narediš bi turbo na V4 motorju? Torej 4 celindri in 2turbini kako povežeš obe turbini na 4celindre..Kaj so prednosti bi turbo kot navaden turbo in kaj so slabosti bi turbo če sploh so?

Kako se poveze, torej obe turbini na kolktor speleš 2 po 2 celindra in vse skupaj pride povezano dalje v intercooler in dalje? In katera dva celindra greta na eno turbino in katera dva na drugo??? Prvi in tretji na eno in drugi in četrti na drugo??
Big ego is my middle name ....No turbo no F.Fun

Citat of Slade:
My oil pressure is low, oil temperature full,water temperature is off the scale, i'm running out of petrol but the clock is correct :D
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red Če jun 11, 2009 11:12 am

Kje si ti našel V4 motor :lol: ... Skratka tudi vrstni 4 in 2 turbini sta nesmiselna kombinacija. ;) Stroški so preveliki, sistem bi bil prekompliciran, potem je še vprašanje pritiska izpušnih plinov le iz 2 valjev na turbino,... Ena je za 4 več dovolj :)
Briši, ide Micubiši !!!
 
Uporabniški avatar
BigEgo-t
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jun 11, 2009 10:22 am

Napisal/-a BigEgo-t Če jun 11, 2009 11:19 am

Zanimiv odgovor ;) ampak jst ne gledam na stroške, jst k večjemo sprobam da vidim kako deluje zadeva je mogoča samo je 1x vec dela in 1x vec zajebancije ..torej kokr sm dobil info na ušesa je bilo rečeno da 1in drugi celinder pride ena turbinca lahko in tretji in četrti pa ena turbinca.

glede plinov pa je takole ...že pri navadnem turbu, če nimaš dobro nastavljene mešanice zrak:gorivo ne bo niti turbina tolko dala od sebe kot bi lahko in tuki je razlika lahko namesto 0.8 pritisk samo 0.5 in eveda kmalu bomo odpiral motor zaradi tega ;) ... drugič če je dobro nastavljen vse,bo turbina imela večji pritisk zaradi plinov... in tudi avto bo delal kot je treba.

Ena sama več meni osebno ni dovolj in namigi na bi turbo so mi zanimivi na 4celinderskem motorju ...

V4 od kod sm dobil jah skrajsu sm od V8 na V4 ker se lepše sliši kot na pišem 4celinderski motor :)
Big ego is my middle name ....No turbo no F.Fun

Citat of Slade:
My oil pressure is low, oil temperature full,water temperature is off the scale, i'm running out of petrol but the clock is correct :D
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jun 11, 2009 11:38 am

BigEgo-t je napisal/-a:Ena sama več meni osebno ni dovolj in namigi na bi turbo so mi zanimivi na 4celinderskem motorju ...

V4 od kod sm dobil jah skrajsu sm od V8 na V4 ker se lepše sliši kot na pišem 4celinderski motor :)

ja sam V8 ne pomen samo to da ma 8 celindrou.tko da nemores poj kr posploševat to na v4.ker v4 motor kar mi je jasno ne obstaja,če pa ze je pa zeloo redka zadeva.
tko da glede na to kar si napisal jst mislm da nimaš niti osnovnega znanja o motorjih kaj šele o delovanju motorjev tko da je ta tema primerna za v zabavni kotiček.pa brez zamere.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če jun 11, 2009 11:45 am

po mojem mnenju je bolj smotrna povezava 1. in 3. cilindra na 1. turbino in 2. in 4. cilinder na 2. turbino

off:
kar se same teme tiče bomo videli, koliko časa bo zdržala
 
Uporabniški avatar
erixon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr jun 16, 2004 2:41 pm
Kraj: Dom je kjer je avto...

Napisal/-a erixon Če jun 11, 2009 11:46 am

Kako pa bi ta zadeva delovala recimo na 4 cilindrski bokserski motor? Govorim seveda o biturbu. Ker z eno turbino že itak dobro laufa. Kaj pa potem in če na 6 cilindrski bokser? Se je tega že kdo sploh lotil?
Rad imam ženske, ki znajo bočno parkirat.
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Če jun 11, 2009 11:54 am

vsaka turbina na svojo glavo; imaš Legacyja biturbo.. od letnikov 1994 naprej.
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Legoless
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To avg 21, 2007 1:35 am

Napisal/-a Legoless Če jun 11, 2009 12:00 pm

Pri DP-Engineeringu so na 1.4 motor dali twinturbo + kompresor. ;)

http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/twinturbo.php

Tako, da tudi to je že bilo narejeno.

Lp
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN Če jun 11, 2009 12:05 pm

tkole zgleda...

samo, da sta na une 4 izpuste (kolektor) pol dve vezani ena zraven druge
;)



p.s. če se spuščaš v tak projetk

je bolš če že kupiš avto z bi turbo .... 8)
Priponke
bmwbiturbomodule.jpg
dve
ix-tubro-.jpg
ena turba
>>ZIDEK<<
Slika
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Če jun 11, 2009 12:22 pm

Ja sam on je spraševal za V4, ne za linijca.
 
Uporabniški avatar
BigEgo-t
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jun 11, 2009 10:22 am

Napisal/-a BigEgo-t Če jun 11, 2009 12:25 pm

@ adis: nism zatrdil, da more bit tako povezano samo vprašal sem kako se poveže ;) ....ampak sem že dobil tale info ...in tudi je možno nardit na 4celinderski motor na biturbo.

In tudi se mislim lotit biturbo zadeve po poletju zato morem nabrat cimvec info (pametnega in realnega) in potem bomo vidl kaj bo nastalo, do sedaj je vedn super se izslo in zadeve se zdaj delujejo.

@ _BANDIT_: zate sm slisu da mas zanimiv projekt ...pohvale res pohvale..

Tal peugeot 206 zanimiva zadeva, in zanimivo kaki turbini uprablja 2x KKK K03 dobra turbina grabi v štartu nizkih obratov pa vse do 6500rpm ne pade pritisk niti na minimalno ... samo s temi dvemi turbinami ker so v povprečju manjše ne more čez 3,5bara pritiska ali 420konjev pa še to sm pomoje dost preveč reku...cca 400hp .
Zadnjič spremenil BigEgo-t, dne Če jun 11, 2009 12:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Big ego is my middle name ....No turbo no F.Fun

Citat of Slade:
My oil pressure is low, oil temperature full,water temperature is off the scale, i'm running out of petrol but the clock is correct :D
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Napisal/-a dask Če jun 11, 2009 12:32 pm

OFF:

evo V4....
Priponke
fs_p8260006.jpg
 
Uporabniški avatar
BigEgo-t
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jun 11, 2009 10:22 am

Napisal/-a BigEgo-t Če jun 11, 2009 12:41 pm

No da se 1x ponovim da se opravičujem za V4 sm hotu sam domačo krajšavo nardit.... in prosim ne se mi več tukaj v to spotikat, ker že kolega mi je reku, da na tem forumu je 98% , ki preganjajo cas in imajo 13let zato lepo prosim zadeva je resna in resno sprasujem zato prosim z resnimi odgovori ker nisem 15letnik ampak sem človek, ki ne soli pameti drugim in vidi svoje napake..Hvala in LP
Big ego is my middle name ....No turbo no F.Fun

Citat of Slade:
My oil pressure is low, oil temperature full,water temperature is off the scale, i'm running out of petrol but the clock is correct :D
 
Skrimo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr jan 26, 2005 7:45 am
Kraj: Petkovec

Napisal/-a Skrimo Če jun 11, 2009 12:48 pm

abbe je napisal/-a:
BigEgo-t je napisal/-a:Ena sama več meni osebno ni dovolj in namigi na bi turbo so mi zanimivi na 4celinderskem motorju ...

V4 od kod sm dobil jah skrajsu sm od V8 na V4 ker se lepše sliši kot na pišem 4celinderski motor :)

ja sam V8 ne pomen samo to da ma 8 celindrou.tko da nemores poj kr posploševat to na v4..ker v4 motor kar mi je jasno ne obstaja,če pa ze je pa zeloo redka zadeva
tko da glede na to kar si napisal jst mislm da nimaš niti osnovnega znanja o motorjih kaj šele o delovanju motorjev tko da je ta tema primerna za v zabavni kotiček.pa brez zamere.


obstaja ja .. in je tut bil precej pogost motor v starejših avtomobilih .. recimo ford taunus je imel 1.7 V4, pa capri, tudi nekateri brazilski modeli escorta .. lotus elise, lancia, saab, ... pa še bi se najdlo ..


Lp, Peter
1985 Ford Mustang GT (5.0L V8)
1997 Opel Astra (I still dont like Opel)
 
Uporabniški avatar
BigEgo-t
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jun 11, 2009 10:22 am

Napisal/-a BigEgo-t Če jun 11, 2009 12:50 pm

Morem se 1x ponovit da tema ni V4 ampak biturbo? Hvala
Big ego is my middle name ....No turbo no F.Fun

Citat of Slade:
My oil pressure is low, oil temperature full,water temperature is off the scale, i'm running out of petrol but the clock is correct :D
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Če jun 11, 2009 12:53 pm

abbe je napisal/-a:
BigEgo-t je napisal/-a:Ena sama več meni osebno ni dovolj in namigi na bi turbo so mi zanimivi na 4celinderskem motorju ...

V4 od kod sm dobil jah skrajsu sm od V8 na V4 ker se lepše sliši kot na pišem 4celinderski motor :)

ja sam V8 ne pomen samo to da ma 8 celindrou.tko da nemores poj kr posploševat to na v4.ker v4 motor kar mi je jasno ne obstaja,če pa ze je pa zeloo redka zadeva.
tko da glede na to kar si napisal jst mislm da nimaš niti osnovnega znanja o motorjih kaj šele o delovanju motorjev tko da je ta tema primerna za v zabavni kotiček.pa brez zamere.


Pri motociklih ni spet tko zlo redka zadeva...pri avtih pa mal bolj... :)
 
Uporabniški avatar
TriCikl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 726
Pridružen: So okt 21, 2006 10:20 am
Kraj: Štajerska

Napisal/-a TriCikl Če jun 11, 2009 12:55 pm

dask je napisal/-a:OFF:

evo V4....


Točno na tega sem jaz pomislil. Je pa notri fordov motor.


BigEgo-t je napisal/-a:Morem se 1x ponovit da tema ni V4 ampak biturbo? Hvala


Pa če je tema o V4 motorjih bol zanimiva :) . Poglej, če si toliko posplošil, da si iz i4 dobil V4 motor, se verjetno ne boš lotil predelave sam. Kdorkoli ti bo pa predeloval bo pa vedel kako in kaj. Takšna predelava je načeloma nesmiselna, sploh zaradi velikih stroškov. Mimogrede, o katerem motorju je sploh govora?
Zadnjič spremenil TriCikl, dne Če jun 11, 2009 1:04 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Prelude To Disaster
 
Skrimo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr jan 26, 2005 7:45 am
Kraj: Petkovec

Napisal/-a Skrimo Če jun 11, 2009 1:03 pm

BigEgo-t je napisal/-a:Morem se 1x ponovit da tema ni V4 ampak biturbo? Hvala


moje mnenje glede tega de bi tlaču dve turbili na "linijski 4-cilindrki motor" je brezvezno .. to je tko kt če bi meu nevem recimo fiat pando (tastaro itak pa itak de more met 4x4) k ma tist mlinček od 1.1 motorja k kumej skašla tistih bogih 55KM - pa bi gor namonteru kompresor .. 20 kojnou bi prdobu 50 bi jih pa zgubu :D

no nevem no .. bom raj tiho :roll:


Lp, Peter
1985 Ford Mustang GT (5.0L V8)
1997 Opel Astra (I still dont like Opel)
 
Uporabniški avatar
BigEgo-t
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jun 11, 2009 10:22 am

Napisal/-a BigEgo-t Če jun 11, 2009 1:12 pm

@ Skrimo: Ja imas prav pri takih komentarjih bodi raje tiho ;) ta pezo na prejsni povezavi ko je dal en iz uporabnikov povezavo gor ima dve zanimivi turbini gor in je 1.4 motor mislim da 75konjski .. in jst nameravam na 1.6motor dat dve turbini ki ze v osnovi ima 150konjev kaj sele zdj z eno turbino ki je odrpta na 0,8 in na 1.5 bara (se da preklapljaplat na 1.5 al na 0.8 odvisno kaj rabis in zakaj ;) )

tako da dvomim o tvoji teoriji na mojem motorju in tudi na omenjenem v tvojem postu ;) LP
Big ego is my middle name ....No turbo no F.Fun

Citat of Slade:
My oil pressure is low, oil temperature full,water temperature is off the scale, i'm running out of petrol but the clock is correct :D
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če jun 11, 2009 1:43 pm

in kateri avto imaš big-ego-t, če smem vprašati?

ps: podpis napeljuje na dejstvo, da ga še nimaš
ps2: upam da ne zameriš ;)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov