Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
_Ghostrider_
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: So maj 06, 2006 12:00 pm

Chip tuning za Vw golf 3 gti 16v 150ps

Napisal/-a _Ghostrider_ Če jun 18, 2009 9:45 pm

zanima me če se da omenjeni golf čipat?
 
aquariumwild
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Ne feb 25, 2007 11:06 am

Napisal/-a aquariumwild Če jun 18, 2009 9:51 pm

to zadevo so že pred leti opustili, ker ni bilo efekta.
zate pride v poštev samo kakšen turbo kit.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jun 20, 2009 12:31 pm

aquariumwild je napisal/-a:to zadevo so že pred leti opustili, ker ni bilo efekta.
zate pride v poštev samo kakšen turbo kit.


Podpis 8) .

Boštjan + #
 
_Ghostrider_
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: So maj 06, 2006 12:00 pm

Napisal/-a _Ghostrider_ Sr jun 24, 2009 2:35 pm

ja kaj pa kake malo bolj poceni oz malo manj zahtevne variante za pridobitev moči na tem motorju??
 
Uporabniški avatar
sejjaretun
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Ne feb 10, 2008 9:28 pm
Kraj: Wien

Napisal/-a sejjaretun Sr jun 24, 2009 2:52 pm

_Ghostrider_ je napisal/-a:ja kaj pa kake malo bolj poceni oz malo manj zahtevne variante za pridobitev moči na tem motorju??

sportni filter gor prpokas ;)
 
aquariumwild
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Ne feb 25, 2007 11:06 am

Napisal/-a aquariumwild Sr jun 24, 2009 4:25 pm

najprej nam zaupaj koliko konjev sploh želiš

za začetek športni filter, preluknjaj katalizator, odstrani vse lonce na izpuhu, tankaj 100oktanski bencin.......to mislim, da bi zadostovalo ca.+3-5 konjev......skratka občutil ne boš nič.

ko boš pa začel navijat na 200KM+ te pa pol še čaka investicija v boljše podvozje, boljše zavore.......;)

predlagam ti, da menjaš za vr6 2.9 z 190KM (če ga boš kje najdu)
 
_Ghostrider_
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: So maj 06, 2006 12:00 pm

Napisal/-a _Ghostrider_ Sr jun 24, 2009 4:47 pm

ja tam nekje do 180konjev
 
Uporabniški avatar
SlaFko
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Po jan 15, 2007 1:19 pm

Napisal/-a SlaFko Sr jun 24, 2009 4:58 pm

Shark, racing nalepka, gti, 16v, sport, rdeče prevleke, lexus... :lol:
Vse kj boš delau bo malo efekta pa fnančno zelo obremenilno, ki pač predvidevam da neboš sam menjau odmične, kolektorjev, elektronike...
Je pa 150 hp za mk3 čist dost razn če je zgonjen.
'Ko voli nek' izvoli...
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Sr jun 24, 2009 7:22 pm

_Ghostrider_ je napisal/-a:ja tam nekje do 180konjev


optimist :lol:
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
šinki
Novinec
 
Prispevkov: 358
Pridružen: Ne mar 30, 2008 5:43 pm
Kraj: idrija

Napisal/-a šinki Če jun 25, 2009 8:46 am

Kupi si kit za predelavo v kit car, so mel okrog 265KM, sam je ZELO drago.
okužen z Rallyus virusom
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jun 25, 2009 8:55 am

šinki je napisal/-a:Kupi si kit za predelavo v kit car, so mel okrog 265KM, sam je ZELO drago.


Prave odmične , povrtat kanale, spustit glavo, menjati elektroniko izpuh in montirati gor sistem na 4 ločene sesalne lopute ga butne čez 200 km ... ta motor je že imel 285 km v N/A verziji - Audi 80 DTM ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Če jun 25, 2009 12:27 pm

če zvišaš kompresijo na 12 (pobrusiš blok za cca. 1mmm), kuriš 100 oktanca, zamenjaš zračni filter in izpušno cev... boš blizu 180hp

kaj več bo že drago in bistveno višja poraba goriva

vse navedbe so na pamet ker ne vem za kakšen tip motorja gre...

lahko pa mal računaš

recimo

http://www.engr.colostate.edu/~allan/th ... age1f.html
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Če jun 25, 2009 2:12 pm

[quote="kinkyllama"]če zvišaš kompresijo na 12 (pobrusiš blok za cca. 1mmm), kuriš 100 oktanca, zamenjaš zračni filter in izpušno cev... boš blizu 180hp

kaj več bo že drago in bistveno višja poraba goriva

vse navedbe so na pamet ker ne vem za kakšen tip motorja gre...

lahko pa mal računaš

recimo

http://www.engr.colostate.edu/~allan/th ... age1f.html[/quote]

Ja pa jade, brez menjave odmičnih gredi in pa optimizacije elektronike lahko sanja 180km
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Če jun 25, 2009 7:12 pm

no, no počasi
odmična prdne nekaj konj in to v višjih obratih, skupaj z resonančnim sesalnim kolektorjem in izpušnim kolektorjem 4-1 ..

bi kar racing elektroniko na tole poknil?..

kaj bi ti potem z njo nastavljal...za večjo moč?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jun 25, 2009 8:54 pm

kinkyllama je napisal/-a:no, no počasi
odmična prdne nekaj konj in to v višjih obratih, skupaj z resonančnim sesalnim kolektorjem in izpušnim kolektorjem 4-1 ..

bi kar racing elektroniko na tole poknil?..

kaj bi ti potem z njo nastavljal...za večjo moč?


... lahko tudi na osnovni elektroniki razširiš malo spomin z uporabo nadgrajenih epromov in spremeniš kot predvžiga ter čase odpiranja injektorjev - količino z večjimi injektorji višjim pritiskom goriva in močnejšo benz. pumpo - odmične pa kolikor vem lahko dobiš za spreminjat karkoli hočeš - lahko imaš vso moč med 1500 in 5000 če hočeš - to ti naredi DBilas ali Colombo& Bariani za cca. 200 eur iz tvojih ... sedanjih. Glih Jeaka ve kako to gre kar sta z bratom to naredila Uspešno :) Kinky... niso vsi samo teoretiki tukaj !
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Pe jun 26, 2009 7:56 am

kote predvžiga do 12 ni nujno potrebno spreminjat, tudi več bencina še ne rabiš.
lahko bi dodal 1000 rpmjev za recimo dodatnih 10+ hp
brušenje odmičnih na večji lift, nastavljanje kotov pa tule prinese kakšno kljuse

evolucijska praksa dela počasi in je v večino primerkov pogubna!...to je dejstvo

mad drž se turbine....večja, večji tlak, večja moč........ tam res nimaš kaj falit ;)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jun 26, 2009 7:54 pm

kinkyllama je napisal/-a:kote predvžiga do 12 ni nujno potrebno spreminjat, tudi več bencina še ne rabiš.
lahko bi dodal 1000 rpmjev za recimo dodatnih 10+ hp
brušenje odmičnih na večji lift, nastavljanje kotov pa tule prinese kakšno kljuse

evolucijska praksa dela počasi in je v večino primerkov pogubna!...to je dejstvo

mad drž se turbine....večja, večji tlak, večja moč........ tam res nimaš kaj falit ;)
he he he cinik kot vedno ... jaz imam kake 45 stopinj predvžiga na Ax-u inna golfu kote ne moreš kaj dosti spreminjati (2-4 stopinje) čeprav je motor twin cam če pa prebrusiš recimo bazo odmične in spremeniš kote tako da jih vloviš na 60 - 90 stopinjski kot srečanja lahko iz take odmične izvlečeš tudi brez vsega drugega 17 km ... še ene 8 na kompresiji in z trobentami popraviš spodnji del mape da ne izgubljaš preveč zaradi premika moči v višje vrtljaje - da ne boš rekel da se si izmislil ... nekje tu na Avt.com je ena mapa ki sem jo jaz naložil gor od kolegovega Clia Williams iz leta 06 ... mislim da je imel navor 202 Nm med 1800 in 6900 rpm in 174 km brez 4 loput na original elektroniki (za vsak dan) samo malo popravljeni z blokado/predvžigom kompresija 12.5 : 1 ... naredil Andrejček z Plavij ;) z drugimi injektorji in drugo elektroniko, ki smo menjavali občasno pa je motor imel čez 185 km ... navora se pa ne spomnem več kinky ... nismo vsi bedaki samo eni se ne kurčimo z tem ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Pe jun 26, 2009 10:27 pm

kaj te zdej mede

Slika


20% večji tlak, 20% več dela...bo šlo?

čarat z odmičnimi na serijskem izpuhu in sesalnem kolektoju pa vzame 17hp...ko keks
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe jun 26, 2009 10:42 pm

kinkyllama je napisal/-a:kaj te zdej mede

Slika


20% večji tlak, 20% več dela...bo šlo?

čarat z odmičnimi na serijskem izpuhu in sesalnem kolektoju pa vzame 17hp...ko keks


Heh, si pa "težek" primer ;) :lol: :P :-P :roll: :oops: 8) :!: :idea: .

A nemorš' spat , al kaj ? :roll: :P

Dobro noč vsemskupajtukajtamkaj 8)

Bošte + #
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Pe jun 26, 2009 10:53 pm

ok, tlak integralno pada..20% je samo prvi milimeter

z odmičnim je še večji križ

30hp dodat pri tem motorju res ne bi smel bit kakšen drastičen poseg

bo tole vredu?

zvišat kompresijo iz 10 na 12
za koliko pobrusit blok lahko izračunaš iz teh podatkov..če so pravilni?
premer 82.50 mm... hod 92.80mm

odmične..... bo predlagal mad...za 200€

bolj pretočne izpušne lonce in kakšen filter z čim manj upora
zvišat blokado za 1000rpm.....kar tudi ne bo škodilo
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost