Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Hlajenje IC-ja z CO2

Napisal/-a zoranwagen Ne okt 05, 2003 8:59 pm

Torej stvar je na AR montirana!
V prtljažniku imam imam gasilni aparat v katerem je CO2 prek napeljave tako interculer z CO2 hladim!
V petek sem prvič stvar preizkusil ampak kaj večjega nemorem rečt razen, da v 3-ji se mi avto zdi močnejši (občutek-nič dokazljivega). Po teoretskih izračunih bi moral pridobit 20% na moči. Ta teden moremo finese nardit in ugotovit najboljši način delovanja!
Bom poskusil jutri malo poslikat za lažjo predstavo!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po okt 06, 2003 10:18 am

brez zamere ampak se mi niti ne sanja po kateri teoriji bi dobil 20%

če boš kaj dosegel s tm hlajenjem bo kvečjemu kakšen procent, pa še to je vprašljivo in možno samo pri višjih zunanjih temperaturah.
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Po okt 06, 2003 10:29 am

Pero je napisal/-a:brez zamere ampak se mi niti ne sanja po kateri teoriji bi dobil 20%

če boš kaj dosegel s tm hlajenjem bo kvečjemu kakšen procent, pa še to je vprašljivo in možno samo pri višjih zunanjih temperaturah.


Brez zamere ampak recimo impreza z vodnim hlajenjem pridobi več kot kakšen procent. Pa primerjaj temp. vode in co2
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Po okt 06, 2003 10:31 am

Slika
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Po okt 06, 2003 10:36 am

Kolega glej da boš to vpedenu pa da se popeljeva na testno vožnjo !!! 8)
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po okt 06, 2003 11:07 am

Glede na to da je te dni kar precej hladno zunaj se pomoje nebo bistveno poznalo. Poleti ko bo pa čez 30 ti pa takšna zadeva zelo prav pride in takrat pomoje res pridobiš 20%. Oziroma ohraniš enako moč kot jo imaš pozimi.
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Po okt 06, 2003 12:29 pm

Dečki prosim ne na pamet govorit!
Veste kje je interculer?? Interculer je za turbino! Se vam saj prebližno sanja kako temp ma zrak od turbine dalje??
To nema veze z zunanjo temp.!!!
Pa brez zamer!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po okt 06, 2003 12:43 pm

ZW, mogoče se ti lih ne bo poznalo 20% - to je mal pretirano, poznat se ti mora pa šele v višjih obratih, pri niskih tega ne boš čutil.

Pa pazi na ventile, ker tut radi zmrznejo in pol ti noče zapret.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Po okt 06, 2003 12:59 pm

Ko zadevo sfiniširam bom šel moč merit! Brez hlajenja in z!

Pa takrat vržino debato ko bodo podatki črno na belem na mizi!
...ne smem kar želim...
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po okt 06, 2003 1:04 pm

ZW, zdej si pa mim useku da bol nebi mogu. Še kako ima veze zunanja temperatura.

Iz turbine res pride zelo vroč zrak, in naloga ICja je da ga ohladi na primerno temperaturo.
Če je zunaj 15 stopinj celzija uporablja IC kot medij za odvajanje toplote zrak segret na 15 stopinj. Če je zunaj 30 pomeni da je medij sedaj zrak segret na 30 stopinj. Kaj praviš v kakšnih pogojih bo IC lažje ion bolj hladil zrak ki gre naprej v motor.
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Po okt 06, 2003 2:12 pm

Glej ne gre se kdaj bo lažje ampak na koliko bo zrak ohladil!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Po okt 06, 2003 2:23 pm

10 stopinj ohlajen zrak je 1 KM. 1!!!! se pravi ce ti kompresijski postopek segreje zrak na 150 stopinj in ti ga uspe shadit na 0 stopinj si pridobil 15 KM. o tem pa lahko samo sanjas. za normalne cestne avtomobile je to larifari, pozna se šele na visokozmogljivih motorjih. isto kot recimo napake na motorju. ko je normalna uporaba se jih komajda zazna in potrebujejo nekaj tisoč km da se pojavijo bolj izrazito, medtem ko bi na istem motorju izvajal tuning bi tudi le-te napake postale veliko hitreje razlog da bi se postavil na rob ceste. brez veze cajt trošite, oprema, teža, delo in denar pobere več kot pa da vse skupaj pod končno črto. ti v AR, technoboy v unoturbota. direkt pičeni ste. cel motor je prej za poštimat, toj samo da še zadnje procente KMjev vn dobite.
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Po okt 06, 2003 3:02 pm

Nekateri očitno niso razumeli bistvo tunninga in raznih predelav.

Za posameznike je več vredno dobit s vojim trudom 0.5KM in stiskat mozek kako kaj narest in sploh ugotovit kje se konji v motorju skrivajo kot pa si kupin neki megasuperfantastični stroj z 3xxKM in več in stiskat plin po avtocesti pa bit največji frajer v vasi.

Zoranwagen, kar tako naprej, imaš vso mojo podporo!!!
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po okt 06, 2003 3:05 pm

zoranwagen je napisal/-a:Glej ne gre se kdaj bo lažje ampak na koliko bo zrak ohladil!


Ti bom drugač razložu. Kaj te bolj shladi če ti je vroče. Kalorifer al klima ?

Zakaj misliš da turbo avtomobili poleti kronično izgubljajo moč.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po okt 06, 2003 3:07 pm

kr3mn1 je napisal/-a:10 stopinj ohlajen zrak je 1 KM. 1!!!! se pravi ce ti kompresijski postopek segreje zrak na 150 stopinj in ti ga uspe shadit na 0 stopinj si pridobil 15 KM. o tem pa lahko samo sanjas. za normalne cestne avtomobile je to larifari, pozna se šele na visokozmogljivih motorjih. isto kot recimo napake na motorju. ko je normalna uporaba se jih komajda zazna in potrebujejo nekaj tisoč km da se pojavijo bolj izrazito, medtem ko bi na istem motorju izvajal tuning bi tudi le-te napake postale veliko hitreje razlog da bi se postavil na rob ceste. brez veze cajt trošite, oprema, teža, delo in denar pobere več kot pa da vse skupaj pod končno črto. ti v AR, technoboy v unoturbota. direkt pičeni ste. cel motor je prej za poštimat, toj samo da še zadnje procente KMjev vn dobite.


Od kje ti ta podatek da je 10 stopinj 1 konj ? Prej bi reku 1 stopinja en konj. Jaz pridobim cca 20 konjev če serijski mini intercooler, zamenjam z ornk front mounted intercoolerjem ki bo dejansko sposoben zrak ohladit na par stopinj več kot je temperatura okolja.
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Po okt 06, 2003 5:17 pm

itak ikst. 1 stopinja 1 konj. :) ne me smejat. tud okol 20 konj samo za en serijski avto z menjavo intercoolerja (ne recem ce ga ne bi imel) mi je mal preveč. in to je spet odvisno kak avto sploh je. enemu 5.0 v8 biturbo bi že kocka ledu na sesalnem kolektorju dala +50 KM.
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Po okt 06, 2003 5:20 pm

lucky je napisal/-a:Nekateri očitno niso razumeli bistvo tunninga in raznih predelav.

Za posameznike je več vredno dobit s vojim trudom 0.5KM in stiskat mozek kako kaj narest in sploh ugotovit kje se konji v motorju skrivajo kot pa si kupin neki megasuperfantastični stroj z 3xxKM in več in stiskat plin po avtocesti pa bit največji frajer v vasi.

Zoranwagen, kar tako naprej, imaš vso mojo podporo!!!


ti pa kakor zgleda ne znaš sploh brat.
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo Po okt 06, 2003 6:09 pm

Elow!
Bi se kr pridružil mnenju kr3mn1. To so samo še finese pri peak powerju, ne pa začetni tuning. Osebno bi raje monitral večji IC, oziroma tak z večjo čelno površino. Kolikor jest vem je nujna potreba po večjem IC ob drastičnem dvigu tlaka.Sicer pa ZoranWagen popravi me če se motim ima AR 155 Q4 water spray na IC. Ane? Torej to naj bi dodalo še par ponijev k peak powerju.
 
Uporabniški avatar
SuprMisek
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Po sep 22, 2003 7:58 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a SuprMisek Po okt 06, 2003 6:14 pm

res je da gre KM gor
samo če to deluje tko k je na sliki zgorej gre to hudičev velik CO2, če pa je notr v samem IC je pa to druga stvar
to bi prosu če bi mi zoranwagen povedov
:shock:
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po okt 06, 2003 7:36 pm

kr3mn1 je napisal/-a:itak ikst. 1 stopinja 1 konj. :) ne me smejat. tud okol 20 konj samo za en serijski avto z menjavo intercoolerja (ne recem ce ga ne bi imel) mi je mal preveč. in to je spet odvisno kak avto sploh je. enemu 5.0 v8 biturbo bi že kocka ledu na sesalnem kolektorju dala +50 KM.


Jaz govorim konkretno za nissan 200sx. Iz serijskih 170 konjev dobiš z Saabovim front mounted IC pribljižno 20 konjev.
Odvisno je kakšen IC je serijsko montiran gor pa še velik stvari. Samo večji intercooler JE eden najlažjih načinov kako pridobit konje, ne pa neki fine tuning za na konc. Sploh če je serijski premajhen al pa če tlak višaš.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov