Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

EVO 8

Napisal/-a kingroad Po nov 23, 2009 9:28 pm

Ko že vsi nekaj predstavljajo se bom pa še jaz prislinil tu gor.

Skratka delamo na Evo8 serijsko 265KM, z nekaj majhnimi sladkorčki bomo seveda poizkusili pridobiti čim več. O končni moči so seveda samo ugibanja, jaz menim da bi morali priti na nekje ...... kaj pa vem. Nič ne bom rekel :P

Nekaj v besedi nekaj v sliki:

-večji IC
Slika

- 3" turbo back MILLTEK

Slika

- Brian Crower 272/272 odmične gredi (še čakajo na vgradnjo)
Slika

-3 portni boost solenoid R-spec
-APS dual vent BOV (je še nekje nad Atlantikom :roll: )
-K&N zračni filter
-Walbro bencinska črpalka 255l/h

To je to. Pač japanski riž :D

lp
Zadnjič spremenil kingroad, dne To dec 22, 2009 5:03 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
evo4fun
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po nov 23, 2009 10:10 pm

Lep začetek, kje pa so še ostale sladkorne mrvice? :lol:
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Po nov 23, 2009 10:21 pm

opa...lepa igra :)
to temo bom redno spremljal :)
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po nov 23, 2009 10:32 pm

Daj nam vsaj kak namig kam ciljaš...no, odmične so že bile namig, ampak premalo poznam EVO-te, da bi vedel kje je meja za menjavo...Kakšne pa imaš injektorje v mislih?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Po nov 23, 2009 10:35 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Daj nam vsaj kak namig kam ciljaš...no, odmične so že bile namig, ampak premalo poznam EVO-te, da bi vedel kje je meja za menjavo...Kakšne pa imaš injektorje v mislih?


ja kokr sm jz fazan v evo tuning, tele odmične in trenutni setup ter če je še čip pomojm je lahko 400hp+
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po nov 23, 2009 10:48 pm

HaMzO je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:Daj nam vsaj kak namig kam ciljaš...no, odmične so že bile namig, ampak premalo poznam EVO-te, da bi vedel kje je meja za menjavo...Kakšne pa imaš injektorje v mislih?


ja kokr sm jz fazan v evo tuning, tele odmične in trenutni setup ter če je še čip pomojm je lahko 400hp+


Vse super, edino tele odmične mi ne dajo miru :twisted: kolikor vem ima že originalen, potencial pri injektorjih in turbini za okoli 400HP
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky Po nov 23, 2009 10:52 pm

Pr MIVECu ja, 8 pa prov pridejo odmične.
Injectorji so pa dovolj veliki še (560cc/min)

Lepo da še kdo predstav tak avto :)
Kdo bo remap delal ?
 
Uporabniški avatar
RSR_Tech
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To sep 04, 2007 8:19 pm

Napisal/-a RSR_Tech Po nov 23, 2009 10:59 pm

Evo malo za referenco:

Evo VIII :
- zamenjan celoten izpuh, odmične, blowoff in vgrajena turbina od evo IX
- benz. 100 oktan

in seveda dyno tuning
Priponke
EVO_8.pdf
(85.51 KiB) Prenešeno 404 krat
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po nov 23, 2009 11:06 pm

RSR_Tech je napisal/-a:Evo malo za referenco:

Evo VIII :
- zamenjan celoten izpuh, odmične, blowoff in vgrajena turbina od evo IX
- benz. 100 oktan

in seveda dyno tuning


Se prav ma na vaših valerjih baseline pull Evo 8 280 konjev?

Aja pa še neki - peak power 6200 RPM s camsi v evotu? Žalostn tuning tole...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Po nov 23, 2009 11:10 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:
HaMzO je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:Daj nam vsaj kak namig kam ciljaš...no, odmične so že bile namig, ampak premalo poznam EVO-te, da bi vedel kje je meja za menjavo...Kakšne pa imaš injektorje v mislih?


ja kokr sm jz fazan v evo tuning, tele odmične in trenutni setup ter če je še čip pomojm je lahko 400hp+


Vse super, edino tele odmične mi ne dajo miru :twisted: kolikor vem ima že originalen, potencial pri injektorjih in turbini za okoli 400HP


bo loco točno bolj povedu :D
 
Uporabniški avatar
RSR_Tech
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To sep 04, 2007 8:19 pm

Napisal/-a RSR_Tech Po nov 23, 2009 11:10 pm

LoCo je napisal/-a:
RSR_Tech je napisal/-a:Evo malo za referenco:

Evo VIII :
- zamenjan celoten izpuh, odmične, blowoff in vgrajena turbina od evo IX
- benz. 100 oktan

in seveda dyno tuning


Se prav ma na vaših valerjih baseline pull Evo 8 280 konjev?


Če misliš modro obarvano 279,9 KS je to moč na kolesih. Tu gor ni serijske meritve.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po nov 23, 2009 11:13 pm

RSR_Tech je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a:
RSR_Tech je napisal/-a:Evo malo za referenco:

Evo VIII :
- zamenjan celoten izpuh, odmične, blowoff in vgrajena turbina od evo IX
- benz. 100 oktan

in seveda dyno tuning


Se prav ma na vaših valerjih baseline pull Evo 8 280 konjev?


Če misliš modro obarvano 279,9 KS je to moč na kolesih. Tu gor ni serijske meritve.


Kaj je pol point ta dynograf kazat? Pokažte razliko z istimi dyno correction faktorji prej/potem. Ker če je s temi modi 280 WHP tole, pol jih je mogu stock pull met pod 200...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
RSR_Tech
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To sep 04, 2007 8:19 pm

Napisal/-a RSR_Tech Po nov 23, 2009 11:14 pm

LoCo je napisal/-a:
RSR_Tech je napisal/-a:Evo malo za referenco:

Evo VIII :
- zamenjan celoten izpuh, odmične, blowoff in vgrajena turbina od evo IX
- benz. 100 oktan

in seveda dyno tuning


Se prav ma na vaših valerjih baseline pull Evo 8 280 konjev?

Aja pa še neki - peak power 6200 RPM s camsi v evotu? Žalostn tuning tole...


Na željo stranke narejen predvsem na navor in srednje vrtljaje na vrhu zaprt (varen predvžig) ker imajo na hrvaškem zelo slab bencin.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po nov 23, 2009 11:15 pm

RSR_Tech je napisal/-a:Na željo stranke narejen predvsem na navor in srednje vrtljaje na vrhu zaprt (varen predvžig) ker imajo na hrvaškem zelo slab bencin.


Aha, hvala razumem. Zakaj ste ga na 100 oktanca mapiral pol anyway?
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Po nov 23, 2009 11:21 pm

LoCo je napisal/-a:
RSR_Tech je napisal/-a:Na željo stranke narejen predvsem na navor in srednje vrtljaje na vrhu zaprt (varen predvžig) ker imajo na hrvaškem zelo slab bencin.


Aha, hvala razumem. Zakaj ste ga na 100 oktanca mapiral pol anyway?


OWNED 8)

Drugač pa kr se Evota iz naslova tiče paaa HOČMO MATERIJAL da še mi navadni ljudje loh cedimo sline :lol: :lol: :twisted:

LP
 
Uporabniški avatar
bostjanITR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr avg 12, 2009 11:21 pm
Kraj: Valhalla

Napisal/-a bostjanITR Po nov 23, 2009 11:22 pm

Bad Bish nr.2 :twisted: Super, čim več takih projektov 8)
ITR ~241 NA hp built/tuned by TUNERC-sold in Austria
Civic EG6 195 NA hp tuned by TUNERC-sold
what next?
 
Uporabniški avatar
RSR_Tech
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To sep 04, 2007 8:19 pm

Napisal/-a RSR_Tech Po nov 23, 2009 11:24 pm

LoCo je napisal/-a:
RSR_Tech je napisal/-a:Na željo stranke narejen predvsem na navor in srednje vrtljaje na vrhu zaprt (varen predvžig) ker imajo na hrvaškem zelo slab bencin.


Aha, hvala razumem. Zakaj ste ga na 100 oktanca mapiral pol anyway?


Serijske meritve nimam, ker so že sestavljen avto pripeljali. 100 oktanov je pa stranka sama natankala blizu moje dalavnice na OMVju pol se je pa spomnu, da ma na hrvaškem od doma do prve pumpe s 100 oktani dlje kot mu drži en tank bencina. :-P
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po nov 23, 2009 11:37 pm

RSR_Tech je napisal/-a:Serijske meritve nimam, ker so že sestavljen avto pripeljali. 100 oktanov je pa stranka sama natankala blizu moje dalavnice na OMVju pol se je pa spomnu, da ma na hrvaškem od doma do prve pumpe s 100 oktani dlje kot mu drži en tank bencina. :-P


Pametno s strani stranke pol =)


Eno vprašanje.... Ti je znana kej tale mapa?
Slika
Ker tale evo je mel baje 376 konjev na vaših valerjih... S to mapo... Zmapiran pri vas. Pa še na sliki na vaši domači strani ga mate kot reklamo za ohinsplohtuning.com Tko da se res opravičujem ampak jz tem vašim meritvam en k**** verjamem :(

Zakaj? Zato ker sm s svojim (ki jih takrat ni mel več kot 340) tega Evota pihnu dol ko zajca... Aja pa da ne bo pomote, mape so od Evo 9, moj je bil takratni Evo 8 (izpuh, filter, boost, remap).

lp

Pa še en P.S.
Low Octane Fuel Map se uporablja za to da takrat ko avto klenka začne ECU intrapolirati med high octane in low octane fuel mapom se pravi nej bi low octane fuel map imel več bencina kot high octane, zato da ko preskoči na drugo mapo doda bencin in poskuša klenkanje izničiti. Pa ker si tuner najbrž veš da to kar napišeš v mapo ne drži potem v resnici, iz česar lahko sklepaš da polje vrednosti 11.8 ne pomeni dejanskih 11.8 AFR ampak je tam cel džumbus in vse drugo kot pa 11.8:1.

Edit:
Pa še en dodatek da ne boš reku da buče prodajam...
Slika

Moje fuel mape. AFR WOT 12.5 spool 11.6 peak 11.3 redline
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
solidx
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: So apr 21, 2007 9:42 am

Napisal/-a solidx Po nov 23, 2009 11:49 pm

Zanimiva tema, :) se lahko človek od vas še kaj nauči ko vas je tolk v taki mali državi :)
Evo IX MR In Working Progress
 
Uporabniški avatar
RSR_Tech
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To sep 04, 2007 8:19 pm

Napisal/-a RSR_Tech Po nov 23, 2009 11:58 pm

@ LoCo:

Ravnokar sem pogledal fajl ki sem ga "naložil" v dotično 9ko in ti povem, da tvoje navedbe ne držijo. Moja LowOctan Fuel mapa je serijska, tako da ta fajl, ki si ga ti snel definitivno ni več moj. Moj fajl je tudi signiran z imenom moje firme in datumom vgradnje na določeni adresi, ki ga z hex editorjem lepo prebereš (Hex to Asci). Verjetno si našel ta zapis, da s tako sigurnostjo trdiš, da gre za moj fajl, čeprav dvomim.
Kdo se je kasneje igral po avtu ne vem. Vem da je avto v kratkem času zamenjal kar nekaj lastnikov in mehanikov.
Sem pa tudi jaz kasneje slišal za ta avto, da ne gre več kot bi moral iti.

Sicer pa ker vem iz katerga "tabora" prihajaš me tvoj način pisanja niti malo ne preseneča. Jaz se iz te debate umikam, ker ne mislim naprej srati po Kingroadovi temi.
Lp,

P.S: Če pa si v fajlu našel mojo signaturo mi prosim napiši na kateri adresi je in kateri datum vgradnje je zapisan notri.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov