Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

S4

Napisal/-a PRODRIVE Sr nov 25, 2009 9:03 pm

Ker so se ze tunale S2 kar lepo stevilo jih je ze,pa mene zanima kako je pri modifikaciji Audija S4,bi-turbo 2.7 l prostornine,so tu stroski kaj vecji za modifikacijo kot pri S2.je potencial vecji :?:
Ce se ne motim dr.sah ga imas modificiranega :?:
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr nov 25, 2009 9:06 pm

Ni vse res kar napišem
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Če nov 26, 2009 9:39 am

dajte mal povedati prosim,sem prebral dosti sem našel ampak hočem več
CARPE IMPREZAM
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če nov 26, 2009 5:27 pm

V osnovi imaš še extra turbino, bat+ojnica, injektor. 2.7 motor naj ne bi bil tako trpežen, kot 2.2.

Pomoje je boljše, če se kar na dotično osebo obrneš....
RiDe hArD
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Če nov 26, 2009 5:31 pm

no informacije so zacele kapljat super,to nisem vedel da je manj trpezen kot 2.2
bigturbo ce naletis na mojo temo prosim napisi kaj prosim
CARPE IMPREZAM
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Če nov 26, 2009 7:00 pm

Pametno je zamenjat se dele sesalnh cevi do motorja in tlacnih od turbine do motorja s tistimi od RS4, ker so bolj pretocne.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če nov 26, 2009 7:18 pm

Ampak njega zanima potencial S2 vs.S4, tukaj je potrebno zamenjat še kaj od drobovja.
RiDe hArD
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Če nov 26, 2009 7:34 pm

na primer...,stroski so vecji modificirat S2 ali S4 :?:
CARPE IMPREZAM
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Če nov 26, 2009 8:49 pm

S4 ima 50% vec ojnic, batov, injektorjev. 100% vec turbin.
Tako da so stroski vecji, ker je vec posameznih delov, ki jih je treba zamenjat.

Seveda odvisno od tega, kaj sploh zelis naredit iz avta.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če nov 26, 2009 8:55 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:S4 ima 50% vec ojnic, batov, injektorjev. 100% vec turbin.
Tako da so stroski vecji, ker je vec posameznih delov, ki jih je treba zamenjat.

Seveda odvisno od tega, kaj sploh zelis naredit iz avta.


Od 5 do 6 ni 50% :?
RiDe hArD
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Če nov 26, 2009 9:00 pm

no tole je tudi mene cudil,sam sebe sem se prepriceval da S4 ni V10 ampak V6,turbini pa ja ;)
CARPE IMPREZAM
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Če nov 26, 2009 9:48 pm

Audi in 5 cilindrov. Zmeraj razmisljam o 4 cilindrih....

Se zmeraj ne vemo kako dalec mislis it. Drugace se dobijo "bolt on" vecje turbine, vecji intercoolerji, dodas vecje injetorje in ustrezen nov program v racunalnik in po moznosti mocnejsko sklopko in 500KM je tu. Za kaj vec pa je na vrsti cel remont.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Pe nov 27, 2009 5:31 pm

....mislim it do :?: :?: ne ne zaenkrat se nic zato pa zbiram informacije ,se kdo kaj vec ve :?:
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Pe nov 27, 2009 7:01 pm

PRODRIVE je napisal/-a:....mislim it do :?: :?: ne ne zaenkrat se nic zato pa zbiram informacije ,se kdo kaj vec ve :?:


stari kupi 2.7 biturbo in čipiraj, to ti bo dost zaenkrat za kako leto. medtemčasom pa šparaj denar če ti bo slučajno premal hp :D
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Pe nov 27, 2009 7:18 pm

nikoli ni dovolj,zato sprasujem in sem vesel vsake informacije,S4 so v tujini cenovno zelo ugodne,vsa stvar je potem v piljenju avta
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Pe nov 27, 2009 7:40 pm

No, kolikor berem na audi team bi naj 5000€ zadostovalo za 400-450 KM. Stvar laufa večinoma na RS4 delih: turbini, bencinska črpalka, šobe... Bati, ojnice in drugi "notranji" deli še pri tej moči lahko ostanejo serijski.
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Pe nov 27, 2009 8:18 pm

Audi team je to SLO forum,lahko pripopas link prosim,no take informacije so dobrodosle,ker to je ze pa ornk stroj 450 KM,no vsaj zame,ker avto bi bil daily varianta,se pravi za 15Kevrov imam RS4 wannabe :evil:
CARPE IMPREZAM
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe nov 27, 2009 11:34 pm

Raje 20 :idea:
RiDe hArD
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Napisal/-a dr.sah So nov 28, 2009 9:56 am

potem pa rajši takoj daj malo več, in si kupi RS4, pa čip, pa maš neki čez 400KM, ki je čist zadost za vsakodnevno vožnjo. Če pa bo to premalo, pa kasneje rukneš večje turbine, pa pol mašine nove, pa maš konjev zadosti.
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak So nov 28, 2009 10:00 am

PRODRIVE je napisal/-a:Audi team je to SLO forum,lahko pripopas link prosim,no take informacije so dobrodosle,ker to je ze pa ornk stroj 450 KM,no vsaj zame,ker avto bi bil daily varianta,se pravi za 15Kevrov imam RS4 wannabe :evil:


No pol še pride sklopka, podvozje, zavore in pa delo. Pol pa res več ni tam 5k €.


Tukaj na MTMovi strani lepo vidiš kaj rabiš za določene konje
http://www.mtm-online.de/de/Audi/S4-B5/ ... ZID=S4195Q
In pa še Novitec:
http://www.sportec.ch/page85.html?J=e84 ... 850711a9bc

Sem ti pa poslal link na PM od audi teama.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost