Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
3B
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: So mar 15, 2008 5:14 pm

golf mk2 menjava motorja

Napisal/-a 3B Ne feb 21, 2010 3:17 pm

Jo mene pa zanima kakšen je postopek homologacije pri menjavi motorja,
bistveno iz 1.6 75km na 1.8T 150km
Slišou sem da je motor potrošni materijal ampak v mojem primeru pa se gre za menjavo na močnejši motor. pa me zanima kakšen je postopek, kolko pride, pa kolk je letenja.
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC Ne feb 21, 2010 4:36 pm

postopek je sledeč...nared tih avspuh pa nopbenih spojlerjev gor tlačt kot najpomembnejše je pa treba met pamet u glav pa ne tišat mem lokalov in v urbanih središčih...pa se lahko voziš ilegalno ker homo ne boš u lajfu naredu....
IMA SE...MOŽE SE...
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne feb 21, 2010 4:47 pm

modriDIRKAC je napisal/-a:postopek je sledeč...nared tih avspuh pa nopbenih spojlerjev gor tlačt kot najpomembnejše je pa treba met pamet u glav pa ne tišat mem lokalov in v urbanih središčih...pa se lahko voziš ilegalno ker homo ne boš u lajfu naredu....


2X. Čeprav z dosti € in V.I.P. bi se dalo tudi to narediti.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
mropc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 603
Pridružen: So feb 06, 2010 3:36 pm

Napisal/-a mropc Ne feb 21, 2010 5:11 pm

modriDIRKAC: zakaj da nebi mogel močnejši motor homologerat? samo če tisti tip motorja paše u tvoj avto.(lahko kupiš cliota 1.5 dci pa lohka komot das od cliota 2.0 16v not) druga pa je če bi meu cliota pa bi dau od audija motor not.
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Ne feb 21, 2010 5:14 pm

pa bremze bi bile verjetno serijske gor?
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Ne feb 21, 2010 6:43 pm

Homologirat ne morš zato ker je vozilo starejše od motorja in v tem vozilu nikoli ni bilo tega motorja SERIJSKO.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
3B
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: So mar 15, 2008 5:14 pm

Napisal/-a 3B Ne feb 21, 2010 10:31 pm

Ahh sooo to gre.
Sem bistveno zaslediu da je en tip dau v 1.3golfa 2 motor 1.8 (pač 90konjev) pa je napisu da ne rab homologacije :shock: :shock: :shock: kao, zato pa sm dau post sem (več glau več ve)

bistveno je biu namen v golfa 2 dat mašin od passata 1.8t, vred z bremzami in vsem kar bi blo potrebno. Shommologirat pol pa še mal čipat na kake 190končkov.

Me je ful zanimal kakšen je postopek pa če je spljoh možno. ker če bi blo možno bi se verjetno spravo v tak projekt, kr bi mogu sam golfiča nabavit pa bi blo to to + par200ur dela na njem.




Der vagen behelt sich vie ein gokard.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne feb 21, 2010 10:33 pm

Nalim tu na forumu je montiral motor od R5 turbo v Twinga in uspel homologirat zadevo. Poisci njegovo temo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne feb 21, 2010 10:43 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Nalim tu na forumu je montiral motor od R5 turbo v Twinga in uspel homologirat zadevo. Poisci njegovo temo.


Leta kerega :?: Marsikaj se je dalo na lepe oči narediti. Danes je pa to malo težje, samo da se pa še ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po feb 22, 2010 12:10 pm

Preveri še na LPP ali RTI če je se takšen avtomobil morda lahko registrira kot dirkalno vozilo. Seveda ob ustrezno dokumentirani predelavi in primernih varnostnih elementih. Nekoč sem zasledil da je neki znanec tako poskušal registrirati predelavo.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po feb 22, 2010 2:45 pm

Kot specilano vozilio je lahko marsikaj registrirano. Ampak dirkalni avti imajo potem noter varnostno kletko in ostalo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po feb 22, 2010 6:31 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Kot specilano vozilio je lahko marsikaj registrirano. Ampak dirkalni avti imajo potem noter varnostno kletko in ostalo.


Saj sem mu napisal da bo moral upoštevati varnostne predpise za dirkalno vozilo. V glavnem z velikim vložkom in še več dobre volje bi mo murda uspelo. Seveda pa bo rabil cel kup tehnične dokumentacije, kakšno potrdilo o strokovno opravljenem delu....

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po feb 22, 2010 8:08 pm

dirkalnik ni za na cesto.... in ce ga pod to homologira lahko pozabi normalno voznjo
Slika
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 To feb 23, 2010 12:06 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:dirkalnik ni za na cesto.... in ce ga pod to homologira lahko pozabi normalno voznjo


Odvisno kakšen je. Konec koncev morajo rally specialke tudi ustrezati vsem cestnim predpisom, saj se premikajo med HP-ji po navadnih cestah. Še več, če dobro pogledaš boš videl da so nekateri avtomobili celo registirani.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
šinki
Novinec
 
Prispevkov: 358
Pridružen: Ne mar 30, 2008 5:43 pm
Kraj: idrija

Napisal/-a šinki To feb 23, 2010 12:49 pm

tristan01 je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:dirkalnik ni za na cesto.... in ce ga pod to homologira lahko pozabi normalno voznjo


Odvisno kakšen je. Konec koncev morajo rally specialke tudi ustrezati vsem cestnim predpisom, saj se premikajo med HP-ji po navadnih cestah. Še več, če dobro pogledaš boš videl da so nekateri avtomobili celo registirani.

LP Tristan01


Avti za rally so VSI registrirani, kar pa ne pomeni, da se z njimi lahko voziš vsak dan. In homologacija specialnega vozila ni sam rollbar; tu so še FIA homologirani sedeži, pasovi, centrala...

Kar pa se tiče menjave mašine, poglej malo na FAVDL forum, tam ti bodo glede tehničnih rešitev znali povedati precej več kot tukaj.
okužen z Rallyus virusom
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To feb 23, 2010 1:19 pm

Birokratske tezave so v tem primeru precej vecje od tehnicnih.

V dirkalniku pa se verjetno noce vozit vsak dan. Vprasata na LPP in razlozit situacijo in kaj zahtevajo, da bo predelava odobrena.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ To feb 23, 2010 1:48 pm

kok ste pametni :roll: se vidi da ste to vse skozi dali
Slika
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid To feb 23, 2010 1:56 pm

Kupi golfa, ga pojdi registrirati, zamenjaj motor in je stvar rešena. magari še plastiko za zaščito motorja kupi in si rešen. Havbe ti itak ne bo odpiral na tehničnem

Lahko pa greš to homologirati, sam je isto kot bi sam sebe nategnil
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ To feb 23, 2010 2:26 pm

nebojo havbe odpiral sam bo pa na plinih pogrnu ker niso isti kot pri prejsnem motorju
Slika
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj So feb 27, 2010 6:11 pm

3B je napisal/-a:Ahh sooo to gre.
Sem bistveno zaslediu da je en tip dau v 1.3golfa 2 motor 1.8 (pač 90konjev) pa je napisu da ne rab homologacije :shock: :shock: :shock: kao, zato pa sm dau post sem (več glau več ve)

bistveno je biu namen v golfa 2 dat mašin od passata 1.8t, vred z bremzami in vsem kar bi blo potrebno. Shommologirat pol pa še mal čipat na kake 190končkov.

Me je ful zanimal kakšen je postopek pa če je spljoh možno. ker če bi blo možno bi se verjetno spravo v tak projekt, kr bi mogu sam golfiča nabavit pa bi blo to to + par200ur dela na njem.




Der vagen behelt sich vie ein gokard.


passat ima motor postavljen vzdolžno, golf pa prečno!
Slika
Slika
Slika
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov