Ja, potem je pa tako:
Friziranje serijskih motorjev je najbolj ultimativno z vgrajevanjem turbine, oz. dveh turbin. Seveda treba spremeniti še vse ostale vitalne sklope. Nove, ki so prilagojeni za večji navor.
Klasična friziranja pa so:
a) Ekscentrično brušeni ročični čepi za povečanje gibne prostornine
b) Navarjeni nastavki na vrhu bata za povečanje kompresije
c) Znižanje glave motorja za povečanje kompresije
d) Poliranje sesalnih cevi in prehodov na spojih
e) Posebni večji, lažji ventili
f) Spremeniti kote odpiranja ventilov s posegom na odmični gredi
g) Olajšati vse gibajoče dele motorja
h) Nato je zaradi tega potrebno izboljšati hlajenje olja in vode
i) Prilagoditi sklopko povečani moči
j) Prilagoditi elektroniko v avtomatskem menjalniku za večjo moč, navor, pretoke olja in hlajenje
k) ... (Filtri, izpušni sistem, spojlerji, neonke

, volan

, napisi

, ...)