rolle je napisal/-a:hladni je napisal/-a:on normalni vožnji je enaka, če ga stineš pa samo teče noter. Problem bo vztrajnik in sklopka in ne motor. Razen če maš srečo in si izven prizadete serije napak.
Kaj to naj bi bil problem samo zaradi večje moči motorja?
ejsim je napisal/-a:rolle je napisal/-a:hladni je napisal/-a:on normalni vožnji je enaka, če ga stineš pa samo teče noter. Problem bo vztrajnik in sklopka in ne motor. Razen če maš srečo in si izven prizadete serije napak.
Kaj to naj bi bil problem samo zaradi večje moči motorja?
Verjetno ti bodo kmalu temo zaklenili, ker je kar nekaj debat o čipanju.
Na kratko.. Poraba se v teoriji ob enaki vožnji celo zmanjša, realno pa ostane enaka (ker ga voziš mal hitreje) ali celo naraste (ker ga voziš - pritiskaš precej hitreje). Glede zgoraj napisanega.. Problem je v navoru..če paziš ni frke, se bodo problemi začeli pojavljati, kot če ga ne bi čipal, če pa si agresiven, pa se lahko problemi začnejo pojavljati prej..
lp
Patrik_A3 je napisal/-a:sem čipal tourana 1.9 tdi na 135 konjev. poraba je popolnoma enaka, razn če ga stiskaš je večja. na ac mi je pred čipanjem pri enaki hitrosti kazalo 6,2l kakor tudi po čipanju. so pa mi že kar tam kjer sem ga čipal opozorili da radi crkujejo vztrajniki pri teh motorjih.
sam sem ostal po besedah serviserjev 7000km po čipanju (vse skupaj je mel avto 42 000km ) na cesti in me je avtovleka odpeljala domov zaradi čipanja (baje) ,ampak to je druga zgodba, ker eni govorijo da zaradi čipanja,drugi pa da zaradi slabega materiala ki ga ima takozvani kakovostni vw.
če je še avto v tovarniški garanciji ti zelo zelo odsvetujem
Patrik_A3 je napisal/-a:sam sem ostal po besedah serviserjev 7000km po čipanju (vse skupaj je mel avto 42 000km ) na cesti in me je avtovleka odpeljala domov zaradi čipanja (baje) ,ampak to je druga zgodba, ker eni govorijo da zaradi čipanja,drugi pa da zaradi slabega materiala ki ga ima takozvani kakovostni vw.
Patrik_A3 je napisal/-a:sem čipal tourana 1.9 tdi na 135 konjev. poraba je popolnoma enaka, razn če ga stiskaš je večja. na ac mi je pred čipanjem pri enaki hitrosti kazalo 6,2l kakor tudi po čipanju. so pa mi že kar tam kjer sem ga čipal opozorili da radi crkujejo vztrajniki pri teh motorjih.
sam sem ostal po besedah serviserjev 7000km po čipanju (vse skupaj je mel avto 42 000km ) na cesti in me je avtovleka odpeljala domov zaradi čipanja (baje) ,ampak to je druga zgodba, ker eni govorijo da zaradi čipanja,drugi pa da zaradi slabega materiala ki ga ima takozvani kakovostni vw.
če je še avto v tovarniški garanciji ti zelo zelo odsvetujem
vojkostar je napisal/-a:Patrik_A3 je napisal/-a:sem čipal tourana 1.9 tdi na 135 konjev. poraba je popolnoma enaka, razn če ga stiskaš je večja. na ac mi je pred čipanjem pri enaki hitrosti kazalo 6,2l kakor tudi po čipanju. so pa mi že kar tam kjer sem ga čipal opozorili da radi crkujejo vztrajniki pri teh motorjih.
sam sem ostal po besedah serviserjev 7000km po čipanju (vse skupaj je mel avto 42 000km ) na cesti in me je avtovleka odpeljala domov zaradi čipanja (baje) ,ampak to je druga zgodba, ker eni govorijo da zaradi čipanja,drugi pa da zaradi slabega materiala ki ga ima takozvani kakovostni vw.
če je še avto v tovarniški garanciji ti zelo zelo odsvetujem
ravno če je v tovarniški garanciji ga čipaj, če se pokvari ga odčipaš in na servis
Patrik_A3 je napisal/-a:Sam sem ostal po besedah serviserjev 7000km po čipanju (vse skupaj je mel avto 42 000km ) na cesti in me je avtovleka odpeljala domov zaradi čipanja (baje) ,ampak to je druga zgodba, ker eni govorijo da zaradi čipanja,drugi pa da zaradi slabega materiala ki ga ima takozvani kakovostni vw.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov