Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
tomy-tdi-gti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne okt 10, 2010 7:41 pm

SPODRSAVANjE SKLOPKE

Napisal/-a tomy-tdi-gti Če okt 21, 2010 8:14 pm

POZDRAVLJENI!
Prosim vas za nasvete...
Ima GOLF 4 tdi gti ki je čipan na 195-200 konjčkov :) pojavu se mi je problem z sklopko pri 2800 obratih mi spodrsne in spet zagrabi (v praksi izgleda kot da bi zgubu moč in jo spet nahitr pridobi) ampak to se ne zgodi vsakič, naprimer enkrat ja pol parkarat ne.. vem da je težava z sklopko zanima me pa katero sklopko naj uporbim da bo bil večji potisk sklopke.. oziroma kakšne so ostale rešitve...?
Zahvaljujem se vam za nasvete...
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Če okt 21, 2010 8:17 pm

vzami sachs sport sklopko in bo problem rešen........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
tomy-tdi-gti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne okt 10, 2010 7:41 pm

Napisal/-a tomy-tdi-gti Če okt 21, 2010 8:37 pm

xsara je napisal/-a:vzami sachs sport sklopko in bo problem rešen........


kje nabavim to sklopko.. ali bo pasala za moj avto?
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Če okt 21, 2010 9:06 pm

Ponavadi je treba se zamenjat dvomasni vztrjanik z enomasnim. Saj tudi sam vztrajnik ne zdrzi vecjega navora.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
tomy-tdi-gti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne okt 10, 2010 7:41 pm

Napisal/-a tomy-tdi-gti Če okt 21, 2010 9:14 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Ponavadi je treba se zamenjat dvomasni vztrjanik z enomasnim. Saj tudi sam vztrajnik ne zdrzi vecjega navora.


Če se ne motim golf 4 nima dvojnega vztrajnika ampak enojnega... vztrajnik zaenkrat deluje.. problem je samo sklopka ki ponuja premalo potiska... edino bojim se da če jo je gdaj prej menjala prejšna lastnica da ji niso dali sklopke od 150 konjca...
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 Če okt 21, 2010 9:26 pm

..najbolje da neseš sklopko naliti v sintar(karbonsko)...ali pa kupiš novo kot je napisal xsara...

...ko boš rešil to zadevo počasi pričakuj težave z vztrajnikom...

,,ja moč motorja po tuningu je prevelika za te sklope...
 
Uporabniški avatar
tomy-tdi-gti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne okt 10, 2010 7:41 pm

Napisal/-a tomy-tdi-gti Če okt 21, 2010 9:30 pm

nejko307 je napisal/-a:..najbolje da neseš sklopko naliti v sintar(karbonsko)...ali pa kupiš novo kot je napisal xsara...

...ko boš rešil to zadevo počasi pričakuj težave z vztrajnikom...

,,ja moč motorja po tuningu je prevelika za te sklope...


če sklopko nalijem a to pomeni da se potisk tud poveče? mislim da potisk še zmeraj ostane enak?
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 Če okt 21, 2010 9:38 pm

tomy-tdi-gti je napisal/-a:
nejko307 je napisal/-a:če sklopko nalijem a to pomeni da se potisk tud poveče? mislim da potisk še zmeraj ostane enak?

..če misliš potisk na stopalki bo popolnoma enako!....navadna sklopka pač ni kos takemu navoru zato se hitreje obrabi in se posledično "zavrti"...imaš možnost naliti ali pa kupi športno... (je pa prva varijanta mnogo udodnejša)..

...a vztrajnik pa nič ne trese???


...ja teli golfki niso narjeni za tako moč...
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe Pe okt 22, 2010 6:51 am

130konjski ter 150konjski tdi imata iste sklopke, od švohnejših pa ne paše. Imaš pa dvomasni in ne enomasni vztrajnik. Je pa tako da je pri teh avtih zaradi navora, problematičen vztrajnik, tako da če ga še nimaš zanič, imaš pa gotovo že načetega(ti trese motor ko stoji avto na miru, ti potrese avto ko speljuješ, ti trese pedal za sklopko ko ga tiščiš?) Kot je že rekel nejko 307, nesi to lamelo kater imaš zdaj noter k sintarju, da ti jo obleče v karbonske plošče, katera ni šans da ti zadrsi ali da jo skuriš, ti bo prej kej druzga hudič vzel. Jst sm dal ene pol leta nazaj 120€ če se ne motim da mi jo je obleku.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Pe okt 22, 2010 7:24 am

ja kupi sachso-vo in jo nesi k sinterju, da ti nalije gor karbonsko lamelo, drugače sem jest tako naredu, kupil sachs classic in dal pri sinterju nalit gor karbonske lamele, ko boš imel menjalnik dol pa menjaj še potisni ležaj, košaro in pa preglej vztrajnik v kakšnem stanju je............aja sachs sklopko sem kupil pri motomatu v ljubljani........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 Pe okt 22, 2010 9:31 am

xsara ... ne razumem...zakaj bi kupil novo sklopko in jo dal naliti (dvojni strošek)...ko pa lahko neseš naliti staro (to ki je v avtu)
..ja strošek je cca 120e...+košara in potisni ležaj..

.. boš pa vsekakor po menjavi moral rešiti problem z vztrajnikom.. kot je rekel ludbe..

to je to...pa počasi vozi :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Pe okt 22, 2010 9:46 am

nejko307 je napisal/-a:xsara ... ne razumem...zakaj bi kupil novo sklopko in jo dal naliti (dvojni strošek)...ko pa lahko neseš naliti staro (to ki je v avtu)
..ja strošek je cca 120e...+košara in potisni ležaj..

.. boš pa vsekakor po menjavi moral rešiti problem z vztrajnikom.. kot je rekel ludbe..

to je to...pa počasi vozi :lol: :lol: :lol:


ne valja to, jest sm isto prinesel staro, in je rekel samo, da bo potrebo menjat fedre, in še potem ne bo sigurno, če bo zdržalo, pa komu se ljubi hecat pa še enkrat snemat cel menjalnik zaradi slabe osnove lamele (valeo), plus zanič fedrov.......
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC Pe okt 22, 2010 10:52 am

brihtnež...avti z dvomasnimi vztrajniki v lameli nimajo fedrov!!!
IMA SE...MOŽE SE...
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Pe okt 22, 2010 11:02 am

modriDIRKAC je napisal/-a:brihtnež...avti z dvomasnimi vztrajniki v lameli nimajo fedrov!!!


my bad oops nism niti pomislil na duall mass vztrajnik.........., vseeno pa, ali je vredno dajat staro preterano lamelo nazaj not ?(sem že videl kako zgleda zobnik v centru lamele-brez zob, ali pa tik pred tem)..... je pa definitivno cenejša varianta 8

priporočam ti pa še menjavo za navaden vztrajnik, sigurno bol dlje zdržal.......
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
tomy-tdi-gti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne okt 10, 2010 7:41 pm

Napisal/-a tomy-tdi-gti So okt 23, 2010 5:27 pm

zanima me kolk približno stane če bi dal nalit sklopko pa z demontažo ter montažo?
aja vztrajnik zaenkrat dela še brezhibno nobenih tresljajev ne čutim.. a je nujno da ga zamenjam? kakšn vztajnik pa naj dam potem not pa kje se da to nabavit... ter cena?
Če ima gdo kakšno ponudbo naj kr sporoči zveseljem se bom odzval....
l.p
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar So okt 23, 2010 11:06 pm

Nobena umetnost. Poiščeš telefonsko številko od podjetja sinter in pokličeš ter vprašaš. Lahko pa kontaktiraš mene pa bom vprašal Miha, ki dela tam.

btw, lamela ni nalita temveč prinetana, tako kot vsaka druga.
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Napisal/-a Dj Big Ne okt 24, 2010 1:18 am

Jst bi sam neki vprašal ko je že ta tema odprta..... Jst mam golfa V 1.9 Tdi 105 km 6 prestav. Zamenjal sem komplet sklopko in vztrajnik, ker se je ob pritisku na sklopko slišal tresljaj kot kakšna razmajana kovina. Ko mi je zamenjal komplet sklopko z vztrajnikom ta zvok ni prenehal zelo me moti pri speljevanju. Recimo nekje vmes ko ni sklopka niti pritisnjena niti sproščena ampak na polovici takrat se sliši oz. pri speljevanju. Ko sem mojstru rekel da zvok ni ponehal. Je rekel da je to normalno ker je ta dvojna sklopka kokr kol se ji reče. Samo občutek je neprijeten...... a je to normalno?
 
Uporabniški avatar
tomy-tdi-gti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne okt 10, 2010 7:41 pm

Napisal/-a tomy-tdi-gti Ne okt 24, 2010 10:49 am

Dj Big je napisal/-a:Jst bi sam neki vprašal ko je že ta tema odprta..... Jst mam golfa V 1.9 Tdi 105 km 6 prestav. Zamenjal sem komplet sklopko in vztrajnik, ker se je ob pritisku na sklopko slišal tresljaj kot kakšna razmajana kovina. Ko mi je zamenjal komplet sklopko z vztrajnikom ta zvok ni prenehal zelo me moti pri speljevanju. Recimo nekje vmes ko ni sklopka niti pritisnjena niti sproščena ampak na polovici takrat se sliši oz. pri speljevanju. Ko sem mojstru rekel da zvok ni ponehal. Je rekel da je to normalno ker je ta dvojna sklopka kokr kol se ji reče. Samo občutek je neprijeten...... a je to normalno?



Jst mislim da nobenega zvoka nebi smel slišat... dvomastni vztrajnik ni glasn vsaj pri meni ne sam je že orginaln tak... Veš kako je vsak ki nekaj popravi se mu neda ponovno razdirad na svoje stroške zato pa pol pravi da je normalno... Zato pelji nazaj in jih narbrci...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne okt 24, 2010 11:31 am

stara sklopka se ne obnavlja.to delajo uni k so mal mem.
kaj ti pomaga nova obloga na lameli ce je kosara ze zmahana pa nima vec tok pritiska na lamelo kokr si ga vsi zelimo.najbol pomembn je to da lahko kosara cim mocneje prtisne na lamelo.nc ne pomaga super duper lamela ce je kosara slaba.
jst sm kupu nov komplet pa nesu h sinterju da je prinetal gor novo oblogo.karbon pa to.
in je dobr.
kdo ti je cipal avto?tut zarad nepravilnega cipnja lahko zacne sklopka prej drset pa se lah vztrajnik prej unici..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Ne okt 24, 2010 12:48 pm

Za kar nekaj avtomobilov se dobi nadomestno garnituro, ki vsebuje navaden
-vztrajnik
-lamelo
-košaro
-potisni ležaj
Za peugeot 307 hdi je bila.. če se ne motim slabih 500€

Pa imate mir.
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov