Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Vztrajnik

Napisal/-a eXtreme69 So dec 11, 2010 7:29 pm

Zdravo,

Za vse štručkote mam eno vprašanje, in sicer, je kaj narobe če je zlajša samo vztrajnik in ne vztrajnik + glavna gred skupaj?

Hvala ;)
Slika
 
lukavr6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Ne dec 06, 2009 11:27 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a lukavr6 So dec 11, 2010 8:28 pm

nič ni narobe.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Re: Vztrajnik

Napisal/-a Dariooo So dec 11, 2010 10:19 pm

Zakaj oz če je sploh dobro lajšat vztrajnik? kaj pridobiš na temu?

Kaj pa če se bi na novo balansiralo vztrajnik s sklopko in gred....?? nebi skodlo a?

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a eXtreme69 So dec 11, 2010 10:24 pm

Po lajšanju je tako ali tako potrebno balansiranje vztrajnika.

Zanima me samo če je kaj narobe če dam zlajšat samo vztrajnik, glavna gred pa ostane original...


PS: v nižjih obratih je avto malo bolj "živ"
Slika
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Vztrajnik

Napisal/-a lancia hf So dec 11, 2010 10:33 pm

Nič ni narobe, važno je samo, da si vstralnik dal balansirat, da ti ga ne "raznese"
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vztrajnik

Napisal/-a GorazdO Ne dec 12, 2010 12:02 am

Motor se hitreje zvrti (in tudi hitreje padejo obrati); glej da ne boste pobirali preveč materijala, da ne bo konstrukcijsko slabši.
Balansirat pa itak.

Če je res dosti lažji, je možna "mučna" vožnja v počasnih kolonah (se zaletava); drugih (negativnih) posledic pa ni. Priporočam.
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a eXtreme69 Ne dec 12, 2010 12:43 am

Zaenkrat sem dobil podatke:
Original 8.29kg
"Priporočeno" 5.20-5,50kg

Moram pa preverit težo mojega vztrajnika da vidim če tole štima.. :)
Slika
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vztrajnik

Napisal/-a GorazdO Ne dec 12, 2010 11:27 am

Jaz sem šel z dvomasnega (12kg) na navadnega (9 kg); pa se precej pozna;
še več se je poznalo pri prejšnjem avtu - iz 9 na 7kg.
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a eXtreme69 Ne dec 12, 2010 12:14 pm

Kul, kul!

Mogoče veš kam bi ga lahko nesu zlajšat in pa potem zbalansirat? Da ne bom zdj znanosti okol tega delu :D
Slika
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vztrajnik

Napisal/-a GorazdO Ne dec 12, 2010 9:55 pm

nevem; mogoče kar na avtoobnovo (lj)?
jaz sem takrat kupil novega pri ACTju.
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a drmocar Po dec 13, 2010 1:13 am

Zlajša ti ga lahko vsak strugar, samo poveš mu kje naj zlajša. Zbalansirat pa neseš na lpp ali avtoobnovo.
 
Modelar
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Po feb 22, 2010 5:07 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a Modelar Po dec 13, 2010 11:41 am

drmocar je napisal/-a:Zlajša ti ga lahko vsak strugar, samo poveš mu kje naj zlajša. Zbalansirat pa neseš na lpp ali avtoobnovo.


Ko se ti pa ta vztrajnik potem razleti pa tudi lahko pelješ avto k vsakemu strugarju v poduk, da se tega ne počne..če imaš še celo glavo.
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a eXtreme69 Po dec 13, 2010 3:01 pm

Ima kdo izkušnje že s kom? Nebi rad izumljal tople vode :)
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Re: Vztrajnik

Napisal/-a monster_d To dec 14, 2010 7:33 pm

al pa kupiš športnega
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Vztrajnik

Napisal/-a airmike To dec 14, 2010 7:55 pm

Ni to honda :lol:
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a peruccy Sr dec 15, 2010 9:52 am

Eni res odkrivate toplo vodo... Kaj bo razneslo? Smo že x-vztrajnikov zbrusil, brez balansa in še danes vse dela ok. Nobenega ni/nebo razneslo, če drejar ve kaj dela. Ok, to je blo pri navadnih avtojih, zaj če vi eni vozite formulo, je druga zgodba ;)

BTW...
Plus je - mašina se lažje zavrti v obrate
Minus je - več zbrusiš, manj mašina bremza (i.e. se pelješ dol po bregu, šaltaš eno nižje in avto gre naprej, kot da bi gas držu) :)

@eXtreme69: Za začetek daj zbrusit nekaj mm "odvečnega mesa", kjer sklopka zgrabi. Da sploh vidiš, če ti je ok.
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Re: Vztrajnik

Napisal/-a nightmare Sr dec 15, 2010 10:31 am

Ni tudi izgub navora po lajšanju vztrajnika?
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Vztrajnik

Napisal/-a airmike Sr dec 15, 2010 10:43 am

nightmare je napisal/-a:Ni tudi izgub navora po lajšanju vztrajnika?



Navor proizvedejo bati v motorju ne pa vztrajnik.
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Re: Vztrajnik

Napisal/-a zundapp Sr dec 15, 2010 10:47 am

Tudi jaz mislim, da ima vztrajnik nekaj pri tem!
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a drmocar Sr dec 15, 2010 11:12 am

Vztrajnik (kar že samo ime pove) je tam za določeno vztrajnost motorja oz. da motor lažje vztraja pri določenih vrtljajih, kar pa niti nima veze z navorom. Navor je sila x ročica.

Če vzamem za primer dva motorja (ne bom se opredelil, ker bo potem samo kreg), katera imata oba zelo podobno število konjev, en ima vztrajnik ki tehta 4kg, drugi pa ima vztrajnik ki tehta 8kg. Kateri ima več navora? Noben, oba imata pribljižno enako količino navora. Čudno? Niti ne.

Teža vztrajnika je pogojena s tem kako želimo da se motor obnaša ko spustimo gas, kako se avto pelje pri nizkih vrtljajih, itd. Če bi bil navor pogojen s težo vztrajnika potem bi imeli dirkalni motorji 20kg težke vztrajnike, ne pa 5-6kg (odvisno od motorja). ;)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov