domzikales je napisal/-a:Kaj je pa z kompresijo? Ali se ne poveča pri nižanju glave?
R 34 GT-R je napisal/-a: Če ti motor poklenka v ugodnih obratih imej pripravljenega rezervnega...
abbe je napisal/-a:bos tankal skos 100 oktanca da ne prihaja do samovziga pa bo
al pa tut nebo..dokler ne probas naus vedu
abbe je napisal/-a:am kok je men kj znano okol teh glav pa to,se nizajo da je kompresijski prostor manjsi,da se bol stisne mesanica da pride do boljsega vziga.sam mores povecat stevilo oktanou v gorivu,ker vec ma gorivo oktanou bolj je odporno na samovzig.
mislm pa da ni receno da bo motor klenkal ce bos pobrusil glavo pa tankal recmo 100 oktanca.
to da si dal pa vecji fi cevi pa nisi nc povecal kolicino zraka sam omogocu si motorju da malo lazje sesa zrak,kar po drugi strani tut ni res ker ma pa loputa verjetno manjsi premer kot te cevi ki si jih dal tko da si spet na zacetku....
pskoda je napisal/-a:Kaj pa kompresiski obročkiTeli tudi ne bodo dolgo zdržali, če boš kompresijo povečal
Če ti gre za moč raje se odloči za obdelavo ventilov, ventilskih sedežev, kanalov, spremembo sesalnega in izpušnega sistema.
Mašina ti ne bi smela klenkat, če boš znižal za 0,5mm, če pa že pa tankaš 100
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov