Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
domzikales
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: Sr mar 19, 2008 5:34 pm

nižanje glave

Napisal/-a domzikales Sr maj 04, 2011 3:48 pm

Lep pozdrav!

Zanima me za koliko se lahko maximalno spusti glava motorja? Ker mi je spustilo tesnilo glave in ker je zadeva enkrat tako daleč sem rekel bom pa še to naredil. Gre se za renault clio mk1 1.4 energy.

Hvala za prijaznost.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: nižanje glave

Napisal/-a čare Sr maj 04, 2011 5:52 pm

samo z nižanjem ne boš pridobil nič,drgač pa glavo dol plastelin na bat,en cilinder (ventile) nastavt na vžig pa bat u GMT pripelješ pol pa plastelin zmeriš kok je debel tam kjer so se ventili naslonil. Ko bo š potem glavo tok odbil ti zan pa klenkat in nisi naredil nič.
 
Uporabniški avatar
domzikales
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: Sr mar 19, 2008 5:34 pm

Re: nižanje glave

Napisal/-a domzikales Sr maj 04, 2011 6:21 pm

Ko bo š potem glavo tok odbil ti zan pa klenkat in nisi naredil nič. >> Kaj si tukaj mislil povedat :) Pa hvala za pomoč. Če se samo glava niža pa nič drugega, začne neki klenkat al kako(nevem kaj si hotel napisat hehe)? A potem jo dam samo zbrusit pa je to to in nič drugega?
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Re: nižanje glave

Napisal/-a im nobody Sr maj 04, 2011 6:49 pm

da ti motor klenka...niti pod razno ne laufa tak kokr je treba
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
domzikales
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: Sr mar 19, 2008 5:34 pm

Re: nižanje glave

Napisal/-a domzikales Sr maj 04, 2011 7:13 pm

Hmmm. Verjetno bo mehanik tako vedel kaj mora vse naredit, da bo vse tako kot more bit. Samo zanimalo me je za kolko se more znižat za max. Da bom znal povedat ali jo za zniža do maximuma ali da se pusti tolko, da če bo še kdaj spustilo tesnilo, da ne bom rabil nove glave kupvat ampak bo še te dovolj za eno brušenje ;)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Re: nižanje glave

Napisal/-a im nobody Sr maj 04, 2011 7:20 pm

zakaj bi jo nižal do max če pa ne boš nič pridobil
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
domzikales
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: Sr mar 19, 2008 5:34 pm

Re: nižanje glave

Napisal/-a domzikales Sr maj 04, 2011 7:20 pm

Kaj je pa z kompresijo? Ali se ne poveča pri nižanju glave?
 
Uporabniški avatar
baroax
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Sr apr 05, 2006 3:01 am

Re: nižanje glave

Napisal/-a baroax Sr maj 04, 2011 7:23 pm

Seveda se, zato so ti že napisali da motor klenka če je prevelika kompresija.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: nižanje glave

Napisal/-a R 34 GT-R Sr maj 04, 2011 7:24 pm

domzikales je napisal/-a:Kaj je pa z kompresijo? Ali se ne poveča pri nižanju glave?


Zato pa ti je čare napisu na zan (zna) motor začet klenkat-->dj stock nazaj, pa se veselo vozi, če pa že...pa glavo podloži :idea:

Če ti motor poklenka v ugodnih obratih imej pripravljenega rezervnega...
Zadnjič spremenil R 34 GT-R, dne Sr maj 04, 2011 7:26 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
domzikales
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: Sr mar 19, 2008 5:34 pm

Re: nižanje glave

Napisal/-a domzikales Sr maj 04, 2011 7:26 pm

Večja kompresija, večji pretok zraka?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: nižanje glave

Napisal/-a abbe Sr maj 04, 2011 7:28 pm

bos tankal skos 100 oktanca da ne prihaja do samovziga pa bo :)
al pa tut nebo..dokler ne probas naus vedu
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
domzikales
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: Sr mar 19, 2008 5:34 pm

Re: nižanje glave

Napisal/-a domzikales Sr maj 04, 2011 7:33 pm

R 34 GT-R je napisal/-a: Če ti motor poklenka v ugodnih obratih imej pripravljenega rezervnega...


Samo če bo vredu narejeno potem nebo težav ali pač?
Zadnjič spremenil domzikales, dne Sr maj 04, 2011 7:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
domzikales
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: Sr mar 19, 2008 5:34 pm

Re: nižanje glave

Napisal/-a domzikales Sr maj 04, 2011 7:35 pm

abbe je napisal/-a:bos tankal skos 100 oktanca da ne prihaja do samovziga pa bo :)
al pa tut nebo..dokler ne probas naus vedu


Mah, ker sem pred kratkim še cevi z večjim fijem dajav gor, sem mislim da bom vsaj še nekaj več lufta čez spustil, če se glava zniža :) To tako ali tako nisem predvideval, samo če je tesnilo spustilo, je tako treba odpret, pa sem pač rekel zakaj pa se še ne niža...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: nižanje glave

Napisal/-a abbe Sr maj 04, 2011 7:38 pm

am kok je men kj znano okol teh glav pa to,se nizajo da je kompresijski prostor manjsi,da se bol stisne mesanica da pride do boljsega vziga.sam mores povecat stevilo oktanou v gorivu,ker vec ma gorivo oktanou bolj je odporno na samovzig.
mislm pa da ni receno da bo motor klenkal ce bos pobrusil glavo pa tankal recmo 100 oktanca.
to da si dal pa vecji fi cevi pa nisi nc povecal kolicino zraka sam omogocu si motorju da malo lazje sesa zrak,kar po drugi strani tut ni res ker ma pa loputa verjetno manjsi premer kot te cevi ki si jih dal tko da si spet na zacetku....
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
domzikales
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: Sr mar 19, 2008 5:34 pm

Re: nižanje glave

Napisal/-a domzikales Sr maj 04, 2011 7:46 pm

abbe je napisal/-a:am kok je men kj znano okol teh glav pa to,se nizajo da je kompresijski prostor manjsi,da se bol stisne mesanica da pride do boljsega vziga.sam mores povecat stevilo oktanou v gorivu,ker vec ma gorivo oktanou bolj je odporno na samovzig.
mislm pa da ni receno da bo motor klenkal ce bos pobrusil glavo pa tankal recmo 100 oktanca.
to da si dal pa vecji fi cevi pa nisi nc povecal kolicino zraka sam omogocu si motorju da malo lazje sesa zrak,kar po drugi strani tut ni res ker ma pa loputa verjetno manjsi premer kot te cevi ki si jih dal tko da si spet na zacetku....


Jaz sem si skos predstavljal da se pri nižanju glave zveča kompresija posledično pa da avtu več zraka. Nisem jaz mislil cevi zarad tega, ker sem zvečal cevi, da sem kaj povečal, ampak sem to navedel na nižanje glave in posledično povečanje pretoka zraka (večja kompresija).
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: nižanje glave

Napisal/-a pskoda Sr maj 04, 2011 7:51 pm

Kaj pa kompresiski obročki :?: Teli tudi ne bodo dolgo zdržali, če boš kompresijo povečal

Če ti gre za moč raje se odloči za obdelavo ventilov, ventilskih sedežev, kanalov, spremembo sesalnega in izpušnega sistema.

Mašina ti ne bi smela klenkat, če boš znižal za 0,5mm, če pa slučajno bo pa tankaš 100, ampak po moje ti ne bo, ker je avto itak že nekaj star in tudi kompresija mu je padla
 
Uporabniški avatar
domzikales
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: Sr mar 19, 2008 5:34 pm

Re: nižanje glave

Napisal/-a domzikales Sr maj 04, 2011 8:02 pm

pskoda je napisal/-a:Kaj pa kompresiski obročki :?: Teli tudi ne bodo dolgo zdržali, če boš kompresijo povečal

Če ti gre za moč raje se odloči za obdelavo ventilov, ventilskih sedežev, kanalov, spremembo sesalnega in izpušnega sistema.

Mašina ti ne bi smela klenkat, če boš znižal za 0,5mm, če pa že pa tankaš 100


Izpušni sistem je že menjan. Glede klenkanja sem pa prvotno tako rekel da bi se samo za 1mm znižala, če se pa da debelejša dihtunga bo pa tako vredu, tako da mislim, da potem tega nebi smelo biti. Tankam pa že tako skos 100.
 
Uporabniški avatar
baroax
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Sr apr 05, 2006 3:01 am

Re: nižanje glave

Napisal/-a baroax Sr maj 04, 2011 8:06 pm

Do 1mm menda lohku nižaš, sam ne boš s tem nič pridobil.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: nižanje glave

Napisal/-a pskoda Sr maj 04, 2011 8:06 pm

Nižaj za 1mm, ampak to je res max ne več oz raje prej probaj koliko je placa med batom in ventilom, da ti ne bo ventile zvilo.
Samo moraš vedet, da boš z tem zmanjšal prostornino.

Osebno mislim, da ima nižanje več slabih lastnosti kot dobrih
 
Uporabniški avatar
domzikales
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: Sr mar 19, 2008 5:34 pm

Re: nižanje glave

Napisal/-a domzikales Sr maj 04, 2011 8:11 pm

Bom tako naredil pa je. Ker je pa odprta mašina in vse, pom pa še mehaniku rekel, ker se čakajo deli, da pa še pogleda kaj bi se dalo z ventili naredit.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov