PoLOdivjan je napisal/-a:jest bom to naredu u kratkem, planiram pa tako narest...
1. demontaža kolekotrja, sonde lamde ( ne nobom je pucal !!)
2. na vrtalni stroj namontirano nekj podobnega dratperšni
3. potem pa brus papir itd..
4. puliranje z zelo grobo pulir pasto.
monster_d je napisal/-a:Jaz sem se sam spravo polirat sesalni kolektor!
ZAdeva je jebana!
Poliral pa sem tako!
Bilo je hudo zazganin, zato najprej s mal bolj grobim brusnim papirjem, pol z bolj finim pa na koncu bruni papir + voda!
Kolko se je poznalo tezko recem nekaj pa zihr!
Dela je blo dobre 4ure!
Aja pa prste mal krvave itd!
Glavn da je ratalo, na koncu je bil kolektor tako fin ko steklo!
lp
Xman24 je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:Jaz sem se sam spravo polirat sesalni kolektor!
ZAdeva je jebana!
Poliral pa sem tako!
Bilo je hudo zazganin, zato najprej s mal bolj grobim brusnim papirjem, pol z bolj finim pa na koncu bruni papir + voda!
Kolko se je poznalo tezko recem nekaj pa zihr!
Dela je blo dobre 4ure!
Aja pa prste mal krvave itd!
Glavn da je ratalo, na koncu je bil kolektor tako fin ko steklo!
lp
monster_d kdaj ti lahk pol še svojega prpelem?![]()
![]()
626 sport je napisal/-a:Mene pa zanima kako loh spoliraš kolektor a ni dolg tm okol 50cm.
Kako prideš skoz celga iz brusnim paperjem?????????????
626 sport je napisal/-a:ja to je za sesalni kolektor. Kaj pa za izpušni? Pa a se ga sploh splača polirat
jky je napisal/-a:Kolektor se splaca "polirat". V Clio Williamse za rally so delav kolektorje iz Clio-ta 16V, ker se je dalo podaljšat krivino z brušenjem (bil je litoželezen). Original v Williamsih je bil rostfraj se ni dal predelovati.
Najbolj se ga splaca zamenjat z 4-2-1 kolektorjem, masina veliko boljse diha, seveda moraš tud z sesalnim kaj naredit. Po netu o tem pise en kup.
Mi smo brusil kolektor na yugotu. Delali z drot piršno (tis k daš na bormašino okroglo), samo ne preveč. mora bit tako da se sveti.
Pozna se še pa še, še posebej če si piskru od filtra naredu luknje ob strani, ali celo stran odrezal rob.
Sicer je pa to odvisno od avta do avta. pr puntotu 55Km je bolj zadevo zamenjat kot brusit, ... .
monster_d je napisal/-a:jky je napisal/-a:Kolektor se splaca "polirat". V Clio Williamse za rally so delav kolektorje iz Clio-ta 16V, ker se je dalo podaljšat krivino z brušenjem (bil je litoželezen). Original v Williamsih je bil rostfraj se ni dal predelovati.
Najbolj se ga splaca zamenjat z 4-2-1 kolektorjem, masina veliko boljse diha, seveda moraš tud z sesalnim kaj naredit. Po netu o tem pise en kup.
Mi smo brusil kolektor na yugotu. Delali z drot piršno (tis k daš na bormašino okroglo), samo ne preveč. mora bit tako da se sveti.
Pozna se še pa še, še posebej če si piskru od filtra naredu luknje ob strani, ali celo stran odrezal rob.
Sicer je pa to odvisno od avta do avta. pr puntotu 55Km je bolj zadevo zamenjat kot brusit, ... .
Jky te lahko prosim da malo natancneje razlozis!
Sploh pa kako zadevo si dal na bormasino! pa da ni risov nardilo!
Mama namen delat generlako pa bi se t nardil!
LP monster_d
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov