


Ker verjamem da so na Vašem forumu strokovnjaki, ki se spoznajo na avtomobile veliko bolj kot jaz, bi Vas lepo prosil, če bi mi lahko odgovorili na nekaj vprašanj. Kot sem že v naslovu napisal, sem lastnik 105 konjskega Golfa (letnik: 2007) z oznako motorja BXE. Avto ima sedaj 163.000 prevoženih kilometrov od tega okrog 45.000 s čipom (140KM in 320Nm navora).
V zadnjem času pa vse bolj razmišljam, da bi "šel" še nekoliko dlje, kar se tiče predelave samega motorja.
1. Kot sem že omenil, sem avto najprej odpeljal na čipanje (optimizacijo opravila AVTOELEKTRONIKA v Ljubljani).
2. Nato smo odstranili EGR ventil in "EGR cooling" in ju nadomestili z Darkside Race Pipe (link: http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/darkside-1-9-8v-pd105-2-0-16v-tdi-pd-ppd-and-cr-egr-delete-%20%20%20race-pipe.html).
3. Mehanik mi je povedal, da imajo Volkswagni, Audiji, Škode - vsi avtomobili z oznako motorja BXE (omenil je še neko drugo oznako, ki pa se je žal ne spomnim

V zadnjem času mi je začela turbina nekoliko bolj "piskati", zato se bojim, da svoje naloge kmalu ne bo mogla več dobro opravljati (zaenkrat še vse odlično deluje).

1. Turbino bi nadomestil s turbino, ki jo lahko najdete na naslednji povezavi: http://www.turbodynamics.co.uk/shop/md505-stage-2-hybrid-turbo-for-vag-19-tdi-105bhp-engines-p-2758.html?sesid=b2c3cbdbd33f8856d89d577f34b26766
2. Sklopko bi nadometil s sklopko, ki jo lahko najdete na naslednji povezavi: http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/darkside-silent-single-mass-flywheel-clutch-kit-for-5-speed-02j-b-6-speed-02s-mk5-platform.html
3. Nazadnje bi zamenjal še šobe, ki jih najdete na naslednji povezavi: http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/1-9-8v-tdi-pd150-arl-injector-set-038-130-073-al.html
4. Ko bi vse skupaj zmontirali, bi avto odpeljal k RSR motorsport (Matjaž Ogrinc s.p.), kjer bi bila izvršena še zadnja optimizacija (gospoda Matjaža moram še kontaktirati, da se pogovorimo o podrobnostih same optimizacije).
Lepo bi Vas prosil, če bi mi lahko napisali, če imate kakšne izkušnje s podobnimi predelavami in če bi z zgoraj omenjenimi deli lahko dosegel okrog 190KM in 390Nm navora? Ali bi moral poleg zgoraj naštetih stvari zamenjati tudi kaj drugega (npr. izpušni sistem, ventile)? Še posebej pa bi rad izpostavil vprašanje v zvezi s taljenjem batov (o tem je kar veliko govora po forumih, vendar nikjer ni točno napisano: Koliko zdržijo originalni bati??) ali je nevarnost pri taki predelavi, da pride do taljenja ali pokanja batov?
Za vse odgovore se Vam že v naprej zahvaljujem.
LP