Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Gretje goriva?

Napisal/-a ule Ne jan 25, 2004 1:10 am

Kakšen bi bil učinek če bi gorivo (nafta ali bencin) segrel na 90 stopinj, preden vstopi v cilinder?
 
Uporabniški avatar
nightrider31
Uporabnik
 
Prispevkov: 1343
Pridružen: Po dec 01, 2003 7:18 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a nightrider31 Ne jan 25, 2004 1:10 am

zelo zanimivo vprasanje
Slika
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Ne jan 25, 2004 1:14 am

mhm, mogoce bi prislo do prehitrega vziga, samovziga, in s tem do klenkanja?
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jan 25, 2004 9:24 am

manj moči
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne jan 25, 2004 10:15 am

Pa pomoje tud manj navora. Vsaj jest opazam, da je pozimi navor vsaj po obcutku vecji, kot poleti, sploh v nizjih obratih. Sicer je to verjetno bolj odvisno od temperature zraka, samo tud bencin ma zdej -5, ce je zuni -5, no ja mogoce mal vec, ce se pr masini pa kje umes mal pogreje ;)
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne jan 25, 2004 10:41 am

manj moči, saj bi za enak tlak na regulatorju potrebno manj bencina (odvečni gre nazaj v tank).Pozimi bi tako z gretjem bencina bilo manj bencina in več zraka in s tem slabše izgorevanje,pa nevarnost eksplozije, zaradi povečanega tlaka v dovodnih ceveh.
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne jan 25, 2004 10:45 am

če pa bi bil bencin preveč hladen, se ne bi popolnoma uplinil ampak bi bile na ceveh vstopa v cilinder kapljevine in s tem spet manjša moč.Pusti kot je.
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Ne jan 25, 2004 12:00 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Ne jan 25, 2004 12:09 pm

Hvala. potem bi blilo boljše če bi gorivo hladil, ne glih pod 0 ampak recimo na +5 stopinj poleti?
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Ne jan 25, 2004 12:19 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Ne jan 25, 2004 12:26 pm

Hm zanimivvo bo treba kej probat (poleti).
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jan 25, 2004 5:02 pm

ule je napisal/-a:Hm zanimivvo bo treba kej probat (poleti).


Včasih se pozna minimalna razlika že zjutraj natočiš iz hladnih podzemnih rezervarjev črpalke.

Ampak razlika je minimalna in je odvisna od avta do avta, res bolj za dirkače kjer je 1% lahko veliko.

Pa ne se bat pri toplem motorju se nebo nič nabiralo na sesalne cevi in stene cilindrov ;)
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Ne jan 25, 2004 5:12 pm

Ja to je 100% res da hladijo gorivo v hladilnikih ker poznam jugoslovanskega državnega prvaka v 500 ccm cestno hitrostni, pa tut njegovi otroci dirkajo in hladijo gorivo.

Ampak se dokaj hitro spet segreje, tko da ima efekt samo prvih par krogov

Probat ni greh


LP Tomaž
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Ne jan 25, 2004 5:56 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne jan 25, 2004 6:05 pm

Pero: Saj vem da se pri ogretem motorju ne bi nič nabiralo na stenah, se pa najdejo eni ki bi bencin kar hladili s tekočim dušikom ali čim podobnim.Potem se bi. :D :D :D
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo Ne jan 25, 2004 6:05 pm

Hay!
Vsekakor manj moci, pa se vecjo porabo!
Npr. firma Vath, ki Mercedese tuna pri najnaj modelu (5,5amg, je na 5,8naboran)je dal hladilnik goriva in z tem zmanjsal porabo pri ful obremenitvi z 37 na 31 litrov na 100km!!!!
 
Uporabniški avatar
Gigen
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če avg 22, 2002 10:09 am
Kraj: Izola/Portorož

Napisal/-a Gigen Ne jan 25, 2004 6:12 pm

Dirkaci hladijo bencin zato da ne pride do samovziga, turbo motor mora imet hlajen bencin. Meni se ne zdi neka sprememba it je koncni ucinek ko bencin zagori, zdej kasno temp. ima ko pritece noter boh.
Made in Japan
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jan 25, 2004 6:36 pm

tornado je napisal/-a:Pero: Saj vem da se pri ogretem motorju ne bi nič nabiralo na stenah, se pa najdejo eni ki bi bencin kar hladili s tekočim dušikom ali čim podobnim.Potem se bi. :D :D :D


pa če bi ga shladil skoraj do zmrzovanja pa se nebi nič nabiralo.

Pri hladnem motorju ko pozimi začne delat z ''zaugom'' so stene na temperaturi okolice, se pravi če je zunaj -10 so stene -10. Potem se res nabira na stenah gorivo in se splahuje v karter.

Pri vbrigu šobe razpršijo gorivo v mikro kapljice ki se skoraj takoj segrejejo na temperaturo vsesanega zraka, pa če bi kakšna mikro kapljica prišla na stene valja bi se zelo hitro vparila saj je vrelišče bencina pri približno 120 stopinjah, stene cilindrov imajo pa par sto stopinj.

Prirastek je res minimalen in se v realnem življenju ne splača preveč matrat, sploh pa ker se gorivo v rezervarju segreva še z povratnim ''iberlaufom''.
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne jan 25, 2004 6:49 pm

samo nebi potem pri tako hladnem gorivu bil nemiren prosti tek??????
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Ne jan 25, 2004 6:57 pm

tornado je napisal/-a:samo nebi potem pri tako hladnem gorivu bil nemiren prosti tek??????

zato pa se tako gorivo uporablja za dirko kjer ni prostega teka.... :wink:
v vsakdanji uporabi se pomoje ne splača ker je tako kot že zgoraj opisano prirastek bolj majhen :wink:
SlikaSlika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov