abbe je napisal/-a:ker tunat sam motor je cista bedarija se je poj treba tut ustaut kdaj pa ksn ovink fajn zvozt.audi nima glih nevem kasne lege(v primerjavi z super sportniki) niti nima teze idealno razporejene pa poj so tuki se zavore pa se kaj bi se najdlo...
abbe je napisal/-a:a tukaj se govori sam o tem da avto gre naraunost lahko.kaj ti pomaga audi s2 z 500km,ce te poj en boxter nese skoz ovinke.
Dejan_S2 je napisal/-a:Itak, da more biti!![]()
Malo smo že zašli s teme žal.
Torej smo pri avtih "rabljenih - starih" s tuning potencialom.
Jaz sem povedal moje mnenje, pa še vi dajte za primerjavo da bo lažje "bolj pregledno"![]()
Jaz sem rekel:
Audi 2,2 20V turbo motor / zamenjava turbine + elektronika / 470KM / 2000eur
Torej napisal sem za strošek predelave 2000eur, lahko pa kdo to naredi že za 1500eur ali manj... odvisno za kakšno ceno dobiš rabljeno turbino, čeprav že novo turbino za 500KM+ dobiš za kake 1200eur.![]()
Kdo lahko ponudi za 1500/2000eur predelavo na 470KM?
Sicer so tukaj še določene malenkosti, recimo z večjim IC-jem itd. ...ki tudi stanejo... ampak to ni nujno da se zamenja...
p.s. malo sem naklanfal in "pametoval"...ampak dejansko je tako, za malo denarja veliko muzike. :P
FBR je napisal/-a:No ja...pa smo spet tam... Dejstvo je, da se ne da samo s predelavo za moč dobit celotnega paketa in niso zato zastonj ferrariji, porscheji,... toliko denarja.
Enako velja za supre, skylinee,... po ravnini 1000+ bhp je super, če pa to dejansko tudi v ovinek dobro gre je pa odvisno kaj vse so šli rihtat... samo potem pridemo na celotni strošek 2-eh in ne enega porscheja.
Dejan_S2 je napisal/-a:abbe je napisal/-a:ker tunat sam motor je cista bedarija se je poj treba tut ustaut kdaj pa ksn ovink fajn zvozt.audi nima glih nevem kasne lege(v primerjavi z super sportniki) niti nima teze idealno razporejene pa poj so tuki se zavore pa se kaj bi se najdlo...
...IN PA...abbe je napisal/-a:a tukaj se govori sam o tem da avto gre naraunost lahko.kaj ti pomaga audi s2 z 500km,ce te poj en boxter nese skoz ovinke.
No tale post si bom zapomno in tudi ti si ga zapomni... ker se bo to lahko sporobalo mirne volje, samo malo bo treba še počakat... enkrat in za vselej bo treba nekaterim frikom iz glave izbiti da drag race navdušenci znamo tudi ovinke vozit in da nekateri NE DELAMO avta samo za 402m ravno črto, ampak še za kaj več!![]()
Da pa Audi nima lege pa je tudi bosa... seveda nima lege kakšen navaden serijski stroj, ker je povdarek na udobju, drugače pa ti povem če daš trde amortizerje in vzmeti takšne kot imajo ti "športni avti" in v kombinaciji s quattrom si lahko presneto hiter!
malo preveč ste eni pametni sori, malo več prakse pubeci in manj teorije ne bo škodilo!
greddy je napisal/-a:Dejan_S2 je napisal/-a:Itak, da more biti!![]()
Malo smo že zašli s teme žal.
Torej smo pri avtih "rabljenih - starih" s tuning potencialom.
Jaz sem povedal moje mnenje, pa še vi dajte za primerjavo da bo lažje "bolj pregledno"![]()
Jaz sem rekel:
Audi 2,2 20V turbo motor / zamenjava turbine + elektronika / 470KM / 2000eur
Torej napisal sem za strošek predelave 2000eur, lahko pa kdo to naredi že za 1500eur ali manj... odvisno za kakšno ceno dobiš rabljeno turbino, čeprav že novo turbino za 500KM+ dobiš za kake 1200eur.![]()
Kdo lahko ponudi za 1500/2000eur predelavo na 470KM?
Sicer so tukaj še določene malenkosti, recimo z večjim IC-jem itd. ...ki tudi stanejo... ampak to ni nujno da se zamenja...
p.s. malo sem naklanfal in "pametoval"...ampak dejansko je tako, za malo denarja veliko muzike. :P
Tale z 2 jurji dvomim, da bo sla cez![]()
Rabis vecjo turbino, močnejško sklopko, večje injektorje, pa tudi vstopne temp. bodo verjetno previsoke zato rabimo še večji IC.Glede ojnic pa bi rekeL "at own risk", jaz nebi šel na te konje z OEM ojnicami.Overall mislim, da smo malo presegli 2k EUR
P.S aja večji downpipe in potem naprej izpuh bo tudi nuja za te konje...
Dejan_S2 je napisal/-a:greddy je napisal/-a:Dejan_S2 je napisal/-a:Itak, da more biti!![]()
Malo smo že zašli s teme žal.
Torej smo pri avtih "rabljenih - starih" s tuning potencialom.
Jaz sem povedal moje mnenje, pa še vi dajte za primerjavo da bo lažje "bolj pregledno"![]()
Jaz sem rekel:
Audi 2,2 20V turbo motor / zamenjava turbine + elektronika / 470KM / 2000eur
Torej napisal sem za strošek predelave 2000eur, lahko pa kdo to naredi že za 1500eur ali manj... odvisno za kakšno ceno dobiš rabljeno turbino, čeprav že novo turbino za 500KM+ dobiš za kake 1200eur.![]()
Kdo lahko ponudi za 1500/2000eur predelavo na 470KM?
Sicer so tukaj še določene malenkosti, recimo z večjim IC-jem itd. ...ki tudi stanejo... ampak to ni nujno da se zamenja...
p.s. malo sem naklanfal in "pametoval"...ampak dejansko je tako, za malo denarja veliko muzike. :P
Tale z 2 jurji dvomim, da bo sla cez![]()
Rabis vecjo turbino, močnejško sklopko, večje injektorje, pa tudi vstopne temp. bodo verjetno previsoke zato rabimo še večji IC.Glede ojnic pa bi rekeL "at own risk", jaz nebi šel na te konje z OEM ojnicami.Overall mislim, da smo malo presegli 2k EUR
P.S aja večji downpipe in potem naprej izpuh bo tudi nuja za te konje...
No ja vsega ne rabiš izdatidobro se zavedam kaj vse je potrebno, ampak naštel si par stvari ki jih res nebi rabil "za začetek". Zakaj sem napisal ravno 470KM, ker naj bi to ravno bila meja za serijske ojnice, sem že 100x na vseh raznih forumih prebral 450-470KM
Sklopko serijsko se vozili že na blizu 400KM, ampak mogoče če normalno spelješ in gasa, ker mislilm da štarta ne bi niti enega zdržala... injektorji drži, za IC pa sem tak omenil... samo težko to zdaj debatiramo ker bi bilo treba probat res kakšna bi kaj bila temperatura zraka... jasno pa če bi jaz delal na takšne konje bi ga zamenjal in še marsikaj to je dejstvo
![]()
Overall mislim, da bi verjetno komu uspelo s 2k EUR v primeru da kupi rabljene dele ugodno "turbina, injektorji" in da nima dveh levih rok - se pravi lahko tudi sam kaj postori na avtu... samo to je zdaj brezveze razglablat, ker ne bo konca![]()
Malo sem res zabluzo v zadnjih par postih "zvenel kot doktor znanosti" :P ...saj dolgo "nisem hotel" nič napisati, potem pa se mi je pač malo odprlo, hehe.
@abbe: ne govori stvari ki ne držijomoj avto NI serijski ...oz. je le še delno...
Kakorkoli zame je ta debata zaključena, dosti je heca, naj tuna vsak kakor hoče in kakšen avto hoče... tako kot tudi jaz to delam
greddy je napisal/-a:
Eh no ja sej z rabljenimi deli bi prisel cez.Ampak jaz pravim, da nobeden avto z nekim tuning potencialom ni poceni hobi.Recimo moj favorit je sunny gti-r, z 400HP vozijo 10 sek![]()
Ampak ker avta ne delam SAMO za na pisto, zame ne pride v postev, ker je drugače kanta od avta,kar se udobja tiče![]()
Drugače pa itak S2, zakon, upam, da bomo počasi zalaufal
Dejan_S2 je napisal/-a:abbe je napisal/-a:ker tunat sam motor je cista bedarija se je poj treba tut ustaut kdaj pa ksn ovink fajn zvozt.audi nima glih nevem kasne lege(v primerjavi z super sportniki) niti nima teze idealno razporejene pa poj so tuki se zavore pa se kaj bi se najdlo...
...IN PA...abbe je napisal/-a:a tukaj se govori sam o tem da avto gre naraunost lahko.kaj ti pomaga audi s2 z 500km,ce te poj en boxter nese skoz ovinke.
No tale post si bom zapomno in tudi ti si ga zapomni... ker se bo to lahko sporobalo mirne volje, samo malo bo treba še počakat... enkrat in za vselej bo treba nekaterim frikom iz glave izbiti da drag race navdušenci znamo tudi ovinke vozit in da nekateri NE DELAMO avta samo za 402m ravno črto, ampak še za kaj več!![]()
Da pa Audi nima lege pa je tudi bosa... seveda nima lege kakšen navaden serijski stroj, ker je povdarek na udobju, drugače pa ti povem če daš trde amortizerje in vzmeti takšne kot imajo ti "športni avti" in v kombinaciji s quattrom si lahko presneto hiter!
malo preveč ste eni pametni sori, malo več prakse pubeci in manj teorije ne bo škodilo!
De_Tomaso je napisal/-a:@Mad:
1. porš 911 je že bil pri hiši pa je sicer odličen, a zelo hladen avto
2. 911 ima že vsak drugi slovenec z malo več denarja
3. 147 GTA je neprimerno lepša
4. s kompresorjem in tako predelanim podvozjem, samo zapornim difom in ostalim je tudi hitrejša od 911
5. sosedi so manj nevoščljivi, ker je alfa in ne porš
6. GTA ima lepši zvok
7. v sloveniji sta trenutno tako predelani alfi samo dve in je zato nekaj posebnega
8. kaj bi naj alfist delal s poršejom na dolgi rok???
9. vzdrževanje alje je ene 4x cenejše kot porscheja
10. Lepše je imeti eno najdražjih alf, kot pa najcenejšega rabljenega porša
11. ne da se mi več naštevam, ima pa vsak med nami svoj okus in pravico do njega.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov