Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR So sep 08, 2007 12:08 pm

Mogoče pa Lotusa. Najlažij med vsemi samo rabiš ta hudo verzijo za max output. Tehta pa 787 kg če se ne motim ima pa 180 km (exige) oz. europa s 995 kil in 200km....

Boljša varianta se mi vseeno zdi exige z še ne 800 kilami in 1.8 motorjem. Dobiš pa tudi se mi zdi S varianto z nekaj čez 200 konji....lep potencial za hitrost in stabilnost. Sicer je pa bil na top gear (ali fifth gear, se ne spomnim) test, ko ga vojni helikopter ni mogel naciljat, ker tako dobro opleta levo destno...hehehehe.
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 So sep 08, 2007 5:03 pm

abbe je napisal/-a:ker tunat sam motor je cista bedarija se je poj treba tut ustaut kdaj pa ksn ovink fajn zvozt.audi nima glih nevem kasne lege(v primerjavi z super sportniki) niti nima teze idealno razporejene pa poj so tuki se zavore pa se kaj bi se najdlo...


...IN PA...

abbe je napisal/-a:a tukaj se govori sam o tem da avto gre naraunost lahko.kaj ti pomaga audi s2 z 500km,ce te poj en boxter nese skoz ovinke.


No tale post si bom zapomno in tudi ti si ga zapomni... ker se bo to lahko sporobalo mirne volje, samo malo bo treba še počakat... enkrat in za vselej bo treba nekaterim frikom iz glave izbiti da drag race navdušenci znamo tudi ovinke vozit in da nekateri NE DELAMO avta samo za 402m ravno črto, ampak še za kaj več! ;)

Da pa Audi nima lege pa je tudi bosa... seveda nima lege kakšen navaden serijski stroj, ker je povdarek na udobju, drugače pa ti povem če daš trde amortizerje in vzmeti takšne kot imajo ti "športni avti" in v kombinaciji s quattrom si lahko presneto hiter!

malo preveč ste eni pametni sori, malo več prakse pubeci in manj teorije ne bo škodilo! ;)
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR So sep 08, 2007 6:24 pm

No to itak, da ne delate samo za 1/4 milje. Je pa dejstvo, da poustvarit celotno lego športnega avtomobila na nekem navadnem pa kar tako ne gre. Če lahko to v bran povem.
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 So sep 08, 2007 7:07 pm

To itak da ne gre! ;) če ne drugega tako nizkega težišča ne moreš nikoli dobiti, ampak vem da če daš prave zdevščne noter se da tudi takšen avto zelo lepo pelat skozi ovinke!

btw. Ni ti treba nič v bran govorit, ne mislim se prepirat oz. lepše rečeno preveč debatirat o takih nesmiselnih stvareh, vsi imamo svoje "različne" poglede na stvari in mnenja. ;)

Oglasim se le, ko res gre preko mere, ker tako posploševat enostavno ne moreš "ala - Audi se slabo pelje skozi ovinke...itd." ;)

Kaj pa God-father "poimenovan tako pri Britanskem Top gearu" - Audi URQUATTRO oz. SPORTQUATTRO iz 80' let, nekaj časa nepremagljiv v rallyju...itd. :lol:
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR So sep 08, 2007 7:20 pm

Jap...s tistim 4 kolesnim pogonom jim pa je dal vetra. Za v rallyu definitivno nekaj, kar je skoraj nepogrešljivo danes.

Sicer nisem bil jaz tisti, ki je rekel da audi ni za v ovinke, mišljeno je bilo, da bi njemu malo stopil v bran ...malo heca mora bit.
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 So sep 08, 2007 8:19 pm

Itak, da more biti! ;)

Malo smo že zašli s teme žal.

Torej smo pri avtih "rabljenih - starih" s tuning potencialom.

Jaz sem povedal moje mnenje, pa še vi dajte za primerjavo da bo lažje "bolj pregledno" ;)

Jaz sem rekel:

Audi 2,2 20V turbo motor / zamenjava turbine + elektronika / 470KM / 2000eur

Torej napisal sem za strošek predelave 2000eur, lahko pa kdo to naredi že za 1500eur ali manj... odvisno za kakšno ceno dobiš rabljeno turbino, čeprav že novo turbino za 500KM+ dobiš za kake 1200eur. ;)
Kdo lahko ponudi za 1500/2000eur predelavo na 470KM? :wink:

Sicer so tukaj še določene malenkosti, recimo z večjim IC-jem itd. ...ki tudi stanejo... ampak to ni nujno da se zamenja...

p.s. malo sem naklanfal in "pametoval" :lol: ...ampak dejansko je tako, za malo denarja veliko muzike. :P
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy So sep 08, 2007 9:59 pm

Dejan_S2 je napisal/-a:Itak, da more biti! ;)

Malo smo že zašli s teme žal.

Torej smo pri avtih "rabljenih - starih" s tuning potencialom.

Jaz sem povedal moje mnenje, pa še vi dajte za primerjavo da bo lažje "bolj pregledno" ;)

Jaz sem rekel:

Audi 2,2 20V turbo motor / zamenjava turbine + elektronika / 470KM / 2000eur

Torej napisal sem za strošek predelave 2000eur, lahko pa kdo to naredi že za 1500eur ali manj... odvisno za kakšno ceno dobiš rabljeno turbino, čeprav že novo turbino za 500KM+ dobiš za kake 1200eur. ;)
Kdo lahko ponudi za 1500/2000eur predelavo na 470KM? :wink:

Sicer so tukaj še določene malenkosti, recimo z večjim IC-jem itd. ...ki tudi stanejo... ampak to ni nujno da se zamenja...

p.s. malo sem naklanfal in "pametoval" :lol: ...ampak dejansko je tako, za malo denarja veliko muzike. :P


Tale z 2 jurji dvomim, da bo sla cez :lol:

Rabis vecjo turbino, močnejško sklopko, večje injektorje, pa tudi vstopne temp. bodo verjetno previsoke zato rabimo še večji IC.Glede ojnic pa bi rekeL "at own risk", jaz nebi šel na te konje z OEM ojnicami.Overall mislim, da smo malo presegli 2k EUR :lol:

P.S aja večji downpipe in potem naprej izpuh bo tudi nuja za te konje...
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy So sep 08, 2007 10:21 pm

FBR je napisal/-a:No ja...pa smo spet tam... Dejstvo je, da se ne da samo s predelavo za moč dobit celotnega paketa in niso zato zastonj ferrariji, porscheji,... toliko denarja.

Enako velja za supre, skylinee,... po ravnini 1000+ bhp je super, če pa to dejansko tudi v ovinek dobro gre je pa odvisno kaj vse so šli rihtat... samo potem pridemo na celotni strošek 2-eh in ne enega porscheja.


600+ hp skyline...Mislim, da nima konkurence med porscheji in ferrariji, ali pač? ;)
http://www.youtube.com/watch?v=42KwIMakoaE&mode=related&search=
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR So sep 08, 2007 10:31 pm

No, kot že omenjeno...Lotus Exige.

Z 787 kilogrami daleč najlažji, kar približno pomeni, da s polovico konji dosežeš enako. Vprašanje je samo če zdrži vse skupaj. Rabljen z malo sreče bi prišel tudi relativno poceni. Relativno!

Skyline....s 600. Bi blo...samo tam je že resen denar v pogovorih. Za nekje 1000 konjskega skyline so japanezerji porabil 150.000 funtov (se pravi 50 mio sit) samo na motorju....torej res daleč od poceni tudi če govorimo samo o polovici.

link: http://www.youtube.com/watch?v=xx6hDiJSmo0
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne sep 09, 2007 1:19 am

Dejan_S2 je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:ker tunat sam motor je cista bedarija se je poj treba tut ustaut kdaj pa ksn ovink fajn zvozt.audi nima glih nevem kasne lege(v primerjavi z super sportniki) niti nima teze idealno razporejene pa poj so tuki se zavore pa se kaj bi se najdlo...


...IN PA...

abbe je napisal/-a:a tukaj se govori sam o tem da avto gre naraunost lahko.kaj ti pomaga audi s2 z 500km,ce te poj en boxter nese skoz ovinke.


No tale post si bom zapomno in tudi ti si ga zapomni... ker se bo to lahko sporobalo mirne volje, samo malo bo treba še počakat... enkrat in za vselej bo treba nekaterim frikom iz glave izbiti da drag race navdušenci znamo tudi ovinke vozit in da nekateri NE DELAMO avta samo za 402m ravno črto, ampak še za kaj več! ;)

Da pa Audi nima lege pa je tudi bosa... seveda nima lege kakšen navaden serijski stroj, ker je povdarek na udobju, drugače pa ti povem če daš trde amortizerje in vzmeti takšne kot imajo ti "športni avti" in v kombinaciji s quattrom si lahko presneto hiter!

malo preveč ste eni pametni sori, malo več prakse pubeci in manj teorije ne bo škodilo! ;)


sicer se ne mislm neki kregat al spuscat v kaj takega ampak to govori nekdo ki ima serijski avto.(jaz ga mam tut).pa par strani je nekdo napisau neki na ta nacin: po pa ferarija pustis za sabo na semaforju.
zato sem jst napisau da je treba tut za podvozje poskrbet pa za zavore.nism pa nikakor mislu da za to nihce ne poskrbi.tisti ki majo kj v glavi verjetno tut za to poskrbijo.pa napisau sem da ma audi slabo lego v primerjavi z boxterjem.ne pa nasploh
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Ne sep 09, 2007 2:53 am

greddy je napisal/-a:
Dejan_S2 je napisal/-a:Itak, da more biti! ;)

Malo smo že zašli s teme žal.

Torej smo pri avtih "rabljenih - starih" s tuning potencialom.

Jaz sem povedal moje mnenje, pa še vi dajte za primerjavo da bo lažje "bolj pregledno" ;)

Jaz sem rekel:

Audi 2,2 20V turbo motor / zamenjava turbine + elektronika / 470KM / 2000eur

Torej napisal sem za strošek predelave 2000eur, lahko pa kdo to naredi že za 1500eur ali manj... odvisno za kakšno ceno dobiš rabljeno turbino, čeprav že novo turbino za 500KM+ dobiš za kake 1200eur. ;)
Kdo lahko ponudi za 1500/2000eur predelavo na 470KM? :wink:

Sicer so tukaj še določene malenkosti, recimo z večjim IC-jem itd. ...ki tudi stanejo... ampak to ni nujno da se zamenja...

p.s. malo sem naklanfal in "pametoval" :lol: ...ampak dejansko je tako, za malo denarja veliko muzike. :P


Tale z 2 jurji dvomim, da bo sla cez :lol:

Rabis vecjo turbino, močnejško sklopko, večje injektorje, pa tudi vstopne temp. bodo verjetno previsoke zato rabimo še večji IC.Glede ojnic pa bi rekeL "at own risk", jaz nebi šel na te konje z OEM ojnicami.Overall mislim, da smo malo presegli 2k EUR :lol:

P.S aja večji downpipe in potem naprej izpuh bo tudi nuja za te konje...


No ja vsega ne rabiš izdati :lol: dobro se zavedam kaj vse je potrebno, ampak naštel si par stvari ki jih res nebi rabil "za začetek". Zakaj sem napisal ravno 470KM, ker naj bi to ravno bila meja za serijske ojnice, sem že 100x na vseh raznih forumih prebral 450-470KM ;) Sklopko serijsko se vozili že na blizu 400KM, ampak mogoče če normalno spelješ in gasa, ker mislilm da štarta ne bi niti enega zdržala... injektorji drži, za IC pa sem tak omenil... samo težko to zdaj debatiramo ker bi bilo treba probat res kakšna bi kaj bila temperatura zraka... jasno pa če bi jaz delal na takšne konje bi ga zamenjal in še marsikaj to je dejstvo ;)

Overall mislim, da bi verjetno komu uspelo s 2k EUR v primeru da kupi rabljene dele ugodno "turbina, injektorji" in da nima dveh levih rok - se pravi lahko tudi sam kaj postori na avtu... samo to je zdaj brezveze razglablat, ker ne bo konca ;)

Malo sem res zabluzo v zadnjih par postih "zvenel kot doktor znanosti" :P ...saj dolgo "nisem hotel" nič napisati, potem pa se mi je pač malo odprlo, hehe.

@abbe: ne govori stvari ki ne držijo ;) moj avto NI serijski ...oz. je le še delno...

Kakorkoli zame je ta debata zaključena, dosti je heca, naj tuna vsak kakor hoče in kakšen avto hoče... tako kot tudi jaz to delam ;)
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Ne sep 09, 2007 9:43 am

Dejan_S2 je napisal/-a:
greddy je napisal/-a:
Dejan_S2 je napisal/-a:Itak, da more biti! ;)

Malo smo že zašli s teme žal.

Torej smo pri avtih "rabljenih - starih" s tuning potencialom.

Jaz sem povedal moje mnenje, pa še vi dajte za primerjavo da bo lažje "bolj pregledno" ;)

Jaz sem rekel:

Audi 2,2 20V turbo motor / zamenjava turbine + elektronika / 470KM / 2000eur

Torej napisal sem za strošek predelave 2000eur, lahko pa kdo to naredi že za 1500eur ali manj... odvisno za kakšno ceno dobiš rabljeno turbino, čeprav že novo turbino za 500KM+ dobiš za kake 1200eur. ;)
Kdo lahko ponudi za 1500/2000eur predelavo na 470KM? :wink:

Sicer so tukaj še določene malenkosti, recimo z večjim IC-jem itd. ...ki tudi stanejo... ampak to ni nujno da se zamenja...

p.s. malo sem naklanfal in "pametoval" :lol: ...ampak dejansko je tako, za malo denarja veliko muzike. :P


Tale z 2 jurji dvomim, da bo sla cez :lol:

Rabis vecjo turbino, močnejško sklopko, večje injektorje, pa tudi vstopne temp. bodo verjetno previsoke zato rabimo še večji IC.Glede ojnic pa bi rekeL "at own risk", jaz nebi šel na te konje z OEM ojnicami.Overall mislim, da smo malo presegli 2k EUR :lol:

P.S aja večji downpipe in potem naprej izpuh bo tudi nuja za te konje...


No ja vsega ne rabiš izdati :lol: dobro se zavedam kaj vse je potrebno, ampak naštel si par stvari ki jih res nebi rabil "za začetek". Zakaj sem napisal ravno 470KM, ker naj bi to ravno bila meja za serijske ojnice, sem že 100x na vseh raznih forumih prebral 450-470KM ;) Sklopko serijsko se vozili že na blizu 400KM, ampak mogoče če normalno spelješ in gasa, ker mislilm da štarta ne bi niti enega zdržala... injektorji drži, za IC pa sem tak omenil... samo težko to zdaj debatiramo ker bi bilo treba probat res kakšna bi kaj bila temperatura zraka... jasno pa če bi jaz delal na takšne konje bi ga zamenjal in še marsikaj to je dejstvo ;)

Overall mislim, da bi verjetno komu uspelo s 2k EUR v primeru da kupi rabljene dele ugodno "turbina, injektorji" in da nima dveh levih rok - se pravi lahko tudi sam kaj postori na avtu... samo to je zdaj brezveze razglablat, ker ne bo konca ;)

Malo sem res zabluzo v zadnjih par postih "zvenel kot doktor znanosti" :P ...saj dolgo "nisem hotel" nič napisati, potem pa se mi je pač malo odprlo, hehe.

@abbe: ne govori stvari ki ne držijo ;) moj avto NI serijski ...oz. je le še delno...

Kakorkoli zame je ta debata zaključena, dosti je heca, naj tuna vsak kakor hoče in kakšen avto hoče... tako kot tudi jaz to delam ;)


Eh no ja sej z rabljenimi deli bi prisel cez.Ampak jaz pravim, da nobeden avto z nekim tuning potencialom ni poceni hobi.Recimo moj favorit je sunny gti-r, z 400HP vozijo 10 sek ;)
Ampak ker avta ne delam SAMO za na pisto, zame ne pride v postev, ker je drugače kanta od avta,kar se udobja tiče :lol:
Drugače pa itak S2, zakon, upam, da bomo počasi zalaufal :twisted:
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Ne sep 09, 2007 11:05 am

greddy je napisal/-a:
Eh no ja sej z rabljenimi deli bi prisel cez.Ampak jaz pravim, da nobeden avto z nekim tuning potencialom ni poceni hobi.Recimo moj favorit je sunny gti-r, z 400HP vozijo 10 sek ;)
Ampak ker avta ne delam SAMO za na pisto, zame ne pride v postev, ker je drugače kanta od avta,kar se udobja tiče :lol:
Drugače pa itak S2, zakon, upam, da bomo počasi zalaufal :twisted:


Se strinjam absolutno, da doben avto ni poceni...

No Sunny gti-r je zanimivo pol, če res vozi 10s z 400HP, dvomim! ;) Kako je teža zreducirana bi bilo zanimivo slišat... menda ima kg kot Tuševa honda in dobre 100KM več... zanimivo sem recimo v Southamptnu opazil ogromno teh Nissanov, so angleži čist obsedeni z njimi, samo so meli neke druge oznake - bili so neki pulsar in ne sunny, čeprav je zgledal zelo podoben. V večini zelo lepo porihtani...

Slika
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To sep 11, 2007 10:24 pm

... V petek se je prodala zadnja poznana dobra Sierra C pri nas - avto z xxx tuning potencijala ... Aljaž prejmi iskrene sožalje :P no vsaj nekaj denarja si dobil za svoj metek ... mislil sem, da bom uspel jaz odkupiti samo glede na to kaj vse moram prej rešiti nisem mogel ... ne bi je pustil na dežju ... L.p. Mad
Priponke
5.jpg
6 s.jpg
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R So okt 06, 2007 11:52 am

Kaj pa majstri porečete na tale primerek?

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1638575
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR So okt 06, 2007 7:20 pm

uvožena iz Italije za 3.500€, prodana za 5.900€ ali tako nekako... :con

drgač pa itaq da super avto s full potenciala.. samo z rezervnimi oz. nadomestnimi deli je pa kr yeba...
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Po okt 08, 2007 4:08 pm

evo k ste se neki menil o coradotu...

a kupi kdo VW corrado G60 za 850€
bratranec ga prodaja...
z avtom je use ql, samo ni reg.
da se pa to tudi narest.

mašina je kot bombon use lepo in prav dela ;)
za info. 040 672 221

da se vidt v LJ.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne okt 14, 2007 2:42 am

Dejan_S2 je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:ker tunat sam motor je cista bedarija se je poj treba tut ustaut kdaj pa ksn ovink fajn zvozt.audi nima glih nevem kasne lege(v primerjavi z super sportniki) niti nima teze idealno razporejene pa poj so tuki se zavore pa se kaj bi se najdlo...


...IN PA...

abbe je napisal/-a:a tukaj se govori sam o tem da avto gre naraunost lahko.kaj ti pomaga audi s2 z 500km,ce te poj en boxter nese skoz ovinke.


No tale post si bom zapomno in tudi ti si ga zapomni... ker se bo to lahko sporobalo mirne volje, samo malo bo treba še počakat... enkrat in za vselej bo treba nekaterim frikom iz glave izbiti da drag race navdušenci znamo tudi ovinke vozit in da nekateri NE DELAMO avta samo za 402m ravno črto, ampak še za kaj več! ;)

Da pa Audi nima lege pa je tudi bosa... seveda nima lege kakšen navaden serijski stroj, ker je povdarek na udobju, drugače pa ti povem če daš trde amortizerje in vzmeti takšne kot imajo ti "športni avti" in v kombinaciji s quattrom si lahko presneto hiter!

malo preveč ste eni pametni sori, malo več prakse pubeci in manj teorije ne bo škodilo! ;)


audiji majo mal problem da jih cez zobe nese. drgac pa quattro poseka ja :)

sam se useen je boxster ful uravnotezen avto in kr dvomm da bi ga stresel po ksni cesti brez ravnin, sploh 295 konjskega S-a. mislm tut da bi po taki cesti boxster S nesel tut grubijevga RS2.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne okt 14, 2007 3:09 am

De_Tomaso je napisal/-a:@Mad:

1. porš 911 je že bil pri hiši pa je sicer odličen, a zelo hladen avto
2. 911 ima že vsak drugi slovenec z malo več denarja
3. 147 GTA je neprimerno lepša
4. s kompresorjem in tako predelanim podvozjem, samo zapornim difom in ostalim je tudi hitrejša od 911
5. sosedi so manj nevoščljivi, ker je alfa in ne porš
6. GTA ima lepši zvok
7. v sloveniji sta trenutno tako predelani alfi samo dve in je zato nekaj posebnega
8. kaj bi naj alfist delal s poršejom na dolgi rok???
9. vzdrževanje alje je ene 4x cenejše kot porscheja
10. Lepše je imeti eno najdražjih alf, kot pa najcenejšega rabljenega porša
11. ne da se mi več naštevam, ima pa vsak med nami svoj okus in pravico do njega.


nikol ni imeti lepse alfo kot porsa in to v nobenem smislu. sicer mam rad alfe samo wtf??
lepsi zvok ma alfa? se hecas? si ze slisal kdaj 911 sploh? flat 6 ima prakticno najlepsi zvok kar sm jih kdaj slisal in se z zvokom vrstnega 4 cilindrasa niti prblizn nemore primerjat. alfin v6 je druga zgodba sam vseen flat6 poseka imho.
alfini boxerji so tut lepo zvenel sam kaj k alfa nikol ni znala narest boxerja k bi bil saj 1/6 tok vzdrzljiv kot vw ali porhan boxer.

hitrejsa je alfa od 911ke? :D dej tole trditev podkrepi s kksnimi dokazi prosim :)
js recimo mislm da zelo rahlo tunan porsche 930, letnik 1975 po tvoje predelano alfo gta poje za dobro jutro. in v to sm tok preprican da bi si upal stavit za 1000€.

no ce ze primerjas tunano alfo, evo se en lep primer tunanga porhana:
http://www.youtube.com/watch?v=eB-Tuw_3dtA&NR=1
pa tle je vredn oment da ma tale avto pod 1200kg..

aja, lepsi zvok od flat 6 ima samo flat 10 CGT <3 to je pa tr00 cuore sportivo :D
 
ROFLMAO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: So okt 27, 2007 9:46 pm

Napisal/-a ROFLMAO Sr okt 31, 2007 8:51 pm

am . .. sem nov na forumu in sploh v svetu car-tuninga. pa me zanima kateri proizvajalec je #1 za tuning dele za avtomobile.

hvala
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov