Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Sr mar 04, 2009 10:41 pm

HONDASHY je napisal/-a:
sharp je napisal/-a:Danes mi je sosed prinesel graf od njegove honde in so namerili tole:

Slika

Ostal sem brez besed.
:roll:

Zakaj zavijanje z očmi, sej je čist realen graf....
1. Vtec kicked in yoo
2. Navora manj kot konjev

Oba pravila sta pokrita :)
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a MyWay! Sr mar 04, 2009 11:57 pm

:lol:
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Če mar 05, 2009 1:34 pm

Če bi pa tole videli inženirji in konstrukterji bi se po tleh valjali od smeha :lol:
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Če mar 05, 2009 2:30 pm

Ja navora manj kot konjev ze ze ampak vseeno isto kot vsi ostali 1.6 16v motorji ostalih proizvajalcev, vendar pri vecini imajo 1.6 16v motorji 110 konjev. ne primerjajte jih z turbo avtomobili in podobno. V tec sistem je odlicna zadeva, sicer pa vsakemu svoje.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Če mar 05, 2009 3:50 pm

S tem se ravno nebi strinjal, da imajo vsi 1.6 16V motorji manjši navor, kot pa imajo konjev.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Če mar 05, 2009 5:33 pm

@Lumpy_, preberi si še 1x kaj je napisal ;)
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Če mar 05, 2009 7:04 pm

lumpy...jao :jao:
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So mar 07, 2009 8:12 pm

ne se kregat in zavijat z očmi.......ker "zadeva" je o.k. samo problem pri vseh teh mašinah je ta, da je navora šele tam na 5000 rpm in iz "kevdra" se zadeva ne pelje nikakor (sicer so probali reševat zvečjim hodom bata in manjšo "borongo") vendar, kot rečem obratomer je lepo videt ko pleza tam proti 8000 rpm, ampak na 2000 pa ne veš al bi se jokal, ali pa smejal.... - opisujem za moje izkušnje z hondo civic 1.6 16v 160KM, ki sem jo kr nekaj prevozil.....(še v prejšnjem stoletju :P )
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So mar 07, 2009 8:38 pm

J. ga če se pelješ umirejno na 2000rpm se ti kvečejmu smeje k nič ne kuri :lol: :lol: oz lepše precej manj kokr bi pričakoval za te konje.

Pač je poanta teh motorjev z variabilnem kr. ventilov, da v nižjih obratih avto precej manj kuri, posledično pa tudi manj potegne. Vendar ob mirjeni vožnji, te potrebe ni-da avto vleče in pospešuje.

Če hočš potegnit, to pač rešiš z uporabo menjalnika.

Edino pr parih modelih je Honda mal pretiraval s te sistemom nizke porabe, v smislu da imajo dolge menjalnike, sploh glede na konje. Pa spet je to problem v evropi, pr seb so že porihtal zadeve.. Šolski primer je 6G 1.5 vtec, za relacije bomba, v mestu polom..
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So mar 07, 2009 9:38 pm

Blinder je napisal/-a:
sharp je napisal/-a:Danes mi je sosed prinesel graf od njegove honde in so namerili tole:

Slika

Ostal sem brez besed.


loooooooooooooooooooooooool :rofl :rofl :rofl


Rsr :lol:
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So mar 07, 2009 9:45 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :___o :___o :___o :___o :___o :___o :___o :___o
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra So mar 07, 2009 9:59 pm

CupraR je napisal/-a:J. ga če se pelješ umirejno na 2000rpm se ti kvečejmu smeje k nič ne kuri :lol: :lol: oz lepše precej manj kokr bi pričakoval za te konje.

Pač je poanta teh motorjev z variabilnem kr. ventilov, da v nižjih obratih avto precej manj kuri, posledično pa tudi manj potegne. Vendar ob mirjeni vožnji, te potrebe ni-da avto vleče in pospešuje.

Če hočš potegnit, to pač rešiš z uporabo menjalnika.

Edino pr parih modelih je Honda mal pretiraval s te sistemom nizke porabe, v smislu da imajo dolge menjalnike, sploh glede na konje. Pa spet je to problem v evropi, pr seb so že porihtal zadeve.. Šolski primer je 6G 1.5 vtec, za relacije bomba, v mestu polom..


Vozit Hondo (oz. drug primerljiv avtomobil s tem sistemom) na obmocju okoli 2000 Rpm je muka. Sicer gre za nekaj popolnoma drugega, ampak ce bi si ze zelel tega, bi veliko raje segel po kakem turbacu, ki v teh obratih (2000) postreze ze z zelo konkretno porcijo navora, poraba pa je ob taksnem rezimu lahko smesno nizka.

LpF
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So mar 07, 2009 10:11 pm

gofra je napisal/-a:
Vozit Hondo (oz. drug primerljiv avtomobil s tem sistemom) na obmocju okoli 2000 Rpm je muka. Sicer gre za nekaj popolnoma drugega, ampak ce bi si ze zelel tega, bi ...

saj to sem hotel povedat v mojem postu....(če se tako voziš, potem si omisliš 1.4 bingo - takrat je bil točno 1x cenejši (3vratni) kot pa limuzina s "hudim" motorjem)) - cena je skoraj dosegla ceno A4 1.8.T (1998/99)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne mar 08, 2009 12:01 pm

Takrat je bila še poceni, bolj da ne gledaš ene 5G, tist pa je bil zlato za svoje cajte. (višja cena v DEM 92 leta kot pol 98ga za 6G :shock: :shock: )
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Če mar 12, 2009 10:12 am

monster_d je napisal/-a:
sharp je napisal/-a:Danes mi je sosed prinesel graf od njegove honde in so namerili tole:

Slika

Ostal sem brez besed.


Rsr :lol:


Navor gre clo pod 0 vmes... Čist realno!

Drgač pa RSR cipi so ponavad bolj 1shot wonder. Pohodis gas in cutis kako avto res sune, pol pa kt da bi bremzo prtisnu... Ampak to je pa to za ta dnar ...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov