




nos in nitro so dve različni snovi NOS je v slengu izpeljanka iz nitrooksidul ali z formulo NO3 - dušikov-trioksid (dušik - z njim polnejo gume dobri vulkanizerji )... vbrizgan v cilinder da tri molekule kisika masi za izgorevanje v katero lahko pol naliješ dobesedno xxx bencina in dušik je hkrati najbolj raztegljiv plin - torej ko poči v cilindru ta mešanica se zgodi dobro izgorevanje pa petkrat več bencina izgori hkrati pa še dušik ko se segreje pri eksploziji porine bat dodatno dol in ohlaja z tem cilinder zaradi termodinamičnega procesa - volumen se poveča tlak in temperatura padetakopron je napisal/-a:Kakooooo ? da ti je dvignilo temperaturo ??? Pa saj imajo NOS rajši ravno zaradi dodatnega ohlajanja vstopnega zraka . Kako to da se ti je segrel ? Verjetno si mel premalo presežka goriva . No, propan je pa mišljen za na mojega dizla, kot sem videl da to delajo neki Amerikanci. Z propanom sem videl hudo reč, je postal dizel čisto drug motor
, je delal kot Trabant
![]()
![]()
ja in tudi ostalih efektov ni za zanemariti ... imam kar nekaj spominov na posnetke ko tipu dobesedno raznese sesalni kolektor ali dvigne glavo pri Dyno-run-u :P :P :P zame so to umetne joške :P :P :P torej si tega ne bom nikoli privoščilkopron je napisal/-a:No, to je res, ampak, ko mi je Hemingway razlagal, je Nitrous Oxygen System bolj uporaben ravno zaradi velike uparjevalne toplote, ki ti ob expanziji v sesalno cev ohladi zrak, kar pripomore k boljšemu polnenju, in manjšemu nagnenju h klenkanju , ker se ti posledično zniža temperatura izgorevanja, in tudi zniža pregrevanje motorja . Seveda so tu še drugi plusi, kot recimo boljše izgorevanje zaradi čistega kisika, kot si že omenil . Vsaj jaz sem Ernesta tako razumel, da se mi je potrdilo kar sem že prej vedel . Je pa poudarjal, da je glavno znižanje temperature vstopnega zraka .
...vem da so pri escortih cossijih prevrtali motor skozi in skozi pol pa so ga stisnili z enim vijakom debelim kot tisti ki so po mostovih in je z jeklenim tesnilom držal 2.5 bar turbine ... dizli imajo pa gus blok in že serijsko take vijake - recimo Cosworthe so stiskali z vijaki od golfa 1.6 dizel :P :P :P ...koliko ste izcedili iz VM motori ? ta motor je iz Voyagerja in ni kaj dosti za tunat ima tudi posamezne glave če se prav spomnem ... L.p. Madkopron je napisal/-a:Nam je dvigovalo glavo stalno, ko sem natunal od bratranca Jeep Cherokee, z motorjem VM od Alfe 75 2,4 TD ven . Dal sem mu variabilno turbino gor od Peugeota, pa je sekalo ko si ga zahodu ...
napaka teh motorjev je glih ta dolžina gredi zato so primerni samo za delavne stroje par let nazaj ga je en kolega iz Zadra rihtal in so mu hodile glave non stop - je imel za eno priti potisniti po 500 km pa je bla že druga pripravljena na brušenje ... ne prenese dviga pritiska in tudi blok je treba vsake toliko barinirat ali pobrusit ležišče gredi po starem ker se gred zvija po njem kot kača ... zato so 8 cilindrov dobri motorji ker je gred samo dlako daljša od 4 cil in gred ne opleta ... Si videl kdaj blok od formule ? INOX celoten in kratek ... zaradi zvijanja oziroma povijanja greedi se blok gleda naredit čim krajši ... Defleksija gredi . L.p. Madkopron je napisal/-a:Ej, najlepša hvala ti, dobr si to najdu, Kje naj dobim propan ? Joooj, že vidim kako bo to še letelo !![]()
![]()
![]()
Ja, glede VM, ima posamezne glave, ampak bratranec Primož ima na tem Jeepu že jeklena tesnila, po naročilu . Vojagerja 2,5 pa smo rihtali 14 dni nazaj , vendar gre veliko manj kot trenutno Primožev Jeep 2,4, ki je šele v povojih ...
...kolikor sem o teh strojih prebral po Ameriških forumih (Sky line in Supra) je to rešeno z gredmi iz materialov kot je Titan in sicer te dva - ti6246 in Ti6AI-2Sn-4Zr-6Mo in zadnje čase se pojavlja še eden ko so ga poimenovali Ti 200 ... seveda to pride pol še kaljeno in naparjeno z posebno plamensko metodo z molibdenom ležaje za te grdi delajo iz materialov kot je silikonska ali berilijeva bronza in vse ostale dele tudi na nivoju NASA-e mi smo kar se tega tiče še v kameni dobi :P :P :P . L.p. Maxkopron je napisal/-a:To že dolgo vem, kar mi je moj oče , engineer razložil , vendar kot vem je bil to problem samo pri 6 cilindrih v vrsti, kar je res dolžina. Ravno zato sta šla Audi in Lancia na 5 cilindrov, zaradi torzijskih zvojev . Saj problem je bil samo v visokih vrtljajih , in še dandanes lomi gredi pri Skylinih,Suprah, itd, ki imajo kritično točko pri 8000 rpm in nad tem . No, 5 cilindrov je pa že pod tisto kritično mejo da za današnje materiale še zdrži . Ravno zaradi tega pa se Grubeličev Audi " še " ne razdere pri taki moči ...
ne poznam postopka vendar skoraj prej bi rekel litina - metalizacija kaj je to segrevanje površine z plinom - naparjanje v komori ali z plazmo ...predaleč sem od tega spomnem se kaj je karbonitracija pa cementacija tudi ker ju je delal oče kot kalilec drugo pa ne poznam ...kopron je napisal/-a:A misliš Silicijev Bron, in Berilijev Bron z postopkom Metalizacije ?
...potem si lahko kališ diske - kupiš najcenejše pol jih daš zakalit in daš lahko Ferodo Racing ploščice pa ti ne bo jedlo diskov in bremzalo bo kot je pri športnih navadakopron je napisal/-a:Nitriramo pri nas ne, ker je preeedrago . Smo pa se učili , da je metalizacija postopek nanašanja kovine na površine, pod podobnim postopkom kot plazma . Tudi cementira, kali, poboljša , popušča, normalizira itd moj Oče, jaz bolj malo, ker se ne spoznam toliko ...
jaz sem naredil to z JURID ... rezultat je bil nad pričakovanji ... L.p. Madkopron je napisal/-a:Ja, že, samo da se vsi diski ne dajo kaliti, kolikor jaz vem . Cenejši so večinoma iz sive litine, gusa , SL , ki pa ima preveč ogljika, in še v napačni obliki, grafitu . Ni pa nujno, ker jih še nihče ni dal na kemično analizo . Potem bi že lahko rekel z gotovostjo , kateri se da in kateri ne ...
Ni nujno, zakaj bi se, če je pravilno kaljen/poboljšan ... Ejga, DrMr , kdaj bo še 3. bat, da izmerimo + izberemo ? Kmalu ? Kaj znakov ?DrMr je napisal/-a:... dokler se ti pri full zaviranju ne sesuje...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov