Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
AVX
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1523
Pridružen: Sr mar 29, 2006 2:42 pm
Kraj: V Avtu

Napisal/-a AVX Po jun 26, 2006 8:42 pm

kaj te serieere majo že osnovnih 221 KM ka je pol noter dal turbino sem opazu pa že ma čez 300 KM, bi se dalo zvedet kok ga je prišlo tunanje?
Ford Mondeo ST TDCI,... soon on show =)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To jun 27, 2006 3:24 am

AVX je napisal/-a:kaj te serieere majo že osnovnih 221 KM ka je pol noter dal turbino sem opazu pa že ma čez 300 KM, bi se dalo zvedet kok ga je prišlo tunanje?
...Sierre imajo 204 (tiste prve) in 224 Km ... serijsko - obe so že bile Turbo ... do 300 km moraš pa predelati obstoječo elektroniko, menjati tesnilo glave (jekleno) menjati vijake glave - prednapete močnejše, menjati injektorje, povečati pritisk goriva, pritisk na turbini okrog 1.7 Bar, map senzor, ki bo dajal točen podatek - priporočam tistega sivega - 3.5 bar map senzor, odstraniti vse tri katalizatorje, menjati cel izpušni sistem z bolj prepustnim - Supersprint 75mm menjati Blow off ventil , menjati cevi zraka z silikonskimi, ki zdržijo večji pritisk zraka ali alu. ali INOX cxevi priporočljivo je menjati ventile z tistimi iz Titana (zelo drag poseg) spremeniti mehaniko odpiranja ventilov - distribucije iz hidr. - v mehansko ... menjati odmične gredi , menjati zobnike na odmičnih gredeh da dobiš pravilen kot odpiranja ventilov in izkoristiš sukcijo plinov skozi motor za boljše in hitrejše polnjenje valjev ... nastaviti Turbino ... in meni je to na Sierri z glavo od Escort Cosworth in turbino Garett T - 35 dalo 295 Konjev .... - edino tesnilo pod glavo nisem dal kot je tisto prej omenjeno (WRC-jekleno) imel sem ga za grupo A - tisto z plamenskimi obroči debeline 2 mm ... no to kar sem naštel ma je prišlo okrog 2.5 mio sit ... delo material in Sierra, ki sem jo plačal 480000 sit ...pa je bla še kar proti drugim ki so bile na trgu ... - Tista od Sierratorja pa te stane 1300000 sit in je v super stanju ... če je ne kupiš ti , bom dal človeku jaz denar ;) ko končam svoje projekte ...L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Sr jun 28, 2006 4:10 am

No, moja ima le 235 KM (namesto originalnih 220); se pravi, samo menjan čip in Supersprint izpuh z enim samim loncem (namesto petih).
So me pa vsi posegi na nej do zdaj vseeno stali okrogle 3 milijončke...

J..i ga: veselje se plača!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jun 29, 2006 2:33 am

Sierrator je napisal/-a:No, moja ima le 235 KM (namesto originalnih 220); se pravi, samo menjan čip in Supersprint izpuh z enim samim loncem (namesto petih).
So me pa vsi posegi na nej do zdaj vseeno stali okrogle 3 milijončke...

J..i ga: veselje se plača!
...Audi 5.5 ;)
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
g. podganjsek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Sr feb 08, 2006 12:03 am

Napisal/-a g. podganjsek Pe jun 30, 2006 5:17 pm

Kolk konjev pa te maš v Audiju če si za vse posege dal 5.5 miljonov?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jun 30, 2006 7:35 pm

g. podganjsek je napisal/-a:Kolk konjev pa te maš v Audiju če si za vse posege dal 5.5 miljonov?
...Vedno računam vse stroške - nabavna cena je bila takrat 3.4 mio - dec 2004 ....imel sem jih 230 km ... pa jih imam sedaj 201 ... saj niso konji vse - raje imam avto, ki ima podvozje urejeno in povprečen motor kot nevozen izstrelek ... meni je moj všeč v vseh vremenskih pogojih ... za 260 km/h pa rabiš tudi kak zobnik v menjalniku menjati pa sklopko, injektorje izpušni sistem ... in zavore : cevi + diske + ploščice + zavorno olje ... ;) ... potem je tu še optimiranje stvari - imaš dosti načinov za se hitro peljati meni je moj avto všeč, ker pospešuje spodaj kjer drugim turbina še ne grabi in povem ti, da sem po pospeških in končni pustil za seboj Coswortha z 235 km ... kolegov iz Trsta ... pije mi 12.3 zadnji podatek za zadnjih 2000 km z mojo vožnjo in klimo non stop pa avto je 4x4 in težji od 1600 kg ... včeraj sem odkril tudi zakaj je zadnje čase vlekel precej slabše - mislil sem da je to zaradi temperature zraka ali LMM-ja - elektronika(diagnostika) ni pokazala nič bil pa je stopljen nepovratni ventilček ki uravnava zasuk lopatic turbine - sedaj spet piha kot je treba ;) ... L.p. Mad - Poglej gor na : http://www.badongo.com/file/985197 in http://www.badongo.com/file/985198 ... dela ;)
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
changer
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe okt 15, 2004 12:51 pm

Napisal/-a changer Po jul 17, 2006 11:02 pm

Damjan19 je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
black je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
black je napisal/-a:
Mad je napisal/-a: ... zato ima 50 mm distančnikov da se lahko vozi in 19 colske feltne 9jod z gumami 235/30...


a tud ti ga še serješ z jodi :lol:
...jodi cole palci... si razumel ... to je bil cilj ;) ... L.p Mad


vem vem
sem razumel kaj si hotel povedat
sam jod ne obstaja,tista črka J na feltni označuje samo obliko roba feltne J

no hard feelings ;)
...Ni blema ... ne vem dosti...

pa kako obliko roba felge??
dober da dajejo v tovarnah alu felge gor, ker si marsikdo ne bi znal kupit alu felg zase...


črka J označuje širino feltne in črki J se po nemško reče "jot" in to je vsa znanost. so sicer še neke felne ble JJ ampak tiste je že višja matematika.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov