Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Če okt 04, 2007 5:53 pm

bigturbo je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:
Marcos je napisal/-a:
Patrik_A3 je napisal/-a:sej bo bla grmeča denarnica tudi ja ko bo crknila turbina lepega dne :lol: pol pa si boš lahko navor pod nosom obrisal


Saj turbina ti lahko crkne tudi pri nečipanem avtu ;) Če je avto čipan pod max performanci turbine, je tveganje skoraj isto...


Eni pač nimajo pojma o čem govorijo oz majo pač avto ki neb prežvel čipanja..



točno tako

Se strinjam z veliko turbino.
 
Uporabniški avatar
Gujzer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: To okt 17, 2006 9:57 am
Kraj: Na soncni strani bohorja

Napisal/-a Gujzer Ne okt 07, 2007 8:51 am

A morda kdo ve koliko je kej čakalna doba za čipanje pri rsr-ju?

A bi kdo šel čipat?
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Ne okt 07, 2007 2:55 pm

Jaz in en uporabnik foruma sma se najavla mislim da bila sreda, v petek sma že čipala. Ne 3 dni nazaj, ampak aprila splomladi letos :lol:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Po okt 08, 2007 4:22 pm

evo bom kar tu vprašal.

ker pomoj to tudi druge zanima..
am kolega se je odloču za čipanje vw pasat 1.9tdi 130hp. in je dobil okol 30hp (usaj na paperju).

ko mi je rekel za ceno sm mislu da se heca = 170€ :) :) en majstor v LJ-Šiška

rekel mu je da ima garancijo (sam kakšno še sam neve :) )


zdejle sm pa gledu za čipanje pri rsr me pride cca 600€ :)

pa me zanima, zakaj tako poceni oz zakaj ima RSR tako veliko ceno.
če je KAO kvaliteta v igri lahko povem da že 3-4 mesce brezproblema avto še vedno dela - zaenkrat :)

drugače imam MB C220 CDI, w203

lp
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po okt 08, 2007 4:26 pm

Pa je od tistih 30hp na papiru v resnici vsaj 20hp dobil ven?
Garancijo ma na kaj? ČE še sam neve, jaz nebi bil tak naiven pa se zadovoljil s stavkom "Imate garancijo", čeprav se nikomur ne sanja kakšno garancijo. :)
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Po okt 08, 2007 6:55 pm

ja saj zato vprašam če mogoče kdo ve, bom pa šel en dan pogledat kako in kaj ma na zalogi :)
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson Po okt 08, 2007 8:06 pm

Lumpy_ je napisal/-a:Pa je od tistih 30hp na papiru v resnici vsaj 20hp dobil ven?
Garancijo ma na kaj? ČE še sam neve, jaz nebi bil tak naiven pa se zadovoljil s stavkom "Imate garancijo", čeprav se nikomur ne sanja kakšno garancijo. :)


Zadnjic je eden tu na forumu pravil da je chipal audi a4 1.8T pri RSR, pa so mu tudi samo rekli da je dobil 30hp zraven in 80Nm (pise pa, da se za ta motor dobi 40hp vec).
Avto mu niso dali na valje, kako je potem lahko preprican da je res dobil obljubljeno?

Najbolj znani 'chiparji' so itak RSR, AVTOELEKTRONIKA, SENICA, JJ POWER,se pa najde tudi dost drugih, ko se s tem tudi že dovgo in profesionalno ukvarjajo in so uspešno ščipali že veliko avtomobilov, za veliko bolj ugodno ceno!

Večina na tem forumu ste čipali pri RSR in kolikor vidim ste vsi zelo zadovoljni in same pohvale slisim na racun RSR-a, kar je seveda pohvalno za firmo, pa v glavnem da ste vsi zadovoljni.Moti me edino to, ko kater omeni kakšnega čhiparja, ki ni RSR, da ga že kar popljuvate..

Lp,
Matej

Lp,
Matej
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po okt 08, 2007 8:14 pm

Mene je predvsem za garancijo zanimalo zdaj tukaj za tega tunerja. Nisem mel namena pljuvat.
Moj avto tud ni šel na valje, sem pa primerjal s kolegi, ki imajo serijsko močnejše TDI-je, pa se po tem nekje orientiram. :D
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Po okt 08, 2007 8:18 pm

ni važno koliko jih je na papirju,važno je da občutno bolj leti :idea:
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson Po okt 08, 2007 8:25 pm

Lumpy_ je napisal/-a:Mene je predvsem za garancijo zanimalo zdaj tukaj za tega tunerja. Nisem mel namena pljuvat.
Moj avto tud ni šel na valje, sem pa primerjal s kolegi, ki imajo serijsko močnejše TDI-je, pa se po tem nekje orientiram. :D


Nisem mislil dobesedno 'pljuvati' :D Nisem našel druge besede.
Sej res, vazno da se obcuti. Samo, glede na to da vsi chiparji, skoraj malo drugačne rezultate obljubljajo, bi bilo pametno kdaj dati na valje, da se potem res vidi, če je to to!

Lp
Matej
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po okt 08, 2007 9:37 pm

Sej lahko da dobiš ven konje, samo pol je spet vprašanje, da ni preveč oz. da je nekvalitetno, pa ti bo pol leta šel avto, pa bo začelo zajebavat. Dam samo primer, nisem nič trdil zdaj. :D
Pol drugo je spet garancija.
Nevem jaz nekak zaupam RSR-u, ker sem mel skoz dobre izkušnje (beri trije avti), tak da nevem.
Bo treba počakat, da jih bo šlo nekaj k drugim tunerjem, pa če bojo potem kaj napisali, kako je stanje. Pa če bodo upali povedat, če se je kaj zalomlo. Se spomnim nekaj več ko pol leta nazaj se mi zdi, ko je bil en tuner, pa so šli fantje čipat, pol pa noben več ni pisal na forum po čipanju, kako je stanje. :lol:
Taki so mi sumljivi potem.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p To okt 09, 2007 6:42 am

Evilson je napisal/-a:glede na to da vsi chiparji, skoraj malo drugačne rezultate obljubljajo, bi bilo pametno kdaj dati na valje, da se potem res vidi, če je to to!

Sorry, ampak to je najbolj zmotno misljenje, kar ga lahko imas. Zakaj za boga bi te zanima samo absolutno stevilo konjev??? Probaj se enkrat peljat v avtu, cipanem pri RSR in v avtu, ki je cipan pri kaksni X konkurenci in ima od oka 15KM vec od RSRa, pa bomo videli, s katerim bos bolj zadovoljen.

Predvsem je pomembna krivulja moci in navora. Za moj avto imas pri RSR na izbiro 280-250Nm cez celotno uporabno obmocje (vlece "iz nule", ter skoraj do rdecega polja), posledicno okoli 140KM pri 4100rpm. Brez problema se vozim pocasi z 1200rpm, pa tja do 4100rpm kar lepo zvezno pospesuje.

Konkurenca stisne ven iz istega motorja 155KM in 335Nm navora, a pride ves ta navor naenkrat, v sunku, okoli 2200rpm, potem pa ga ni dobesedno NIC vec. Zaradi take spice se potem lomijo menjalniki in diferenciali. Turbina je preobremenjena zaradi prevelikega overboosta in avto je dobesedno obup za vozit, ker ves navor pride naenkrat, v sunku, potem pa tudi hitro zmanjka in ni nic vec od njega.

Jaz vem, da sem se pri cipanju odlocil za tistega, ki da manj konjev in navora, a sem vedel, da je zato navor zelo linearno razporejen po celotnem uporabnem obmocju vrtljajev. Poleg tega sta zaradi manjsih spic tudi motor in menjalnik manj obremenjena, da o turbini in boschpumpi niti ne izgubljam besed.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To okt 09, 2007 7:13 am

HaMzO je napisal/-a:če je KAO kvaliteta v igri lahko povem da že 3-4 mesce brezproblema avto še vedno dela - zaenkrat :)


Da bi se naprej lepo delal. Ampak podatek, ki je bolj zanimiv je tale, ko se bos oglasil cez 3-4leta z 100.000km+ in rekel, da se ni na odpadu ;)
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ To okt 09, 2007 8:05 am

sam ku ste eni hard... kupavaste dizla da boste šparali... potem pa greste čipat za 600 eur :lol:
Slika
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson To okt 09, 2007 8:22 am

Lahko bi se drzal malo pravopisa. Drgač pa, dizel je veliko varčnejši in zmoglivejši od bencinarja, po čipanju pa še dosti bolj.
Sicer imam sam 1.8T samo osebno se raje vozim z passatom TDI 130hp, ker je veliko prožnejši. Prehitevanje v četrti prestavi je šala, pravtako v peti prestavi, svojega turbasa morem pa tiscat ko kojna, da sploh kam gre!

Lp,
Matej
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To okt 09, 2007 9:01 am

evilson je napisal/-a:Lahko bi se drzal malo pravopisa. Drgač pa, dizel je veliko varčnejši in zmoglivejši od bencinarja, po čipanju pa še dosti bolj.
Sicer imam sam 1.8T samo osebno se raje vozim z passatom TDI 130hp, ker je veliko prožnejši. Prehitevanje v četrti prestavi je šala, pravtako v peti prestavi, svojega turbasa morem pa tiscat ko kojna, da sploh kam gre!

Lp,
Matej

... mogoče je z tvojim avtom kaj narobe ... meni je šel čipan 1.8 T ko svinja ... turbodizli so bili edino v mestu bolj zanimivi npr: križišče - križišče zaradi navora ... ko pa si enkrat na odprti cesti ti ne morejo nič več ... tam do 170 km/h pospešuje pol ga ni in končno ima nekje max 210 - 215 kolikor sem uspel videti ko me je lovil kolega z 175 km golf IV 1.9 TDi ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson To okt 09, 2007 9:36 am

Mad je napisal/-a:
evilson je napisal/-a:Lahko bi se drzal malo pravopisa. Drgač pa, dizel je veliko varčnejši in zmoglivejši od bencinarja, po čipanju pa še dosti bolj.
Sicer imam sam 1.8T samo osebno se raje vozim z passatom TDI 130hp, ker je veliko prožnejši. Prehitevanje v četrti prestavi je šala, pravtako v peti prestavi, svojega turbasa morem pa tiscat ko kojna, da sploh kam gre!

Lp,
Matej

... mogoče je z tvojim avtom kaj narobe ... meni je šel čipan 1.8 T ko svinja ... turbodizli so bili edino v mestu bolj zanimivi npr: križišče - križišče zaradi navora ... ko pa si enkrat na odprti cesti ti ne morejo nič več ... tam do 170 km/h pospešuje pol ga ni in končno ima nekje max 210 - 215 kolikor sem uspel videti ko me je lovil kolega z 175 km golf IV 1.9 TDi ... L.p. Mad


Jaz svojega nimam chipanega! Pa z avtom 100% ni kaj narobe, trenutno je vse v najlepsem redu :) Se pa strinjam ja, da na odprtem potem dizel opeša. MOj 1.8T gre 2 prestava 100, 3 prestava 160, 4 prestava 200, 5 prestava 230, samo pri hitrostih oziroma pospeških od 50-150 km/h je pa dizel zakon, v cisto vsaki prestavi butne..

Dav pa si tudi fajn primerjavo..Tvoj avto je bil chipan na 200km, koleganov golf pa je bil dizel z 175km, pa te je zadaj pustu! No razen pri koncni. S tem da si ti imel zelo veliko porabo, on pa dosti manjso.

Pa še za primerjavo:
Vozim 60km/h in imam v 3 brzini (TDI), ko pritisnem na plin me zalima v stol in v trenutko sem mimo avta!

Vozim 60km/h in imam v 3 brzini (1.8T), ko pritisnem na plin niti malo ne butne, ampak pocasi pospesuje, dokler ne pridejo obrati malo višja. Če hočem da butne ga moram dati v 2 brzino!


Lp,
Matej
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To okt 09, 2007 10:30 am

Menjalnik ni zastonj v avtu..
In teb se že zdi da dizl bolj butne, ker je več navora in manj uporabnih obratov.

Samo to je le feeling, noben tdi 130PS ne bo šel mimo 1.8T 150ps , če sta oba serijska in ista modela+da LMM dela pr 1.8T :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo To okt 09, 2007 10:48 am

evilson je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
evilson je napisal/-a:Lahko bi se drzal malo pravopisa. Drgač pa, dizel je veliko varčnejši in zmoglivejši od bencinarja, po čipanju pa še dosti bolj.
Sicer imam sam 1.8T samo osebno se raje vozim z passatom TDI 130hp, ker je veliko prožnejši. Prehitevanje v četrti prestavi je šala, pravtako v peti prestavi, svojega turbasa morem pa tiscat ko kojna, da sploh kam gre!

Lp,
Matej

... mogoče je z tvojim avtom kaj narobe ... meni je šel čipan 1.8 T ko svinja ... turbodizli so bili edino v mestu bolj zanimivi npr: križišče - križišče zaradi navora ... ko pa si enkrat na odprti cesti ti ne morejo nič več ... tam do 170 km/h pospešuje pol ga ni in končno ima nekje max 210 - 215 kolikor sem uspel videti ko me je lovil kolega z 175 km golf IV 1.9 TDi ... L.p. Mad


Jaz svojega nimam chipanega! Pa z avtom 100% ni kaj narobe, trenutno je vse v najlepsem redu :) Se pa strinjam ja, da na odprtem potem dizel opeša. MOj 1.8T gre 2 prestava 100, 3 prestava 160, 4 prestava 200, 5 prestava 230, samo pri hitrostih oziroma pospeških od 50-150 km/h je pa dizel zakon, v cisto vsaki prestavi butne..

Dav pa si tudi fajn primerjavo..Tvoj avto je bil chipan na 200km, koleganov golf pa je bil dizel z 175km, pa te je zadaj pustu! No razen pri koncni. S tem da si ti imel zelo veliko porabo, on pa dosti manjso.

Pa še za primerjavo:
Vozim 60km/h in imam v 3 brzini (TDI), ko pritisnem na plin me zalima v stol in v trenutko sem mimo avta!

Vozim 60km/h in imam v 3 brzini (1.8T), ko pritisnem na plin niti malo ne butne, ampak pocasi pospesuje, dokler ne pridejo obrati malo višja. Če hočem da butne ga moram dati v 2 brzino!


Lp,
Matej



ne vem no jst ko vozim 60km/h u tretji men butne avto fenomenalno u četrti pri isti hitrosti skoraj isto tko da to ne drži za vse pa kr se tiče krivulja navora čez vse obrati glih to ni najboljše za turbino ,če imaš serijsko turbino ker je preobremenjujoče vse to max navor je lahko čez celo območje recimo od 1500-8000 samo pod pogojem zelo močne turbine pr mojumu jue max razpon navora od 2500-5500vrt rdseče je pa na 7000vrt tud jst bi imel raje da bi vlekel do 7000,ampak kok časa? med temi vrtljaji pa avto ponori oz.se odlepi
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To okt 09, 2007 11:01 am

evilson je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
evilson je napisal/-a:Lahko bi se drzal malo pravopisa. Drgač pa, dizel je veliko varčnejši in zmoglivejši od bencinarja, po čipanju pa še dosti bolj.
Sicer imam sam 1.8T samo osebno se raje vozim z passatom TDI 130hp, ker je veliko prožnejši. Prehitevanje v četrti prestavi je šala, pravtako v peti prestavi, svojega turbasa morem pa tiscat ko kojna, da sploh kam gre!

Lp,
Matej

... mogoče je z tvojim avtom kaj narobe ... meni je šel čipan 1.8 T ko svinja ... turbodizli so bili edino v mestu bolj zanimivi npr: križišče - križišče zaradi navora ... ko pa si enkrat na odprti cesti ti ne morejo nič več ... tam do 170 km/h pospešuje pol ga ni in končno ima nekje max 210 - 215 kolikor sem uspel videti ko me je lovil kolega z 175 km golf IV 1.9 TDi ... L.p. Mad


Jaz svojega nimam chipanega! Pa z avtom 100% ni kaj narobe, trenutno je vse v najlepsem redu :) Se pa strinjam ja, da na odprtem potem dizel opeša. MOj 1.8T gre 2 prestava 100, 3 prestava 160, 4 prestava 200, 5 prestava 230, samo pri hitrostih oziroma pospeških od 50-150 km/h je pa dizel zakon, v cisto vsaki prestavi butne..

Dav pa si tudi fajn primerjavo..Tvoj avto je bil chipan na 200km, koleganov golf pa je bil dizel z 175km, pa te je zadaj pustu! No razen pri koncni. S tem da si ti imel zelo veliko porabo, on pa dosti manjso.

Pa še za primerjavo:
Vozim 60km/h in imam v 3 brzini (TDI), ko pritisnem na plin me zalima v stol in v trenutko sem mimo avta!

Vozim 60km/h in imam v 3 brzini (1.8T), ko pritisnem na plin niti malo ne butne, ampak pocasi pospesuje, dokler ne pridejo obrati malo višja. Če hočem da butne ga moram dati v 2 brzino!


Lp,
Matej
... ja samo moj je bil T Q torej težek imel je še dodatno posodo za plin in oba rezervarja stalno polna ... pa ojačevalce navigacijo cd changer električno odpiranje šibedaha - max. opremo itd - ko je bil prazen je avto tehtal 1680 ... ko sem bil jaz v njem pa 1800 kg :lol: tisti golf pa je bil trivraten IV ... koliko je lahko tehtal ? ... pa poraba - po navadi, ko dosežem največjo možno - šele takrat sem z svojim avtom najbolj zadovoljen :lol: pa vedno imam dva tri ...
L.p. Mad :lol:
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov