
http://www.youtube.com/watch?v=a4_lWY93rfA
vso srečo pri nadaljevanju projekta
drsokodj je napisal/-a:tole bo pravi finančni projekt.... nam uporabnikom tega foruma je to lepo gledat
marsikdo neve koliko stanejo te stvari, samo pohvale lahko dam
ojnica je pa grozna
lahko vprašam kaj je to suhi karter?
hvala za odgovor, lepo napredujte
Mad je napisal/-a:drsokodj je napisal/-a:tole bo pravi finančni projekt.... nam uporabnikom tega foruma je to lepo gledat
marsikdo neve koliko stanejo te stvari, samo pohvale lahko dam
ojnica je pa grozna
lahko vprašam kaj je to suhi karter?
hvala za odgovor, lepo napredujte
... Suhi karter se uporablja predvsem v bolidih formule 1 ker tam je zelo pomemben podatek koliko je motor oziroma blok visok (nižji kot je - manjša je silhueta vozila in tudi baricenter )... v svetu Indy cars pa se uporablja zaradi tega, ker navaden karter tam ne pride v poštev - cel čas se vozi z nagibom in pri takih bočnih pospeških kot so tam bi motor po par sto metrih zaribal, ker bi olje vrglo v eno stran in ga oljna pumpa ne bi dovolj posrkala za mazanje in hlajenje motorja ... tretji verjetno za Edota najbolj pomemben parameter pa je, da z odstranitvijo olja iz spodnjega dela motorja se seli ven tudi temperatura in nekaj manj trenja in izgub je - predvsem zato, ker gred ne tolče po površini olja ... baje tudi nekaj moči pridobiš (5-6 km) čeprav to ni glavni razlog, da bi se splačalo zato uložit 2-2500 eur kolikor stane suhi karter... ki ima po navadi dve do tri pumpe, ki lovijo pritekajoče vrelo olje iz ležajev v volbinah karterja in ga porivajo skozi filter in hladilnik ter rezervar v glavno pumpo katera tlači olje po motorju ... zraven tega rabijo še jermenice ali zobniki za prenos cevi itd... L.p. Mad
MRC je napisal/-a:Men se zdi,da bojo drugo leto Edotovi štarti zgledali takole.
Upam,da ne zameri kdo, ker je na posnetku lanchia je pa verjetno kr primerna primerjava glede kil in konjev. Pa še na autronicu dela
http://www.youtube.com/watch?v=5fheILNz ... re=related
MRC je napisal/-a:Men se zdi,da bojo drugo leto Edotovi štarti zgledali takole.
Upam,da ne zameri kdo, ker je na posnetku lanchia je pa verjetno kr primerna primerjava glede kil in konjev. Pa še na autronicu dela
http://www.youtube.com/watch?v=5fheILNz ... re=related
Mad je napisal/-a:drsokodj je napisal/-a:tole bo pravi finančni projekt.... nam uporabnikom tega foruma je to lepo gledat
marsikdo neve koliko stanejo te stvari, samo pohvale lahko dam
ojnica je pa grozna
lahko vprašam kaj je to suhi karter?
hvala za odgovor, lepo napredujte
... Suhi karter se uporablja predvsem v bolidih formule 1 ker tam je zelo pomemben podatek koliko je motor oziroma blok visok (nižji kot je - manjša je silhueta vozila in tudi baricenter )... v svetu Indy cars pa se uporablja zaradi tega, ker navaden karter tam ne pride v poštev - cel čas se vozi z nagibom in pri takih bočnih pospeških kot so tam bi motor po par sto metrih zaribal, ker bi olje vrglo v eno stran in ga oljna pumpa ne bi dovolj posrkala za mazanje in hlajenje motorja ... tretji verjetno za Edota najbolj pomemben parameter pa je, da z odstranitvijo olja iz spodnjega dela motorja se seli ven tudi temperatura in nekaj manj trenja in izgub je - predvsem zato, ker gred ne tolče po površini olja ... baje tudi nekaj moči pridobiš (5-6 km) čeprav to ni glavni razlog, da bi se splačalo zato uložit 2-2500 eur kolikor stane suhi karter... ki ima po navadi dve do tri pumpe, ki lovijo pritekajoče vrelo olje iz ležajev v volbinah karterja in ga porivajo skozi filter in hladilnik ter rezervar v glavno pumpo katera tlači olje po motorju ... zraven tega rabijo še jermenice ali zobniki za prenos cevi itd... L.p. Mad
rs2 je napisal/-a:
Dva naj razloga sta:
1. želim iti čez 8000rpm, kar pa pri našem motorju glede na izkušnje audi motorsporta in drugih pomeni, da serijska oljna pumpa ne zadostuje več - oziroma zelo kratkotrajno. Zamislite si lahko kaj naredi z motorjem, če na trenutek ostane brez mazanja.
2. želim imeti res konstantno mazanje, ker bo avto tudi malo za vožnjo po kakem dirkališču in kot je Mad omenil, zna v ovinkih slabo mazati serijski sistem...
Pa verjemite, ko avto nabijes do daske, se vse olje zadrzuje strogo "zadaj" v karterju in si ne smes privosciti, da oljna pumpa ostane brez mazanja.
To se mi je enkrat zgodilo pri rs2, ko sem imel olje na minimum in je bilo parkarat pospeševanje iz 0-200+ in je enkrat vmes potegnilo zrak.
rezultat: zaribal eden od lezajev (pa so bili novi) na gredi
Res pa je, da bom sprobal suhi karter prvic, vendar imam že vse stvari doma in bom po vsej verjetnosti drugi teden montiral skupaj na motor.
Lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov