Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 To nov 27, 2007 12:46 pm

še en video edi da ti še večje lušte naredim :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=a4_lWY93rfA

vso srečo pri nadaljevanju projekta
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

me veseli

Napisal/-a sergej To nov 27, 2007 1:11 pm

ful cool projekt držim pesti, da ti uspe, sem velik navdušenec starih avtov, ki so zmogljivi in zlahka pomahajo novim ..... :tomidelej:
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To nov 27, 2007 2:35 pm

[quote="andrej86"]še en video edi da ti še večje lušte naredim :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=a4_lWY93rfA

Ampak slovenski S1 bo 2x močnej (predvidevam;))
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To nov 27, 2007 4:41 pm

Fantje, hvala za vse odgovore res, jacksoni ste, kar tako naprej.

Ampak, še zmer mislm, da bi takile spojlerji pasal na tega Audija :)

Nisem nikjer zasledil: avto bo registreran ali bo samo za drage?
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To nov 27, 2007 5:15 pm

drsokodj je napisal/-a:tole bo pravi finančni projekt.... nam uporabnikom tega foruma je to lepo gledat :D

marsikdo neve koliko stanejo te stvari, samo pohvale lahko dam

ojnica je pa grozna

lahko vprašam kaj je to suhi karter?


hvala za odgovor, lepo napredujte


... Suhi karter se uporablja predvsem v bolidih formule 1 ker tam je zelo pomemben podatek koliko je motor oziroma blok visok (nižji kot je - manjša je silhueta vozila in tudi baricenter )... v svetu Indy cars pa se uporablja zaradi tega, ker navaden karter tam ne pride v poštev - cel čas se vozi z nagibom in pri takih bočnih pospeških kot so tam bi motor po par sto metrih zaribal, ker bi olje vrglo v eno stran in ga oljna pumpa ne bi dovolj posrkala za mazanje in hlajenje motorja ... tretji verjetno za Edota najbolj pomemben parameter pa je, da z odstranitvijo olja iz spodnjega dela motorja se seli ven tudi temperatura in nekaj manj trenja in izgub je - predvsem zato, ker gred ne tolče po površini olja ... baje tudi nekaj moči pridobiš (5-6 km) čeprav to ni glavni razlog, da bi se splačalo zato uložit 2-2500 eur kolikor stane suhi karter... ki ima po navadi dve do tri pumpe, ki lovijo pritekajoče vrelo olje iz ležajev v volbinah karterja in ga porivajo skozi filter in hladilnik ter rezervar v glavno pumpo katera tlači olje po motorju ... zraven tega rabijo še jermenice ali zobniki za prenos cevi itd... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Salieri To nov 27, 2007 6:44 pm

Mad je napisal/-a:
drsokodj je napisal/-a:tole bo pravi finančni projekt.... nam uporabnikom tega foruma je to lepo gledat :D

marsikdo neve koliko stanejo te stvari, samo pohvale lahko dam

ojnica je pa grozna

lahko vprašam kaj je to suhi karter?


hvala za odgovor, lepo napredujte


... Suhi karter se uporablja predvsem v bolidih formule 1 ker tam je zelo pomemben podatek koliko je motor oziroma blok visok (nižji kot je - manjša je silhueta vozila in tudi baricenter )... v svetu Indy cars pa se uporablja zaradi tega, ker navaden karter tam ne pride v poštev - cel čas se vozi z nagibom in pri takih bočnih pospeških kot so tam bi motor po par sto metrih zaribal, ker bi olje vrglo v eno stran in ga oljna pumpa ne bi dovolj posrkala za mazanje in hlajenje motorja ... tretji verjetno za Edota najbolj pomemben parameter pa je, da z odstranitvijo olja iz spodnjega dela motorja se seli ven tudi temperatura in nekaj manj trenja in izgub je - predvsem zato, ker gred ne tolče po površini olja ... baje tudi nekaj moči pridobiš (5-6 km) čeprav to ni glavni razlog, da bi se splačalo zato uložit 2-2500 eur kolikor stane suhi karter... ki ima po navadi dve do tri pumpe, ki lovijo pritekajoče vrelo olje iz ležajev v volbinah karterja in ga porivajo skozi filter in hladilnik ter rezervar v glavno pumpo katera tlači olje po motorju ... zraven tega rabijo še jermenice ali zobniki za prenos cevi itd... L.p. Mad


zanimivo to.... :-P
Končno se začenja ena tema ne tem forumu, ki se/bo splačala prečitat :P
Slika
 
Uporabniški avatar
MRC
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: To nov 20, 2007 7:08 pm

Napisal/-a MRC To nov 27, 2007 7:22 pm

Men se zdi,da bojo drugo leto Edotovi štarti zgledali takole.
Upam,da ne zameri kdo, ker je na posnetku lanchia je pa verjetno kr primerna primerjava glede kil in konjev. Pa še na autronicu dela

http://www.youtube.com/watch?v=5fheILNz ... re=related
 
avto-moto-man
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Sr avg 29, 2007 12:20 pm

Napisal/-a avto-moto-man To nov 27, 2007 8:37 pm

MRC je napisal/-a:Men se zdi,da bojo drugo leto Edotovi štarti zgledali takole.
Upam,da ne zameri kdo, ker je na posnetku lanchia je pa verjetno kr primerna primerjava glede kil in konjev. Pa še na autronicu dela

http://www.youtube.com/watch?v=5fheILNz ... re=related

upajmo na najboljše,čim bližje temu al pa še boljš.
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 To nov 27, 2007 10:23 pm

MRC je napisal/-a:Men se zdi,da bojo drugo leto Edotovi štarti zgledali takole.
Upam,da ne zameri kdo, ker je na posnetku lanchia je pa verjetno kr primerna primerjava glede kil in konjev. Pa še na autronicu dela

http://www.youtube.com/watch?v=5fheILNz ... re=related



Dober link.
Ta dec ima tlak zelo hitro glede na litrazo motorja in pa turbino.
Gre pa k svina... Tukaj se ze vidi, da je avto s takim razmerjem zelo nevaren.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 To nov 27, 2007 10:30 pm

Mad je napisal/-a:
drsokodj je napisal/-a:tole bo pravi finančni projekt.... nam uporabnikom tega foruma je to lepo gledat :D

marsikdo neve koliko stanejo te stvari, samo pohvale lahko dam

ojnica je pa grozna

lahko vprašam kaj je to suhi karter?


hvala za odgovor, lepo napredujte


... Suhi karter se uporablja predvsem v bolidih formule 1 ker tam je zelo pomemben podatek koliko je motor oziroma blok visok (nižji kot je - manjša je silhueta vozila in tudi baricenter )... v svetu Indy cars pa se uporablja zaradi tega, ker navaden karter tam ne pride v poštev - cel čas se vozi z nagibom in pri takih bočnih pospeških kot so tam bi motor po par sto metrih zaribal, ker bi olje vrglo v eno stran in ga oljna pumpa ne bi dovolj posrkala za mazanje in hlajenje motorja ... tretji verjetno za Edota najbolj pomemben parameter pa je, da z odstranitvijo olja iz spodnjega dela motorja se seli ven tudi temperatura in nekaj manj trenja in izgub je - predvsem zato, ker gred ne tolče po površini olja ... baje tudi nekaj moči pridobiš (5-6 km) čeprav to ni glavni razlog, da bi se splačalo zato uložit 2-2500 eur kolikor stane suhi karter... ki ima po navadi dve do tri pumpe, ki lovijo pritekajoče vrelo olje iz ležajev v volbinah karterja in ga porivajo skozi filter in hladilnik ter rezervar v glavno pumpo katera tlači olje po motorju ... zraven tega rabijo še jermenice ali zobniki za prenos cevi itd... L.p. Mad



Dva naj razloga sta:
1. želim iti čez 8000rpm, kar pa pri našem motorju glede na izkušnje audi motorsporta in drugih pomeni, da serijska oljna pumpa ne zadostuje več - oziroma zelo kratkotrajno. Zamislite si lahko kaj naredi z motorjem, če na trenutek ostane brez mazanja.
2. želim imeti res konstantno mazanje, ker bo avto tudi malo za vožnjo po kakem dirkališču in kot je Mad omenil, zna v ovinkih slabo mazati serijski sistem...
Pa verjemite, ko avto nabijes do daske, se vse olje zadrzuje strogo "zadaj" v karterju in si ne smes privosciti, da oljna pumpa ostane brez mazanja.
To se mi je enkrat zgodilo pri rs2, ko sem imel olje na minimum in je bilo parkarat pospeševanje iz 0-200+ in je enkrat vmes potegnilo zrak.
rezultat: zaribal eden od lezajev (pa so bili novi) na gredi

Res pa je, da bom sprobal suhi karter prvic, vendar imam že vse stvari doma in bom po vsej verjetnosti drugi teden montiral skupaj na motor.

Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To nov 27, 2007 10:38 pm

no sj ce mas pa doma dolocene kose po pa kr z slikami na dan.mau pokaz ko to zgleda.mi komj cakamo slike :D
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Sr nov 28, 2007 11:42 am

rs2 je napisal/-a:
Dva naj razloga sta:
1. želim iti čez 8000rpm, kar pa pri našem motorju glede na izkušnje audi motorsporta in drugih pomeni, da serijska oljna pumpa ne zadostuje več - oziroma zelo kratkotrajno. Zamislite si lahko kaj naredi z motorjem, če na trenutek ostane brez mazanja.
2. želim imeti res konstantno mazanje, ker bo avto tudi malo za vožnjo po kakem dirkališču in kot je Mad omenil, zna v ovinkih slabo mazati serijski sistem...
Pa verjemite, ko avto nabijes do daske, se vse olje zadrzuje strogo "zadaj" v karterju in si ne smes privosciti, da oljna pumpa ostane brez mazanja.
To se mi je enkrat zgodilo pri rs2, ko sem imel olje na minimum in je bilo parkarat pospeševanje iz 0-200+ in je enkrat vmes potegnilo zrak.
rezultat: zaribal eden od lezajev (pa so bili novi) na gredi

Res pa je, da bom sprobal suhi karter prvic, vendar imam že vse stvari doma in bom po vsej verjetnosti drugi teden montiral skupaj na motor.

Lp


No suhi karter bo priso na vrsto ko bom velik. :lol:

No zdaj pa vidim da bo treba zelooo pazit! :oops: :oops:

LP
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
TH Performance
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Če nov 15, 2007 2:39 pm

Napisal/-a TH Performance Sr nov 28, 2007 1:43 pm

Ovu Lanciu Vozi Greg iz Atene.

Lancia ima 3.4bara na 5000RPM.

847 AWHP.

Result to beat :)
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Če nov 29, 2007 12:53 pm

edi samo slučajno vprašam če rabiš? za 20€ desni blatnik v odličnem stanju
bil pa je na audiju 80 1.8 gt
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Če nov 29, 2007 1:53 pm

andrej86 je napisal/-a:edi samo slučajno vprašam če rabiš? za 20€ desni blatnik v odličnem stanju
bil pa je na audiju 80 1.8 gt
Slika
Slika


Hvala,
ne rabim. Imam še eno celo školjko rs2 doma. Pa še celega rs2-ja...poleg rdečega.
Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Če nov 29, 2007 5:36 pm

andrej86 je napisal/-a:edi samo slučajno vprašam če rabiš? za 20€ desni blatnik v odličnem stanju
bil pa je na audiju 80 1.8 gt
Slika
Slika




:rofl :con
 
Uporabniški avatar
gregga
Uporabnik
 
Prispevkov: 850
Pridružen: So avg 20, 2005 6:07 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a gregga Če nov 29, 2007 6:06 pm

noro tole napreduje....kar tako naprej !! 8) 8)
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Če nov 29, 2007 7:25 pm

ManIAK je napisal/-a:
andrej86 je napisal/-a:edi samo slučajno vprašam če rabiš? za 20€ desni blatnik v odličnem stanju
bil pa je na audiju 80 1.8 gt
Slika
Slika




:rofl :con


kaj to so karbonski al iz oglikovih vlaken? :P
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Če nov 29, 2007 7:52 pm

jaz sem pač samo vprašal če rabi,ker mislim da paše na rs2-ko vi pa že delite neodrasle komentarje,najdi tak blatnik če si frajer ;)
 
Uporabniški avatar
andsuzuki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Po jan 15, 2007 2:31 pm
Kraj: Goriška

Napisal/-a andsuzuki Pe nov 30, 2007 8:34 am

Uf, tole pa bo stroj :clapclap :bow Upam da bo vredu šibalo, oziroma mora šibat :lol:
Edi, pa nam boš na koncu projekta zaupal cifro €€€€ za vse skupaj :pray:
4x4 2.0TDI
LP Andrej
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov