Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Sr dec 23, 2009 10:55 pm

LoCo je napisal/-a:Brembotov inženir je v enem intervjuju povedal sledeče:

"Ja, luknjasti diski so _DREK_ ampak folk jih kupuje ker zgledajo kul, torej jih pač mi delamo naprej."


HEHE ... no pol se Brembo sigurno se sekira za prodajo, če si prvošči tako izjavo HEHE.

LP
Matej
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare Sr dec 23, 2009 11:24 pm

HaMzo,jaz bi kar verjel Sokolu. Če se jim ne bi dalo delat za Renault potem za VW prav gotovo ne bi nič dobil. ;)
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Sr dec 23, 2009 11:53 pm

LoCo je napisal/-a:Brembotov inženir je v enem intervjuju povedal sledeče:

"Ja, luknjasti diski so _DREK_ ampak folk jih kupuje ker zgledajo kul, torej jih pač mi delamo naprej."


hm.... :huh: :huh:

ja kaj pa pol zarezani ?? :D
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Sr dec 23, 2009 11:57 pm

HaMzO je napisal/-a:eh če je blo na meganu pol itaq ni nič čudno..brembotu se pač ni dalo delat kvalitetnih diskov za renault :lol: :lol:
hec :)

pać ti maš slabe eni drugi majo bolše izkušnje..nima veze to z to temo, samo pač men se zdi da bi moral tak avto met to...če ne na njegovem bo pa na drugem :)

Glede na to, da tema teče o EVOtu me zanima na koliko dirkalnih EVOtov v recimo SLO državnem prvenstvu v rallyju ali GHD si videl narezane ali navrtane diske?
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Če dec 24, 2009 12:04 am

takrat ko sm gledal te avte nism mel časa še diske pogledat :)
samo po tvojem komentarju predvidevam da nobedn :)
 
dBAss
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne jan 21, 2007 8:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dBAss Če dec 24, 2009 1:22 am

Evo en primer (da ne boš pikolovski: ni vozil za SLO DP je pa vozu na SLO rally-ih) pa tastar ma tut take se mi zdi ...
Priponke
DSC01667.JPG
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če dec 24, 2009 1:28 am

ja, ma tej so narezani...ne pa navrtani....ce so narezane niso take napetosti okol zarez, kot okoli lukenj....okoli lukenj nastanejo zelo velike napetosti....in pol diski pokajo... ;)

LP
Slika
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Če dec 24, 2009 8:24 am

Dariooo je napisal/-a:ja, ma tej so narezani...ne pa navrtani....ce so narezane niso take napetosti okol zarez, kot okoli lukenj....okoli lukenj nastanejo zelo velike napetosti....in pol diski pokajo... ;)

LP
Čist odvisno od materiala in postopka izdelave. Nekateri diski so samo navrtani (ni dejanske luknje skozi) pa nisem videl nenapokanih, nekateri so pa prevrtani pa nič ne pokajo. Meni nič ne pokajo in sem s tem zadovoln. Vem pa tudi kako se enaka ploščica obnaša na navadnem disku in na temu ki ga imam jest in razlika ni zanemarljiva.
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Če dec 24, 2009 9:56 am

narezani so zakon, preluknjani so tudi super vendar oboji brez aluminijastega ali ergal zvonca so brez veze. Sam sem imel preluknjane in narezane z ergal zvoncem in sem naredu po avtocesti 10x iz 180 na 50kmh zaporedoma in ni nič popokalo, pa tudi treslo ni zanimivo. Pri enaki kombinaciji vendar fiskni diski, pa so se diski začeli zvijat ob 4 poskusu.

Večina rally avtov ima original gladkediske iz samega razloga ker pravilnik to tako določa;) , kao poceni dirkanje, vendar ogrozi varnost. Me zanima čas na krog z narezanimi diski z aluminijastim zvonom in originalnimi.

Vsekakor narezani diski so bonma za vsak dan in MHD . Navrtani izgledjao dobro samo me ne prepričajo ker za vsak dan ne opravljajo svoje naloge. Bistvo chega ni samov premeru diska predvsem v debelini diska.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če dec 24, 2009 10:06 am

nekak mocno dvomim da bi se navrtani diski toliko bolj hladili da bi omogocali 10x zavirnja, navadni pa bi se pri 4x ze pregreli... pomoje je tle bolj kvaliteta diskov pomembna kot pa luknje... imho
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če dec 24, 2009 10:51 am

mloncar je napisal/-a:Glede na to, da tema teče o EVOtu me zanima na koliko dirkalnih EVOtov v recimo SLO državnem prvenstvu v rallyju ali GHD si videl narezane ali navrtane diske?


V reliju nobeden, ker niso homologirani, v GHD pa tudi nobeden, ker ni potrebe po navrtanih diskih.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če dec 24, 2009 11:08 am

Imam gor Zimmermann-e, navrtane, 1x so že bili na stružnici, pa še kdaj bojo, naslednjič bodo kr navadni gor.

on: king, kje je kak video, vsaj kaka slikca, saj smo z malim zadovoljni :arrow: :idea:
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če dec 24, 2009 11:10 am

kingroad je napisal/-a:@xHair: ne še....upam da tudi nikoli ne bom 8)

@HaMzO: za moje potrebe so dovolj serijske dimenzije - 320mm.

lp


Ma sem mislil, da si vzel večji FI, zato sem vprašal. Vse jasno ;) Sicer pa hja ne, lahko bi vzel navrtane, zdej pa ne bo tak šmensi fensi zgledal :lol:, ker glede uporabnosti smo jih razkrinkal, da je bolj kot ne šminka.
In zdej pol foruma v jok. =P :mrgreen:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če dec 24, 2009 11:38 am

pinjas je napisal/-a:narezani so zakon, preluknjani so tudi super vendar oboji brez aluminijastega ali ergal zvonca so brez veze. Sam sem imel preluknjane in narezane z ergal zvoncem in sem naredu po avtocesti 10x iz 180 na 50kmh zaporedoma in ni nič popokalo, pa tudi treslo ni zanimivo. Pri enaki kombinaciji vendar fiskni diski, pa so se diski začeli zvijat ob 4 poskusu.

Večina rally avtov ima original gladkediske iz samega razloga ker pravilnik to tako določa;) , kao poceni dirkanje, vendar ogrozi varnost. Me zanima čas na krog z narezanimi diski z aluminijastim zvonom in originalnimi.

Vsekakor narezani diski so bonma za vsak dan in MHD . Navrtani izgledjao dobro samo me ne prepričajo ker za vsak dan ne opravljajo svoje naloge. Bistvo chega ni samov premeru diska predvsem v debelini diska.


Malo zablode, se mi zdi.
Evo ima (FIA) homologirane 355 mm /32mm spredaj in 295mm /25mm zadaj. Proizvaja tako Brembo kot AP. S celjustmi, ploscicami, zvoni in adapterji je cena okoli 7000Eurov. Torej mokre sanje za pocestnike in dokaz, da ne gre za poceni zadevo. Varnost prva!
Alu zvonci? Pri evu je funkicja samo ena. Ti diski so plavajoci, kot pri motorjih. Zato boljsi ucinek in manj tresenja. Za vsakodnevno voznjo neprimerno, ker skriplje in ropota kot da bo vsak cas vse vstran padlo.

Navrtani diski se na tezkih dirkalnikih (kar evo s 1340kg seveda je) ne obnesejo.
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Če dec 24, 2009 4:09 pm

@R 34 GT-R: ne morem, hči mi je vzela avto čez praznike :twisted:

Slika

lp
evo4fun
 
dBAss
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne jan 21, 2007 8:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dBAss Če dec 24, 2009 4:59 pm

MikeLima je napisal/-a:
mloncar je napisal/-a:Glede na to, da tema teče o EVOtu me zanima na koliko dirkalnih EVOtov v recimo SLO državnem prvenstvu v rallyju ali GHD si videl narezane ali navrtane diske?


V reliju nobeden, ker niso homologirani, v GHD pa tudi nobeden, ker ni potrebe po navrtanih diskih.


Kako da nima narezanih noben če sm jih pa prlepu ?!?
 
Uporabniški avatar
TurboMan
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po jun 10, 2002 6:33 pm
Kraj: Nurburgring Nordschleife

Napisal/-a TurboMan Če dec 24, 2009 5:12 pm

Yoni je napisal/-a:To je zelo dolgo nazaj.

Ko bos pa ti sestavil take zverine kot jih ing. Gabat bom pa tudi tebe hvalil.


Yoni je napisal/-a:Seveda saj te nimam za kaj... :lol: Misliš da bom zdaj ejakuliral na enega saxoja s 300KM in 1000rpm uporabnega območja? :lol:


hahaha ker d**** :lol:
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če dec 24, 2009 6:25 pm

dBAss je napisal/-a:
MikeLima je napisal/-a:
mloncar je napisal/-a:Glede na to, da tema teče o EVOtu me zanima na koliko dirkalnih EVOtov v recimo SLO državnem prvenstvu v rallyju ali GHD si videl narezane ali navrtane diske?


V reliju nobeden, ker niso homologirani, v GHD pa tudi nobeden, ker ni potrebe po navrtanih diskih.


Kako da nima narezanih noben če sm jih pa prlepu ?!?


Navrtanih...
 
dBAss
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne jan 21, 2007 8:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dBAss Če dec 24, 2009 8:55 pm

Pol tko napiš, ker spraševal je za oboje ....
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Po dec 28, 2009 8:21 pm

da ne bomo gledali samo obratomerje in ugibali koliko avto gre, prilagam en kratek video za glodanje:

http://www.youtube.com/watch?v=RJv-qQW6-6c


lp
evo4fun
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov