Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Napisal/-a beemveempet Pe dec 04, 2009 11:54 pm

kingroad je napisal/-a:@beemveempet: kaj pa menjalnik v primerjavi Subaru vs Mitsu? Serijsko sklopko pri Evotu na 400+KM je že smotrno zamenjati z kakšno Exedy Twin Plate sklopko, vendar je potem na udaru menjalnik. kako je pri Subaruju?

lp


Exedy twin plate je odlična izbira.

Pri STi serijska sklopka izdrži nekoliko več (v bistvu občutno več) kot pri EVO. Vendar pri resnih posegih je tudi tu šibek člen.

Menjalniki pri Subarujih so manj problematični. 6 speed je nekoliko zmogljivejši, vendar se da menjalnike enostavno nadgraditi z obstoječimi ohišji in brez večjih finančnih šokov.
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO So dec 05, 2009 1:48 am

tale tema postaja zanimiva in poučna :)
kr tko naprej
 
Uporabniški avatar
Urshy_STi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To feb 20, 2007 8:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Urshy_STi To dec 08, 2009 7:34 am

Pri imprezi 2006 so nosilci motorja plasticni in na dragih radi pocijo (za 300€ dobis odlicne aftermarket), pa hiba pri imprezah 2006 je, da zadnji amortizerji zacnejo ropotat (serijska napaka teh avtomobilov in skoraj da ni 06 impreze, ki se ji to ne bi zgodilo, ceprav na testerjih ne pokazejo nobene napake, samo pac ropotajo). Drugace pa, pocutje v kabini pri imprezi je dosti boljse kot pri evotu, zvok je dalec najboljsi,so pa sedezi v evotu svetlobna leta pred imprezo. Pa bolj direkten volan ima evo. Drugace kar se tuninga tice mi je vseeno kaksne so razlike o ceni, ker ce se spravis tunat avto, pa ce ti je impreza bolj vsec kot evo, ne bos sel zaradi nekaj 100€ razlike pri tuningu kupovat evota. Ponavadi ce imas denar za tak avto, se najde tudi za tuning. Meni osebno je bolj pomembno podvozje, kot tuning masine (konjev je vedno premalo in se jih prehitro navadis), da pa se ti navadis lege in da cim bolj maksimalno izkoristis avto na cesti, pa lahko rabis dosti dlje casa.
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid To dec 08, 2009 10:45 am

Ja tkole je, nosilci motorja se zgrejejo pri Sti in avto se začne rukat. Naslednja hiba je dihtanga, moraš menjati stvar rešena. Podvozje ni treba menjati, sam z kw3 stvar rata dirkalnik. Nevem kdo je napisal za zavore, ampak pri Sti so zavore 1 klasa. Meni pri 400PS so mi stock diski dovolj.

Če pogledamo, samo sprednje ploščiče pridejo 506€. (najdite mi dražje)
Sm bremzal istočasno pri isti hitrosti z GT3 in skor ni razlike. Tko da glede tega da so bremze slabe so bučke.

kot so rekli amerikanci v njihovem top gearu, na vsakega moraš dati še 13k in prideš na vrh

Ps: Sti gre veliko boljše po snegu kot Evo, še posebej po cevcu, sam more imeti stock fedre
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To dec 08, 2009 2:17 pm

Urshy_STi je napisal/-a:Pri imprezi 2006 so nosilci motorja plasticni in na dragih radi pocijo (za 300€ dobis odlicne aftermarket), pa hiba pri imprezah 2006 je, da zadnji amortizerji zacnejo ropotat (serijska napaka teh avtomobilov in skoraj da ni 06 impreze, ki se ji to ne bi zgodilo, ceprav na testerjih ne pokazejo nobene napake, samo pac ropotajo). Drugace pa, pocutje v kabini pri imprezi je dosti boljse kot pri evotu, zvok je dalec najboljsi,so pa sedezi v evotu svetlobna leta pred imprezo. Pa bolj direkten volan ima evo. Drugace kar se tuninga tice mi je vseeno kaksne so razlike o ceni, ker ce se spravis tunat avto, pa ce ti je impreza bolj vsec kot evo, ne bos sel zaradi nekaj 100€ razlike pri tuningu kupovat evota. Ponavadi ce imas denar za tak avto, se najde tudi za tuning. Meni osebno je bolj pomembno podvozje, kot tuning masine (konjev je vedno premalo in se jih prehitro navadis), da pa se ti navadis lege in da cim bolj maksimalno izkoristis avto na cesti, pa lahko rabis dosti dlje casa.


Se strinjam z vsem kar si napisu, ampak a lahko razlozis mal vec o tem zakaj je pocutje v kabini impreze boljse? (Pa to ni drkanje v glavo, dejansko me zanimajo argumenti zato ker si napisal da so v evotu stoli boljsi in volan bolj direktn, kaj pa se je v kabini poleg tega - performance avto wise)

(pa res te nocm zajebavat, ce bi te hotu bi te vprasu: A nista vidva impreze kupla zato ker je ursa premejhna za v evota in ne vid cez volan? :twisted: )
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind To dec 08, 2009 2:53 pm

LoCo je napisal/-a:
Urshy_STi je napisal/-a:Pri imprezi 2006 so nosilci motorja plasticni in na dragih radi pocijo (za 300€ dobis odlicne aftermarket), pa hiba pri imprezah 2006 je, da zadnji amortizerji zacnejo ropotat (serijska napaka teh avtomobilov in skoraj da ni 06 impreze, ki se ji to ne bi zgodilo, ceprav na testerjih ne pokazejo nobene napake, samo pac ropotajo). Drugace pa, pocutje v kabini pri imprezi je dosti boljse kot pri evotu, zvok je dalec najboljsi,so pa sedezi v evotu svetlobna leta pred imprezo. Pa bolj direkten volan ima evo. Drugace kar se tuninga tice mi je vseeno kaksne so razlike o ceni, ker ce se spravis tunat avto, pa ce ti je impreza bolj vsec kot evo, ne bos sel zaradi nekaj 100€ razlike pri tuningu kupovat evota. Ponavadi ce imas denar za tak avto, se najde tudi za tuning. Meni osebno je bolj pomembno podvozje, kot tuning masine (konjev je vedno premalo in se jih prehitro navadis), da pa se ti navadis lege in da cim bolj maksimalno izkoristis avto na cesti, pa lahko rabis dosti dlje casa.


Se strinjam z vsem kar si napisu, ampak a lahko razlozis mal vec o tem zakaj je pocutje v kabini impreze boljse? (Pa to ni drkanje v glavo, dejansko me zanimajo argumenti zato ker si napisal da so v evotu stoli boljsi in volan bolj direktn, kaj pa se je v kabini poleg tega - performance avto wise)

(pa res te nocm zajebavat, ce bi te hotu bi te vprasu: A nista vidva impreze kupla zato ker je ursa premejhna za v evota in ne vid cez volan? :twisted: )


Ej LoCo to bejba piše :-P
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky To dec 08, 2009 2:55 pm

ej nevermind pomoje pa ne ;)
 
Uporabniški avatar
Urshy_STi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To feb 20, 2007 8:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Urshy_STi To dec 08, 2009 4:04 pm

V imprezi mi je bols, ker ima lepso armaturo(ceprav imata oba avta grdo glede na druge elegantne avte tega cenovnega razreda), menjalnik se dosti lepse prestavlja, prav lepo cutis kako pade v prestavo, volanski obroc je kvalitetnejsi(sem videl ze pri nekaj lancerjih, ko je guma odstopila), stevci so lepsi, imajo vecje in odebeljene stevilke in ti s tem da obcutek da vozis igraco, ko pogledas na cesto vidis bulo na havbi pred sabo in ti da obcutek da sedis v necem ki "gre", je pa res da je evo sel posteno bols. Pac konjem primerno. Potem zvok v kabini pri imprezi ti dvigne adrenalin, ko boxser brbota, pri evotu je zvok kul, sam tak zvok ti da lahko prakticno vsak r4 2.0 turbo. Ce ga pa gres tiscat, ti pa itak dol visi za to kaj je v avtu in ti tist trenutek tud dol visi kok stanejo odmicne pa auspuh... Ko pa sva se kupovala avto, pa itak nism mogu rect kasn je kaksen, ker nobenga od niju nisem vozu in mi je blo dejansko vseen kaj bova mela.
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA To dec 08, 2009 4:40 pm

se strinjam z urshy....loco, a lahko daš primer koliko stanejo deli, pa bomo primerjal, ker se mi zdijo nekateri deli za subaruja kar ugodni...pa tudi glede tuninga, mal dnarja mal muske! da se nekaj narediti z malo denarja pri obeh, očitno več pri evotu, ampak vse nad 450, 500 je potreben že kar velik poseg v motor itd...me pa resnično zanima pogon, bi bi kdo za da gremo probat nekam u en hrib z evotom in stijko...zanima me kako deluje pogon pri obeh ( no pri sti vem)
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid To dec 08, 2009 4:54 pm

Urshy_STi maš mogoče link do aftermarket nosilcev motorja, katere imaš
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To dec 08, 2009 5:10 pm

Slika

;*
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio To dec 08, 2009 5:11 pm

LoCo je napisal/-a:ker je ursa premejhna za v evota in ne vid cez volan? :twisted:


Pa k sta ravn zato kupla :twisted: Kokr sm se pač še lahko pelu za vama (par sekund), sm vidu, da oba avta služta svojmu namenu (tko k se zagre) in je skor nesmislno debatirat ker je bolši. Pa tko k je blo rečen, kdor ma za tak avto ma tud za predelave, tko da po moje tle še najbl odtehta počutje - kupš unga, v kerm se bl fletn počutš. Aja, pa njuna impreza je lepša od tvojga evota :-P
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO To dec 08, 2009 6:31 pm

odprti clio je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a:ker je ursa premejhna za v evota in ne vid cez volan? :twisted:

Aja, pa njuna impreza je lepša od tvojga evota :-P


ja ampak to sam zato ker je njun avto opran, loco ga pere na kolendar :D :D
 
Uporabniški avatar
Urshy_STi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To feb 20, 2007 8:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Urshy_STi To dec 08, 2009 6:58 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:Urshy_STi maš mogoče link do aftermarket nosilcev motorja, katere imaš

Jaz imam se serijske. Ne dregam. Kolega z bleda, ki hodi na drege, je menjal nosilce. Prvic so mu pod garancijo dali nove serijske, pa so mu spet pocl, pol je pa narocu druge.
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Sr dec 09, 2009 8:47 am

Urshy_STi je napisal/-a:
Bel-Tirid je napisal/-a:Urshy_STi maš mogoče link do aftermarket nosilcev motorja, katere imaš

Jaz imam se serijske. Ne dregam. Kolega z bleda, ki hodi na drege, je menjal nosilce. Prvic so mu pod garancijo dali nove serijske, pa so mu spet pocl, pol je pa narocu druge.


Men se pa motor preveč ruka, čez cajt cela impreza, kot bi imel 2x v8 pod havbo, ko avto tišiš kakšne pol ure, se to tebi ne dogaja?

Ker kolega z Bleda?
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky Sr dec 09, 2009 8:49 am

Erman moder 06 STI
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Sr dec 09, 2009 8:54 am

wuky je napisal/-a:Erman moder 06 STI


aja nism vedu da on drega, aha ga bom probov ustavt nek

hvala lp
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Sr dec 09, 2009 3:18 pm

wuky je napisal/-a:Erman moder 06 STI


A ima on še vedno punta GT?
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Sr dec 09, 2009 4:01 pm

Sm slisu da je su zanc tut po rdeco trenerko v pletenino...

Koj falus ma ermanov punto gt veze v primerjavi z evo vs sti?
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Če dec 10, 2009 11:26 am

LoCo je napisal/-a:Sm slisu da je su zanc tut po rdeco trenerko v pletenino...

Koj falus ma ermanov punto gt veze v primerjavi z evo vs sti?


kva si pa ti sitn.. nekoč je imel pač ruemnega fiata in sem vpršal če ga slučajno še ima...
veze pa ima to da ima gt turbo... :lol: :roll:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost