Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po dec 07, 2009 9:38 pm

@loco, pošteno :)

@kingroad, a ni že povedu? filter, izpuh, remap, devetka pač :twisted:
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Napisal/-a beemveempet Po dec 07, 2009 9:39 pm

Se pravi EVO IX z AWD ima potemtakem le 5% izgube (gred:kolesa) ?

Get a real dyno ! :-P

Graf oz. bolj podatki so obetavni. Sam graf pa da videti, da so mape pregrobo spisane kajti moč in navor preveč nihata med pospeševanjem, oz. verjetno tudi zato, ker je bilo izmerjeno inercijsko in brez zavore (ne vem, če ti valji sploh premorejo zavoro). Zato tudi vprašljivost v meritev, še posebej, ker je izračun gred:kolesa zgrešen.

Predvidevam, da je narejen klasičen tuning (izpuh, pumpa, remap, odmične, intake, bov, bc...) ? Če je podatkom verjeti in je turbina serijska je Pmax super pa čeprav je zelo strma špica (uporabnost (zadnja tretjina) je nekje okoli 380 KS).

Loco kaj je točno narejenega na motorju ?

Lp,
D.
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Napisal/-a erc Po dec 07, 2009 10:17 pm

Loco, tvoja krivulja se mi res dopade :tomidelej:
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po dec 07, 2009 10:55 pm

beemveempet je napisal/-a:Se pravi EVO IX z AWD ima potemtakem le 5% izgube (gred:kolesa) ?
Get a real dyno ! :-P


Sem ze lepo povedal da so izgube najvecje samo skozi kotalni upor. V peti prestavi ki je toliko hitrejsa so izgube dvakrat vecje kot v cetrti. Kotalni upor strmo narasca s hitrostjo.

Ce pa mislis, da valji ne kazejo prav, pripelji povsem navaden avto s tovarnisko deklarirano mocjo in pomeri. Malce prej je bil graf enega TSI-ja. Vse kot je treba.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Po dec 07, 2009 11:14 pm

To pomeni, da so na valjih kaj spremenili? Na zadnje ko sem bil tam, je kazalo ne ravno točno... ampak mogoče je bil to problem le pri bolj močnem avtu...
Pa Evo samo 25hp izgub? Lalala - ne odgovarji, ker ne bova skup prišla 8)

Loco; lepo. Čeprav se mi zdi - da bom odkrit, da je 610 navora kar malo veliko/vprašljivo. Vsaj ostali po svetu kolikor sem spremljal (pa nisem ravno Evo boy, kot vi) tezko prilezejo cez 550. Če je 600 prava številka imaš hudo velik boost spodaj 8) in super mešanico stvari pod haubo.

zdej bi blo pa dobro, da svoje mišice pokažete še z driftboxom, ki ga rade volje posodim, pa da vidimo realnost moči na cesti. Velja?
Narediš kakšen run 0-402m, pa 100-200, pa 100-250 (verjetno 300 ne gre zaradi menjalnika, pa še ceste zmanjka prej :wink: - te moram mal, da dobiš malo "nizkega štarta hehe)

Ampak resno, dej potegni kakšen run, da vidimo ali ta krivulja, ki je res lepa oziroma nekako dnevno zelo uporabna tudi pokaže mišice ko je potrebno.

Pa potem še koga nahecamo, ki hodijo po valjih...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po dec 07, 2009 11:43 pm

Poglej koliko izgube na kolesih je v peti prestavi. Moc na gredi pa se seveda ista, ker je je na kolesih toliko manj. Vse pravilno preracuna.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Po dec 07, 2009 11:50 pm

Ko se že spuščaš v kotalni upor... se zavedaš da kotalni upor pri višjih hitrostih ni tako bistven faktor kot potem nastopi zračni upor, ki kar precej presega kotalni upor. ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Po dec 07, 2009 11:53 pm

Žiiga je napisal/-a:Ko se že spuščaš v kotalni upor... se zavedaš da kotalni upor pri višjih hitrostih ni tako bistven faktor kot potem nastopi zračni upor, ki kar precej presega kotalni upor. ;)


Mhm na valjih sigurno :lol:
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To dec 08, 2009 12:04 am

Ventilator je kar mocan.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Stasky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Če avg 24, 2006 12:01 am
Kraj: Koper

Napisal/-a Stasky To dec 08, 2009 10:32 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Ventilator je kar mocan.


Pot od motorne gredi pa do valja je dolga, vmes je en kup zobnikov, ležajev, stik guma/podlaga... taka majhna izguba pri 4x4? I Don't think so...
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima To dec 08, 2009 11:57 am

LoCo je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:@loco, te mape si sam spisu?


Jep.


No, zdaj pa se v Jurjevico prid zmerit, da vidmo koliko je kaj razlike... Castim.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To dec 08, 2009 12:02 pm

Povej kdaj pridem, no problem.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 To dec 08, 2009 12:20 pm

MikeLima je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:@loco, te mape si sam spisu?


Jep.


No, zdaj pa se v Jurjevico prid zmerit, da vidmo koliko je kaj razlike... Castim.


To bo zanimiva primerjava 8)
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima To dec 08, 2009 12:45 pm

LoCo je napisal/-a:Povej kdaj pridem, no problem.


Danes ob 18h? Za prej ne vem ce mi rata do dol pridet.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To dec 08, 2009 12:52 pm

Lahko. Na PM-ju mas mojo cifro pa mi bos objasnu kje tocn to je :D
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky To dec 08, 2009 2:39 pm

Veseli december ?
vsi talajo dynote :lol:
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO To dec 08, 2009 2:56 pm

wuky je napisal/-a:Veseli december ?
vsi talajo dynote :lol:


sam res,..lahko bi še jz svoj bicikel šu izmerit :D
pa da vidmo primerjavo :P :P
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 To dec 08, 2009 4:51 pm

Loco a nisi ti že meril z driftboxom od Grošlja? Dej kake cifre :D
Sam sem tudi privrženec cifer od 100 do 200 in podobno, to še največ pove koliko je avto res hiter in močan na cesti kjer to šteje :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky To dec 08, 2009 5:21 pm

Alan loco ni uspel mert k si ga ti neki z**bu remember ? :-P
Zadnjič spremenil wuky, dne To dec 08, 2009 5:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway To dec 08, 2009 5:33 pm

Ej loko a je že šlo pod 13 ;) mal prcam drgač pa men je evo motor bol všeč ker mo boxer dela k en čoper pa še kolektorji so čist bedni da ne govorim o menjavi svečk pol se pa še en cilinder bol greje... uglavnem točka EVO tu
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov