Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po dec 14, 2009 12:45 am

Jest vidim pri teh dveh valjih kjer se je evo meril tudi ogromno razliko v navoru, za katerga imate tako ali tako odgovor.

Mah fantje no. :lol: Z avtom ni bilo nič drugače, šel je enako kot prej.
Navora je bilo na obeh valjih enako (147Nm na enih in 150Nm na drugih) samo pri totalno različnih vrtljajih. Če najdem grafa ju z veseljem prilimam, se mi pa tud ne da več ubadat ker nima smisla. Vedno bo en izgovor in nekdo drug kriv. 8)
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po dec 14, 2009 12:56 am

Sedaj pa pravis, da je v tem primeru navor enak. No ce se spomnis napisi se moci na kolesih in izgube.


drmocar je napisal/-a:Jest vidim pri teh dveh valjih kjer se je evo meril tudi ogromno razliko v navoru, za katerga imate tako ali tako odgovor.

Mah fantje no. :lol: Z avtom ni bilo nič drugače, šel je enako kot prej.
Navora je bilo na obeh valjih enako (147Nm na enih in 150Nm na drugih) samo pri totalno različnih vrtljajih. Če najdem grafa ju z veseljem prilimam, se mi pa tud ne da več ubadat ker nima smisla. Vedno bo en izgovor in nekdo drug kriv. 8)
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Po dec 14, 2009 1:03 am

drmocar je napisal/-a:Jest vidim pri teh dveh valjih kjer se je evo meril tudi ogromno razliko v navoru, za katerga imate tako ali tako odgovor.

Mah fantje no. :lol: Z avtom ni bilo nič drugače, šel je enako kot prej.
Navora je bilo na obeh valjih enako (147Nm na enih in 150Nm na drugih) samo pri totalno različnih vrtljajih. Če najdem grafa ju z veseljem prilimam, se mi pa tud ne da več ubadat ker nima smisla. Vedno bo en izgovor in nekdo drug kriv. 8)


Jest se s tem ubadam, ker me nasplošno zanima zakaj so prisotne razlike med merilnimi valji. Razlaga, da so pač neki valji zanič, ker naj bi bili od nekoga drugega boljši me pač ne zadovolji.
;)
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Po dec 14, 2009 1:19 am

Pro_Tuning je napisal/-a:
Meni se rezultati nekako zdijo isti. Namrec izmerjena moc je ista.


Če so ti že 6x povedli da so krivulje moči in navora različne. Izmerjena moč je za luleka merit :lol:
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po dec 14, 2009 1:30 am

drmocar je napisal/-a:Evo ena inženirska: isti avto, na enih valjih max moč 117hp na 6200rpm, na drugih 108 na cca. 5000 rpm. A/F ratio od 5k obratov naprej lean (več kot 20:1). Kako hudiča bo potem max moč na 6200obratih? Motor dela na zrak?


Če je pri 5000 obratih A/F ratio višji od 20:1 si pri 6200 obratih za računalnikom in kupuješ bate na svoji najlubši tuning strani. Evo ti inženirsko.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Po dec 14, 2009 7:30 am

LoCo je napisal/-a:
drmocar je napisal/-a:Evo ena inženirska: isti avto, na enih valjih max moč 117hp na 6200rpm, na drugih 108 na cca. 5000 rpm. A/F ratio od 5k obratov naprej lean (več kot 20:1). Kako hudiča bo potem max moč na 6200obratih? Motor dela na zrak?


Če je pri 5000 obratih A/F ratio višji od 20:1 si pri 6200 obratih za računalnikom in kupuješ bate na svoji najlubši tuning strani. Evo ti inženirsko.


No pa bom še jst napisal kot lastnik tega avtomobila ki ga omenjate, tak avto se je vozil leto in pol in ga nisem nič šparal, dokler ga nisem peljal do erca sploh nisem vedel, da je AFR od 5000rpm naprej višji od 20:1, motor imam še vedno doma in si ga lahko pridete pogledat. Zanimivo mi je samo to, da je pokazalo različne rezultate pri različnih vrtljajih, ki pa ne odstopajo MALO.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Napisal/-a erc Po dec 14, 2009 8:25 am

mondy je napisal/-a:
Kar se tiče "tistih" valjev pa ne dvomim v izmerjeno moči na kolesih. Glede na to, da ne merijo izgub, pa so lahko izračuni moči na gredi samo približki.
Kakšna je bila pa moč na kolesih od obeh meritev, pa navor?

mondy, mondy. Raje kot da tule ropotaš pridi do mene pa ti izmerimo. Že pred časom sem ti ponudil zastonj meritev pa te do danes še ni bilo. Se morda česa bojiš?

Posted: 30 Aug 2009 10:56 Post subject: Reply with quote Edit/Delete this post
Mondy, ti pa lahko prideš kadarkoli v NM, izmeril bi ti zastonj, pa ne zarad nekega prepričanja, da bo več ali manj pokazalo. Sam predvidevam da bi pokazalo nekje 10% manj, kot tam kjer si ti meril, lahko pa da se motim. Sam kljub vsemu tudi to bi bil zelo dober rezultat.
_________________
TUNERC-avtomehanika, predelava vozil in čiptuning (www.tunerc.com)
- CHIP TUNING na valjih Mustang dyno (do 1200KM) vseh vrst vozil
- Certifikat svetovno priznane EFI univerze v ZDA za visoko usposobljenega tunerja


Sicer pa trenutno se razvija, program, ki bo meril moč na gredi z izgubami. Mustang dyno tudi meri izgube, vendar so nastavljene malo drugače. To zadevo pa se da z pridom uporabiti tudi v tem primeru, saj zadeva meri izgube.

Click the “Start Test” button to start the test. The software will wait until the measured
speed goes above the maximum testing speed + 5.0 MPH, and then indicate that it has
started measuring the parasitic losses of the dynamometer (and vehicle). If the vehicle is
left on the dynamometer during testing, the transmission must be placed in neutral, and
the brakes must not be touched during the coast-down phase of testing.


Sicer že sedaj delam z temi izgubami in zato imam vedno podatke ki so zlo blizu realnosti. Ne pa kakor je bilo pred letom dni tako na veliko opevano kako eni potegnejo 290KM iz ene integre z kompresorjem, potem je pa slučajno ta tip prišel do mene pa mu je pokazalo kar 20 konjev manj. Četudi moji valji kažejo manj kot iz AE, imam jaz (za razliko od nekaterih) čisto vest, da nikogar ne farbam okoli konjev.Da o izmerjenem 345 konjskem Fordu ST (AE, kje pa drugje) raje ne govorim (oranzne barve iz LJ) ki so ga SKN čipali na 280KM. Pri meni jih je bilo izmerjenih 276KM. Morda je lastnik vozila tudi na tem forumu....
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Napisal/-a erc Po dec 14, 2009 8:53 am

In še nekaj. Lahko so za nekatere valji brez zavore boljši kot valji z zavoro, vendar zame ne bodo nikoli, dokler ne bodo bili sposobni tega:

http://s332.photobucket.com/albums/m337/tunerc/?action=view&current=Video035.flv
Autotune Autronic ECU Seat Leon Supercopa Zdenko Robida v Tunerc delavnici

Vozilo je trokiralo v tranziciji iz atmosfere v boost in to samo zaradi dejstva, ker je bilo vse narejeno na cesti in je vozilo prehitro preletelo te tranzicijske celice in zato se ni nikoli odzivalo kot je lastnik želel...
Ampak zagovorniki bodo dejali, da je to itak brezveze, ker ne ponazarja stanja vozila na cesti.
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Po dec 14, 2009 9:37 am

Sramotno je, da se največji tunerji bodete in si mečete polena pod noge na forumu, namesto da bi stopli skup in pomagali k razvoju tuning scene v SLO...

Vsaka tema ki se odpre iz vaše strani se konča na enak način...

p.s.: je pa zanimivo branje btw...
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Po dec 14, 2009 9:58 am

erc je napisal/-a:]
mondy, mondy. Raje kot da tule ropotaš pridi do mene pa ti izmerimo. Že pred časom sem ti ponudil zastonj meritev pa te do danes še ni bilo. Se morda česa bojiš?

[i]Posted: 30 Aug 2009 10:56 Post subject: Reply with quote Edit/Delete this post
Mondy, ti pa lahko prideš kadarkoli v NM, izmeril bi ti zastonj, pa ne zarad nekega prepričanja, da bo več ali manj pokazalo. Sam predvidevam da bi pokazalo nekje 10% manj, kot tam kjer si ti meril, lahko pa da se motim. Sam kljub vsemu tudi to bi bil zelo dober rezultat.


Avto se ni vozil od takrat, ko si mi to napisal. Pač druge pomembnejše obveznosti. Tut mene zelo srbi.

A ti dejansko MERIŠ izgube?
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Po dec 14, 2009 1:32 pm

Jaz lahko povem zakaj metanje polen na vse strani in z vseh strani. Zato ker nas je ubistvu več ki smo dobri trg je pa še vseen dosti majhen sploh ta lokalni kjer se delajo pocen projekti. Ampak eni se v Rl kar dobro zastopmo sam ljudje smo mal različni pa testestoron dela svoje :D Ko bo konc recesije boste pa drug drugemu porival stranke :D
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po dec 14, 2009 1:40 pm

off: Izzive dvignit z lokalne ravni na nacionalno raven:)
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po dec 14, 2009 2:13 pm

O kakšnih polenih vi tle bluzite? Noben nobenga ne kurca tle. Debata je dyno vs dyno in MikeLema hoče dokazat da je dyno z zavoro bolj točen. Predstavil je svoje argumente in dokaze, pro tuning svoje, vmešal se je par ljudi k nima pojma in par ljudi k neki vejo in so očitno na strani nekoga. Polena mečete kvečjem vi, opazovalci debate, ko bi radi da se debata preusmeri na stran nekoga.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Po dec 14, 2009 2:22 pm

Sem že večkrat omenil, da bi bilo potrebno narediti poseben podforum tuning, kateri nebi bil odprt za vse ;)
Lp

kovcek
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Po dec 14, 2009 2:43 pm

LoCo je napisal/-a:O kakšnih polenih vi tle bluzite? .

Si pa še mal naiven :D jaz vem da se dogaja marsikaj... Ampak ok valji z zavoro so lahko le boljši za tuning na konstantnih obratih pri določenem gasu ampak če imaš opremo lahko to delaš tudi na cesti za avtokros in podobne dirkaške varjante je pa itak večino proge gas na polno in nisem še slišal dirkača ki bi jamral da mu na nizkih obratih verjetn mal več pije :)
Mondy kako bi pa z valerji meru izgube? Če bi jih hotu mert bi mogu zmert najprej moč samega motorja brez vmesnih prenosov potem pa še konje na kolesih to pa pri nas nima noben zato so te izgube bolj brez veze. Na enih valjih al so inercijski al pa z zavoro se pa kamot odčita razlika ki si jo kot tuner dosegel. Važno je le da so valji pravilno nastavljeni in skalibrirani da ti prav kaže obrate in izračuna moč glede na navor in dimanzije ki jih vneseš v program in se mi zdi da je to že čist dost dobro da tisti ki zna tunat naredi mapo kot je treba.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Po dec 14, 2009 3:27 pm

hemingway je napisal/-a:Mondy kako bi pa z valerji meru izgube? Če bi jih hotu mert bi mogu zmert najprej moč samega motorja brez vmesnih prenosov potem pa še konje na kolesih to pa pri nas nima noben zato so te izgube bolj brez veze. Na enih valjih al so inercijski al pa z zavoro se pa kamot odčita razlika ki si jo kot tuner dosegel. Važno je le da so valji pravilno nastavljeni in skalibrirani da ti prav kaže obrate in izračuna moč glede na navor in dimanzije ki jih vneseš v program in se mi zdi da je to že čist dost dobro da tisti ki zna tunat naredi mapo kot je treba.


Engine dyno bi bila prava zadeva seveda.
Problem je da, na moč na kolesih lahko vplivajo že temperatura olja v menjalniku, guma in tlak v njej (kotalni upor) in recimo tudi pripetje avta, ki prav tako vpliva na kotalni upor. To vse pa bo nagajalo, ker meritve ne bodo delane pod enakimi pogoji. Zato večina valjev izmeri še "negativno" moč, ki jo proizvede prenos čez menjalnik in kolesa, takoj po končani meritvi in s prištetjem te moči k moči na kolesih poda moč na gredi motorja.
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Po dec 14, 2009 3:35 pm

Tako je. Torej je važna oblika krivulje, potem da zazna kje ti klenka oziroma kaj drugega nagaja ( nepravilna faza odmične, napaka injektorjev...) in da so valji pravilno kalibrirani. Za ostalo se mi zdi brez veze da bi kompliciral. Prava stvar za zmert moč motorja je samo dyno za motor in ne valarji zato te maksimalni konji na dynotih so brez veze.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
urosch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne dec 28, 2008 11:04 pm

Napisal/-a urosch Po dec 14, 2009 3:37 pm

Kovcek je napisal/-a:Sem že večkrat omenil, da bi bilo potrebno narediti poseben podforum tuning, kateri nebi bil odprt za vse ;)


Odprt za vse, le pisanje naj bo onemogočeno oz. se ga omogoči iz strani moderatorja ali pa admina, tako da ne piše vsak, ker offtopic nastane že s tretjim sporočilom in se nadaljuje na xy strani namesto, da je samo y uporabnih strani. Pa še vsi lahko prebiramo in so nam nekatere stvari še bolj jasne, vemo na koga se obrniti, kdo kaj ponuja in kako dela, itd. . . . Za moje pojme salomonska rešitev.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po dec 14, 2009 5:34 pm

Dokler so rezultati zadovoljivi, je prav vseeno na katerih valjih se pride do teh rezultatov. Seveda morajo nekateri "govoriti čez" druge , da njihovi valji so "za en burek" in da se nic pametnega ne da narediti . In da so samo eni valji "posveceni" za dajanje meritev.

Zacuda smo na teh valjih naredili ze kar nekaj zanimivih avtv. In da valj niso vse, naredili smo tudi avte brez finih nastavitev na valjih. (ker bi bilo druge moznosti, oziroma ni bilo casa)

Recimo tale najhitrejsi FWD atmo motor na dragih pri nas. ( 11.8sec )
http://www.youtube.com/watch?v=iHTm4aPwfwY
(motor je serijski razen loput)
Ko smo ga merili na valjih je imel dobrih 200KM.

Tudi drzavni prvak v avtokrosu je zadovoljen z rezultatom, podprvak tudi.
http://videos.streetfire.net/video/VW-14-16V_704753.htm

Tako ,da vsako orodje je dobro toliko, kolikor se ga uporablja.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Po dec 14, 2009 6:52 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:.......Recimo tale najhitrejsi FWD atmo motor na dragih pri nas. ( 11.8sec )
http://www.youtube.com/watch?v=iHTm4aPwfwY
(motor je serijski razen loput)
Ko smo ga merili na valjih je imel dobrih 200KM.

Tudi drzavni prvak v avtokrosu je zadovoljen z rezultatom, podprvak tudi.
http://videos.streetfire.net/video/VW-14-16V_704753.htm


A ne bi odprl nove teme na temo "Nasi sportni dosezki", pa tole tja prenesel?
Mislim, da bo kaka lista precej daljsa :D
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost