Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT So jan 24, 2004 1:31 am

greddy je napisal/-a:IHI je firma za sebe, Impreza RX7, UNO turbo, Punto GT, vsi uporabljajo IHIjeve turbine..


Uno t star 1.3 je mel ihi, t novejši 1.4 118 konjev pa garrett.

Uglavnem kar se pogovarjamo na forumu od punto gt, nobeden noče več slišat za ihi turbino tudi nobeden je ne da več gor, vsi stavijo Garrett, čene pa saito al pa mitsubishi,ki so malo cenejše.

Eni so stavli tudi KKK, ma so se fajn kesali pole...
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy So jan 24, 2004 10:04 am

KKK, so zelo dobre turbine, recimo porsche 911, audi RS2 itd uporabljajo KKK turbine, da ne govorim o VAG koncernu..1.8T motorji, vsi KKK..


Kolikor je meni znano, so imel uno turbo IGI 5 turbino , Punto GT pa IGI 7..Čeprav sem vidu tudi že Garetta T25 na Puntu GT..
AUDI S2, little modified
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT So jan 24, 2004 11:56 am

greddy je napisal/-a:KKK, so zelo dobre turbine, recimo porsche 911, audi RS2 itd uporabljajo KKK turbine, da ne govorim o VAG koncernu..1.8T motorji, vsi KKK..


Kolikor je meni znano, so imel uno turbo IGI 5 turbino , Punto GT pa IGI 7..Čeprav sem vidu tudi že Garetta T25 na Puntu GT..


Uno prvi model 1.3 je mel IHI VL5 turbino!
Uno prenovljen (racing) 1.4 je mel Garrett T2

Punto ima IHI VL 7!

Ja Garrett T25 imam jst na mojmu, samo ni original, tko da noben punto ni mel garrett turbine fabriško.
 
Uporabniški avatar
BadBoy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To jan 13, 2004 9:52 pm

Napisal/-a BadBoy So jan 24, 2004 3:33 pm

JA tist turbo timer k sm ga narocu je od Blitz-a Dual turbo timer.Kok sm jaz razumu amerikanca je reku da je dual turbotimer za twin turbote(2 turbini). Pa kok jaz vem ma se turbo timer kr neki drugih funkcij(timer, kaze ti lahko tudi pritisk turbin...)
Kaj pa kej veste od boost controlerjih-elektronskih. A ma ze kdo to v sloveniji???
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy So jan 24, 2004 3:48 pm

BadBoy je napisal/-a:JA tist turbo timer k sm ga narocu je od Blitz-a Dual turbo timer.Kok sm jaz razumu amerikanca je reku da je dual turbotimer za twin turbote(2 turbini). Pa kok jaz vem ma se turbo timer kr neki drugih funkcij(timer, kaze ti lahko tudi pritisk turbin...)
Kaj pa kej veste od boost controlerjih-elektronskih. A ma ze kdo to v sloveniji???


Blitz dual turbo timer ni za twin turbo motorje, je za single al pa za twin, to nima nobene veze..Ma pa se gor neki funkcij, od lap timer metra, pritiska turbine itd..
Kupil si najboljsi turbo timer, oziroma med boljsimi..Zadeva deluje avtomatsko..Stari turbo timerje mors ti manualno nastavit, na kolk minut naj motor se dela..Ta pa avtomatsko doloci countdown, glede nato, koliko casa vozis v boostu in kako visokem boostu.

Elektronske boosterje ze imajo, zakaj ne.. :twisted:
Snuffy na svojem nissanu 300zx poseduje greddyev profec b spec II, eden izmed boljsih boosterjev..
Crusier ima pa na svoji RX7 profec A, malo starejsi model ampak se vedno zanesljiv..
Pa se poznam ljudi, ki bodo imel v tem letu razno razne boosterje :twisted:
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
BadBoy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To jan 13, 2004 9:52 pm

Napisal/-a BadBoy So jan 24, 2004 4:40 pm

Mislim pa tudi kmalu nabaviti Blitz Sequential boost controller i-D (SBC i-D). Sam me ful skrbi, kdo bi mi lahko to vgradil v avto, pa da nebi kej zaj... Kdo je pa tem fantom z 300zx in rx7 vgradil ??? LP BadBoy
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy So jan 24, 2004 6:26 pm

BadBoy je napisal/-a:Mislim pa tudi kmalu nabaviti Blitz Sequential boost controller i-D (SBC i-D). Sam me ful skrbi, kdo bi mi lahko to vgradil v avto, pa da nebi kej zaj... Kdo je pa tem fantom z 300zx in rx7 vgradil ??? LP BadBoy


SBC ID, je prvo kot prvo drag, ce se ti gre za fancy zadevo pol ja..Drugace pa posezi po cenejsem profecu b spec II...
Drugace je pa profec b dost bolj zanesljiva, easy to use in bulletproof resitev.
Recimo APEX AFC - R je tudi zelo dober booster, ampak kaj ko pressure senzor rad crkuje, cena novega je pa okol 100$, pa preden ga dobis sem...skratka ni zanesljiv, sicer ima vec funkcij kot profec b ampak zlo zaj**** ga je nastavit..Lahko pa nastavis boost v vsaki prestavi itd, kar je idalno za trakcijo.Glede montaze pa ne skrbi, cisto simpl..


Slika
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
BadBoy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To jan 13, 2004 9:52 pm

Napisal/-a BadBoy So jan 24, 2004 7:06 pm

Sam kukr sm se jaz pogovarju, pa ni cist simpl za vgraditi. Kaj pa vem. K ga bom kupu, bom to točno vidu.Ceprav bi bilo pa dobro poznati ljudi, ki to že imajo, in da ga znajo uporabljati. Vidm da si pa ti navdusen nad firmo Greddy. A mas kaksne izkušnje, ali si samo poznavalec.
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy So jan 24, 2004 9:03 pm

BadBoy je napisal/-a:Sam kukr sm se jaz pogovarju, pa ni cist simpl za vgraditi. Kaj pa vem. K ga bom kupu, bom to točno vidu.Ceprav bi bilo pa dobro poznati ljudi, ki to že imajo, in da ga znajo uporabljati. Vidm da si pa ti navdusen nad firmo Greddy. A mas kaksne izkušnje, ali si samo poznavalec.


Poznam dosti ljudi, pa tudi seznanjem sem s tem..
Recimo tle mas manual za instalacijo http://www.greddy.com/prodimages/Profec%20tech%20design%20pdf
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
BadBoy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To jan 13, 2004 9:52 pm

Napisal/-a BadBoy Ne jan 25, 2004 6:45 pm

Hvala za informacije. A cem bom rabil kdaj kaksno pomoč glede tega se lahko obrnim nate. A hodis kej na drage-okolica lj??
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Ne jan 25, 2004 8:48 pm

BadBoy je napisal/-a:Hvala za informacije. A cem bom rabil kdaj kaksno pomoč glede tega se lahko obrnim nate. A hodis kej na drage-okolica lj??


Ne ne hodim na drage, zaenkrat se ne, mam prepocasn avto :lol:
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Če feb 05, 2004 6:50 pm

v cem se razlikuje turbina za diesle od turbine za bencinarje, ce se?
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če feb 05, 2004 9:39 pm

eXtreme je napisal/-a:v cem se razlikuje turbina za diesle od turbine za bencinarje, ce se?


Ni razlike sploh..Same shit..
AUDI S2, little modified
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Če feb 05, 2004 10:13 pm

model ti si tak neumnež da večjega ni.!!! prvo kaj je razlika med wastgatom in by pass ?! drugo vsak avto more met by pass, blow off, dump valve kar kol že ker drgač bi loputo za zrak frderbal in vse cevi pokale oh in sploh ker drgač se nabere pritisk iz turbine in ne more ven. uglavnem nimaš pojma in turbine dat na avto je idiotizem razen če maš para ful. omisli si avto z turbino (sam ne unota :o ) pa bo.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Če feb 05, 2004 10:16 pm

o komu ti to???
SlikaSlika
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Če feb 05, 2004 10:22 pm

drgač je na tačetku letel unmu k je odpru topic. drgač pa splošno vsem k ne vejo kako sploh dela turbo motor; to je višja znanost in je to zelo vsega za vedt. ok da se zmotš kaj bl mal bi še blo ne pa da napišeš kaj je razlika med by pass pa wastgate to, pa to da eni nimajo by passa to pa pišejo samo "moroni".
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Če feb 05, 2004 10:54 pm

ZEeMF, si bil opozorjen že v enem drugem topicu. Še enkrat: ne žali uporabnikov in spremeni svoj zaničevalni ter podcenjevali "ton" svojih postov. Če želiš pomagati stori tako, da bo dejansko komu v pomoč tvoj nasvet.
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Če feb 05, 2004 11:19 pm

ZEeMF: kdo je moron se vidi iz tvojega pisanja. se bom vzdrzal in te nebom zalil. in predlagam ti, da se tudi v naglici skoncentriras in natancno beres, ne pa da potem pametujes in zalis o stvareh, ki niso napisane:
nisem vprasal kaj je razlika med blow-off-om in wastegate-jem, temvec v cem se tipi blow-offov in wastegatejev razlikujejo.

Eh, si spet eden takih s katerimi se je preprosto brezveze ubadati. samo izguba casa. :roll:
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Če feb 05, 2004 11:21 pm

sepravi lahko turbino z diesla preneseš na bencinarja?
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če feb 05, 2004 11:24 pm

eXtreme je napisal/-a:sepravi lahko turbino z diesla preneseš na bencinarja?


Ja. Zelo pocen 200konjev za Golf2 GTIja dobiš s turbino iz 1.6 TD golfa, odmično od 1.6GTI motorja, sesalni kanal od TDja intercooler od poljubega avta pa costom izpuh.

+še par stvari :)

Bom jutr prpopu link k opisuje model korak za korakom to.
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov