Poklikaj ga na netu - sej je web-štacun ko solate.
Ali pa si kupi K&N-a ali pa katerga druzga... Itaq so vsi isti k***c
Long Live CHRIS - SUPRA







Symon je napisal/-a:Aja skor bi pozabil. Imel sem N2O na avtomatiku, ki je šel skor 100km/h. Kasneje sem ga dal na štirko, ki je dosegla 120km/h in sem šel zafrkavat folk na avtocesti. Sam sem mogu takoj dol ker mi je zmanjkal plina. Oba motorja še zdaj delata. (vsaj zadnji stavek drži)![]()
![]()
![]()
![]()
GVX je napisal/-a:Tlak v jeklenki(pajsar)je odvisen od temperature in je pri 20°c okrog 50 bar-tak ostane, dokler je v jeklenki še kaj plina v tekočem stanju, potem hitro(v par sekundah)pade!
L.P.
Robi
GVX je napisal/-a:Verjetno je vsem jasno, da tuning ni la na pregrešno dragih strojih- tudi dobri stari yugo se z znanjem in trudom spremeni v dirkača.
Princip predelave je pa v osnovi enak pri avtu za 300 eur kot pri avtu za 30000eur!
L.P.
tornado je napisal/-a:kaj pa ti še preostane drugega, da boš pred tehničnim pol avta narazen dal pa vse skup vun vzel.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost