Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik So jan 24, 2004 6:32 pm

Kar se tiče APEXi filtrov - mislim, da jih v SLO nobeden ne prodaja.
Poklikaj ga na netu - sej je web-štacun ko solate.
Ali pa si kupi K&N-a ali pa katerga druzga... Itaq so vsi isti k***c

Long Live CHRIS - SUPRA :har :rofl :har :rofl :har :rofl :har
Slika
 
Uporabniški avatar
Maverick
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Sr jan 22, 2003 4:09 pm
Kraj:

Napisal/-a Maverick So jan 24, 2004 6:49 pm

Sam men so pa taki mudeli glupi, prvo neki nabija da ma supro, res ej, on dirka v tujini je nevem kako svetovno slaven. Pol pa reče da je nima da se je mal šalil. Matr ti se nisi šalil dobil so te na laži(Laž ima kratke noge). Sori ampak to ni normalno. Če bi povedal na začetku da imaš Mazdo 323 in da si želeiš rumeno turbo supro z NOS pol bi dobo polno pozitivno naravnanih postov, ne pa 4 strani brezveze nakladanja in prerekanja. ccccc :evil:
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax So jan 24, 2004 6:53 pm

tako pač je če hoče nekdo iztopat, ko bi si vsaj kako bolj verjetno zgodbo zmislil
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX So jan 24, 2004 7:29 pm

Prebral sem samo prve strani,pa vseeno:
na yugu z 109 km sem imel nos-a za +45 km!!
Stiskal sem nad 4000 o/min do 7000 o/min!
Po skurjenih 15 velikih jeklenkah je avto delal brez problemov!
Če je mešanica bencina in plina previlna, se na motorju nič ne kvari(do mere povečanja moči, ki jo prenesejo deli motorja)!
Tlak v jeklenki(pajsar)je odvisen od temperature in je pri 20°c okrog 50 bar-tak ostane, dokler je v jeklenki še kaj plina v tekočem stanju, potem hitro(v par sekundah)pade!Če lahko reguliraš tlak bencina, s tem kompenziraš razlike v temp. in s tem razlike v tlaku plina!(tako sem imel jaz)!
Kolega je imel na fiču motor od yuga 45 in +70km nosa-motor je delal kakih 20 jeklenk brez problema!!
L.P.
Robi
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm So jan 24, 2004 7:41 pm

GVX : Ali je ta tvoj kolega s fičotom tekmoval na Dragu v Murski Soboti lani ?
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So jan 24, 2004 7:42 pm

Aja skor bi pozabil. Imel sem N2O na avtomatiku, ki je šel skor 100km/h. Kasneje sem ga dal na štirko, ki je dosegla 120km/h in sem šel zafrkavat folk na avtocesti. Sam sem mogu takoj dol ker mi je zmanjkal plina. Oba motorja še zdaj delata. (vsaj zadnji stavek drži) :mrgreen:
:har :har
:rofl :rofl
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX So jan 24, 2004 7:57 pm

tornado je napisal/-a:GVX : Ali je ta tvoj kolega s fičotom tekmoval na Dragu v Murski Soboti lani ?

Da, to je tisti rumen fičo!
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX So jan 24, 2004 8:00 pm

Symon je napisal/-a:Aja skor bi pozabil. Imel sem N2O na avtomatiku, ki je šel skor 100km/h. Kasneje sem ga dal na štirko, ki je dosegla 120km/h in sem šel zafrkavat folk na avtocesti. Sam sem mogu takoj dol ker mi je zmanjkal plina. Oba motorja še zdaj delata. (vsaj zadnji stavek drži) :mrgreen:
:har :har
:rofl :rofl

Če si lažniv ti, tega ne posplošuj na druge, ker s tem delaš krivico, če si pa tako glup, ti je pa vse oproščeno!!
P.S.
Yugo je bil prodan v Velenje in kolikor vem , še zdaj dela!
L.P.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky So jan 24, 2004 8:01 pm

he he tornado=busted!!!
se strinjam z maverickom... smo te dobili na laži!!! to je upam opozorilo vsem drugim ki imajo enzote in supre pa eclipse,....
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm So jan 24, 2004 8:15 pm

Se vidi da fičo in yugo z NOS zlahka prehiti golfaGTI. :D :D :D :D

Symon:Glede NOS-a na avtomatiku pa ti ne verjamem, ker mašina od avtomatika tega ne zdrži, posebno pa še pri hitrosti 100km/h in to z zračnim hlajenjem.Meni so stekli bati že brez NOS-a. :-P :-P
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So jan 24, 2004 8:42 pm

Sori bla je šala. :oops: SAm je pa tako dobr zvenel, da sem sam seb verjel. :roll:
Če sem te užalil GVX se oproščam.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX So jan 24, 2004 8:54 pm

Nisi me užalil, le malo razpizdil!
Verjetno je vsem jasno, da tuning ni la na pregrešno dragih strojih- tudi dobri stari yugo se z znanjem in trudom spremeni v dirkača.
Princip predelave je pa v osnovi enak pri avtu za 300 eur kot pri avtu za 30000eur!
L.P.
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm So jan 24, 2004 8:57 pm

to maš absolutno prav
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Ne jan 25, 2004 3:40 am

GVX je napisal/-a:Tlak v jeklenki(pajsar)je odvisen od temperature in je pri 20°c okrog 50 bar-tak ostane, dokler je v jeklenki še kaj plina v tekočem stanju, potem hitro(v par sekundah)pade!
L.P.
Robi


?????

A sem kaj takega napisal mogoče??

Men je čisto jasno,da je tlak v jeklenki odvisen od temperature. Mi smo greli jeklenko na soncu, da smo dobili optimalni tlak (na vrhu zelenga polja, cca 60 bar - ne vem več točno), potem pa je tlak po enem shotu padel ravno lepo do spodnje meje zelenga polja. Potem spet jeklenko na sonce pa gasa dalje.
Amerikanci v ta namen uprabljajo grelce za jeklenko z regualtorjem, ki grelec odklopi takoj, ko tlak v jekleni naraste do željene vrednosti. Tako imajo vaedno na razpolago pravi tlak.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne jan 25, 2004 8:44 am

GVX je napisal/-a:Verjetno je vsem jasno, da tuning ni la na pregrešno dragih strojih- tudi dobri stari yugo se z znanjem in trudom spremeni v dirkača.
Princip predelave je pa v osnovi enak pri avtu za 300 eur kot pri avtu za 30000eur!
L.P.


S tem se čisto strinjam!! Tut jaz nimam miljonskega avta in vem kako zgleda ko je kdo (en sošolc) pameten, da se ne splača štimat tega avta. Hja on je lahko pameten, če so mu doma par let starega Roverja 216 praktično šenkal.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne jan 25, 2004 10:22 pm

ve kateri, če se sploh da v SLO narediti homologacija za NOS.
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Ne jan 25, 2004 10:27 pm

hahahahahaha!!!

ti bi to še homologiral....

hahahahahahaha!!

kaj a turbino bi šel tud homologirat?pa čip?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


me zanima kako bi se pisala prošnja za homologacijo :lol: :lol: :lol: :lol:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Ne jan 25, 2004 10:31 pm

ja... jst tud razmišljam glede tega, maky tole pa ni smešno :!:

jebemu....
resna tema...
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne jan 25, 2004 10:31 pm

kaj pa ti še preostane drugega, da boš pred tehničnim pol avta narazen dal pa vse skup vun vzel. :?
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Ne jan 25, 2004 10:33 pm

tornado je napisal/-a:kaj pa ti še preostane drugega, da boš pred tehničnim pol avta narazen dal pa vse skup vun vzel. :?

točno to....

no hugo pa povej kako boš ti unmu razložil kaj je nos...

edina možna varjanta pomoje je da registriraš avto kot dirkalnik...
ampak za to pa spet rabiš en kup enih papirjev :wink:
SlikaSlika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost