Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jul 21, 2009 6:57 am

Mad je napisal/-a:... se je pregrela vzmet na WG-ju ... :D


Nemogoče, ... ker ni več dodatnih vzmeti gor, ... originalna pa tudi drži, ...

Bo nekaj drugega, ... grem zdaj še enkrat preverit' Turbino, koliko ima zračnosti, preden odrinemo na valjarje, ...

Lp + #
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jul 21, 2009 7:00 am

Kovcek je napisal/-a:Blow off si zamenjal?


Ne, ... sem ga pa včeraj nekaj sprobaval, in bi mogel držati, ... :? ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jul 21, 2009 10:46 am

Zdajšnja meritev ni realna, ker je cev spuscala cel cas (prenizek tlak) , na koncu jo je se
razgnalo nekaj prek 6000 obratov. Tudi izgube so prevelike, zaradi spremembe smeri koles vmes.
Hkrati pa je to cisto prva meritev, s povsem osnovnimi nastavitvami
bencina in predvziga. Tako da je tukaj se precej rezerve.

Mitja wrote that .

Mine is here : http://www.youtube.com/watch?v=n1AXDpoJYBQ

Lp + #
Zadnjič spremenil kopron, dne Pe avg 07, 2009 9:55 am, skupaj popravljeno 3 krat.
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak To jul 21, 2009 11:19 am

Vsaka ti čast. Že nekaj časa nazaj sem začel spoštovati citroene, so res vzdržljivi avti.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To jul 21, 2009 3:33 pm

Zdaj si me pa razrajcal ... vzemi čas in pridi z to sedanjo saxojevo glavo dol pa jo zamenjava za tisto drugo z AXA ... tudi odmična je dobra gor - ker je za navor in ima nekje 60 stopinj prekrivanja - lahko jo tudi zamaknemo za pet šest stopinj ker itak tam ventili ne srečajo batov - tisto drugo glavo pa obvezno rabim, da se bo mulc lahko v službo vozu Buustjan !
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 22, 2009 5:34 am

Zadnjič spremenil kopron, dne Pe avg 07, 2009 9:51 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 22, 2009 9:54 am

Včeraj sem zamenjal razgnano cev z Inox, in še srednji nosilec motorja z tršim nosilcem.
Zdaj, dopoldne gremo na valjarje ponovno , ... da vidimo "kje smo" ...
Lp do tedaj, ... čaw Cool

----------------------------------------------------

Ja, evo nas danes iz valjarjev : slabih 315 Hp , pri Max Booost = 2,6-2,85 Barov , ter Max speeed 317 Km/h na valjarjih - brez problemov . Pozneje naprej, ... z filmi + grafom, ...

Btw, filter smo dali dol, in pridobili še več kot 0,4 Barov, tko da smo proti koncu ugotovili, da je tale standardni filter dober le za dobrih 150 Hp , ...banalne fore, ...

No, Večji filter je že na poti, ...

The only way is up ...

Lp + #
Zadnjič spremenil kopron, dne Pe avg 07, 2009 9:55 am, skupaj popravljeno 3 krat.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr jul 22, 2009 11:10 am

no mene nekaj zanima.....kateri je tvoj najpomembnejsi cilj s tem avtom...

-imet cim vec konjev
-cim vecji tlak polnjenja
-cim boljsi čas na 1/4 milje
........


LP
Slika
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Sr jul 22, 2009 11:15 am

A je bil danes avto na valjih z drugimi gumami, kot pred dnevi?
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Sr jul 22, 2009 1:31 pm

majstr vdim da ti je kokrtok uspelo nekaj zrihtat :tomidelej: ..bi se dal mogoče dobit ksno slikco motorja(poslikaš ko imaš cajt),k me full zanima kako to kj zgleda :P :D lp
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr jul 22, 2009 1:33 pm

Izmerjeni so bili podatki, ki pravijo - da ima motor uporabno polje med 5100 vrtljaji ko je že na 200 km in 7900 ko ima še vedno svojih 265 km ... skoraj tri jurje ... motor sploh še ni rekel zadnje - kar se tiče podvozja in speljevanja se tudi nekaj dogaja - tako da rezultat bo doosti boljši kakor je bil tisti v Zagrebu ... kmalu


Dariooo je napisal/-a:no mene nekaj zanima.....kateri je tvoj najpomembnejsi cilj s tem avtom...

-imet cim vec konjev
-cim vecji tlak polnjenja
-cim boljsi čas na 1/4 milje
........


LP


... Meni je predvsem cilj takim, ki dosti govorijo in nič sami ne naredijo zapret kljun ... pa Boštjanu : tudi odpeljat en dober drag z njim ... Kak cilj pa ima tvoj post Dariooo ?
Priponke
saxoturbo285bar.jpg
Zadnjič spremenil Mad, dne Sr jul 22, 2009 1:40 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 22, 2009 1:39 pm

Nooooo, tkole pa so včeraj razdejavali prerazdraženi ( prevzburjeni-pregreti ) duhovi direkt' iz puhalnika ven : http://www.shrani.si/f/1Q/LN/KvQB512/img1372.jpg

lp + #
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 22, 2009 1:52 pm

Dariooo je napisal/-a:no mene nekaj zanima.....kateri je tvoj najpomembnejsi cilj s tem avtom...

-imet cim vec konjev
-cim vecji tlak polnjenja
-cim boljsi čas na 1/4 milje
........


LP


Eh, kaj pavem, ... nič od tega, in vse od tega ... .

Morda še : majhna poraba, majhni stroški, večja hitrost, večja zanesljivost, inovacije, itd, itd, in še kaj bi se našlo .

Mi pač delamo, kar bo pa ratalo bo pač ratalo, ... itak pa je že Mad Max že prejle razložil kako + kaj , zato že odveč razlagam .

Več vam torej za1X nemorem povedati, ...

Grem zdaj še oni današnji ponesrečeni filmček gor dat' : http://www.youtube.com/watch?v=eEBVQIWXUow

P.s.: Vožnja je v klanec, ...

Lp + #
Zadnjič spremenil kopron, dne Pe avg 07, 2009 9:55 am, skupaj popravljeno 3 krat.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr jul 22, 2009 2:24 pm

Moc je impresivna, krivulja moci pa za moje pojme obup - manj kot 3000 vrtljajev razmeroma uporabne moci? Za tole bos moral met zelo kratka prestavna razmerja, kar bo posledicno cas pri dragu spet podaljsalo. Poleg tega - 4000 rpm ~ 75, 80 km...1500 više pa ze prek 250. Skok moci za skoraj 100 konjev v razliki 1500 rpm? :shock: Za tole efektivno spravit na cesto bos rabil hudicevo dobre gume in peresno lahek avto... vso sreco



LpF
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 22, 2009 2:35 pm

mloncar je napisal/-a:A je bil danes avto na valjih z drugimi gumami, kot pred dnevi?


Ne, ampak smo imeli napačne podatke vnešene no3 v čarunalnik od valjarjev, ...

Zadnja meritev je z pravimi podatki , in rezultat je viden - porast moči za manj kot 2 Hp ... ... končna hitrost pa je tudi šele zdaj realna :

http://www.youtube.com/watch?v=YJVBmOxiflA

Lp + #
Zadnjič spremenil kopron, dne Pe avg 07, 2009 9:54 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr jul 22, 2009 2:56 pm

Mad je napisal/-a:... Kak cilj pa ima tvoj post Dariooo ?


da mi nekdo nanj odgovori in da dobim povratno informacijo... :D

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 22, 2009 3:03 pm

Heh, Daro, si dobil že najmanj dve Info ... .

Ajde, grem še delat' še malo, ... da nadoknadim zamujeno, ... .

Lp + #
Zadnjič spremenil kopron, dne Pe avg 07, 2009 9:54 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr jul 22, 2009 3:07 pm

a sm reku da nisem? se le mad-u odgovoril na njegovo uprasanje... :)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Sr jul 22, 2009 3:18 pm

Svetovno! Gre pošteno tole. Med samo vožnjo gre prav lepo, ni problemov pri prenosu na cesto, to je pa tudi vse kar je treba vedet. Za divjanje na relacijah je to stroj pa pol, drag je pa pač druga zgodba. Povsod so minusi in plusi.

Še ferrari iz F1 ni optimalen. Mu ne paše če se komu vozi v zavetrju, ker se ne hladi, pa motor mu raznese pa kaj jaz vem kaj še vse...
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Sr jul 22, 2009 4:53 pm

fantje lepo da vam je ratal, kljub vsem duhovom :lol: , by the way koliko ste pa palčali meritev na valjih..lahko mi nekdo napiše na ZS
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov