Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe avg 14, 2009 4:58 pm

Plan je da se gre do 350KM. Potem bomo pa videli.

Dirkalni R5 turbo Maxi so imeli tudi podobno moc. Ce jih uspemo preseci je tole zrelo za rekord.

Slika
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
bostjanITR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr avg 12, 2009 11:21 pm
Kraj: Valhalla

Napisal/-a bostjanITR Pe avg 14, 2009 5:10 pm

kopron je napisal/-a:Nismo še rekli zadnje besede, DrSokoDj, torej bo še kaj za "občutiti" .
Tisto je "preteklost" z malo turbinko.
Zdaj se "obnaša" vsaj približno tako kot je treba.
Čeprav zdaj vidim, da je še rezerve, še je rezerve, tako kot je rekel Mičo.
Pri tej turbini je še cca 45 HP rezerve.
Z večjo Turbino pa bi prišli tja blizu 400 HP .
Vendar z1X je to pač to, ... da bo vsaj dalj časa delovalo vseskupaj .
Za vsak dan pa se sedaj vozi na 2,25 Bara. Brez problema .
Mitja pa cilja/teži na 450 HP z večjo Turbino.

Itak pa sem sinoči snel glavo dol, in sedaj bo šla ona ta huuuda gor, kjer bomo takoj dobili onih malih 45 HP . In to bo po moje dovolj . Ker za več bo pa že možen problem za menjalnik. Ali pa tudi ne, ker ni toliko navora , ...

Kakorkoli, sedaj moram iti do Maxsx-a , da prevzamem ono bučo od glave .
Morda že danes .

lp , čaw.

Boštjan + #

rastejo konji ko solata...
ITR ~241 NA hp built/tuned by TUNERC-sold in Austria
Civic EG6 195 NA hp tuned by TUNERC-sold
what next?
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe avg 14, 2009 8:04 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Plan je da se gre do 350KM. Potem bomo pa videli.

Dirkalni R5 turbo Maxi so imeli tudi podobno moc. Ce jih uspemo preseci je tole zrelo za rekord.

Slika


Aaaampak, kolikor vidim, po sliki, da ima tudi tale Alpinin motor še nekaj rezerve. Guess where .
But, we got 2 B better than that .

Lp + #

till than , ...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe avg 14, 2009 9:06 pm

400Nm na 3bar, mogoce 3.2bar. To bi moralo zdrzat. Ce je teh 400Nm na 7100 obratih je to avtomatsko tudi 400KM.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe avg 14, 2009 9:12 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:400Nm na 3bar, mogoce 3.2bar. To bi moralo zdrzat. Ce je teh 400Nm na 7100 obratih je to avtomatsko tudi 400KM.


Uh, si pa hitro izračunal, ... kar iz navora ?

A pa je to merodajnoverodostojno ?

Saj nemoreš predvideti koliko bo razlike v vrtljajih med navorom in močjo, ... no, čeprav se medsebojno približujeta, ... pa vendarle, malo dvomim v tole računico iz navora ven .

A si ti to tudi preveril ?

Ker, ponavadi smo to računali prek Barov polnenja . Je bilo trotl'ziher.

More power = more boost power + based N/A power . Easy as that.

No, itak pa bo očitno res potrebno iti čez 3,0 Bare, in z novo odmično, katero sem danes spoliral.

Glava pa bo šla ona stara nazaj, z ta hudo dirkalno odmično, le da bom dodelal kanale in kompresijske prostore.

Me že prav zanima koliko bo res razlike od prej , čeprav bi morali dati še 3 stopnje hujšo odmično, kot bo sedaj .

Torej imamo še 3 stopnje rezerve v moči.

Lp + #
 
urosch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne dec 28, 2008 11:04 pm

Napisal/-a urosch Pe avg 14, 2009 10:53 pm

Kaj je pa "narobe" s ta hudo glavo?
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So avg 15, 2009 10:54 am

urosch je napisal/-a:Kaj je pa "narobe" s ta hudo glavo?


1500-2000 E je pa mal' predraga , za toliko kot se bo dobilo več ven od prej, a ne ?

Mi delamo lower cost high power machine, ...

lp + #
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne avg 16, 2009 5:44 pm

Boštjan delo je vredno tega denarja ... glava ima večje nove sedeže in ventile - na sesalni strani povečane iz 39 na 43,5 mm, izpušne pa iz 31 na 35 mm - odmična je narejena z koti tako - kot je bila na najbolj divji evoluciji R5 in ima ventile iz specialnega materiala . Spremenjena je tudi oblika izgorevalnega prostora ter povečani kanali na max dopustno ... cena je bila vse skupaj - odmična, delo, ventili, sedeži kanali ... 1860 cca. dala bi ven max . še ena verzija obstaja in sicer da bi uporabili gus blok od XSi-ja ki je doma in dali gor glavo od 1.6 16v Boštjan - tam bi se lahko poljubno igral z odmičnimi ker sta dve ločene in bi z nastavljivimi jermenicami zamikal izpušno stran po želji do najboljšega set-upa ... L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr Ne avg 16, 2009 6:09 pm

Najmočnejša petka je mela 450+ KM, tk da go for it...
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po avg 17, 2009 4:02 pm

... Vseeno mislim, da te konje dobimo lahko le z 16 v glavo - seveda na 1.4 bloku ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Po avg 17, 2009 4:02 pm

urosr je napisal/-a:Najmočnejša petka je mela 450+ KM, tk da go for it...


jebjo... to ni več lowcost ;)
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po avg 17, 2009 7:20 pm

Ce je bila Petka Turbo Maxi 8V, bomo pa se tukaj poskusili z 8V. Rezerve je se precej.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To avg 18, 2009 8:22 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Ce je bila Petka Turbo Maxi 8V, bomo pa se tukaj poskusili z 8V. Rezerve je se precej.


Ja, vendar imam podatke, da je šla R5, z 1500 ccm, vse do 640 HP, z Double Wash . Menda je požrla več H2O kot goriva, ...heh.

No, mi bomo delali brez H2O vbrizgov. Vodo je treba šparat'. Mi smo ekoliško osveščeni, zato imamo tudi druge šobe , ki delajo čistejše izgorevanje.

Bo pač malo manj konjev, zato pa bodo z toliko manjšo ceno vzdrževanja ( low cost).

Lp do tedaj, čaw + #
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To avg 18, 2009 8:36 pm

Danes dobili eno 550KM in eno 650KM turbino. Po delih. Iz katerih se bo sestavil poseben T3/T4 hibrid. Prav tako se je nasel dodaten zunanji wastegate. Gremo naprej.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
matijagtt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To okt 31, 2006 6:57 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a matijagtt To avg 18, 2009 8:50 pm

Renault 5 MAXI legendarna modro rdeca od Jean Ragnottija je mela porabo na trasi 140 litrov benza in 40 litrov vode na 100 kilometrav...Gianfranco Muzio k je bil letas u ilirski pa 1 l vode na 5 km...ceprav ma dooost mn kon kt ragnottijeva....
se mal za pokisino k lih petke zravn tlacte... :D ....mokra cesta...25 let nazaj...rocn menjalnik...ragnotti...
http://www.youtube.com/watch?gl=DE&hl=de&v=A7qWG4RluTE

no to je ta 5ka od Ragnottija...model str 65 let in se vedno tekmuje na World Series by Renault......
http://www.youtube.com/watch?v=-VbIxDAuq2Q
http://www.youtube.com/watch?v=MV9_BaF9ZcY&NR=1
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Sr avg 19, 2009 10:56 am

kopron je napisal/-a:Nismo še rekli zadnje besede, DrSokoDj, torej bo še kaj za "občutiti" .
Tisto je "preteklost" z malo turbinko.
Zdaj se "obnaša" vsaj približno tako kot je treba.
Čeprav zdaj vidim, da je še rezerve, še je rezerve, tako kot je rekel Mičo.
Pri tej turbini je še cca 45 HP rezerve.
Z večjo Turbino pa bi prišli tja blizu 400 HP .
Vendar z1X je to pač to, ... da bo vsaj dalj časa delovalo vseskupaj .
Za vsak dan pa se sedaj vozi na 2,25 Bara. Brez problema .
Mitja pa cilja/teži na 450 HP z večjo Turbino.

Itak pa sem sinoči snel glavo dol, in sedaj bo šla ona ta huuuda gor, kjer bomo takoj dobili onih malih 45 HP . In to bo po moje dovolj . Ker za več bo pa že možen problem za menjalnik. Ali pa tudi ne, ker ni toliko navora , ...

Kakorkoli, sedaj moram iti do Maxsx-a , da prevzamem ono bučo od glave .
Morda že danes .

lp , čaw.

Boštjan + #


:tomidelej: :tomidelej: :tomidelej:
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr avg 19, 2009 8:09 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Danes dobili eno 550KM in eno 650KM turbino. Po delih. Iz katerih se bo sestavil poseben T3/T4 hibrid. Prav tako se je nasel dodaten zunanji wastegate. Gremo naprej.


Ti si nor , heh, ... saj boš atomsko explozijo Sloveniji naredu , heh !!!

Ja, so pa res taprave tele turbine, ki si jih dostavil. So že od tovornjakov .
(kot od školjke pokrov) .

Kaj taaaaakega, ... že res dvomim, da bo motor izdržal.

Pomoje bi postali šibki člen sorniki na batih, ki je fi 19,50 ( morda že pripravljeno za povečati na fi 20 ?) z luknjo fi 12,00 mm .

Moje mnenje je limit tam malo čez 250 Hp / l , tako kot pri Kovčku , kar znese v našem primeru nekje 350 + HP .

Kaj meniš, brat ProTuner Mitja ti o tem glede na to da imamo majhen CR ?

A bo šlo z temi sorniki več, ali ne , ker imamo pol manj ventilov ... brez vmešavanja predvžiga v računico ?

lp + #
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr avg 19, 2009 9:00 pm

Ce drzi 350Nm bo tudi 400Nn. Vec ne rabim.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Sr avg 19, 2009 10:11 pm

a vi delate to dyno queen max output of 1.4 8v, ker tole ne bo prou nč uporabno za drag, sploh pa z odmično ki jo nameravate dat notri, bolje bi bilo odšteti malo € in dat notri odmično z specifikacijam za turbo, da se jih kar nekaj dobiti, mam eno doma.

S to odmično se bo use samo še višje prestavilo kar pa nima haska, serijske komponete teh motorjev zdržijo 8000 do 8500 rpm če niso zjahane.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr avg 19, 2009 10:49 pm

Avto prav lepo dela. Se posebej, ce se mu doda bolj lepljive gume. Dandanes nihce vec
(od mocnejsih avtov) ne vozi na navadnih gumah na drag race dirkah tako kot je nazadnje vozil tale Saxo.
Upostevajoc da je v Veliki Gorici zelo spolzek asfalt.

Lahko si damo zelimo, da bi imel na dirki tak oprijem kot na cesti

http://www.youtube.com/watch?v=mYJlUKFnpME


Trenutno je najvecja moc 315KM na 6500 obratov, ni prevec visoko vrtec stroj.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov