Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Sr avg 19, 2009 11:43 pm

že že samo ani pri 6500 prepihalo cev? Tako je bilo nazadnje rečeno in da bi tudi moč še potem naprej rasla če je nebi prepihalo.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
AVX
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1523
Pridružen: Sr mar 29, 2006 2:42 pm
Kraj: V Avtu

Napisal/-a AVX Če avg 20, 2009 7:55 am

Ford Mondeo ST TDCI,... soon on show =)
 
Uporabniški avatar
bostjanITR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr avg 12, 2009 11:21 pm
Kraj: Valhalla

Napisal/-a bostjanITR Če avg 20, 2009 11:19 am

Si že mogoče zmeril na 402 z kakim G-techom ali kaj podobnega?
ITR ~241 NA hp built/tuned by TUNERC-sold in Austria
Civic EG6 195 NA hp tuned by TUNERC-sold
what next?
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Če avg 20, 2009 12:40 pm

bostjanITR je napisal/-a:Si že mogoče zmeril na 402 z kakim G-techom ali kaj podobnega?


Baje bomo videli saxoja na KOE
Lp

kovcek
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Če avg 20, 2009 8:01 pm

Nobene cevi ni prepihalo nazadnje, ko smo izmerili 315KM

Po stevcu ima 7 sec 100-200. Tretja prestava gre 180km/h.

Avro gre prav lepo, pogljte se enkrat video. Turbina je dovolj majgna, da ni turbo luknje pri prestavljanju.

Cilj je nastopit na King of Europe. Upajmo, da b izdrzal napore. Predvsem menjalnik in polosovine , ko bomo dali gor bolj lepljive gume.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če avg 20, 2009 9:21 pm



Ja, tega smo že videli, ... je res "besni", ... še malo hujši je od našega Maxotovega, ... ima pač še en dodatni vagon ventilov + mal' kubikov zraven, ...

Vendar imamo tudi še mi še tudi nekaj rezerve , tko da, ... closer it gets , ...

Lp + #
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe avg 21, 2009 8:32 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Po stevcu ima 7 sec 100-200


Se da vidit kak lep posnetek tega? Ker to je zelo zelo impresivna stevilka...

LpF
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Pe avg 21, 2009 9:27 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Nobene cevi ni prepihalo nazadnje, ko smo izmerili 315KM

Po stevcu ima 7 sec 100-200. Tretja prestava gre 180km/h.

Avro gre prav lepo, pogljte se enkrat video. Turbina je dovolj majgna, da ni turbo luknje pri prestavljanju.

Cilj je nastopit na King of Europe. Upajmo, da b izdrzal napore. Predvsem menjalnik in polosovine , ko bomo dali gor bolj lepljive gume.
Po prejšnjem filmčku ima več k 10s 0d 100-200 tako da ne pretiravat. Razn če mate vi drugačne ure za merit. :lol:

Sej avto leti, sam ne pa pretiravat.
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Pe avg 21, 2009 9:59 am

Yoni je napisal/-a:
Jeaka je napisal/-a:a vi delate to dyno queen max output of 1.4 8v, ker tole ne bo prou nč uporabno za drag, sploh pa z odmično ki jo nameravate dat notri, bolje bi bilo odšteti malo € in dat notri odmično z specifikacijam za turbo, da se jih kar nekaj dobiti, mam eno doma.

S to odmično se bo use samo še višje prestavilo kar pa nima haska, serijske komponete teh motorjev zdržijo 8000 do 8500 rpm če niso zjahane.


Tega jim ne boš dopovedal... Ta avto se dela za peak power, zato da se bo lahko reklo da ima saxo toliko konjev kot mogoče R5 turbo. Uporabnost takega avta bo pa...no ja...slaba.. ;)


točno tk
...ne smem kar želim...
 
Legoless
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To avg 21, 2007 1:35 am

Napisal/-a Legoless Pe avg 21, 2009 10:38 am

Mene pa zanima ali ste kaj rihtali prenose pa menjalnik (nisem bral cele teme)? Ker takšni konji za menjalnik od 1.4 PSA je kar hud napor. Pa že 2.0 menjalniki so bolj kot ne kinderjajček.. :) ^^

3 bare, noro.. To bi rad enkrat v živo videl he he.. :) Za 1.4 mlinček kar impresivno..

Lp
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe avg 21, 2009 11:21 am

Sklopka je mocnejsa. Ostalo je original.

Na prejsnjem posnetku so trije v avtu in turbina dela na 2.3 bar max. 160kg prevec na manj kot 900 osnove in 50KM premalo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
jannyy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr avg 13, 2008 4:50 pm
Kraj: Koper okolica

Napisal/-a jannyy Pe avg 21, 2009 3:36 pm

zoranwagen je napisal/-a:
Yoni je napisal/-a:
Jeaka je napisal/-a:a vi delate to dyno queen max output of 1.4 8v, ker tole ne bo prou nč uporabno za drag, sploh pa z odmično ki jo nameravate dat notri, bolje bi bilo odšteti malo € in dat notri odmično z specifikacijam za turbo, da se jih kar nekaj dobiti, mam eno doma.

S to odmično se bo use samo še višje prestavilo kar pa nima haska, serijske komponete teh motorjev zdržijo 8000 do 8500 rpm če niso zjahane.


Tega jim ne boš dopovedal... Ta avto se dela za peak power, zato da se bo lahko reklo da ima saxo toliko konjev kot mogoče R5 turbo. Uporabnost takega avta bo pa...no ja...slaba.. ;)


točno tk


Keri drag avti so pa uporabni .... ne govorim za slo sceno ki ima pač avtov navitih drugi pa skupaj ne dosežejo 300 konjev.... Povsod drugod vem da avte na prikolici pripeljejo in majo največ moči čisto v špici obratov .... nič takega... sama slovenska foušija vas je ...


Kopron pam da greste na king of europe in pokažete kaj dela mali hudiček :twisted:
Slika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe avg 21, 2009 6:42 pm

Plan je da se avto tja in nazaj pripelje z lastnimi mocmi. V tem smislu se mi zdi se kar uporaben avto.

Ce bi imel "samo" 200KM in vlekel cez celo obmocje vrtljajev, potem bi bil cisto navaden vsakdanji turbo Saxo. Tale je malce vec od tega. Zagotovo pa edini taki na svetu. Vsi ostali, ki gredo na to moc in visje so 1.6 16V , VTS motor.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe avg 21, 2009 7:04 pm

Yoni je napisal/-a:
jannyy je napisal/-a:Keri drag avti so pa uporabni .... ne govorim za slo sceno ki ima pač avtov navitih drugi pa skupaj ne dosežejo 300 konjev.... Povsod drugod vem da avte na prikolici pripeljejo in majo največ moči čisto v špici obratov .... nič takega... sama slovenska foušija vas je ...


Kopron pam da greste na king of europe in pokažete kaj dela mali hudiček :twisted:


Daj ne nakladaj s to fovšijo ker mi gre na kozlanje ko slišim to besedo. Ko nekdo pove neko dejstvo katerega se ne da spodbit se takoj oglasi en pametnjakovič in začne s fovšijo. To je včasih velik problem tega foruma...

Noben dirkalnik nima moči samo in samo v špici. Tak dirkalnik je slab dirkalnik. ;)


tocno tko Yoni....lahko upaste da boste kaj dosegli vec s krajsim menjalnikom, ceprav pomojem med 5000 in 7500 obratov ne mores vozit, ker ce startas pri 5000 imas tkoj 200 konjev....in ti avto zlajfa na mestu...ce gres pod 5000 pa se bo komaj komaj premaknu....pol pa pri prestavljanju ce bos malo zgresil oz ce ne bo menjalnik v nulo tudi dvomim da bos lahko dobro pospeseval......ta avto je lahko samo nek test s katerim se ugotovi max moc 1.4 T motorja.....da pa bo uporaben za drag, kaj sele za kako dirkanje pa ne bo slo....

LP
Slika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe avg 21, 2009 8:16 pm

Ce bi se kdo peljal s tem avtom bi videl da je cisto uporaben. Dokler so obrati nad 4500 vlece brez problema. Do 8500. Se pravi 4000 obratov uporabnega obmocja.
Krivulja moci je odlicna za to kubaturo.

Se zmeraj pa lahko kdorkoli kupi Saxa za 500 EUR, gre na odpad po eno turbino, injektorje, intercooler in podobno kramo ter naredi se kaj boljsega. Se posebej tisti, ki so mnenja, da bi se dalo narediti bolje.

Tako se je delalo tukaj, projekt z rabljenimi in poceni deli, ki je dal povsem nepricakovane rezultate. Seveda se dobijo novejse im modernejse turbine za isto moc, ki bi delale ze 1000 obratov prej in odmicne gredi prav za turbo, ki bi tudi dobro vplivale na krivuljo moci. In se marsikaj bi se naslo, ce denar nebi bil problem.

Delamo z materialom, ki je na voljo. 100 EUR je ze velika investicija v tem primeru.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe avg 21, 2009 8:51 pm

Ha, ha, tole je 1.4 motor s prek 300 konji. Turbo luknja je se majhna. Kaj sele bo ko bo imel 400KM. Takrat se bomo sele lahko pogovarjali o turbo luknji.

Velja pa moj predlog vsem, ki so nezadovoljni s tem projektom. Z minimalnim vlozkom lahko naredijo precej boljsi projekt. In pokazejo kako se stvarem streze.

Nam projekt ustreza in gremo dalje. Renault 5 Turbo Maxi bo dobil izzivalca.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe avg 21, 2009 9:30 pm

Legoless je napisal/-a:Mene pa zanima ali ste kaj rihtali prenose pa menjalnik (nisem bral cele teme)? Ker takšni konji za menjalnik od 1.4 PSA je kar hud napor. Pa že 2.0 menjalniki so bolj kot ne kinderjajček.. :) ^^

3 bare, noro.. To bi rad enkrat v živo videl he he.. :) Za 1.4 mlinček kar impresivno..

Lp


2X saj sem že videl kako blok motorja napihne že pri 2 barih in kako trga menjalnike, vstrajnike in podobne stvari, pa ni bil avtomobil tudi pol toliko predelan. Zato me pa tudi ta proekt kar zanima, kako bo kaj delovalo, ali bo pa spet kašna varianta kot je bilo z Hondo turbo
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo So avg 22, 2009 7:39 pm

7s od 100-200km/h :jao: :bonk ta pa je realna
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So avg 22, 2009 7:42 pm

lancia hf je napisal/-a:
Legoless je napisal/-a:Mene pa zanima ali ste kaj rihtali prenose pa menjalnik (nisem bral cele teme)? Ker takšni konji za menjalnik od 1.4 PSA je kar hud napor. Pa že 2.0 menjalniki so bolj kot ne kinderjajček.. :) ^^

3 bare, noro.. To bi rad enkrat v živo videl he he.. :) Za 1.4 mlinček kar impresivno..

Lp


2X saj sem že videl kako blok motorja napihne že pri 2 barih in kako trga menjalnike, vstrajnike in podobne stvari, pa ni bil avtomobil tudi pol toliko predelan. Zato me pa tudi ta proekt kar zanima, kako bo kaj delovalo, ali bo pa spet kašna varianta kot je bilo z Hondo turbo

kva pa je vazn kok turbo fila ce pa motor ne more tok zraka pozret.
je enkrat dal video kako mu napihuje cevi,ko da bi en balon napihoval....
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So avg 22, 2009 8:06 pm

abbe je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
Legoless je napisal/-a:Mene pa zanima ali ste kaj rihtali prenose pa menjalnik (nisem bral cele teme)? Ker takšni konji za menjalnik od 1.4 PSA je kar hud napor. Pa že 2.0 menjalniki so bolj kot ne kinderjajček.. :) ^^

3 bare, noro.. To bi rad enkrat v živo videl he he.. :) Za 1.4 mlinček kar impresivno..

Lp


2X saj sem že videl kako blok motorja napihne že pri 2 barih in kako trga menjalnike, vstrajnike in podobne stvari, pa ni bil avtomobil tudi pol toliko predelan. Zato me pa tudi ta proekt kar zanima, kako bo kaj delovalo, ali bo pa spet kašna varianta kot je bilo z Hondo turbo

kva pa je vazn kok turbo fila ce pa motor ne more tok zraka pozret.
je enkrat dal video kako mu napihuje cevi,ko da bi en balon napihoval....


Če da pa cevi mošnejče ti pa, ali glavo, ali pa blok motorja napihne. Ma gdaj bo ljudem jasno, da v pol litrško pločevinko še noben majster ni spravil liter piva, pa magari naj bo jeklena.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov