Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So avg 22, 2009 8:11 pm

lancia hf je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
Legoless je napisal/-a:Mene pa zanima ali ste kaj rihtali prenose pa menjalnik (nisem bral cele teme)? Ker takšni konji za menjalnik od 1.4 PSA je kar hud napor. Pa že 2.0 menjalniki so bolj kot ne kinderjajček.. :) ^^

3 bare, noro.. To bi rad enkrat v živo videl he he.. :) Za 1.4 mlinček kar impresivno..

Lp


2X saj sem že videl kako blok motorja napihne že pri 2 barih in kako trga menjalnike, vstrajnike in podobne stvari, pa ni bil avtomobil tudi pol toliko predelan. Zato me pa tudi ta proekt kar zanima, kako bo kaj delovalo, ali bo pa spet kašna varianta kot je bilo z Hondo turbo

kva pa je vazn kok turbo fila ce pa motor ne more tok zraka pozret.
je enkrat dal video kako mu napihuje cevi,ko da bi en balon napihoval....


Če da pa cevi mošnejče ti pa, ali glavo, ali pa blok motorja napihne. Ma gdaj bo ljudem jasno, da v pol litrško pločevinko še noben majster ni spravil liter piva, pa magari naj bo jeklena.

tocn tko in je cist nepotrebno it na 3 bare ce iosto dosezejo z 2.bi se lah na kj druzga osredotocili.
p.s. pa da nau kdo zj zacel s fousijo pa da naj jaz pokazem kaj sm skp spravu.to kar ste naredil je impresivno.po posnetkih sodec gre super,sam vseeno mal pretiravate s tem pritiskom.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So avg 22, 2009 8:37 pm

Yoni je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Če da pa cevi mošnejče ti pa, ali glavo, ali pa blok motorja napihne. Ma gdaj bo ljudem jasno, da v pol litrško pločevinko še noben majster ni spravil liter piva, pa magari naj bo jeklena.


Tle jih pa tud ti mal pokaš kolega. Prvo, pivo je nestisljivo(praktično) zrak je zelo stisljiv. Drugič, od čisto samega tlaka ni razneslo še nobenega motorja... Sam tlak ne bo raznesel motorja v stilu kot je to vidno v F1 da bi se kadilo u božjo mater kjer je včasih blok dobesedno odprlo. V avtu bo prej stopilo bate, svečke zacinilo, zbrisalo ležaje na glavni gredi, zdrobilo menjalnik/diferencial.


Kaj se ti ne zdi da je tukaj samo napihovanje kdo kaj naredi, ko delajo iz muhe slona, potewm pa POOOOF, in tema že rata neaktivna :?:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
urosch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne dec 28, 2008 11:04 pm

Napisal/-a urosch So avg 22, 2009 8:37 pm

Še eno vprašanje, koliko ste pa potem dali za bate in ojnice ter katere ste vzeli glede na vaš žep?
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So avg 22, 2009 8:48 pm

zakaj ne tri bare?
več zraka, več bencina, več moči

nikakor ne gre zato trikrat več zraka in posledično bencina v motor
(in nismo še na 300hp)..
Zakaj bi serijski motor to zdržal, potem se je nekje en bu**** uštel pri varnostnem faktorju?

dobili eno 550HP in eno 650HP turbino), a zdaj bo pa kar 600HP?? ...potrebno je pač nabijat, od sedaj ko ste nesli "narbel tahudo bučo" nazaj.... stala je potemtakem smešnih <2000€.

tolk dnarja tolk muzike, to so izkusili miljoni, počasi bo Xmiljon prvi, samo res počasi...amen
Zadnjič spremenil kinkyllama, dne So avg 22, 2009 8:50 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So avg 22, 2009 8:50 pm

Yoni je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Kaj se ti ne zdi da je tukaj samo napihovanje kdo kaj naredi, ko delajo iz muhe slona, potewm pa POOOOF, in tema že rata neaktivna :?:


Kaj je blo mišljeno s tistim POOOOF? :)


Ujami muho, in jo napihuj,. da bo ratala velika kot slon, in dojel boš poanto. Pa brez zameze vsem ki sodelujete pri proektu. Kar nadaljujte, saj na napakah sem se tudi jaz učil, samo sem pa tudi skoraj bankritiral :D
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So avg 22, 2009 9:00 pm

za 350hp bi moral tole napihovati vsaj z 4 bari nadtlaka...tko čez palec

do štirih barov, če damo brez iterkulerja in čim krajše cevi, lukjna že ogromna
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So avg 22, 2009 9:09 pm

kinkyllama je napisal/-a:za 350hp bi moral tole napihovati vsaj z 4 bari nadtlaka...tko čez palec

do štirih barov, če damo brez iterkulerja in čim krajše cevi, lukjna že ogromna


No pa še ta oslovska 4 bare brez IC, pa kaj bi rad imel livarno, pod pokrovom motorja. :lol:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So avg 22, 2009 9:21 pm

Bati in ojnice so original Peugeot/Citroen. Slucajno so tako mocno konstruirani.

Ce imas 1.4 motor s 75KM v originalu, ki se ne vrti ravno nekam grozno potem je treba polnit 3 bar mogoce se vec, ce hoces power .

Pri motociklih je lazje. Na Hayabuso (1.3 motor 170KM) privijacis turbino in imas 500KM brez se prevec trudit.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So avg 22, 2009 9:21 pm

Yoni je napisal/-a:Hotel je povedat da bo luknja ogromna, ne pa da hoče met livarno pod havbo...


Saj ni to nanjga letelo ampak 4 bare :lol:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So avg 22, 2009 9:22 pm

zakaj ne bi brez interkulerja delal?
turbo luknja bi bila manjša, manj zraka bi šlo v motor in duhovi bi bili bolj razdraženi


niti ne vem kaj je tu expiriment?
preverjanje varnostnega koeficienta proizvajalca?

večje turbine z višjim tlakom so znal na motor dat že pred stotimi leti! ;)
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So avg 22, 2009 9:24 pm

Za 315KM je bilo dovolj 2.85bar. Za teh 35, ki jih manjka do 350 bomo dodali se kaksno malenkost in smo tam.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So avg 22, 2009 9:25 pm

ja sam kok bi poj viu zrak vroc pri 4 barih brez ic-ja?
ic je obvezno met da se vsaj zrak hladi
Ni vse res kar napišem
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So avg 22, 2009 9:36 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Za 315KM je bilo dovolj 2.85bar. Za teh 35, ki jih manjka do 350 bomo dodali se kaksno malenkost in smo tam.


315 in 2,8 bara na stock men ne gre skupi...sori

valji?
tudi z njimi sem se mal ukvarjal...ponovljivost, obnovljivost, primerljivost nikakršnja

te podatke zato jemljem z rezervo!
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So avg 22, 2009 9:48 pm

Yoni je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a: Na Hayabuso (1.3 motor 170KM) privijacis turbino in imas 500KM brez se prevec trudit.


Ko bi le bilo res tako ja... :lol:



tiste turbine so ogromne....
gre pa "samo" za 3Xatno povečanje moči..
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So avg 22, 2009 9:50 pm

abbe je napisal/-a:ja sam kok bi poj viu zrak vroc pri 4 barih brez ic-ja?
ic je obvezno met da se vsaj zrak hladi


Mislim da je zelo malo ljudi, ki delajo take proekte in vejo kaj delajo.
Zato tudi ogromno takih izjav o 4 barih in 1.4 z 300 konji.

Po domače povedano, če bi bilo tako enostavno predelati motor, bi imel vsak Yugo na relly-ju po 300 ali več konjev, tako jih ima pa malo čez 100 konjev.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So avg 22, 2009 9:53 pm

kinkyllama je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:Za 315KM je bilo dovolj 2.85bar. Za teh 35, ki jih manjka do 350 bomo dodali se kaksno malenkost in smo tam.


315 in 2,8 bara na stock men ne gre skupi...sori

valji?
tudi z njimi sem se mal ukvarjal...ponovljivost, obnovljivost, primerljivost nikakršnja

te podatke zato jemljem z rezervo!


Vse ti pise na forumu. Celo izpisek je priliman. Ce komu ne gre skup, je to cisto njegov problem.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So avg 22, 2009 10:00 pm

Yoni je napisal/-a:Tudi če so ogromne... Če bi bilo res tako enostavno kot je Pro_Tuning napisal potem bi bila že vsaka Hayabusa turbo. Pa verjetno ne samo Hayabusa...


vsekakor 3X pridelek s ceno 20 000 zelencev ni lowcost..

tu pa govorimo o 5kratniku za sto €....prelepo, da bi bilo res
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So avg 22, 2009 10:00 pm

Yoni je napisal/-a:Tudi če so ogromne... Če bi bilo res tako enostavno kot je Pro_Tuning napisal potem bi bila že vsaka Hayabusa turbo. Pa verjetno ne samo Hayabusa...


Hayabusa 560KM
Slika

Pri Saxu se je moc dvignila iz 75 na 315. Faktor 4.2
Pri tej Hayabusi iz 170 na 560. Faktor 3.3. Se pravi ima se rezerve.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So avg 22, 2009 10:02 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:
kinkyllama je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:Za 315KM je bilo dovolj 2.85bar. Za teh 35, ki jih manjka do 350 bomo dodali se kaksno malenkost in smo tam.


315 in 2,8 bara na stock men ne gre skupi...sori

valji?
tudi z njimi sem se mal ukvarjal...ponovljivost, obnovljivost, primerljivost nikakršnja

te podatke zato jemljem z rezervo!


Vse ti pise na forumu. Celo izpisek je priliman. Ce komu ne gre skup, je to cisto njegov problem.


tisti izpisek, ja, jemljem z rezervo...že vem zakaj
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So avg 22, 2009 10:06 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:
Yoni je napisal/-a:Tudi če so ogromne... Če bi bilo res tako enostavno kot je Pro_Tuning napisal potem bi bila že vsaka Hayabusa turbo. Pa verjetno ne samo Hayabusa...


Hayabusa 560KM
Slika

Pri Saxu se je moc dvignila iz 75 na 315. Faktor 4.2
Pri tej Hayabusi iz 170 na 560. Faktor 3.3. Se pravi ima se rezerve.



in kaj misliš, da je tu ostalo originalnega?

kakšen kos aluminija!

edit:

bi blo zanimivo vedet z kakšnim tlakom jo povni
Zadnjič spremenil kinkyllama, dne So avg 22, 2009 10:08 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov