Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So avg 22, 2009 10:07 pm

Ni problema. Mi smo zadovoljni kako gre.

Lahko pa naredis takole. Put your money where your mouth is. Pripelji en avto tja na valjare in pokazi da merijo napacno.
Tako se to dela.

Vsaj okoli Saxa se tako dela. Ne pa govori v prazno.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So avg 22, 2009 10:12 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Ni problema. Mi smo zadovoljni kako gre.

Lahko pa naredis takole. Put your money where your mouth is. Pripelji en avto tja na valjare in pokazi da merijo napacno.
Tako se to dela.

Vsaj okoli Saxa se tako dela. Ne pa govori v prazno.



merim vsak dan ;)..tudi tule vem kako gre

veselo šraufajte še naprej...sam pri gnarju ne tulk šparat!
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So avg 22, 2009 10:21 pm

Tukaj bo treba odpreti malo solo turbo polnilnikov na avtomobilih in motociklih.
Vsak lahko s pomocjo internetnih iskalnikoh hitro najde 500KM turbo Hayabuso. Ogromno jih dirka na drag race stezah.

Slika
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So avg 22, 2009 10:41 pm

večinoma so ti grafi z N2o...

gre za popolnoma drugačen, "dirkaški" motor, 16V, 11000rpm, več injektorjev, turbo odmično, povečanimi ventili, večjimi bati, dalšimi hodi...
npr. bat in ojnica imata skupaj 500g
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So avg 22, 2009 10:45 pm

Sepravi po tvojih "krivuljah" bi jaz na moji Lanci dobil brez problema tam nekje 600-700 konjev, glede na to, da imam že turbo motor.Samo malo "pošraufam" in evo proekt končan. (Nato pa zemlja zrak zemlja) :lol:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So avg 22, 2009 11:00 pm

Prejsnji grafi od turbo Hayabus so brez nitro plina

Noben problem ni 600KM iz 2.016V motorja. Problem je 1000KM. Ali pa 1500KM.

VW 1000HP
http://www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=e ... CV30gYKTYU

Lancia 1000HP
http://www.youtube.com/watch?v=zRZT-4BbMq0
http://www.youtube.com/watch?v=5fheILNz4fU

Mitsubishi 1200HP
http://www.youtube.com/watch?v=TwNzbcEXudE

Mitsubihi 1400HP
http://www.youtube.com/watch?v=6d91zK-QlW0
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne avg 23, 2009 8:20 am

lancia hf je napisal/-a:Sepravi po tvojih "krivuljah" bi jaz na moji Lanci dobil brez problema tam nekje 600-700 konjev, glede na to, da imam že turbo motor.Samo malo "pošraufam" in evo proekt končan. (Nato pa zemlja zrak zemlja) :lol:


Na suhi karter ne pozabi, pa samo gasaaaaaaaaaaa :P
RiDe hArD
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne avg 23, 2009 9:15 am

Kar je za enega enostavno je za drugega komplicirano. Primer je Saxo o katerem je govora v tej temi.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne avg 23, 2009 10:06 am

Pravim, da ni treba komplicirat kjer ni treba.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne avg 23, 2009 11:50 am

Ni nobena znanost narediti tako predelavo. Nikjer ni govora o serijskem motorju.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
_KL3_
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Sr jun 08, 2005 3:34 pm
Kraj: Metropola

Napisal/-a _KL3_ Ne avg 23, 2009 12:23 pm

sej mogoče res ni problem za dva runa na valarjih nardit motor z 1000 koni sam je pa problem da bo ta motor držov neki cajta (vsaj en rejli ali več)... ni use v konjih kukr vemo a ne? kaj bi ti koristu saxo z 350 koni če bi mogu na 500km menjat blok pa še kej, zato se dela na vzdržljivosti, in to je umetnost (saj za moje pojme).
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne avg 23, 2009 1:00 pm

Saxo nima problemov z blokom, ojnicami, bati. Kar dela.

Niti ni to avto za rally, gorske dirke, krozne dirke. Ce to dosedaj se ni bilo posebej napisano.

Saj pravim, ni znanost spravit motor iz 75 na 315KM. In upajmo se kaj vec v prihodnosti.
Vsak lahko to naredi. Pa se deli so poceni. Vse se lahko dobi na odpadu.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
_KL3_
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Sr jun 08, 2005 3:34 pm
Kraj: Metropola

Napisal/-a _KL3_ Ne avg 23, 2009 2:52 pm

Prejšn post je letel na življensko dobo motorja k je brez velike znanosti skup dan...sploh 2.0 z 1000 konji... tud vi ste na saxu kr neki pregruntal predn ste prsli do tega kar mate zdej za pokazat, ni blo kr neki brez nekega znanja, ste se kr matral kukr jst vem (pa mislm da nevem mal). Tko da izjava da se dobi tok konov brez neke znanosti se mi zdi mal bosa, če bi pa dopisu da teb pa kopronu to zdej nebi biu problem na 1.4 mlinčku bi blo razumljivo ker sta že tok študeranja posvetila temu da ni problem še enga istiga sestavt. Sploh pa ne mormo govort kr za vse motorje neki posplošeno neki, ker so kvalitetni 2.0 16v motorji pa maš motorje k bolš da ne tikaš... sami dobr veste, da tud ni usak 1.4 motor tko dobr k TU3 motor ;)
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Ne avg 23, 2009 3:29 pm

Yoni a je treba smetit temo z nekimi neumesnimi.
zgleda da si eden redkih, ki namerno ne razume projekta.. non stop nekaj klevetaš, posplošuješ. malo se vprašaj po zdravju, ker bi ostali radi spremljali projekt ne pa brali tvojih provokacij. če pa že imaš toliko za lapat, pa dopiši še kaj si ti v življenju naredil na tem področju, ker te govorice so za v peskovnik!
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Ne avg 23, 2009 3:52 pm

Citiram s popravki: Edini razumljiv cilj tega projekta je verjetno res čimvečja moč v špici oz. daljšanje penisa z višanjem tlaka v turbine do onemoglosti.. in nekaterim je to všeč.

nevem pa še vedno zakaj tebe to srbi? imaš ti mogoče premalo tlaka in je zato prekratek? Izkušnje vidim, da imaš. Verjetno te je v mladosti že neštetokrat zlorabil kakšen pocket rocket na cesti in danes kot neizkušen na tem področju svoje frustracije razglašaš na forumu, kjer si ljudje delimo mnenja ne pa zdravimo psihološke probleme...
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne avg 23, 2009 7:44 pm

Noja se kar strinjam z Yoni- jevim izjavam, ker poznam modela, ki je letošnjo sezono na Yugota zmetal že 20 000 evrou samo okoli motorja, pa je še vedno samo Yugo z 105 konji.
Res da nemoraš primerjati te avtomobile, ampak pokazati ti hočem samo kašen je strošek, če hočeš karkoli narediti, in da bo to kar ste se trudili, tudi delovalo mogoče več kot 50-100 km
Drugače pa žal nimam nobene slike od črnega Saxo-ja, ki pravi voznik, da gdor mu da 8 000 evrou ga naj pelje. Avtomobil je pa vse poštiman v nulo.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne avg 23, 2009 8:05 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Bati in ojnice so original Peugeot/Citroen. Slucajno so tako mocno konstruirani.



Caki caki...kaj bos reku da original bati in ojnice zdrzijo te konje...??!!....kolko se spomnem je blo receno da so bati drugi, ce se ne motim....

kaj pol recimo 1.4 motor od R5 turbo bi teoreticno zdrzala komot 700 konjev (glede na to da je ze osnova turbo, torej vse je ojacano in boljsi materiali) glede na to da 1.4 navaden motor zdrzi 300 konjev...

LP
Slika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne avg 23, 2009 9:04 pm

Saxo dela ze od lani poleti. Zaenkrat ni tezav. Upma, da jih ne bo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Ne avg 23, 2009 9:26 pm

fak spet kr neki v tej temi, fantje so iz starih j**c stisnl 300 konjev in tle se najde ene par kratkoticnih pametnjakovicev ki tupijo da je avto itak neuporaben pa da je cist za en k*** za dirkat pa take. ja in? boli te falus, preber temo, pejd naprej, ce mas premajhnega kurca pa premal konjev s svojih jajcih se da pa problem drugac odpravit. predvsem dolgorocno...
ajde

ps: saxoju pa dobro podlago da vidmo kva bo zdej na 400 naredu...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne avg 23, 2009 9:35 pm

Dariooo je napisal/-a:
Caki caki...kaj bos reku da original bati in ojnice zdrzijo te konje...??!!....kolko se spomnem je blo receno da so bati drugi, ce se ne motim....

kaj pol recimo 1.4 motor od R5 turbo bi teoreticno zdrzala komot 700 konjev (glede na to da je ze osnova turbo, torej vse je ojacano in boljsi materiali) glede na to da 1.4 navaden motor zdrzi 300 konjev...
LP


Bati so original Citroen/Peugeot.

Nimam pojma koliko bi zdrzal 1.4 motor iz R5 turbo. Za 700KM pri istih obratih bi ga moral polniti s 7 bar pritiska. Ali pa zavrteti na 11.000obratov in 5 bar pritiska.
Lahko pa pokusis in vidis do kje bo slo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost