Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf To avg 25, 2009 8:43 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Tukaj vse drzi. Ne skrbi. Ce bomo sli na 500KM bomo dali zelezen blok in ne tega ki ima samo plavajoce puse v alu ohisju bloka. To je edino kar lahko popusti pri 3.5 do 4bar pritiska turbine.


OK. Te zastopim, samo ne zastopim te pa: Kako bojo ventili in vzmeti na ventilih vzdržali tak pritisk,in kako bote "diplomirali" da nebo batov zažgalo, ali celo pretopilo, (edino če nebote dali kovane notri PS: za Integralko so okoli 8 000 evrou )
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon To avg 25, 2009 9:54 pm

lancia hf je napisal/-a:Ma kaj res nisi imel kašne "štirke" ki bi jo "friziral" v nedogled.
Lep primer, samo manj ccm in konjev, konstukcija je pa podobna, (taka za takšno moč)
Pa naj bo 3 000 ccm ali pa 49 ccm, vse je tovarniško preračunano.
In posledice so bile: Zategnjen "grušt" "!blajerca"je dobila zračnost že po parih urah tiščanja, nato če že ni bat v glavo udaril, je pa, ali "blajerco" odtrgalo, ali pa verigo, v najboljšem primeru, je pa ratal zadnji zobnik kot "šajba" na "sekularju"
Primer je mišlen bolj na to, da je vse izračunano z 10-20% rezerve, ne pa kot že kar pretiravate tukaj v "skoraj" neko F1) :bonk

LOL, komu greš pol govort od friziranja "štirke" :rofl
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To avg 25, 2009 11:53 pm

lancia hf je napisal/-a:OK. Te zastopim, samo ne zastopim te pa: Kako bojo ventili in vzmeti na ventilih vzdržali tak pritisk,in kako bote "diplomirali" da nebo batov zažgalo, ali celo pretopilo, (edino če nebote dali kovane notri PS: za Integralko so okoli 8 000 evrou )


Za katerikoli 4 cilindrski avto, je komplet batov s sorniki in obrocki max 700 EUR.
Od kje si potegnil stevilko 8000 EUR za 4 bate? SI mogoce napisal eno niclo prevec?

Zakaj bi zazgalo bate in zakaj bi bili problemi z vzmetni in ventili? Dosedaj je bil najvecji zabelezen pritisk 2.85 bar in ni nobenih problemov.
Ni nobenih problemov v tem smislu. Stvari so izjemno preproste.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr avg 26, 2009 9:30 am

Cena je kot sem napisal. Za alu bate za navadne avte. Ce kdo hoce bate za F1 bo malce drazje.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Sr avg 26, 2009 9:35 am

Jest tud ne vem zakaj bi bil problem v ventilih in vzmeteh? Edino mogoče da pride do valve bounce-a pri višjih obratih, ker serijske vmeti so dobre za do nekje 7500-8000, odvisno tud od profila odmične gredi, kolk hitro odpre ventil (pospešek). Drugače pa vse drži. :) Stebla so debela 7mm in če je mešanica prava in se motor ne pregreva potem nima kaj bit.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr avg 26, 2009 11:36 am

Navadni bati za navadne avte. Sem jih ze dal delat po meri za razne projekte in cena ni visja kot sem napisal. Turbo ali za atmosferski motor.

Kdor je placal vec nima pojma kaj kupuje in kaj placuje.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1529
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Sr avg 26, 2009 11:45 am

kdo ima večjega? :D

vsekakor nekdo ki nekaj naredi.. ne pa samo govori... Žal mi je edino, da bom zamudil drag na madžarskem.. tam bo kaj videti.. ( pa ne mislem (samo) tega saxoja.. )
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
robi1000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Pe jan 04, 2008 7:23 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robi1000 Sr avg 26, 2009 12:26 pm

Jaz sem kako leto nazaj kupil kovane Gr.A Wossnerje za mojega Williamsa in je bila cena 800€ z obročki in sorniki. Od kod vam 8000€ ne vem. Kolega dela eno orenk predelavo, pa je vzel od Wisecota dirkalne bate ki so v osnovi za motorje F2 pa je dal tam okoli 1100€. 8000€ je lahko cena samo za nek prototip, ki ga izdeluješ sam in mora firma narediti one off izdelek...

Kot je rekel Drmo, teli TU motorji zdržijo neverjetno količino zlorabe. Jaz zdaj že pol leta vrtim mojega Sporta na 8000 obratov skoraj vsak dan, pa zadeva dela kot urca.
::: Enkrat ITB, vedno ITB :::
Clio Williams, Citroen AX GT/Sport, Citroen BX MI16 GTI 16valve
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Sr avg 26, 2009 1:30 pm

teh 300-400 HP zdržijo navadni bati ,kovani pa tak čez 600 HP .8000 € je cena batov z jeklenimi balansiranimi H ojnicami in ARP2000 vijaki , pa še to za določene modele je ceneje komplet. :)

Za mojega opla dobim to kaj sem naštel za 1500 € vse skupaj pa garantirano preizkušeno zdrži čez 500 HP :) ojnice pa so testirane do 11000 rpm.
 
Uporabniški avatar
robi1000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Pe jan 04, 2008 7:23 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robi1000 Sr avg 26, 2009 4:14 pm

Tu so za primerjavo cene za Citroen/Peugeot in pa Lancio. Kot lahko vidite je cena za 1.3 motorček od mojega Sporta (TU24), ki je podoben kot TU3, enaka kot za Lancio Delto Integrale 2.0 16V Turbo. Vse je cenovni razred A, kar pomeni 800€. Ojnice so ista zgodba in se gibljejo okoli 700€. ARPi so pa odvisno od tega kje se jih kupi od 80 do 120€.

http://www.woessner-kolben.de/english/k ... eugeot.pdf

http://www.woessner-kolben.de/english/k ... lancia.pdf
::: Enkrat ITB, vedno ITB :::
Clio Williams, Citroen AX GT/Sport, Citroen BX MI16 GTI 16valve
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr avg 26, 2009 7:44 pm

robi1000 je napisal/-a:Tu so za primerjavo cene za Citroen/Peugeot in pa Lancio. Kot lahko vidite je cena za 1.3 motorček od mojega Sporta (TU24), ki je podoben kot TU3, enaka kot za Lancio Delto Integrale 2.0 16V Turbo. Vse je cenovni razred A, kar pomeni 800€. Ojnice so ista zgodba in se gibljejo okoli 700€. ARPi so pa odvisno od tega kje se jih kupi od 80 do 120€.

http://www.woessner-kolben.de/english/k ... eugeot.pdf

http://www.woessner-kolben.de/english/k ... lancia.pdf


Noja samo to si našel njcenejšo varianto. Zdaj pa še najdi najdražjo (ki verjetno ni za brez veze najdražja)
PS: Tale roba je potem malo dražja, kot pri nas pridejo za moj avto samo prednje luči :mrgreen:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
robi1000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Pe jan 04, 2008 7:23 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robi1000 Sr avg 26, 2009 7:58 pm

Kolega, če je pa Wossner pa Wiseco poceni roba, potem ne vem kaj je zate kvaliteta? Nazadnje ko sem jaz pogledal sta bili to vodilni podjetji. Cenejše alternative so Iapel ali pa JE pistons. Potem imaš pa tu blizu nas torinski CPS - Costruzione Pistoni Speciali, ki tudi delajo bate za dosti rally specialk. Sem v kontaktih z vsemi temi podjetji in me zanima katero podjetje pa dela bate za 8000€?

@Lancia hf: Tudi nov originalen poširjen bok za Williamsa stane toliko kot eni kovani bati. Tako pač je. :)
::: Enkrat ITB, vedno ITB :::
Clio Williams, Citroen AX GT/Sport, Citroen BX MI16 GTI 16valve
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Sr avg 26, 2009 8:15 pm

sam če mal pomislimo...pri petkrat večji moči (isti rpm) je potreben 5X višji tlak in posledično je tudi temperatura 5X (petkrat višja)...eno kratko max. obremenitev na valjih pa zdrži...mogoče 500hp, kdo bi sedaj vedel...
pejte ne Grobnik in štejte kroge...;)
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr avg 26, 2009 8:44 pm

kinkyllama je napisal/-a:pejte ne Grobnik in štejte kroge...;)


Ja kolikor spremljam tale proekt, kar delajo z avtomobilom, bi mi lahko dva prsta manjkala na roki, pa bi še vedno lahko kroge preštev na eno roko :lol:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr avg 26, 2009 8:50 pm

mislm vi pa ste ej.3 strani cistega offa.to ko da ste na ircu ej.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Sr avg 26, 2009 9:07 pm

lancia hf je napisal/-a:
kinkyllama je napisal/-a:pejte ne Grobnik in štejte kroge...;)


Ja kolikor spremljam tale proekt, kar delajo z avtomobilom, bi mi lahko dva prsta manjkala na roki, pa bi še vedno lahko kroge preštev na eno roko :lol:


Stari, že celo temo se matraš, da bi dokazal svojo trditev, da bati koštajo 8k EUR.
Kle ti je že ene par folka dokazalo, da se ZELO motiš, ampak ti kar še naprej rineš z glavo skoz steno, za vsako ceno.

Drgač je pa tako, da ti jest dobim CEL rotating assembly za V8, ki vsebuje kovano glavno gred (Forged 4340 steel), kovane H-beam ojnice (Eagle - Forged 4340 steel), kovane Wiseco bate (Forged aluminum), GFX obročke, ARP šravfe pa še vse ležaje zraven za dobre 3 do 4 k EUR, vse že zbalansirano, samo še skup zložiš. In taka zadeva z lahkoto nese 2500 HP in še več, odvisno tud precej od bloka, kolk ga zvija.

Ti pa kar še naprej kupuj 4 bate za 8k EUR. ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr avg 26, 2009 9:34 pm

To temo sem včasih spremljal ker je bilo kaj videt....sedaj pa prazno nabijanje....dokazovanje ne vem česa....samo pointa ni....Če bo šlo tako naprej bom temo primoran ( ali pa bilokeri moderator) zaklenit.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr avg 26, 2009 9:35 pm

Zelo bi cenil kaksen namig kje se dobijo bati za 8000 EUR. In za kaksen namen se koristijo. Toliko da vemo kam it iskat, da bo Saxo sestavljen po pravilih.

Niti bati za top fuel dragsterje. ki sproducirajo 1000KM po cilindru (se pravi en bat drzi 1000KM) ne stanejo dosti vec kot ostali v katalogu.

Tacas pa gremo naprej sraufat po Saxu. Nova odmicna bo kmalu noter in gremo naredit se kaksno meritev.

Upajmo da se priblizamo 350KM.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr avg 26, 2009 9:38 pm

Dobiš jih v Italiji, v tovarni Lancia, in ne kopije od drugih tuning firem, samo za zamig ;)
PS: Še majhen popravek, ta cena je bila še za glavno gred z ojnicami+ležaji :oops:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr avg 26, 2009 10:14 pm

Se dobro da imamo tukaj Citroena in je ze original vse dovolj dobro.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov