Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
wolly
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Po okt 01, 2007 10:02 pm

Napisal/-a wolly So okt 27, 2007 11:29 pm

aha hvala!!! :P
 
dragon22
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: So dec 15, 2007 6:00 pm

Napisal/-a dragon22 To sep 30, 2008 9:31 pm

Zdravo,
zanima me če se mi splača menjat originalni zračni filter pri meganu 2,0T sport 165kW s tem športnim filtrom od KN http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2849
A je sploh kakšna razlika? Bral sem tudi da je možno da motor potem ne deluje dobro, da izgubi moč zaradi drugačne mešanice zraka, je to res?
Montirat mislim tudi blow off ventil in intercooler od forge. Dal bi tudi čipat motor ampak pri nas baje da nima noben programa za tega megana rs.
 
dragon22
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: So dec 15, 2007 6:00 pm

Napisal/-a dragon22 Pe okt 03, 2008 6:18 am

A se mi sploh splača kupovat ta KN vložek filtra in če je sploh kakšna razlika od originalnega :?:
 
Uporabniški avatar
Karneki
Novinec
 
Prispevkov: 354
Pridružen: So feb 17, 2007 9:12 pm

Napisal/-a Karneki Pe okt 03, 2008 10:10 am

Vprašanje
Mam golf 4 tdi 90 KM.
Če namontiram športni filter, a bo kaj razlike?
Zvok VEM, da ne bo nič spremenjen. Ali so pospeški kaj bolši? Je poraba kaj manjša?
Prosim pozitivne in negativne lastnosti menjave navadnega zračnega filtra za športnega. Hvala za odgovore.
A si tud ti v lukno padu?
Nič vidu, nič slišu, nič kriv!
 
Uporabniški avatar
Karneki
Novinec
 
Prispevkov: 354
Pridružen: So feb 17, 2007 9:12 pm

Napisal/-a Karneki Sr okt 08, 2008 10:40 am

A res noben ne ve???
A si tud ti v lukno padu?
Nič vidu, nič slišu, nič kriv!
 
Uporabniški avatar
Mare_K
Novinec
 
Prispevkov: 143
Pridružen: Če mar 29, 2007 5:33 pm
Kraj: NG

Napisal/-a Mare_K Sr okt 08, 2008 11:28 am

Živjo !

...glede zamenjave športnega filtra ti nobeden nebo znal točno povedat ali pridobiš kaj KM ali ne, ker nekateri pravijo da ja spet drugi da ne....

Kako zvok nebo nič spremenjen ? Zvok vsekakor pridobiš pri konusnem filtru, mogoče se bo motor lažje zavrtel in...poraba je pa odvisna samo od tvojega stopala :P

Iz mojih izkušen....ko sm montiral konusni filter KN sm takoj opazu, da se motor v zelo nizkih obratih težje vrti nevem zakaj ampak tko je, pri višjih pa bolje.

Lp
♫ ♫ ♫
 
Uporabniški avatar
alesi
Novinec
 
Prispevkov: 427
Pridružen: Sr jul 02, 2003 2:38 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a alesi Sr okt 08, 2008 11:44 am

Kje lahko dobim TÜV za k&n filter?
Rabim nujno!
Slika
Toj pač vse kar sem imel za danes!
 
Uporabniški avatar
Karneki
Novinec
 
Prispevkov: 354
Pridružen: So feb 17, 2007 9:12 pm

Napisal/-a Karneki Sr okt 08, 2008 1:04 pm

Mare_K je napisal/-a:Živjo !

...glede zamenjave športnega filtra ti nobeden nebo znal točno povedat ali pridobiš kaj KM ali ne, ker nekateri pravijo da ja spet drugi da ne....

Kako zvok nebo nič spremenjen ? Zvok vsekakor pridobiš pri konusnem filtru, mogoče se bo motor lažje zavrtel in...poraba je pa odvisna samo od tvojega stopala :P

Iz mojih izkušen....ko sm montiral konusni filter KN sm takoj opazu, da se motor v zelo nizkih obratih težje vrti nevem zakaj ampak tko je, pri višjih pa bolje.

Lp


veš jaz ne rabim konusnega filtra, pa tud na dizla ga glih ne moreš namontirat konusnega, jaz bi ga za v original škatlo za filter.
A si tud ti v lukno padu?
Nič vidu, nič slišu, nič kriv!
 
_Matej_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: So feb 25, 2006 9:08 pm

Napisal/-a _Matej_ Sr okt 08, 2008 1:19 pm

Pri 1.4 štirki se vgradni filter ne pozna skoraj nič. Razlika je samo prvi tank ko sprobavaš in je kak dcl večja poraba na koncu :lol: Pri pospeških, odzivnosti nism opazu razlike. Mogoče je pri dizlih razlika zaradi turbine, ampak ponavad istočasno naredijo čip tuning ter menjajo filtr.
 
Uporabniški avatar
Mare_K
Novinec
 
Prispevkov: 143
Pridružen: Če mar 29, 2007 5:33 pm
Kraj: NG

Napisal/-a Mare_K Sr okt 08, 2008 2:58 pm

Karneki je napisal/-a:
Mare_K je napisal/-a:Živjo !

...glede zamenjave športnega filtra ti nobeden nebo znal točno povedat ali pridobiš kaj KM ali ne, ker nekateri pravijo da ja spet drugi da ne....

Kako zvok nebo nič spremenjen ? Zvok vsekakor pridobiš pri konusnem filtru, mogoče se bo motor lažje zavrtel in...poraba je pa odvisna samo od tvojega stopala :P

Iz mojih izkušen....ko sm montiral konusni filter KN sm takoj opazu, da se motor v zelo nizkih obratih težje vrti nevem zakaj ampak tko je, pri višjih pa bolje.

Lp


veš jaz ne rabim konusnega filtra, pa tud na dizla ga glih ne moreš namontirat konusnega, jaz bi ga za v original škatlo za filter.


uff potem se opravičujem sm spregledu "tdi" :lol:

Lp
♫ ♫ ♫
 
krajzler
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po okt 22, 2007 12:55 pm

K&N za Nissan 350z

Napisal/-a krajzler Če okt 09, 2008 12:43 pm

Zdravo.

Tudi jaz kupujem športni filter za mojega Z-ja. Ker nisem iz te stroke bi prosil za nasvet glede k&N filtrov. Našel sem 4 različne, pa ne vem v čem je fora, kajti cena je zelo podobna (med 450€ in 470€).
Res je da prva dva data 10hp-jev zranen, druga dva pa le 7. Ampak to me ne zanima, saj mi pri teh 280hp-jih ti konji nič ne pomagajo. Rad pa bi imel boljši zvok.

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=57-6013
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=63-6013
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=69-7070TB
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=69-7070TP

Katerega priporočate
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej Če okt 09, 2008 1:25 pm

Kupi izpuh večji izkoristek pa še zvok bo...
 
krajzler
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po okt 22, 2007 12:55 pm

Napisal/-a krajzler Če okt 09, 2008 1:28 pm

sergej je napisal/-a:Kupi izpuh večji izkoristek pa še zvok bo...


To pride kasneje ... zaenkrat sem še pri filtrih. Vseno hvala ;)
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej Če okt 09, 2008 1:33 pm

glej tak ti povem, če na konusen filter ne napeljes hladnega zraka izgubljas...

In to konkretno
 
krajzler
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po okt 22, 2007 12:55 pm

Napisal/-a krajzler Če okt 09, 2008 1:37 pm

sergej je napisal/-a:glej tak ti povem, če na konusen filter ne napeljes hladnega zraka izgubljas...

In to konkretno


Ok, če te prav razumem sta potem neka smotrna odločitev samo druga dva filtra!?
Je kakšna razlika med njima?
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej Če okt 09, 2008 1:44 pm

Nevem v velikosti škatel ali kje nevem nisem iskal razlik...nabavi tistega ki ki ti paše v nulo...
eni kupimo filter k&n pa si dovod sami umislimo pač bolj poceni..če maš € pa nabavio org. :)

evo za moj avtek http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0276

http://www.kandn.com/instructions/57-0206_inst.pdf
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash To nov 11, 2008 2:39 pm

eno vprašanje...

a se s kakim športnim filtrom da dobiti vsaj kakšna dva konja na 1.4mpi 60km mašini.

zvok ni pomemben...
 
Uporabniški avatar
sundaydriver
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: So sep 23, 2006 12:32 pm

Napisal/-a sundaydriver To nov 11, 2008 3:14 pm

Na kolk časa vi čistite svoje K&N filtre? Jest sm se ga dons spravu pucat, ker sem prevozil okoli 20.000km brez čiščenja in mi nad 4500 obratov avto ne gre več tako lepo, do te mere da je že očitno. Na sploh opažam, da je zadeva pri meni prvega pol leta po čiščenju izredno odzivna, potem pa se že pozna svinjarija. Da bi pucal na pol leta se mi glih ne da, ampak da pa recimo 2 leti ne bi pa po mojem ni nobene variante, da bi šlo čez. Ker pol nekak ubiješ smisel športnega filtra. Zakaj bi ga imel, če ne vzdržuješ pretočnosti zraka :). Isto če 1x na leto novo panelo notr vržeš, bolj simpl.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To nov 11, 2008 3:51 pm

2x na leto.....

P.S izbral sem vedno sončen dan, tako da se mi je na soncu posušil
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a LaMike To nov 11, 2008 4:13 pm

Konusni filtri ( odprt sistem) bi se naj čistli na vsakih 5000-7500km.
"this is so euro its asian" by Sam B.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov