Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
DjMike
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jul 14, 2004 9:46 am

Napisal/-a DjMike Sr jul 14, 2004 2:20 pm

rsr02 je napisal/-a:
MacAudio je napisal/-a:Rsr je men cliota uniču sam zato ker mi je en k tm dela blokado motorja odstranu in je šou pol(1.5 dci) do 5500 rpm. v originalu pa komi do 4000 rpm. Predlagam ti Rapid al pa še kej hujšga. :vrum


Ker se ne spomnim, da bi se kakšna stranka pritožila, da sem ji uničil motor te prosim, da postrežeš s konkretnimi podatki in sicer:

- kdaj je bil tuning narejen
- ime lastnika vozila
- zakaj ni bila podana reklamacija na mojo firmo?

Lp,
Matjaž OGRINC
RSR Motorsport

P:S: Nobenemu dizlu se pri naši hiši ne dviguje blokada. Pa tudi "eden", ki dela pri naši hiši ne more sam prestaviti blokade, ker vse programe "pišem" izključno jaz - on ga lahko samo naloži v ECU.
Ker se z mojo predelavo vozi že precej več kot 50 cliotov me zelo čudi, da smo samo tebi "uničili" motor. Še bolj čudno pa je, da ni bila v tem primeru podana vsaj telefonska reklamacija.
Pričakujem torej konkreten odgovor.


RsR2

Zanima me ali se da v cliote bencince tudi vgradit chip ali je pač potrebna predelava mašine,kot se slučajo nekje slišal??
Baje da gre chipe vgradit samo na dizle, je to res??
Hvala
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Sr jul 14, 2004 2:26 pm

Fantje brez puhala pozabte na chipe. A je to tako tezko razumet? :roll:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr jul 14, 2004 2:51 pm

DjMike, prosim če prebereš nekaj tem na tole tematiko, preden komu popustijo živci. Vsa osnovna znanost za laike je na dosegu, le 5 minut si vzemi. :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Sr jul 14, 2004 6:07 pm

rsr02 je napisal/-a:
MacAudio je napisal/-a:Rsr je men cliota uniču sam zato ker mi je en k tm dela blokado motorja odstranu in je šou pol(1.5 dci) do 5500 rpm. v originalu pa komi do 4000 rpm. Predlagam ti Rapid al pa še kej hujšga. :vrum


Ker se ne spomnim, da bi se kakšna stranka pritožila, da sem ji uničil motor te prosim, da postrežeš s konkretnimi podatki in sicer:

- kdaj je bil tuning narejen
- ime lastnika vozila
- zakaj ni bila podana reklamacija na mojo firmo?

Lp,
Matjaž OGRINC
RSR Motorsport

P:S: Nobenemu dizlu se pri naši hiši ne dviguje blokada. Pa tudi "eden", ki dela pri naši hiši ne more sam prestaviti blokade, ker vse programe "pišem" izključno jaz - on ga lahko samo naloži v ECU.
Ker se z mojo predelavo vozi že precej več kot 50 cliotov me zelo čudi, da smo samo tebi "uničili" motor. Še bolj čudno pa je, da ni bila v tem primeru podana vsaj telefonska reklamacija.
Pričakujem torej konkreten odgovor.


Reklamacije nisem podal, ker sem avto prej prodal. Bilo je pa takole:

Js sm chipu cliota 1.5 dci v Drešinji vasi (Dejan) , tam k majo seate. Dobil sem tist papir, de je garancija en let... To se je nardil po več ko enem letu. V glavnem js pa ate sva se pelala po avtocest in šou je tak ko je un reku 185 km/h po števcu in do 4200 rpm. Nič več. Zdel se nama je čist kul. Avto hitrej pospeši gre mal hitrej uničuje se pa ne(kao). Nato se peljeva iz Vranskega po avtocesti in avto znori ( po števcu 200 pa 5500 rpm kar se nebi smelo nardit). In mela sva 35000 km ko sva dala chipat clia. Po 20000 km je prvič prebilo tesnilo na celindru, užigal ni več lepo. Pozimi si moral imeti srečo da si ga užgal tut če je bil aditiv notr. Uglavnem absurb.
Renault ne dela dobrih dizelskih motorjev. Potem smo pa avto prodal. PS: a za opel corso 1.7 CDTI že mate Sistem.

Gledu sm na Nemški TV de kuplungo ojačajo pa podaljšajo prestavna razmerja še zravn.
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr jul 14, 2004 7:55 pm

potemtakem, ti ga ni tuniru RSR???!?!?!? ampak dejan????
Slika
 
rsr02
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: To jul 02, 2002 10:02 am

Napisal/-a rsr02 Sr jul 14, 2004 8:58 pm

MacAudio je napisal/-a:
Reklamacije nisem podal, ker sem avto prej prodal. Bilo je pa takole:

Js sm chipu cliota 1.5 dci v Drešinji vasi (Dejan) , tam k majo seate. Dobil sem tist papir, de je garancija en let... To se je nardil po več ko enem letu. V glavnem js pa ate sva se pelala po avtocest in šou je tak ko je un reku 185 km/h po števcu in do 4200 rpm. Nič več. Zdel se nama je čist kul. Avto hitrej pospeši gre mal hitrej uničuje se pa ne(kao). Nato se peljeva iz Vranskega po avtocesti in avto znori ( po števcu 200 pa 5500 rpm kar se nebi smelo nardit). In mela sva 35000 km ko sva dala chipat clia. Po 20000 km je prvič prebilo tesnilo na celindru, užigal ni več lepo. Pozimi si moral imeti srečo da si ga užgal tut če je bil aditiv notr. Uglavnem absurb.
Renault ne dela dobrih dizelskih motorjev. Potem smo pa avto prodal. PS: a za opel corso 1.7 CDTI že mate Sistem.

Gledu sm na Nemški TV de kuplungo ojačajo pa podaljšajo prestavna razmerja še zravn.


Vsakega čipanega ali pa serijskega turbodizla se da uničit na avtocesti. Če avto tiščiš ves čas v poden bo sčasoma sigurno "odletela" turbina ali pa prebilo tesnilo glave motorja. Sploh pri "tiščanju" v dolino, kar pri Vranskem tudi je.
S takiim očitnim načinom vožnje boš uničil tudi serijskega. Zakaj je šel avto kar naenkrat 200 ??? Verjetno nisi vozil cca. 160 in je potem začel sam pospeševati na 200 ?? Bolj verjetno je, da si ga zopet tiščal do konca in je prišel v "iberture". To pomeni, da je prišlo v kompresijski prostor olje iz turbine ali pa odduška motorja in je prišlo do samovžiga in nekontroliranega zgorevanja. Tu pa ni nobene blokade.

Mislim, da trditev da sem ti jaz uničil motor ni ravno na mestu, če ne znaš ravno lepo ravnati s svojim avtom. Uničil si ga v 20.000 prevoženih kilometrih s svojim načinom vožnje.
Danes sem ti jaz "uničil" motor - ali to pomeni, da bo pri naslednjem avtu krivec Rapid ali Kueberl ali pa kdo drug, ki ti bo čipal avto ...
No če bo crknil serijski bo pa kriva tovarna. Le stranka nikoli ne naredi nič narobe ...


Lp,

RSR
 
Uporabniški avatar
BAGGIO
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Ne apr 04, 2004 7:50 pm
Kraj: NM

Napisal/-a BAGGIO Sr jul 14, 2004 8:58 pm

185 km/h po števcu in do 4200 rpm. Nič več. Zdel se nama je čist kul. Avto hitrej pospeši gre mal hitrej uničuje se pa ne(kao). Nato se peljeva iz Vranskega po avtocesti in avto znori ( po števcu 200 pa 5500 rpm kar se nebi smelo nardit).

Nakladaš!! Clio gre v V. prestavi pri približno 4100 obratih 185 km/h, pri 4500 pa približno 203 km/h (to je do blokade), torej bi se ti moral pelat približno 250 km/h pri 5500 obratih, če si ga šel pa v IV. tolk tiščat si pa :ue
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če jul 15, 2004 5:37 am

rsr02 je napisal/-a:Danes sem ti jaz "uničil" motor - ali to pomeni, da bo pri naslednjem avtu krivec Rapid ali Kueberl ali pa kdo drug, ki ti bo čipal avto ...
No če bo crknil serijski bo pa kriva tovarna. Le stranka nikoli ne naredi nič narobe ...


Lepo napisano 8)

Zakaj ne dizla, ker na hitrejsih odsekih motor z obrati ne bo dohiteval moc noge :mrgreen: .
SlikaSlika
 
PBox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 21, 2004 1:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a PBox Če jul 15, 2004 10:13 am

rsr02 je napisal/-a:
MacAudio je napisal/-a:
Danes sem ti jaz "uničil" motor - ali to pomeni, da bo pri naslednjem avtu krivec Rapid ali Kueberl ali pa kdo drug, ki ti bo čipal avto ...
No če bo crknil serijski bo pa kriva tovarna. Le stranka nikoli ne naredi nič narobe ...


Lp,

RSR


Ej Matjaž!

Dober odgovor. Pri vseh "pametovanjih" je včasih težko ohraniti tako mirno kri in toliko takta.
Vse spoštovanje!
 
xgapix
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če avg 05, 2004 2:35 pm

Napisal/-a xgapix Če avg 05, 2004 3:31 pm

Živjo.

Imam Xsaro 2.0 Hdi 90KM. Ker se zanimam za nakup PBOX-a me zanima par informacij:
1. Ali se da PBOX namestiti na drug avto?
2. Kako je z montažo in demontažo?
3. Kako se stvar obnese v resnici?

Hvala za odgovore.
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Če avg 05, 2004 3:42 pm

Jaz sam to vem, da me pr rsr ne bojo več vidl!!!

Pač sm meu slabe izkušnje. :roll:

PS: sploh pa če gledaš chipanje( po moje se bolj splača kupit avto v originalu
močnejši). Manj rizika. :evil:
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
Zm3-D3n
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 514
Pridružen: Če apr 08, 2004 1:50 pm

Napisal/-a Zm3-D3n Če avg 05, 2004 3:53 pm

Priporocam PSI. Ce te kaj vec zanima o tem me kontaktiraj na PM ;)
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Napisal/-a bridgestone Če avg 05, 2004 5:58 pm

kako pa je glede teh modulov, ker sm na strani od RSR tuninga prebral da so v ecu-ju zapisane samo mejne vrednosti delovanja, optimalne pa si ecu sam nastavi. ter pravijo da so te "avto računalniki" "učljivi", ter da se prilagodijo načinu vožnje in to po približno 300 km. torej oni pravijo da je bolje preprogramiranje oz zamenjava starega ecuja z novim brez preklaplanja med starim in novim režimom delovanja, ker drugače motor nikoli ne deluje optimalno. JE pa verjetno res bolj primeren modul, ki ga lahko preneseš v drug avto in tudi na tehničnem ga lahko izključiš.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če avg 05, 2004 6:22 pm

Eden pametnejsih postov tega tedna 8)
Slika
SlikaSlika
 
PBox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 21, 2004 1:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a PBox Pe avg 06, 2004 8:05 am

[quote="xgapix"]Živjo.

Imam Xsaro 2.0 Hdi 90KM. Ker se zanimam za nakup PBOX-a me zanima par informacij:
1. Ali se da PBOX namestiti na drug avto?
2. Kako je z montažo in demontažo?
3. Kako se stvar obnese v resnici?

Xsara 2.0 HDI ima bodisi Bosch ali Siemens piezo sistem vbrizga. Siemensov piezo je novejši, vendar je pri tvoji Xsari treba pogledati kaj ima. PBox modul za Boschev HDI namreč ne ustreza za Siemens in obratno. Pa k odgovorom:

1. PBox modul se da namestiti na drug avto, če ima enak sistem vbrizga, enako število valjev in enake priključke. Če gre za enako zasnovo motorja, vendar z drugo močjo, je pač potrebno zamenjati program v modulu, kar je za lastnika modula brezplačno.
2. PBox je priključen paralelno k obstoječi instalaciji z originalnimi vtikači. Če z instalacije PBox snamemo, motor dela kot originalen. Množica drugih modulov je vezana med motor in krmilnik tako, da pri vgrajenem vmesniškem priključku ne omogoča delovanja brez modula. Sam modul torej lahko kadarkoli snamemo v nekaj sekundah. odvisno, kje je spravljen. Če pa želimo odstraniti celotno instalacijo, pa to pomeni 15 ali 20 minut dela.
3. Stvar se v resnici obnese tako, da tisti, ki jo vgradi na preizkušnjo in se z njo vozi nekaj dni, noče več voziti brez. To je subjektivni del. Objektivno pa vrednost in kvaliteto izdelka dokazuje prodaja PBox v uradnih servisnih mrežah številnih proizvajalcev po Evropi. BMW, OPEL, VW, AUDI, SEAT itd

LP
 
Uporabniški avatar
Alencek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Pe maj 07, 2004 9:40 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a Alencek Pe avg 06, 2004 10:43 am

Men pa zanima če je že kdo chipal Peugeot 307 2.0 HDI 90KM? Mislim da še mora met motor vlko rezeverve če je 2.0 pa še turbo. Kolk KM bi dobil z RSR, Rapidom pa z PBox???

LP
!!!Norim dam prednost!!!
 
PBox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 21, 2004 1:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a PBox Pe avg 06, 2004 11:12 am

Za Peugeot 307 2.0 HDI 90KS, je enak odgovor kot v prejšnejm postu za Xsaro 2.0 HDI. Dva sistema, vendar z enakim prirastkom moči 108 namesto 90 in 260 namesto 205 Nm. To so podatki za nastavitev v skladu z TUV. Če pa se pojavi kdo z zahtevami po VEČ, se pa da narediti tudi več, vendar ni več TUV, ni garancije itd

lp
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Pe avg 06, 2004 11:19 am

Tu lahko računaš na nekje +20 do max 25 konjev realno in ustrezno višji navor. Pretiravanje v ekstreme tako ni dobro. Ta avto je tudi brez intercoolerja (možnost za nadaljni tuning).

307 ima po vsej verjetnosti Siemensov sistem vbrizgavanja (le redki so imeli Bosch). Sicer pa mi ponujamo tako Rapid (vmesnik) kot tudi čip tuning (preprogramiranje eproma).

Osebno pa ti priporočam, da prideš na test, tako se lahko pravilno odločiš še pred nakupom.
avtoelektronika pika si
 
Uporabniški avatar
Alencek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Pe maj 07, 2004 9:40 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a Alencek Pe avg 06, 2004 11:26 am

CarInvent je napisal/-a: Ta avto je tudi brez intercoolerja (možnost za nadaljni tuning).


Kaj pa če bil intercooler kolk pa bi pridobil potem oz. bi se sploh splačalo naret intercooler???

LP
!!!Norim dam prednost!!!
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Pe avg 06, 2004 11:48 am

splača / ne splača... odvisno kaj hočeš naresti iz tega avta in koliko si navezan nanj. cena kolikor je meni znano je cca. 150-200ksit za vgradnjo orig. intercoolerja, morda dobiš kje od kakega zaletenega, pokvarjenega. verjetno drugi vedo več.

če pa bi že šel v to, bi verjetno raje vgradil večji intercooler kot je od serijskega 110, in šele potem + čip tuning.

verjetno ti bo zadostoval čip tuning, ker če potem vse sešteješ, boš raje menjal avto za močnejšega že v osnovi
avtoelektronika pika si
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov