Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Sr avg 02, 2006 6:15 pm

Pa še spojler s prtljažnika poberi, če boš že imel priložnost. Meni se zdi, da popravi sicer malo pust izgled limuzinske različice.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Interscope
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Sr jun 28, 2006 4:54 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Interscope Sr avg 02, 2006 7:29 pm

Koliko bi pa nanesli se stroski dela?? Pa mogu bi homologirat tud a ne?
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Sr avg 02, 2006 7:46 pm

Jap, a-test je vsekakor treba narediti.
Pa ne pozabi na malo večjo tarifo za obvezno zavarovanje in cestno takso.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr avg 02, 2006 7:55 pm

Interscope je napisal/-a:Skidiver res ti hvala, sem iskal ta motor pa nisem nic nasel...
Tip ki prodaja motor je na morju in pride sele 11. domov, mi je zagotovil da se do takrat motor ne bo prodal. Zanima me kako bi bilo z menjavo?? A bi bili veliki stroski? Aja pa nisem izvedel cene motorja? A ve kdo priblizno za kolk se taki motorji prodajajo?
Max kje si??

P.S. Siera ne negrem za ucitelja :P :P Nekaj podobnega... :twisted:
...Tu sem - kolika je cena? ne morem vedet ker nimam pojma najbolje da probaš na Ford Forumu samo prej se prepričaj če je vse o.k. z motorjem , menjalnikom ... poskusi kot referenco E-Bay če je kaj notri naprodaj ... za 1.8 ki smo ga iskali za Fiesto je bila cena 300 eur menjalnik pa v Celju 50000 ker jih ni v obilju probaj primerjati to pa kar ti bo tip rekel pa kupi kar vse komplet od človeka, da se ne boš iskal z manjkajočo inštalacijo ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr avg 02, 2006 8:00 pm

Interscope je napisal/-a:Koliko bi pa nanesli se stroski dela?? Pa mogu bi homologirat tud a ne?
...ker to neradfi delajo boš verjetno najbolje prišel skozi če boš delal sam pa še z kakim samaritanskim kolegom saj kaj dosti ne moreš zaj... drugače pa bo drago saj to je premontaža in dve demontaže :P :P :P ... dosti dela . pljuni v roke ... pa A-test boš rabil ... preden ga dobiš pa tudi en račun mehanika, ;) ki je to naredil ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver Sr avg 02, 2006 8:46 pm

Stroški dela. Pod 100k sploh ne razmišlaj. Mogoče, če daš kakemu k doma šraufa to delat bi blo še ugodno. Pa če boš tega V6 sam vn vzel z nekaj pomagači bo tud bistveno ceneje.
 
Interscope
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Sr jun 28, 2006 4:54 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Interscope Če avg 03, 2006 10:34 am

11. avgusta pride lastnik motorja domov z morja in takrat bom zvedel vse potrebno.. Nisem zvedel nic od prodajalca samo to da je na morju.. :oops:
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver Če avg 03, 2006 11:11 am

No potem pocakaj na njega.

Druga opcija je, da si najdes 2.0 bencinski motor, ki ga bos z malo predelave spravil na 155KS. Razlika v ceni bo, da te pride mogoce 2.0 motor ceneje in ne bo ti treba menjat zadnje preme in vzmetenja.
Se vedno pa ti preostane menjava prednjega dela.

Vprasanje je po kaki ceni ti bo mozak prodajal ta 2.5 motor. Ce kupujes izpraven avto je cenejsi, ker je drazja registracija, vecja poraba, stroski vzdrzevanja, .... Vsak se ga izogiba. Ko pa kupujes samo motor pa bo smatral, da ga nujno potrebujes in ker so redki bi znal ceno tud navijat. Lahko pa se zgodi in ga bo dal poceni samo, da ga proda ravno zaradi tega, ker je teh avtomobilov pri nas malo in je posledicno tud povprasevanje mjhno.
 
Interscope
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Sr jun 28, 2006 4:54 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Interscope Če avg 03, 2006 11:30 am

Hmm ja meni osebno je prav to najbolj zalostno, da ce zamenjam motor(vlozeno bo veliko denarja) bo avto se manj vreden kot je pa zdaj.. :oops: Ce pa menjam avto,kupim bencinarja, bodo pa spet stroski,nizanje,gume,itd. Ker mi je ta avto zelo zlezel pod kozo menjal ne bom, tako da bom lepo pocakal da dobim odgovor za ta 2.5.
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver Če avg 03, 2006 12:00 pm

Ja to bo pa tvoja odlocitev. Ce bos avto prodal v roku leta ali dveh je bedarija delat menjavo motorja. Ce pa bos imel avto dlje casa in ce je 2.5 motor kot se sika pa lahko pricakujes, da ti bo avto, predvsem motor, odsluzil svoje. Na koncu pa bo tako ali tako brez kake hude vrednosti. Pac ford je in mu cena pada pa tudi nov ni pretirano drag.
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Če avg 03, 2006 12:55 pm

SkIDiver je napisal/-a:.
.
.
Na koncu pa bo tako ali tako brez kake hude vrednosti. Pac ford je in mu cena pada pa tudi nov ni pretirano drag.

Res je, ko sem maja letos prodal 1999 Mondeo 2.0i Ghia Turnier, sem zanj dobil pičlih 800.000 SIT. Če bi bil 1.8 motor (bencinski), bi zanj iztržil več.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Interscope
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Sr jun 28, 2006 4:54 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Interscope Če avg 03, 2006 2:02 pm

Ja to se strinjam. Ce bom naredil menjavo motorja avta definitivno ne bom prodal, ga bom imel vsaj 5 let oz. do konca..
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če avg 03, 2006 2:07 pm

Interscope je napisal/-a:Hmm ja meni osebno je prav to najbolj zalostno, da ce zamenjam motor(vlozeno bo veliko denarja) bo avto se manj vreden kot je pa zdaj.. :oops: Ce pa menjam avto,kupim bencinarja, bodo pa spet stroski,nizanje,gume,itd. Ker mi je ta avto zelo zlezel pod kozo menjal ne bom, tako da bom lepo pocakal da dobim odgovor za ta 2.5.
...Motor Mondeo 2.5 V6 24v z oznako Duratec VE je dober motor v celoti izdelan iz aluminija - izdelan po posebni metodi tlačnega litja, ki ga je razvil in patentiral Cosworth . ima kot posebnost variabilno dolžino sesalnega kanala zato so po dve cevi v vsak cilinder ki pri 3000 obratih/min iz dolgih preusmeri sesanje v krajše kanale, da dobi spodaj povečan navor in zgoraj dovolj zraka za visoke vrtljaje . Kot posebnost ima votle odmične gredi z nataknjenimi grebeni, narejene posebej in pritrjene zaporedno - sesalna ventila imata tudi različen kot odpiranja, da bi zmanjšali vpliv turbolence... na mehanizmu dročnika je tudi poseben ležaj proti obrabi . Bati so iz posebne ligure aluminija z dodatkom silicija , cilindri - srajce so vstavljene v blok . Motor ima prostornino 2544 ccm kompresijsko razmerje 9.7/1 in 220 Nm pri 4250 o/min, pri 6250 pa ima največjo moč - 125 kw ali 170 km ... specifična moč motorja je 49kw/liter prostornine ali 66.8 km/liter ... ima menjalnik MTX 75 poznan iz močnejših modelov Forda , z zobniškim razmerjem 1 - 3,42 . 2 - 2,14 . 3 - 1,45 . 4 - 1,03 . 5 - 0,77 . vzvratna prestava 3,46 in 3.77 je končno razmerje(Final drive) . sklopka mono disk z hidravličnim mehanizmom . Motor so razvili v Ameriki in ga vlivajo (blok, glava) v Canadi in sestavljajo v Ohiu... ima dve odmični za vsako stran glave, ki jih poganja veriga, motorno gred nosijo 4 ležaji v bloku ... zelo fluiden motor tudi pod nizkimi obrati lepo vozen in vrti brez problemov vse do 7000 o/min kjer ga ustavi limitator ... Njegova zasnova je solidna in v času projektiranja - leta 93 tudi zelo napredna - dosegli so minimalno vzdrževanje in visoko vzdržljivost vseh sklopov motorja ... Edino napako ki jo srečuje uporabnik je, da prve trenutke motor po zmanjšanju pritiska na pedal plina še vedno malo vleče - kot bi motor ne bremzal v resnici je pa to izključno delo elektronike, da se motor ne bi zaletaval pri vožnji v koloni pri frekventnem dodajanju in odvzemanju plina - za boljšo fluidnost vožnje . ... malo detaljev ti ne bo škodilo, čeprav mislim da je ta Swap malo pretiran ... ker ta avto ni toliko težek in bi ti 1.8 boljše sedel finančno ;) L.p. Mad
Priponke
IMG_0711.jpg
...motor z vidnimi variabilnimi sesalnimi kanali...
IMG_0712.jpg
...mehanizem ventilov in votla odmična gred vidi se tudi zamik grebenov sesalne strani ...
IMG_0710.jpg
... sekcija motorja ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver Če avg 03, 2006 3:18 pm

Lep povzetek samo ena napaka. MTX75 menjalnik sem imel tudi jaz v mondeotu. Vgrajeval so ga v vecino 16V forde samo so ble razlike pri prestavnih razmerjih in obstaja vec izvedb.

Najbolj slavna napaka tega motorja pa je vodna pumpa. To je pametno zamenjat, ce bos kupu ta motor. Zarad sunkov pri pospesku/pojemku se sila prek jermena najbolj prenasa na vodno pumpo. Zato tud ta obcutek, da motor takoj ne odneha, ko stops iz stopalke za plin. Pumpo zamenjas in je tezava resena.

Kar se tice vzdrzljivosti pa bi vrjel, da je tank od tanka, ker je za svojo litrazo podhranjen pri kW. So ga pa vgrajeval ze v prve mondeote, mondeo ST (predelani) in cougarje ;)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če avg 03, 2006 3:22 pm

SkIDiver je napisal/-a:Lep povzetek samo ena napaka. MTX75 menjalnik sem imel tudi jaz v mondeotu. Vgrajeval so ga v vecino 16V forde samo so ble razlike pri prestavnih razmerjih in obstaja vec izvedb.

Najbolj slavna napaka tega motorja pa je vodna pumpa. To je pametno zamenjat, ce bos kupu ta motor. Zarad sunkov pri pospesku/pojemku se sila prek jermena najbolj prenasa na vodno pumpo. Zato tud ta obcutek, da motor takoj ne odneha, ko stops iz stopalke za plin. Pumpo zamenjas in je tezava resena.

Kar se tice vzdrzljivosti pa bi vrjel, da je tank od tanka, ker je za svojo litrazo podhranjen pri kW. So ga pa vgrajeval ze v prve mondeote, mondeo ST (predelani) in cougarje ;)
...ja in v Escortu in Fiesti zetec je bil tudi v Cossiju pa je bil MT 75 ki je njegov bratec ;) L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Če avg 03, 2006 3:35 pm

Saj MTX-75 je samo za prečno vgradnjo prirejen MT-75 (Manual Transmision; 75 mm med gredema), ki so ga razvili najprej za Sierro Cosworth 4x4, uporabili pa še v vseh takratnih Sierrah.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če avg 03, 2006 3:43 pm

...hoj Aljaž ... modrec je spet spregovoril ... Kako kaj a se ti je Mika H. kaj oglasil ? ;) L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver Če avg 03, 2006 4:15 pm

Mad je napisal/-a:...ja in v Escortu in Fiesti zetec je bil tudi v Cossiju pa je bil MT 75 ki je njegov bratec ;) L.p. Mad


Saj sem napisal v vse 16V forde. Izjema sta edino 1.25 16V in 1.4 16V motorja v fiesti in slednji tud v pumi. Pa za escorta 1.4 16V ne vem kaj so vgrajevali. Vrjetno tud MTX75.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če avg 03, 2006 4:32 pm

SkIDiver je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:...ja in v Escortu in Fiesti zetec je bil tudi v Cossiju pa je bil MT 75 ki je njegov bratec ;) L.p. Mad


Saj sem napisal v vse 16V forde. Izjema sta edino 1.25 16V in 1.4 16V motorja v fiesti in slednji tud v pumi. Pa za escorta 1.4 16V ne vem kaj so vgrajevali. Vrjetno tud MTX75.
...mislim da ne v vse 1.6 in 1.8 ker so bili težko vozni - nabijal je ko si vozil počasi in prestavno razmerje je bilo krajše - bila sta dva menjalnika kakor jaz vem enega sem imel jaz v Fiesti xr 1.8 in kolega v Escortu 1.6 105 km v orionu in 1.8 escortu pa je bil drugačen ... lahko se tudi motim ne bom trdil ... a ko sem iskal zase menjalnik (moj MTX 75 je prdnil) mi je en serviser na Fordu povedal kar sem napisal ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver Pe avg 04, 2006 12:20 pm

Sem tudi lepo napisal, da obstaja vec verzij MTX75 menjalnika. Prestavna razmerja so drugacna pa tud ne da se jih menjat med sabo, ker so razlicnih velikosti in imajo drugac razporejene luknje za vijake.

Mal preber poste kaj sm napisal.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov