...Tu sem - kolika je cena? ne morem vedet ker nimam pojma najbolje da probaš na Ford Forumu samo prej se prepričaj če je vse o.k. z motorjem , menjalnikom ... poskusi kot referenco E-Bay če je kaj notri naprodaj ... za 1.8 ki smo ga iskali za Fiesto je bila cena 300 eur menjalnik pa v Celju 50000 ker jih ni v obilju probaj primerjati to pa kar ti bo tip rekel pa kupi kar vse komplet od človeka, da se ne boš iskal z manjkajočo inštalacijo ... L.p. MadInterscope je napisal/-a:Skidiver res ti hvala, sem iskal ta motor pa nisem nic nasel...
Tip ki prodaja motor je na morju in pride sele 11. domov, mi je zagotovil da se do takrat motor ne bo prodal. Zanima me kako bi bilo z menjavo?? A bi bili veliki stroski? Aja pa nisem izvedel cene motorja? A ve kdo priblizno za kolk se taki motorji prodajajo?
Max kje si??
P.S. Siera ne negrem za ucitelja :P :P Nekaj podobnega...
...ker to neradfi delajo boš verjetno najbolje prišel skozi če boš delal sam pa še z kakim samaritanskim kolegom saj kaj dosti ne moreš zaj... drugače pa bo drago saj to je premontaža in dve demontaže :P :P :P ... dosti dela . pljuni v roke ... pa A-test boš rabil ... preden ga dobiš pa tudi en račun mehanika,Interscope je napisal/-a:Koliko bi pa nanesli se stroski dela?? Pa mogu bi homologirat tud a ne?
SkIDiver je napisal/-a:.
.
.
Na koncu pa bo tako ali tako brez kake hude vrednosti. Pac ford je in mu cena pada pa tudi nov ni pretirano drag.
...Motor Mondeo 2.5 V6 24v z oznako Duratec VE je dober motor v celoti izdelan iz aluminija - izdelan po posebni metodi tlačnega litja, ki ga je razvil in patentiral Cosworth . ima kot posebnost variabilno dolžino sesalnega kanala zato so po dve cevi v vsak cilinder ki pri 3000 obratih/min iz dolgih preusmeri sesanje v krajše kanale, da dobi spodaj povečan navor in zgoraj dovolj zraka za visoke vrtljaje . Kot posebnost ima votle odmične gredi z nataknjenimi grebeni, narejene posebej in pritrjene zaporedno - sesalna ventila imata tudi različen kot odpiranja, da bi zmanjšali vpliv turbolence... na mehanizmu dročnika je tudi poseben ležaj proti obrabi . Bati so iz posebne ligure aluminija z dodatkom silicija , cilindri - srajce so vstavljene v blok . Motor ima prostornino 2544 ccm kompresijsko razmerje 9.7/1 in 220 Nm pri 4250 o/min, pri 6250 pa ima največjo moč - 125 kw ali 170 km ... specifična moč motorja je 49kw/liter prostornine ali 66.8 km/liter ... ima menjalnik MTX 75 poznan iz močnejših modelov Forda , z zobniškim razmerjem 1 - 3,42 . 2 - 2,14 . 3 - 1,45 . 4 - 1,03 . 5 - 0,77 . vzvratna prestava 3,46 in 3.77 je končno razmerje(Final drive) . sklopka mono disk z hidravličnim mehanizmom . Motor so razvili v Ameriki in ga vlivajo (blok, glava) v Canadi in sestavljajo v Ohiu... ima dve odmični za vsako stran glave, ki jih poganja veriga, motorno gred nosijo 4 ležaji v bloku ... zelo fluiden motor tudi pod nizkimi obrati lepo vozen in vrti brez problemov vse do 7000 o/min kjer ga ustavi limitator ... Njegova zasnova je solidna in v času projektiranja - leta 93 tudi zelo napredna - dosegli so minimalno vzdrževanje in visoko vzdržljivost vseh sklopov motorja ... Edino napako ki jo srečuje uporabnik je, da prve trenutke motor po zmanjšanju pritiska na pedal plina še vedno malo vleče - kot bi motor ne bremzal v resnici je pa to izključno delo elektronike, da se motor ne bi zaletaval pri vožnji v koloni pri frekventnem dodajanju in odvzemanju plina - za boljšo fluidnost vožnje . ... malo detaljev ti ne bo škodilo, čeprav mislim da je ta Swap malo pretiran ... ker ta avto ni toliko težek in bi ti 1.8 boljše sedel finančnoInterscope je napisal/-a:Hmm ja meni osebno je prav to najbolj zalostno, da ce zamenjam motor(vlozeno bo veliko denarja) bo avto se manj vreden kot je pa zdaj..ops: Ce pa menjam avto,kupim bencinarja, bodo pa spet stroski,nizanje,gume,itd. Ker mi je ta avto zelo zlezel pod kozo menjal ne bom, tako da bom lepo pocakal da dobim odgovor za ta 2.5.
...ja in v Escortu in Fiesti zetec je bil tudi v Cossiju pa je bil MT 75 ki je njegov bratecSkIDiver je napisal/-a:Lep povzetek samo ena napaka. MTX75 menjalnik sem imel tudi jaz v mondeotu. Vgrajeval so ga v vecino 16V forde samo so ble razlike pri prestavnih razmerjih in obstaja vec izvedb.
Najbolj slavna napaka tega motorja pa je vodna pumpa. To je pametno zamenjat, ce bos kupu ta motor. Zarad sunkov pri pospesku/pojemku se sila prek jermena najbolj prenasa na vodno pumpo. Zato tud ta obcutek, da motor takoj ne odneha, ko stops iz stopalke za plin. Pumpo zamenjas in je tezava resena.
Kar se tice vzdrzljivosti pa bi vrjel, da je tank od tanka, ker je za svojo litrazo podhranjen pri kW. So ga pa vgrajeval ze v prve mondeote, mondeo ST (predelani) in cougarje
...mislim da ne v vse 1.6 in 1.8 ker so bili težko vozni - nabijal je ko si vozil počasi in prestavno razmerje je bilo krajše - bila sta dva menjalnika kakor jaz vem enega sem imel jaz v Fiesti xr 1.8 in kolega v Escortu 1.6 105 km v orionu in 1.8 escortu pa je bil drugačen ... lahko se tudi motim ne bom trdil ... a ko sem iskal zase menjalnik (moj MTX 75 je prdnil) mi je en serviser na Fordu povedal kar sem napisal ... L.p. MadSkIDiver je napisal/-a:Mad je napisal/-a:...ja in v Escortu in Fiesti zetec je bil tudi v Cossiju pa je bil MT 75 ki je njegov bratecL.p. Mad
Saj sem napisal v vse 16V forde. Izjema sta edino 1.25 16V in 1.4 16V motorja v fiesti in slednji tud v pumi. Pa za escorta 1.4 16V ne vem kaj so vgrajevali. Vrjetno tud MTX75.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov