Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson To okt 09, 2007 11:11 am

CupraR je napisal/-a:Menjalnik ni zastonj v avtu..
In teb se že zdi da dizl bolj butne, ker je več navora in manj uporabnih obratov.

Samo to je le feeling, noben tdi 130PS ne bo šel mimo 1.8T 150ps , če sta oba serijska in ista modela+da LMM dela pr 1.8T :lol: :lol:


Sej tdi 130hp res ne more mimo mene. LMM je bil preverjen in naj bi bilo vse vredu, isto ostale stvari. Jes za svojega res ne morem trditi da butne oziroma da dobro potegne, za tdi 130hp, pa to lahko recem. V cetrti TDI od 80-120 km/h prej pride kot pa 1.8T, vsaj v mojem primeru, ce pa v večini primerov ni tako, ga bom pa enkrat res peljav na pregled k RSR, da vidim če je res kakšna malenkost za to kriva, ali kaj. Nazadnje je bil priklopljen na računalniku na pooblaščenem servisu!
Kolega ima Audi a4 1.8T quattro pa mu tretja pri 60km/h veliko bolj butne kot pa meni! Sicer ima 13hp vec in 15Nm, pa vseeno nebi smelo biti taksne razlike.

Lp,
Matej
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ To okt 09, 2007 11:23 am

Izjave kot so, kupujete zato da bi šparali pol pa čipate, mi grejo že pri eni uhi not, pri drugi ven. Za vse tiste ko majo tako mišljenje, no mogoče se res najdejo takšni, ampak jaz vozim TDI-ja 4 leta že zato, ker mi je pač všeč navor, pa tak stil vožnje.
Daleč od tega da sem penzionist na cesti. Če bi bil, bi si kupil SDI-ja.
Nikol nisem jamral, Joj zdaj pa mi pije avto 7 litrov al pa 7,5, ker sem ga preganjal mestno vožnjo. Kaj me briga poraba. Če je meni všeč lastnost turbodizla, ga bom vozil.
Če bi hoto šparovčka, bi si nabavo 1.5 dizla navadnega pa bi se vozo 50 izven naselja.

Sem mel bencinarja za prvi avto, spil je 12 litrov, šel je dovolj, pa nisem jamral za porabo.

Še enkrat, vsakemu svoje.

malo sem že off se mi zdi :oops:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson To okt 09, 2007 11:38 am

Menda lahko avto sam doma chipam! Kupim športni filter in ga vgradim spredaj in zadaj na športni lonec. Tako se pridobi cca. 60 hp. Je to res ?
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Uporabniški avatar
Gorch
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe mar 24, 2006 4:08 pm

Napisal/-a Gorch To okt 09, 2007 11:42 am

evilson je napisal/-a:Menda lahko avto sam doma chipam! Kupim športni filter in ga vgradim spredaj in zadaj na športni lonec. Tako se pridobi cca. 60 hp. Je to res ?


Ja...minimalno 60hp :lol:
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To okt 09, 2007 11:45 am

Najmanj 60, če daš še enga vmes je prirastek moči res neverjeten!!

Kaj vam je ljudje? Moč narašča premosorazmerno s povečano porabo goriva (nafta ali bencin), katera zahteva primerno količino zraka.

Kakršnakoli ovira na loncu samo pobira moč, kot npr katalizator...

Lep dan vsem.
RiDe hArD
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson To okt 09, 2007 11:56 am

:har :rofl :har

Menda me ni kdo resno jemal. Ali pac? :D

Lp,
Matej
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To okt 09, 2007 11:57 am

Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ To okt 09, 2007 12:04 pm

evilson :vc :con pravi kekec si ti meni ne. Ostali pa tud :cry
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Gujzer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: To okt 17, 2006 9:57 am
Kraj: Na soncni strani bohorja

Napisal/-a Gujzer To okt 09, 2007 1:49 pm

Resda sem frišen dizelaš (1 leto) amapk sem se pa že tut js naposlušu takih debat in očitkov kdo je bolši in še in še. Morm rečt da sm s svojo hondico ZELO zadovoljen. Vleče do 160 skoz enak, še najbol se mi pozna v klanec, kjer bencinerji vozijo s stalno hitrostjo med tem ko men narašča, kar je 8) . Se pa strijam z Lumpy_-om v zadnjih odgovorih.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR To okt 09, 2007 1:55 pm

bris
Zadnjič spremenil FBR, dne To okt 09, 2007 3:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

NO NO

Napisal/-a sergej To okt 09, 2007 3:00 pm

Prosim vas tdi,sdi,dcdi,tcd :-P ali kakor koli ze!!!Vsi vemo, da se diesel ne mora primerjat z otto motorjem :-P
-----------------------------
www.mottorklub.com
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ To okt 09, 2007 3:10 pm

Se je že začelo.

Predlagam, da se pobriše vse poste kar ne spadajo v to temo in primerjave dizla in bencinarja. :roll:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To okt 09, 2007 3:18 pm

evilson je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Menjalnik ni zastonj v avtu..
In teb se že zdi da dizl bolj butne, ker je več navora in manj uporabnih obratov.

Samo to je le feeling, noben tdi 130PS ne bo šel mimo 1.8T 150ps , če sta oba serijska in ista modela+da LMM dela pr 1.8T :lol: :lol:


Sej tdi 130hp res ne more mimo mene. LMM je bil preverjen in naj bi bilo vse vredu, isto ostale stvari. Jes za svojega res ne morem trditi da butne oziroma da dobro potegne, za tdi 130hp, pa to lahko recem. V cetrti TDI od 80-120 km/h prej pride kot pa 1.8T, vsaj v mojem primeru, ce pa v večini primerov ni tako, ga bom pa enkrat res peljav na pregled k RSR, da vidim če je res kakšna malenkost za to kriva, ali kaj. Nazadnje je bil priklopljen na računalniku na pooblaščenem servisu!
Kolega ima Audi a4 1.8T quattro pa mu tretja pri 60km/h veliko bolj butne kot pa meni! Sicer ima 13hp vec in 15Nm, pa vseeno nebi smelo biti taksne razlike.

Lp,
Matej


Ja normalno da v IV prestavi med 80-120 TDI bolj vleče če je tako "drkanje" bolj po godu TDI-ju.. Nižji obrati kjer ima tDI več navora-boljša prožnost..
Dej pr 1.8T v 3jo pa bomo vidl če bo dizl hitrejši v IV prestavi.. Ne bo :D

Vsak motor je razred zase (al dizl, bencinar) če hočš iztisnt max iz njega, morš vsakega malo drugače vozt, šaltat pr točno določenih obratih itd.. Bistvo je da znaš izkoristit vso moč ki jo motor prenese preko menjalnika na cesto..
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Ma saj nerabi bit 1.8t

Napisal/-a sergej To okt 09, 2007 5:11 pm

Ma nerabi bit turbo, pa mi smo bencinarje unicevali kaj sele da imas turbo pa se disel!!
Vsak naj ima kaj zeli prednosti so tako tu in tam!!
Nebomo pa kaj in kako!!

Skratka pa prosim ne primerjajte bencinskega in diesel motorja
-----------------------------
www.mottorklub.com
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay To okt 09, 2007 5:51 pm

jaz lahko potrdim, da je lumpy pravi tdi dirkač :twisted: navor prav paše, marsikateri bencinar samo voha ;)
Zadnjič spremenil jay, dne To okt 09, 2007 6:13 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ To okt 09, 2007 5:57 pm

Pretiravat ni treba :oops: :vrum :cry
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson To okt 09, 2007 6:50 pm

CupraR je napisal/-a:
evilson je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Menjalnik ni zastonj v avtu..
In teb se že zdi da dizl bolj butne, ker je več navora in manj uporabnih obratov.

Samo to je le feeling, noben tdi 130PS ne bo šel mimo 1.8T 150ps , če sta oba serijska in ista modela+da LMM dela pr 1.8T :lol: :lol:


Sej tdi 130hp res ne more mimo mene. LMM je bil preverjen in naj bi bilo vse vredu, isto ostale stvari. Jes za svojega res ne morem trditi da butne oziroma da dobro potegne, za tdi 130hp, pa to lahko recem. V cetrti TDI od 80-120 km/h prej pride kot pa 1.8T, vsaj v mojem primeru, ce pa v večini primerov ni tako, ga bom pa enkrat res peljav na pregled k RSR, da vidim če je res kakšna malenkost za to kriva, ali kaj. Nazadnje je bil priklopljen na računalniku na pooblaščenem servisu!
Kolega ima Audi a4 1.8T quattro pa mu tretja pri 60km/h veliko bolj butne kot pa meni! Sicer ima 13hp vec in 15Nm, pa vseeno nebi smelo biti taksne razlike.

Lp,
Matej


Ja normalno da v IV prestavi med 80-120 TDI bolj vleče če je tako "drkanje" bolj po godu TDI-ju.. Nižji obrati kjer ima tDI več navora-boljša prožnost..
Dej pr 1.8T v 3jo pa bomo vidl če bo dizl hitrejši v IV prestavi.. Ne bo :D

Vsak motor je razred zase (al dizl, bencinar) če hočš iztisnt max iz njega, morš vsakega malo drugače vozt, šaltat pr točno določenih obratih itd.. Bistvo je da znaš izkoristit vso moč ki jo motor prenese preko menjalnika na cesto..


Mas prav, ce prestavim v tretjo, ga ni! :) Malo vem da sem zapretiraval, jes sem hotu povedat samo, kaksni so moji obcutki, ker vozim oba!

ZDej mi pa naj pove kdo ima chipanega 1.8T pri RSR in če je razlika dost očitna, da nebo vse off topic

Lp,
Matej
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Marcos
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 30, 2005 12:49 pm

Napisal/-a Marcos To okt 09, 2007 8:28 pm

Seveda se pozna razlika zakaj se nebi... 1.8T se itak radi čipajo (Must Have)...
 
Marcos
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 30, 2005 12:49 pm

Napisal/-a Marcos To okt 09, 2007 8:33 pm

Lumpy_ je napisal/-a:Izjave kot so, kupujete zato da bi šparali pol pa čipate, mi grejo že pri eni uhi not, pri drugi ven. Za vse tiste ko majo tako mišljenje, no mogoče se res najdejo takšni, ampak jaz vozim TDI-ja 4 leta že zato, ker mi je pač všeč navor, pa tak stil vožnje.
Daleč od tega da sem penzionist na cesti. Če bi bil, bi si kupil SDI-ja.
Nikol nisem jamral, Joj zdaj pa mi pije avto 7 litrov al pa 7,5, ker sem ga preganjal mestno vožnjo. Kaj me briga poraba. Če je meni všeč lastnost turbodizla, ga bom vozil.
Če bi hoto šparovčka, bi si nabavo 1.5 dizla navadnega pa bi se vozo 50 izven naselja.

Sem mel bencinarja za prvi avto, spil je 12 litrov, šel je dovolj, pa nisem jamral za porabo.

Še enkrat, vsakemu svoje.

malo sem že off se mi zdi :oops:


Se strinjam s tem postom... Jaz sem mel tudi za prvi avto bencinarja par let, dokler nisem kupil dizla sploh nisem vedel kaj zamujam... Zdaj že mam pa par let izkušnje z dizel motorji WV, Renault,...

Bi mi mogel past kak cigel na glavo, da bi šel spet na bencinarja, ker mi je dizel pač zakon (Beri post od Lumpya)! Bencinar more bit minimalno nad 180-200KM , da bi me vsaj malo privlačil!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To okt 09, 2007 9:14 pm

V temi se je pojavilo vprašanje o realnosti pridobljene moči. Sam sem Golfa IV 1.9 TDI čipal pri RSRu iz 115KM na 150KM, na mojo željo pa smo opravili še meritev pred in po čipanju. Navedeni podatki o moči pri RSRu držijo. Moj avto je imel pred čipanjem 116,5KM in 278Nm, po čipanju pa 149,6KM in 378Nm, obljubljeno je bilo pa 150KM in 380Nm. Rezultati so res malenkost slabši od obljubljenih, mislim pa, da je ta razlika zanemarljiva in da jo avto nadoknadi, ko se elektronika popolnoma prilagodi novemu režimu delovanja.

Nekdo je že omenil, da je pomembno kako je avto čipan. Pri meni je krivulja navora med 2100 in 2600 obrati praktično ravna in ves čas nad 370Nm. Podobno je krivulja moči praktično ravna od 2900 do 4300 obratov in ves čas nad 145KM. Avto sedaj doseže maksimalno moč veliko prej, že pri 3200 obratih, prej pa je maksimalno moč dosegel šele pri 4200 obratih.
Sedaj imam v območju od 1800 pa do 3800 obratov na voljo najmanj takšen navor, kot je bil maksimalen pred čipanjem. Moč enaka tisti pred čipanjem pa je na voljo od 2200 obratov pa kdo ve, do kam (graf je do 4350 in se prej konča).

Kar se tiče zanesljivosti in vzdržljivosti, se z avtom vozim že skoraj dve leti oziroma 50kkm, tako da ima sedaj 170kkm pa okrog mašine ni še nič crknilo. Tudi kar se tiče možnih težav, se RSR po mojih izkušnjah ne bo obrnil stran, ampak si bo vzel čas in avto pogledal, tudi če napaka ni nastala po njegovi krivdi. Pri meni je to zelo občasna težava z nastavljanjem kota lopatic pri turbini in po mojem mnenju nima nobene povezave s čipanjem.

Sedaj verjetno že zvenim kot RSRov prodajalec, a z njimi nimam čisto nobene druge povezave, razen tega, da sem pri njih čipal avto - to verjetno starejši uporabniki foruma tudi vejo.

Če pa koga zanima graf moči in navora mi pa lahko pošlje ZS.
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost