Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Pe nov 30, 2007 8:41 am

Ponavadi se o vloženem denarju ne govori ker ko po končanem projektu potegneš črto si jo lahko zaviješ okrog vrata in se obesiš ;)
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Pe nov 30, 2007 8:47 am

Cena naj te ne zanima, ti pa garantiram, da je ekvivalentna novi imprezi wrx sti ;)
 
Uporabniški avatar
andsuzuki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Po jan 15, 2007 2:31 pm
Kraj: Goriška

Napisal/-a andsuzuki Pe nov 30, 2007 3:34 pm

Saj to me je zanimalo, da bi imel neko primerjavo. Glede črte pa :D se ve, da je na koncu dolga, še posebno pri takih projektih. Veliko uspeha pri projektu ;)
4x4 2.0TDI
LP Andrej
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Pe nov 30, 2007 5:50 pm

andrej86 je napisal/-a:jaz sem pač samo vprašal če rabi,ker mislim da paše na rs2-ko vi pa že delite neodrasle komentarje,najdi tak blatnik če si frajer ;)


v italiji na odpadu ga vidm usakic....in navs vrjev isto rdece barve
Slika
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 So dec 01, 2007 5:56 pm

MRC je napisal/-a:Men se zdi,da bojo drugo leto Edotovi štarti zgledali takole.
Upam,da ne zameri kdo, ker je na posnetku lanchia je pa verjetno kr primerna primerjava glede kil in konjev. Pa še na autronicu dela

http://www.youtube.com/watch?v=5fheILNz ... re=related


:shock: Dobro leti ta Lancia! Se vidi kaka sila je to. :twisted:

Naso sn se enga zanimivega ;) ... samo se zal dobro ne vidi tako s strani

http://www.youtube.com/watch?v=U8rL8yRoyLw

Tile Svedi oz. skandinavci so res od sile pri tuningu :vc
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay So dec 01, 2007 7:05 pm

ludnica :shock:
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch So dec 01, 2007 7:13 pm

Jah itak sem hodu na drege sam zarad tvojga Audija...Tole bo pa še bl hudo1!!


drgač pa kva folk počne z avtov:S
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
Coupe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To jan 25, 2005 8:03 pm

Napisal/-a Coupe To dec 04, 2007 11:33 pm

rs2 vemo da leti to je ze videno,s1 pol tudi bo :idea: ,ampak jaz vas bi pa rad enkrat vido z zasmiranimi rokami vsaj na sliki,al vam vse drugi skupi sraufajo :?:
kira hiter da dvakrat da!!!!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr dec 05, 2007 1:01 am

Coupe je napisal/-a:rs2 vemo da leti to je ze videno,s1 pol tudi bo :idea: ,ampak jaz vas bi pa rad enkrat vido z zasmiranimi rokami vsaj na sliki,al vam vse drugi skupi sraufajo :?:
... če ne veš kaj voziš, itak ne more trajat - mehanik naredi v glavnem samo in predvsem tisto, kar od njega zahtevaš - zato, mislim da je tvoj komentar popolnoma nepotreben - če pa misliš da je tvoj fetiš šmir, ne sili drugih da so enako vsrani ... :lol: L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Sr dec 05, 2007 11:55 am

Coupe je napisal/-a:rs2 vemo da leti to je ze videno,s1 pol tudi bo :idea: ,ampak jaz vas bi pa rad enkrat vido z zasmiranimi rokami vsaj na sliki,al vam vse drugi skupi sraufajo :?:


No TI mi sigurno nic ne sraufas :D
Sam sem presrafal ogromno. Verjetno imam volje vec kot jo bos ti kdaj imel. In ja, smera je bilo zadosti.
rs2 z rezultatom 10.4s - sam sem sestavil motor. Z mojimi rokami. Pa z znanjem mapiranja mene in Bluja.

Coupeja sestavljam sam. Ne varim, za kar najamem drugega. V cemur nisem dober - najamem drugega. Ce nimam idej kako naprej - se pozanimam.
Ce hoces ultimate masino je to tako.
Ce zelis 110hp stroj, ne rabis nikogar.

Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Sr dec 05, 2007 5:48 pm

rs2 je napisal/-a:
Coupe je napisal/-a:rs2 vemo da leti to je ze videno,s1 pol tudi bo :idea: ,ampak jaz vas bi pa rad enkrat vido z zasmiranimi rokami vsaj na sliki,al vam vse drugi skupi sraufajo :?:


No TI mi sigurno nic ne sraufas :D
Sam sem presrafal ogromno. Verjetno imam volje vec kot jo bos ti kdaj imel. In ja, smera je bilo zadosti.
rs2 z rezultatom 10.4s - sam sem sestavil motor. Z mojimi rokami. Pa z znanjem mapiranja mene in Bluja.

Coupeja sestavljam sam. Ne varim, za kar najamem drugega. V cemur nisem dober - najamem drugega. Ce nimam idej kako naprej - se pozanimam.
Ce hoces ultimate masino je to tako.
Ce zelis 110hp stroj, ne rabis nikogar.

Lp
Lepo si to napisal...kratko in jedrnato! :D Pa takšno znanje tudi nekaj stane, saj čas je denar. Nekje pa moraš začet. ;)
BTW Edi, s čim si pa ti začel? :D
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Sr dec 05, 2007 8:58 pm

drmocar je napisal/-a:
rs2 je napisal/-a:
Coupe je napisal/-a:rs2 vemo da leti to je ze videno,s1 pol tudi bo :idea: ,ampak jaz vas bi pa rad enkrat vido z zasmiranimi rokami vsaj na sliki,al vam vse drugi skupi sraufajo :?:


No TI mi sigurno nic ne sraufas :D
Sam sem presrafal ogromno. Verjetno imam volje vec kot jo bos ti kdaj imel. In ja, smera je bilo zadosti.
rs2 z rezultatom 10.4s - sam sem sestavil motor. Z mojimi rokami. Pa z znanjem mapiranja mene in Bluja.

Coupeja sestavljam sam. Ne varim, za kar najamem drugega. V cemur nisem dober - najamem drugega. Ce nimam idej kako naprej - se pozanimam.
Ce hoces ultimate masino je to tako.
Ce zelis 110hp stroj, ne rabis nikogar.

Lp
Lepo si to napisal...kratko in jedrnato! :D Pa takšno znanje tudi nekaj stane, saj čas je denar. Nekje pa moraš začet. ;)
BTW Edi, s čim si pa ti začel? :D



S cin sem zacel?
Pojma nimam, prvi avto ki sem ga imel, ko sem naredil izpit je bil renault ekspress, katerega sem uspešno prevrnil na streho 17 dan mojega izpita. Pa da ne bo kdo mislil., da nisem imel pojma od voznje, so me ze v 7 razredu osnovne sole policaji hodili "prosit" na solo, naj se ne vozim z avtom...

Drugac pa sem takoj ko sem kupil rs2 hodil malo po sejmih, spremljal internet in podobno. Tako sem spoznal Matjaza (rsr), ki mi je rekle, da je ze 4 take nacipal in da gre ko hudic. No kasneje sem videl da ni 4 take nacipal ampak vseeno smo tu zaceli.
S prijateljem sva odkrivala, kaj se skriva v wastegate-u in kaj se zgodi, če membrano malo zadrziva bolj zaprto... To je blo davnega leta nazaj, ko se Matjaz ni vedel, da se lahko feder v wastegate-u privije... To pomeni kar dolgo nazaj....
To so zacetki. Vse sem sprobal na hard - na svoji kozi.
Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Sr dec 05, 2007 10:16 pm

haha in mnogo skurjenih turbin in masin,tud nam se je to dogajal,vse hard way,ampak samo to steje kar sam naredis to je neki vredn,in pol zadovolstvo ko dela...lp m
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Sr dec 05, 2007 10:40 pm

rs2 je napisal/-a:
drmocar je napisal/-a:
rs2 je napisal/-a:
Coupe je napisal/-a:rs2 vemo da leti to je ze videno,s1 pol tudi bo :idea: ,ampak jaz vas bi pa rad enkrat vido z zasmiranimi rokami vsaj na sliki,al vam vse drugi skupi sraufajo :?:


No TI mi sigurno nic ne sraufas :D
Sam sem presrafal ogromno. Verjetno imam volje vec kot jo bos ti kdaj imel. In ja, smera je bilo zadosti.
rs2 z rezultatom 10.4s - sam sem sestavil motor. Z mojimi rokami. Pa z znanjem mapiranja mene in Bluja.

Coupeja sestavljam sam. Ne varim, za kar najamem drugega. V cemur nisem dober - najamem drugega. Ce nimam idej kako naprej - se pozanimam.
Ce hoces ultimate masino je to tako.
Ce zelis 110hp stroj, ne rabis nikogar.

Lp
Lepo si to napisal...kratko in jedrnato! :D Pa takšno znanje tudi nekaj stane, saj čas je denar. Nekje pa moraš začet. ;)
BTW Edi, s čim si pa ti začel? :D



S cin sem zacel?
Pojma nimam, prvi avto ki sem ga imel, ko sem naredil izpit je bil renault ekspress, katerega sem uspešno prevrnil na streho 17 dan mojega izpita. Pa da ne bo kdo mislil., da nisem imel pojma od voznje, so me ze v 7 razredu osnovne sole policaji hodili "prosit" na solo, naj se ne vozim z avtom...

Drugac pa sem takoj ko sem kupil rs2 hodil malo po sejmih, spremljal internet in podobno. Tako sem spoznal Matjaza (rsr), ki mi je rekle, da je ze 4 take nacipal in da gre ko hudic. No kasneje sem videl da ni 4 take nacipal ampak vseeno smo tu zaceli.
S prijateljem sva odkrivala, kaj se skriva v wastegate-u in kaj se zgodi, če membrano malo zadrziva bolj zaprto... To je blo davnega leta nazaj, ko se Matjaz ni vedel, da se lahko feder v wastegate-u privije... To pomeni kar dolgo nazaj....
To so zacetki. Vse sem sprobal na hard - na svoji kozi.
Lp


pri sebi vidim(sicer sem še vajenec po poklicu :P ) če nekaj negre, se umiriš, preštudiraš sistem in probaš če bo delalo, če negre vprašaš nekoga, ki je pred teboj z znanjem in potem boš to vedel celo življenje verjetno.

jz pravim: vedno obstaja vsaj še en način
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če dec 06, 2007 12:05 am

SAVINJCAN je napisal/-a:
ManIAK je napisal/-a:
andrej86 je napisal/-a:edi samo slučajno vprašam če rabiš? za 20€ desni blatnik v odličnem stanju
bil pa je na audiju 80 1.8 gt
Slika
Slika




:rofl :con


kaj to so karbonski al iz oglikovih vlaken? :P


to je isto ko vidm da še ne veš :D :D
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
PrimozR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po dec 10, 2007 12:07 am

Napisal/-a PrimozR Po dec 10, 2007 12:16 am

Lepo tole, lepo. komaj čakam,d a vidim kaj se bo izcimilo. Grupa B je bila eno najbolj brutalnih obdobij v zgodovini. Videti Audi Quattro S1, ko s slajkami leti na počez skozi vse sovinke in za seboj vleče 4 štrajfne pa je noro. http://www.youtube.com/watch?v=nYhiJeRPgdw

IMSA GTO je pa tut ubijalski stroj. Nekaj več se zve tukaj: http://www.youtube.com/watch?v=_hskTWUx2vw Zanimiv pa je cel dokumentarec (v prvem delu iznajdba Quattro pogona ter rally, v drugem delu pa Trans Am).

Sicer pa dvomim da so dry sump naredili zaradi nižjega motorja. Nekako kmečka razlaga, wet sump ima pod motorjem banjo, v katero se odteka olje. Od tod tudi pumpa črpa olje nazaj v motor. Pač zaradi pospeškov lahko intake ostane brez olja, kaj pa se zgodi, pa je povedal edo. Pri dry sump pa nekaj manjših pump prečrpa olje v ločen rezorvar, odtod pa glavna pumpa črpa olje nazaj v motor. Zaradi tega je tudi nižje težišče, odpravljen pa je problem mazanja v ovinkih oz. pri pospeških. Zdaleč od tega, da bi se to uporabljalo samo v F1. Kot primer, E46 M3 GTR je seveda uporabljal dry sump. WTCC 320si sicer uporablja wet sump, a ima Z4M s 3,2 vrstno 6 mašino prav tako dry sump (ta avto prodajajo privatnikom, čistokrven dirkalnik). Vsa akrobatska letala ga imajo prav tako. Kako je v cestnih avtomobilih pa ne vem točno. Skoraj zagotovo pa je v uporabi. Če ne drugje pri kakih Ferarrijih, Veyronih, itd.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Po dec 10, 2007 1:26 pm

Tistega E46 GTR lahko pozabiš ker so naredili vsega 2 koščka za cesto, pa še to je precej pod vprašanjem, je precej tak fantomski ta avto.
Z4M? Pojdi v trgobino in ga naroči.Ne vem kako to misliš privatnikom, to je pač M različica Z4-ke in je čisto normalen avto.
Dry sump je pa tako zaradi težišča kot zaradi mazanja pomemben.
Imajo ga mislim da vsi ferrariji, pa prislino poljeni Porscheji in pa GT3 različica.
Ostali z 3,8 in 3,6 l motorjem imajo neko vmesno pot.

Morda kaj novih slik od projekta S1?
Slika
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Po dec 10, 2007 7:13 pm

Nekaj materjala če ti bo kaj pomagalo z podobnim projektom.

http://www.mat.fi/project1983audiouattroa2.htm

kar tako naprej!
 
PrimozR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po dec 10, 2007 12:07 am

Napisal/-a PrimozR Po dec 10, 2007 9:29 pm

Z Z4M sem mislil Coupe dirkalnik, http://bmw-motorsport.com/ms/en/index.html (Fascination motorsport meni, Technology, Engine oddelek in P54).
Takisto z M3 GTR. Tiste cestne verzije so homologacijske speciajlke, a se je porsche še vedno pritožil, saj so jih dobesedno ubijali. Je pa dirkalnik 2x zmagal 24 ur Nordschleife-a, lani pa je bil z Red Bull sponzoriranim nekdo celo v Ilirski Bistrici.

Kdor je gledal Top Gear, je lahko opazil tako m3 GTR kot Z4M.

Pa še odbit krog z m3 GTR na Nordschleife, za volanom pa Hans Joachim Stuck. Pa se oproščam za takle offtopic.
Klik!
Zadnjič spremenil PrimozR, dne To dec 11, 2007 5:58 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Po dec 10, 2007 10:11 pm

Ja v rallyu je bila grupa B res nekaj fenomenalnega. Sej tud danes ma WRC svoj čar ampak daleč od tega kar je bilo včasih, vsaj kolikor lahko spoznamo preko posnetkov in branjem o tem. Najbolj zanimivo je bilo to kako malo omejitev je bilo glede dirkalnikov. Tisto število serijskih izdelanih, nekaj glede motorja in evo to je to :) Danes pa cela norija glede vsega, da o varnosti sploh ne govorimo. Kar je v bistvu tudi prav. Ni pa to to :)

Tale dry sump je pa zanimiva stvar, sem že slišal o tem dolgo nazaj. Se pravi pri dry sump je prav tako pod motorjem "banja" oz. karter, le da je tukaj več manjših pump ki skrbijo za to da je tisti ločen rezervoar vedno poln. Kar zagotovi 100% stalno mazanje vseh vitalnih delov v motorju. Sklepam pa da je kapaciteta tega rezerovarja primerno manjša od karterja, ker čene nisi naredil nič.

Še en razlog več zakaj je pametno preverjati nivo olja v avtomobilu in skrbeti za to da je ves čas okoli max, če že ne raje kak milimeter ali dva nad to mejo na šipki :)

Edo, projekt teče kot zastavljeno?
Če je ravno, ni zabavno.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov