Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če jul 02, 2009 9:35 pm

IC ni original, pa 250 original ne zdrži...

Tja do 68 st. se je segreval na cesti...Na valjih ne vem, ker sem skrbel za motorni prostor in me je zeblo. IC je v bistvu preveč pretočen, ktera ironija. Treba je povedat da je bilo to pri razmerah, nekaj štartov, potem druga, tretja, in pa druga tretja v hrib...
Priponke
IMG_0809.jpg
Postavljanje temeljev
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
GTI_Fan
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Sr maj 12, 2004 10:06 am

Napisal/-a GTI_Fan Pe jul 03, 2009 8:16 am

z IC pa res ni sreče pri tem projektu...
Glede na to, da je avto daily driver, je po moje bolj smiselno zamenjat IC, kot pa skoz tankat vodo pa špirit...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe jul 03, 2009 8:31 am

GTI_Fan je napisal/-a:z IC pa res ni sreče pri tem projektu...
Glede na to, da je avto daily driver, je po moje bolj smiselno zamenjat IC, kot pa skoz tankat vodo pa špirit...


Kaj pa zaporedna vezava, glede na to da 1 IC še čakamo (joke).

Bo treba nekaj natuhtat. Upam da ne bo prevroče poletje..
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Pe jul 03, 2009 8:38 am

Projekt spremlam že od začetka res ušečn auto, in stvari si se lotu kokr je treba (brez enih obijačov pa spojlerjov pa nevem kaj). Važn da je pod havbo tista prava zadeva 8)

Srečno in varno pa da poštimaš še IC kokr je treba da se boš brez skrbi vozu :D

LP
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe jul 03, 2009 4:42 pm

Še obljubljen graf:

Je pa res, da tale projekt ne bi bil, tako kvalitetno narejen kot je, če ne bi bilo sodelujočih oz. nesebično pomagajočih:

- Hvala Blue GTI za tehnične inf+ostalo podporo
- GTI_Fan-u za eBay mentorstvo, razna kratkoročna posojila+vse ostalo
- Čarodeju z Dolenjke za montažo komponent(na valjih ni zatajila niti ena stvar, sistem je v celoti držal pritisk, skratka, perfect...
- RSR-u za ves trud in napenjanje čeljustnih mišic :)

Avto gre super, sploh zavore, vozi se ga s pametjo, kot do sedaj :)
Priponke
fIMG_0822.JPG
RiDe hArD
 
schwinni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr apr 11, 2007 2:15 pm

Napisal/-a schwinni Pe jul 03, 2009 6:15 pm

Super projekt, pohvalno. Ljudska "kola", navita pa še toliko boljši :P. Želim ti še čimveč dodatnih konjev in mogoče še mene prepričaš v nakup nove "večje" turbine.
 
schwinni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr apr 11, 2007 2:15 pm

Napisal/-a schwinni Pe jul 03, 2009 6:16 pm

Ps: koliko stane dyno in remap?
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe jul 03, 2009 7:25 pm

schwinni je napisal/-a:Ps: koliko stane dyno in remap?


Pomoje najboljše, da kar sam kontaktiraš, ker je cena odvisna od velikosti storitve, za valje je cena na njihovi strani, 120 EUR.
RiDe hArD
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Če jul 09, 2009 10:51 pm

če ni skrivnost lahko mal napišeš cena kolk si za kej plaču in pol na koncu potegneš eno skupno....vrjeten si kr dost dal noter

drgač pa lepo ste to nardil pa velik varnih/pametnih km
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Po jul 13, 2009 8:43 am

Eno neumno uprasanje. a tm k mas največji navor tm ma turbina nejvečji boost.
zato sprasujem k tko k gledam v ksnih revijah rečmo top gear piše rečmo d majo nekateri pr 1800 rpm xxx navora. zato me zanima
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jul 15, 2009 8:57 am

@Golden eye, cena za celoten projekt je okoli 6k Eur, podvozje z montažo 1k, zavore z diski in ploščicami ter nosilčki, 800 E, turbina in IC z montažo, 2,5k, itd

@kamnčan, v mojem primeru je tako, tudi drugače bi lahko tvoja teorija držala, ker potem proti rdečem polju se pritisk v turbini manjša, ker je že motor sam sposoben vsrkat več zraka. Bo pa natančno kakšen strojink rozložil ;)
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr jul 15, 2009 11:51 am

kamnčan je napisal/-a:Eno neumno uprasanje. a tm k mas največji navor tm ma turbina nejvečji boost.
zato sprasujem k tko k gledam v ksnih revijah rečmo top gear piše rečmo d majo nekateri pr 1800 rpm xxx navora. zato me zanima

MIslim da sem enkrat zasledil, da navor v visokih obratih pade zato, ker ima bat tam že tako veliko hitrost, da ga razširjajoči plini po eksploziji vedno težje dohajajo. Posledica je manjša sila na bat in s tem manjši navor. Kot če porivaš enga na biciklu - ko se bo premikal vedno hitreje, vedno z manjšo silo ga boš lahko tiščal, ker ti bo začel uhajati naprej.
Zato imajo visoko vrteči se motorji manjši gib bata, da mu s tem zmanjšajo hitrost - tako ga plini tudi v visokih obratih lahko dohajajo.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Sr jul 15, 2009 2:50 pm

aha hvala.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jul 16, 2009 2:31 pm

Energetik81 je napisal/-a:
kamnčan je napisal/-a:Eno neumno uprasanje. a tm k mas največji navor tm ma turbina nejvečji boost.
zato sprasujem k tko k gledam v ksnih revijah rečmo top gear piše rečmo d majo nekateri pr 1800 rpm xxx navora. zato me zanima

MIslim da sem enkrat zasledil, da navor v visokih obratih pade zato, ker ima bat tam že tako veliko hitrost, da ga razširjajoči plini po eksploziji vedno težje dohajajo. Posledica je manjša sila na bat in s tem manjši navor. Kot če porivaš enga na biciklu - ko se bo premikal vedno hitreje, vedno z manjšo silo ga boš lahko tiščal, ker ti bo začel uhajati naprej.
Zato imajo visoko vrteči se motorji manjši gib bata, da mu s tem zmanjšajo hitrost - tako ga plini tudi v visokih obratih lahko dohajajo.


Ne, ni to problem zaradi hitrosti batov. Plini so še vedno "lažji" kot težke ojnice z bati vred . Navor se torej Ne manjša zato, ampak zato, ker ti ročičevje pobere preveč moči v višjih vrtljajih, kjer vztrajnostne mase postanejo preceeej precej večji problem kot pri nizkih vrtljajih ... in potem proti koncu ti pade še moč motorja zaradi prevelikih mas , ker moraš bat + ojnico vedno vsakič pospeševati + zavirati na vrtljaj, kar ti pobere energijo plinov .

Zato je ta motor po eni strani še vedno potraten + butast . V materiji torej Ni rešitve . Ali pač ... ;)

Dp + #
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če jul 16, 2009 2:58 pm

Tudi to imaš prav glede pospeševanja/zaviranja mas, ampak mislim da sem bral o hitrosti širjenja udarnega vala eksplozije - ki ima pač neko končno hitrost in tako pri zelo hitrem spuščanju bata ne povzroča več toliko sile na bat. Bom še malo pogledal, bi bilo pa dobro če bi res en inženir strojništva to razložil.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jul 16, 2009 6:19 pm

Tudi strojništvo pozna problem mas .

Naš Kopronovski Inženir pa mi je dodal še problem dušenja pretoka zraka , skozi kanale, ventile itd, ...

Anything else would you like to know :roll: ?

Dp + #
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Pe jul 17, 2009 11:49 am

uf je se velik stvari sam počas sej se nikamor ne mudi bom zih se kej uprasu.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe jul 31, 2009 1:40 pm

Dan pred morjem se je norelo s prikljapljanjem števčkov in montažo "zalivalnega" sistema za IC.

Priklopljeni števčki za oil temp./press., boost...
Priponke
15072009.jpg
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 Pe jul 31, 2009 5:33 pm

nice... i like it :D

8)
No Engine, Like Turbo Engine ;)
Slika
Slika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe jul 31, 2009 7:23 pm

Hvala Gti_Fan, si moral še zame skakat okoli, preden si lahko šel :twisted: .

Širokopasovna lambda in števček s kontrolerjem in PC outputom.
Priponke
31072009(004).jpg
prosti tek, hladen motor
31072009(003).jpg
ugasnjen motor
31072009.jpg
31072009(001).jpg
INNOVATE Wide Band gauge kit
RiDe hArD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov