Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Če apr 15, 2010 12:30 pm

ja tale stric je v pričo mene delal mapo pa mi nekaj razlagal kaj dela tko da tudi ni ravno jo kam pošiljal.....mogoče za kake druge avte
 
Uporabniški avatar
blackmagic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Po okt 23, 2006 11:14 am
Kraj: Fram

Napisal/-a blackmagic Pe apr 16, 2010 8:19 am

Dj Big je napisal/-a:
blackmagic je napisal/-a:
vojkostar je napisal/-a:pa res, že dovg nism biv na njihovi strani, očitno je predčasno nabavil valarje


Verjetno je zaradi tega podražil cene za 50% :?


Sej ni nč dražji, tut prej so ble take cene


Prej so bile cene od letnika 2004 do letnika 2008 200 (ali 250 se ne spomnim več oops ) eur zdaj so pa 300 ;)
Who cares about
the shining of the sun
when the earth is black
\,,/ 666 \,,/
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Pe apr 16, 2010 8:54 am

Mogoče je šlo 50€ gor... to pa v nobenem primeru ni 50%... razen če komu matematika dela probleme...

In če je v tem času dejansko postavil valje, je to še vedno minimalni dvig. Medtem ko konkurenca še vedno drži cene 600€ in kolikor je meni znano še vedno doplačilo čez 100€ za test na valjih...
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Pe apr 16, 2010 9:12 am

nevem no, stilo 1.9 jtd 115, rsr 300€ , tale noname pa 250 € .
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Pe apr 16, 2010 10:04 am

Ja ok, moj je pa 250 proti 600 RSR... hvala, ne hvala

S tem da, čim imaš fiata nad teh 115KM (začenši z 120KM motorjem) je pa takoj cena 500€... po kakšni logiki madona
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Pe apr 16, 2010 10:32 am

Ja če plačaš polno ceno, kakih 600,700€, za en "navaden" avto pri teh bolj uveljavljenih tunerjih, moraš pa tudi met viška dnarja, itak se pod 30-40% popusta nimaš kaj pogovarjat, tudi 50% dobiš s pravim pristopom!
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Pe apr 16, 2010 1:19 pm

Prokarjon je napisal/-a:Mogoče je šlo 50€ gor... to pa v nobenem primeru ni 50%... razen če komu matematika dela probleme...



Mogoče tebi. Iz 200 na 300 je 50% ;)
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Pe apr 16, 2010 3:09 pm

airmike je napisal/-a:
Prokarjon je napisal/-a:Mogoče je šlo 50€ gor... to pa v nobenem primeru ni 50%... razen če komu matematika dela probleme...



Mogoče tebi. Iz 200 na 300 je 50% ;)


Bravo... je ja...
Če pa bi bral, je bila prej cena 200 in je zdaj 250 (25%), in iz 250 na 300 (20%)... :ue
 
Uporabniški avatar
Jaka156
Novinec
 
Prispevkov: 354
Pridružen: To jan 09, 2007 7:12 pm

Napisal/-a Jaka156 Pe apr 16, 2010 3:52 pm

Jaz se zadovoljen z njimi, ima zelo korekten odnos ;)
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Pe apr 16, 2010 6:31 pm

Ubuntu sicer pozno pa vendar.
imam čipanega passata iz 130-->162KM. ravno prevozil 200.000km
problemi so bili oz izredni servisi: menjava LMM, menjava 2eh senzorjev (malo težja diagnostika zaradi tega) in čiščenje turbine, ker je zaradi zapacanega LMMja v motor v nizkih obratih uletavalo preveč nafte..

je to posledica čipanja? ne. prepričan sem da spremembe mojega življenja- več kot pol leta sem se po 2x na dan vozil od stanovanja do fitnesa in od stanovanja do kluba kjer treninram. pač pozimi z mokro glavo nebi šlo drugače. nato sem to stvar rešil in avto se ne vozi več na kratke razdalje. naj pa še napišem, da ko se segreje in to dobro in ko se vozi relacije je redno precej precej obremenjen in rad diha s polnimi pluči :lol:
tako, da ali imam srečo s priznanim tunerjem, ki sem si ga izbral. ali z izbiro motorja ali pa ga pravilno uporabljam, da mi še vedno deluje brez problemov s prvo sklopko, vztrajnikom itd...
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Pe apr 16, 2010 8:04 pm

Ja dizel pa kratke relacije, brez dihanja na vsa pljuča, kot ti to temu praviš, pač no go.

To sem že sam opazil, da dokler sem mel 80% avtocest in 20% mestne je bilo ganz gut, čim so se procenti obrnili vice versa je pač avto magično začel malo cukat :D


Probleme, ki si opisal, pa niso res nič nenavadnega za dizle. To bi verjetno doživel v vsakem primeru.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Pe apr 16, 2010 10:51 pm

Prokarjon je napisal/-a:
airmike je napisal/-a:
Prokarjon je napisal/-a:Mogoče je šlo 50€ gor... to pa v nobenem primeru ni 50%... razen če komu matematika dela probleme...



Mogoče tebi. Iz 200 na 300 je 50% ;)


Bravo... je ja...
Če pa bi bral, je bila prej cena 200 in je zdaj 250 (25%), in iz 250 na 300 (20%)... :ue


No sam si napisal: iz 200 je šlo na 250 iz 250 pa na 300. Torej iz 200 na 300 kar je 50%.

Hvala lepa in lep pozdrav :D
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon So apr 17, 2010 9:20 am

To je to k človek ne bere ama ništa nič, ampak samo piše :? :bonk

Do letnik 2004 _________cena prej 200€______nova cena 250€
Od letnik 04 do 08______cena prej 250€______nova cena 300€
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning So apr 24, 2010 6:08 pm

Rey je napisal/-a:pa še moja "izkušnja" z njimi:
Ko sem se odločil, da bom čipal moj avto (Kia pro_ceed CRDi 140PS) sem preko maila kontaktiral več slovenskih tunerjev med njimi tudi chip-tuning.name. Ko sem jih vprašal glede čipanja nad tistih "standard" 170PS sem dobil odgovor, da se načeloma da nekje do 180, ampak da je potem problem filter trdih delcev, ki se rad zamaši. Iz tega sem sklepal, da oni v bistvu samo povečajo dovod goriva - to pa ni to kar sem iskal.
na koncu sem se odločil za drugega tunerja, plačal sicer 2x več, ampak ko pohodim gas avto ne zadimi (prej je kljub filtru trdih delcev kar mazal odbijač - bela barva avta- ko bo lepše vreme bomo vidli kakšna je situacija na odbijaču, ker zdaj je zaradi vremena cel usran), poraba je pri istem načinu vožnje in na približno istih relacajah padla za 0,6l.


Spoštovani,

Moje ime je Alen in sem iz podjetja chip-tuning.name. Ko sem malo braskal po forumih, sem naletel na vaš post v katerm niste bili zadovoljni z mojim odgovorom na vas mail. Vam bom poskusil še enkrat obrazložiti.

Tuning na 170 KM je standarden. S takim tuningom ni težav s filtrom trdih delcev, ne s katerim kolim drugim delom vašega vozila. Naredimo tudi veliko več, kot da samo odpremo gorivo.

Tuning na 180 KM, kot ste vi hoteli, ni na tem avtomobilu mogoč - vsaj ne brez fizičnih predelav. Če bi nam po kakšnem čudežu uspelo doseči 180 KM samo s predelavo programa, bi imeli velike težave s filtrom trdih delcev, da ne omenjam, da je turbo močno preobremenjen.

ZAKAJ je to tako?

Da dosežemo 180 KM rabimo določen pretok zraka in goriva. Ta pretok se na koncu pretvori v izpušne pline, ki pa so tako močno povečani, da sigurno zamašijo filter trdih delcev. Filter enostavno ni narejen za tako velik pretok izpušnih plinov. Da tudi ne omenim, da je temperatura izpušnih plinov močno povečana, kar sigurno ne vpliva dobro na DPF, turbo ter motor.

Če vam je kdo obljubil 180 KM samo s predelavo programa, je laž in ne ve kaj govori. Verjetno tudi to ni bilo izmerjeno na valjih.

Predlagam sledeče - če se oglasite pri meni, bova naredila meritev na valjih, da vidimo, koliko dejansko KM imate. Bilo bi dobro imeti tudi originalen program saj meritev samo nachipanega avta ni mirodajna.

Vse stroške, ki jih imate s potjo do mene, vam jih povrnem, če pa namerimo 180 KM, vam brezplačno načipam 5 automobilov po vašem izboru - vključno z meritvijo na valjih.
Želim si samo, da je vsa stvar maksimalno poštena za vas in za nas. Zato sem vas tudi opozoril na morebitne težave pri tako močno narejenem tuningu - večina moje konkurence vas na to ne bi opozorila.

LP!

Alen
CSS Performance Tuning
 
Uporabniški avatar
sejjaretun
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Ne feb 10, 2008 9:28 pm
Kraj: Wien

Napisal/-a sejjaretun Ne apr 25, 2010 12:11 am

dobra ponudba!
 
Uporabniški avatar
Cruisin
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Pe feb 20, 2009 11:03 am

Napisal/-a Cruisin Ne apr 25, 2010 12:14 am

Daleč od tega, da je to dobra ponudba, to je neverjetna ponudba!
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Sr apr 28, 2010 10:29 am

js se postavm kr v vrsto za tiste 5 komada iznenada, no čeb me sprejel :lol:
 
Uporabniški avatar
Rey
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Ne mar 15, 2009 9:21 pm
Kraj: Ankaran

Napisal/-a Rey Če apr 29, 2010 9:26 pm

CSS Tuning je napisal/-a:
Rey je napisal/-a:pa še moja "izkušnja" z njimi:
Ko sem se odločil, da bom čipal moj avto (Kia pro_ceed CRDi 140PS) sem preko maila kontaktiral več slovenskih tunerjev med njimi tudi chip-tuning.name. Ko sem jih vprašal glede čipanja nad tistih "standard" 170PS sem dobil odgovor, da se načeloma da nekje do 180, ampak da je potem problem filter trdih delcev, ki se rad zamaši. Iz tega sem sklepal, da oni v bistvu samo povečajo dovod goriva - to pa ni to kar sem iskal.
na koncu sem se odločil za drugega tunerja, plačal sicer 2x več, ampak ko pohodim gas avto ne zadimi (prej je kljub filtru trdih delcev kar mazal odbijač - bela barva avta- ko bo lepše vreme bomo vidli kakšna je situacija na odbijaču, ker zdaj je zaradi vremena cel usran), poraba je pri istem načinu vožnje in na približno istih relacajah padla za 0,6l.


Spoštovani,

Moje ime je Alen in sem iz podjetja chip-tuning.name. Ko sem malo braskal po forumih, sem naletel na vaš post v katerm niste bili zadovoljni z mojim odgovorom na vas mail. Vam bom poskusil še enkrat obrazložiti.

Tuning na 170 KM je standarden. S takim tuningom ni težav s filtrom trdih delcev, ne s katerim kolim drugim delom vašega vozila. Naredimo tudi veliko več, kot da samo odpremo gorivo.

Tuning na 180 KM, kot ste vi hoteli, ni na tem avtomobilu mogoč - vsaj ne brez fizičnih predelav. Če bi nam po kakšnem čudežu uspelo doseči 180 KM samo s predelavo programa, bi imeli velike težave s filtrom trdih delcev, da ne omenjam, da je turbo močno preobremenjen.

ZAKAJ je to tako?

Da dosežemo 180 KM rabimo določen pretok zraka in goriva. Ta pretok se na koncu pretvori v izpušne pline, ki pa so tako močno povečani, da sigurno zamašijo filter trdih delcev. Filter enostavno ni narejen za tako velik pretok izpušnih plinov. Da tudi ne omenim, da je temperatura izpušnih plinov močno povečana, kar sigurno ne vpliva dobro na DPF, turbo ter motor.

Če vam je kdo obljubil 180 KM samo s predelavo programa, je laž in ne ve kaj govori. Verjetno tudi to ni bilo izmerjeno na valjih.

Predlagam sledeče - če se oglasite pri meni, bova naredila meritev na valjih, da vidimo, koliko dejansko KM imate. Bilo bi dobro imeti tudi originalen program saj meritev samo nachipanega avta ni mirodajna.

Vse stroške, ki jih imate s potjo do mene, vam jih povrnem, če pa namerimo 180 KM, vam brezplačno načipam 5 automobilov po vašem izboru - vključno z meritvijo na valjih.
Želim si samo, da je vsa stvar maksimalno poštena za vas in za nas. Zato sem vas tudi opozoril na morebitne težave pri tako močno narejenem tuningu - večina moje konkurence vas na to ne bi opozorila.

LP!

Alen
CSS Performance Tuning


Pozdravljeni!

Glede filtra trdih delcev sem se pred tuningom pozanimal in dobil takšen odgovor:

"V kolikor je kvalitena optimizacija (izboljša se tudi izgorevanje) se lahko tudi podaljša doba DPF filtra. Za vozila z DPF filtri so prilagojeni
programi."

Je pa vaša ponudba zelo zanimiva in bom o njej razmislil. Že samo zato, ker avto po posegu ni bil na valjih in me "matra firbec" koliko moči bo pokazalo - ali bo blizu obljubljene cifre ali ne.

LP
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning So maj 01, 2010 5:23 pm

Pozdravljen,

Ta odgovor je samo delno resnicen. Res je, da je po tuningu izpuh čistejši, vendar ni dokazano, da DPF zdrži dlje, če je avto načipan - tudi nisem zasledil nobene študije na to temo.
Po mojih izkušnjah na DPF vpliva predvsem način vožnje, tako na originalnem, kot na načipanem avtu. Vozniki, ki se vozijo predvsem po mestu imajo več težav s partikl filtri, kot pa vozniki, ki se vozijo na daljše relacije.
Pri mestnih vožnjah se filter premalokrat regenerira in zato je tak avto veliko bolj naklonjen DPF težavam, kot avto, ki se vozi na daljše razdalje in se filter redno obnavlja. To velja enako za originalne, kot tudi za pravilno načipane programe.

Mogoče bi bilo dobro, da v prihodnje neham opozarjati stranke na morebitne težave pri ekstra močnih tuningih in samo rečem kot vecina tunerjev "za vozila z DPF filtri so prilagojeni programi in ni težav, če vam iz 140 HP naredimo 300 HP." :o
P.S.Aja, pa sem pozabil povedati, da v fraj cajtu spremenimo vodo v vino. :twisted:
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar To maj 04, 2010 8:56 am

kako je pa kj z novimi VW 2.0 TDI 140 EDC17 chip tuningom, že kaj več uspeha?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost