Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To dec 08, 2009 5:37 pm

Tok kokr je blo dirk letos sm mel velik šans sprobat :(

Drgač je šu pa tasrebrn k je bil dost slabši 12.90x (čas avta) oz. 13.0x z reakcijo...)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway To dec 08, 2009 5:39 pm

HAHAHA ja ja točn to sm mel v mislih :D
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To dec 08, 2009 8:20 pm

Ste bili v Jurjevici?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky To dec 08, 2009 8:42 pm

ravnokar gremo iz Jurjevice
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima To dec 08, 2009 10:51 pm

Eni smo ze iz Jurjevice, ja :D Smo si naredili se dela z menjavo koles, da bodo meritve bolj verodostojne. Sicer vse po pricakovanjih. Vec bo pa LoCo napisal, ko bo grafe uredil.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Sr dec 09, 2009 12:09 am

Edit: sem dal vse v en post. Graf in video.
Zadnjič spremenil LoCo, dne Sr dec 09, 2009 12:53 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr dec 09, 2009 12:41 am

Kaj se napihuješ žaba ena. Vsaj tiste pomarančne feltne si zamenju, točka za ne-več-tok-grd-avto. :lol:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Sr dec 09, 2009 12:51 am

Evo še graf.

Slika

http://www.youtube.com/watch?v=M_OiRld3Wk0

mikelima: sm probu grafe skupi enga čez druzga nalept pa ne gre, sta preveč izven proporcov in dobiš samo zmedo...


Uglavnem zahvalil bi se rad vsem sodelujočim za tele teste, upam da sem tudi jaz vam kej razčistil. Moč avta je točno tam kjer sem si vedno predstavljal da je - in sicer po domače "neki čez 400".

Kar se pa primerjave tiče valjev RSR vs Avtoelektronika, konji so blizu tam tam, bom pa rekel da številki navora od RSR-a skor bolj zaupam ker 600+ Nm bi moral že kej polomit pomojem. (tudi izkušnje ostalih pravijo tako). Vsekakor je bilo zabavno. :)


Maži, hvala k si gume zamenju :D


Pa še en utrinek iz dynota:
Slika
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr dec 09, 2009 7:24 am

zdaj se končno lahko reče verodostojen test obojih valjev. Kapo dol za rezultat in za hiter avto.
the brand with the three stripes :)
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr dec 09, 2009 8:18 am

Zgovoren je predvsem en podatek: WHP. Razlik med prvim in drugim merjenjem je za en povprečen osebni avto...

Sicer pa se mi zdi 100 konjev precej konkretna izguba? Kolk tule prispeva, da je 4x4?

LpF
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Napisal/-a erc Sr dec 09, 2009 9:15 am

zelo zanimiva primerjava obeh valjev. Sam sem si doma naredil preris dveh grafov (torej točke moči iz enega in drugega ) in jih primerjal. V srednjih obratih je razlike cca 30KM v korist avtoelektronike. Nekaj pa me je zmotilo. Na RSR grafu ima avto največjo moč pri 7500 rpm, pa videti je, da moč niti sploh še ne pada. pri avtoelektroniki pa je največja moč pri 6500rpm. to je kar 1000 obratov razlike. Očitno nekdo ni pravilno skalibriral valje...Sam dejstvo je, da če bi pri avtoelektroniki moč naraščala do 7500 rpm bi bila še toliko večja (še dobrih 20-30KM), kar pa bi to meritev še bolj zakompliciralo...
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Sr dec 09, 2009 9:56 am

Pri Avtoelektroniki je meritev trajala dobrih 6s tukaj pa ene pol minute.
Jest, kot laik bi rekel, da je sigurno krajša meritev bolj podobna realnim cestnim razmeram.
Te "dolge" meritve z zavoro sigurno niso optimalne, ker se v motorju akumulira konkretno več toplote, ki jo hladilni sistem na valjih težko odvede.
Bi bilo za primerjat recimo AFR in temp vode/olja.
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky Sr dec 09, 2009 10:01 am

Obrati avtoelektronike niso pravi ker jih pri 7000 že zmanjka, blokada je pa 7600.

Uglavnem dyno daya sta bla zelo zanimiva ;)

Kej več glede dynota bo pa MikeLima povedal.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr dec 09, 2009 10:04 am

Mondy, mal' si mimo udaril, čeprav ne toliko .

Namreč, bolj pomembno je : pri daljši obremenitvi motorja se bolj segreje intercooler, ki ima pramalo pretoka hladilnega zraka , in ta potem še bolj segreje površine bata sploh pa saje , ki posledično precej vplivajo na povečevanje detonacij(klenkanja), kar pa elektronika takoj zazna, in zmanjša predvžig, posledica pa je padec moči .

Pa četudi bi bil interkuler dovolj učinkovit, se vseeno pregreje površina bata , ker je prenos toplote pri odvajanju iz zgornejga dela bata prek sten cilindra premajhen .

Sploh pa so problem saje na površini starega bata, pa če so še tako majhne, ker so izolator in tako zmorejo odvesti še toliko manj toplote iz svoje površine , posledice tega pregrevanja in klenkanja pa sem razložil že zgoraj z padcem moči .

Odtod manjša moč pri dolgotrajnejših meritvah .

lp + #
Zadnjič spremenil kopron, dne Sr dec 09, 2009 10:20 am, skupaj popravljeno 4 krat.
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Sr dec 09, 2009 10:04 am

erc je napisal/-a:zelo zanimiva primerjava obeh valjev. Sam sem si doma naredil preris dveh grafov (torej točke moči iz enega in drugega ) in jih primerjal. V srednjih obratih je razlike cca 30KM v korist avtoelektronike. Nekaj pa me je zmotilo. Na RSR grafu ima avto največjo moč pri 7500 rpm, pa videti je, da moč niti sploh še ne pada. pri avtoelektroniki pa je največja moč pri 6500rpm. to je kar 1000 obratov razlike. Očitno nekdo ni pravilno skalibriral valje...Sam dejstvo je, da če bi pri avtoelektroniki moč naraščala do 7500 rpm bi bila še toliko večja (še dobrih 20-30KM), kar pa bi to meritev še bolj zakompliciralo...


Kar se obratov tiče, je sigurno nekaj napake pri obratih, ampak to ne bo spremenilo maksimalnih vrednosti. Valji preračunajo moč in navor iz hitrosti valjev (oz. obratov valjev) in časa pospeševanja. Masa valjev je konstanta.
Torej graf bo imel zmeraj enako obliko, samo po x-osi bo zamik zaradi napake preračuna preračuna obratov motorja iz obratov valjev.
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Napisal/-a erc Sr dec 09, 2009 10:24 am

Mondy, nimaš prav.

Navor je merjen in vrtljaji motorja so merjeni. moč je pa izračunana vrednost iz vrtljajev in navora. torej enak navor pri višjih vrtljajih pomeni večjo moč motorja.

Sam vem iz svoje prakse, da četudi sem napačno skalibriral valje (kar se tiče vrtljajev) je navor vedno bil enak, vendar moč ni bila saj je sama vrednost vrtljajv pokvarila izračun moči.

moč= navor(ftlb)x vrtljaji/5252

Torej, po tvoji logiki, če zamakneš krivuljo navora 500 ali 1000 obratov višje na grafu, bo posledično imel avto pri višjih vrtljajih tisti navor in z tem bo izračun moči večji.

pri6500 ima 450Nm navora.
450Nm=330ftlb
torej= 330ftlbx 6500/5252=408KM

sedaj pa ta navor preselimo 1000 obratov visje:

330ftlb x 7500/5252= 470KM

se opravičujem ker sem uporabljal ameriške ftlb enote namsto Nm evropskih, vendar, nimam evropske formul izračuna moči. torej pri 7500 bi moral imeti tale EVO pri avtoelektroniki 470KM če bi seveda vlekel moč do teh vrtljajev kakor je pri RSRu.
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Napisal/-a erc Sr dec 09, 2009 10:32 am

Mondy, morda ti govoriš za valje, ki so brez zavore.
Pri meni sama utež ( PAU-power absorbtion unit) skrbi za merjenje navora pri vsaki točki kjer avto "zaklenem" ali jo preletim zelo počasi, enako je pri RSRu.
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Sr dec 09, 2009 10:35 am

Super, da je prišlo do primerjave;

Loco; ni kaj, dobrih 400 jih je res :D , navor pa tudi primerljiv s svetovnimi scenami (kot sem omenil okrog 550). Definitivno sem mnenja, da se avto obnaša na cesti tako, kot so pokazali RSR-jevi valji in ne kot valji Avtoelektronike, ki kažejo na padanje moči po 6500rpm - le to me je najbolj zmotilo pri vsej meritvi Avtoelektronike.

Od kje taka razlika na moči na kolesih? Mike Lima? Sej jaz verjamem moči na klesih izmerjenih pri RSR-u, samo kako konkretno debato oz. tehničen odgovor bi rad slišal. Pa ne od Protuninga, čeprav me zanima njegov odogovor na razlike 8)

Že ko sem bil jaz kake 3 leta nazaj pri Avtoelektroniki je bila ista pesem - po 6500 obratih moč strmo padla na kakih 300hp, avto je pa vlekel še bolj... zato enostavno ne zaupam krivulji na tistih valjih...So pa verjetno dobri za primerjavo prej / kasneje vsaj za občutek.

Kakorkoli, super primerjava.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr dec 09, 2009 10:40 am

doubleG je kaj meril?
the brand with the three stripes :)
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Sr dec 09, 2009 10:43 am

Na valarjih je itak sam to važn da vidiš befor after. Nikol ne bojo dvoji valarji kazal enako če pa delaš tuning na RSR valarjih al pa Ercovih al pa kjerkol je pa ubistvu čist useen važn je da vidiš razliko. Kolk gre avto hitr se pa najbolš vid samo na pisti oziroma dirkališču tko da te max konji pa kolk jih ma kdo je en navadn bulshit...
Drugač pa lepa številka Loco tko da super.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost