Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Če feb 05, 2004 11:30 pm

model lej jaz sem prebral sam prvo stran in padel v smeh od bedarij. ti men pravš da nimam pojma pa si ti hotu al kaj namontirat turbino na standart avto. dej mal poglej pomoje ma še febo več pojma od tebe.
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Če feb 05, 2004 11:39 pm

greddy je napisal/-a:
eXtreme je napisal/-a:v cem se razlikuje turbina za diesle od turbine za bencinarje, ce se?


Ni razlike sploh..Same shit..


kolikor je meni znano turbine so različne. zgleda že enako polžasto, ampak tiste v dizlih imajo drug kot lopatic, vrtijo se pri nižjih obratih nekje od 1500 do 4000 ... kaj se bo s tako turbino zgodilo ne bencinskem motorju pri 6500 obratih?? ne vem no nisem se nikoli pretirano poglabljal v dizle
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Pe feb 06, 2004 7:59 am

shusuglao je napisal/-a:
greddy je napisal/-a:
eXtreme je napisal/-a:v cem se razlikuje turbina za diesle od turbine za bencinarje, ce se?


Ni razlike sploh..Same shit..


kolikor je meni znano turbine so različne. zgleda že enako polžasto, ampak tiste v dizlih imajo drug kot lopatic, vrtijo se pri nižjih obratih nekje od 1500 do 4000 ... kaj se bo s tako turbino zgodilo ne bencinskem motorju pri 6500 obratih?? ne vem no nisem se nikoli pretirano poglabljal v dizle


Turbine so iste, turdi med proizvjalci turbin, obstajajo razlike med koti lopatic..Vse turbine se vrtijo cez 100k obratov na minuto, ne vem od kod ti podatek 4k, tolk se vrti motor....

Za onega pametnjakovica pa skoda komentarja sploh..
blow off, al pa karkoli ze, ni obvezen, res je da se bo ustvarjal backpressure nazaj na turbino in jo bo s tem zaviral, kar pomeni krajsi rok turbine, skratka prej jo bo sesul..
Drugace pa imajo kolikor vem vsi avti neki ventil podoben diverterju iz VAG koncerna, ki nazaj v sistem spusca zrak..
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Pe feb 06, 2004 2:47 pm

greddy je napisal/-a:
Turbine so iste, turdi med proizvjalci turbin, obstajajo razlike med koti lopatic..Vse turbine se vrtijo cez 100k obratov na minuto, ne vem od kod ti podatek 4k, tolk se vrti motor....


ja saj na obrate motorja sem mislil, turbine vem da se hitreje vrtijo, saj niso sobni ventilatorji :D


koliko pa imajo potem dizli nadtlaka?
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 So feb 07, 2004 11:21 am

Js mam 1.9 tdi in mi garret turbina nardi maximalno 1.9 bara.
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao So feb 07, 2004 10:18 pm

Skull23 je napisal/-a:Js mam 1.9 tdi in mi garret turbina nardi maximalno 1.9 bara.
:shock: :shock: sigurno to?
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo So feb 07, 2004 10:48 pm

shusuglao je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:Js mam 1.9 tdi in mi garret turbina nardi maximalno 1.9 bara.
:shock: :shock: sigurno to?

A niso garret turbine do 2.8 tlaka?
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF So feb 07, 2004 11:11 pm

ej model dej ti to mal prever če je res ker benzinajri majo zelo manjše nadtlake ke do 1bar je max. koko ma loh dizel tok ?? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme So feb 07, 2004 11:17 pm

kok je 1bar psi-jev?
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan So feb 07, 2004 11:22 pm

14.5038 PSI je 1bar
Slika
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme So feb 07, 2004 11:44 pm

mhm, si preprican... nevem kaj potem berem o 2,5psi-jih..... bom sel prav pogledat stevec na kompresor :lol:
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 So feb 07, 2004 11:44 pm

Neki mam problemčke z mašino pa sem šou na porsche servis in smo šli na testno vožnjo z merilcem pritiska priklopljenim in je kazalo tako, mož je reku da je to normalen tlak oz. da turbina dela pravilno...

p.s. turbina ima 10 let...
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Ne feb 08, 2004 12:11 am

ej pametno bi bilo tebi kupiti števec za nadtlak da vedno veš kok ga ma. tko k majo benzinarji. drgač pa ok če ma tok nadtlaka pa kul ne. :?
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Ne feb 08, 2004 11:41 am

Če je to normalen tlak je kul ja, če je pa premalo pol je pa jeba!
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Ne feb 08, 2004 6:48 pm

ZEeMF je napisal/-a:ej pametno bi bilo tebi kupiti števec za nadtlak da vedno veš kok ga ma. tko k majo benzinarji. drgač pa ok če ma tok nadtlaka pa kul ne. :?


Nimajo vsi bencinarji boost gauga..Prvi primer ti je kompleten VAG koncern 1.8 t motorji..nobenega boost gauga..
 
burekboy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: To jun 15, 2004 12:18 pm

Napisal/-a burekboy To sep 14, 2004 8:10 am

Pozdravljeni. Kupl smo si Golfa IV 1.9SDI, zdej me pa zanima če ga je mogoče nadgradit u TDI. Zanima me use od A do Ž ka se mora dodat/zamenjat, cene, ki je najboljš to delat, a se splača.Hvala! :)

PS:Neki na hitr napište 2-3 vrstice, sam da je.






LP! 8) 8) 8)
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To sep 14, 2004 8:21 am

burekboy: sej ne vem... a si resen, al nas zajebavas... no glede na stevilo postov mislim da prvo. Bloje pa ze povedano ne vem kokrat, da se taka predelava iz ekonomskega stalisca ne splaca. Cena celotnega posega bi bla najmanj pol milijona.. cist komot pa se dost vec.
 
burekboy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: To jun 15, 2004 12:18 pm

Napisal/-a burekboy To sep 14, 2004 8:51 am

Sej sm prebral na hitr, sej vem da je mal dražje sam bi šel na smetišče al pa rabljeno je dost ceneje, je v okolici kr dost smetišč.


LP! 8) 8) 8)
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To sep 14, 2004 2:28 pm

Skull23 je napisal/-a:Js mam 1.9 tdi in mi garret turbina nardi maximalno 1.9 bara.


1,9 bara tlaka ali nadtlaka?

/jan
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Če sep 16, 2004 10:16 pm

stara tema :D
jah nadtlaka nevem kok dizli majo sam 1.8 NADtlaka se mi smešn zdi (velik), ker majo bencinarji pol zlo mal prot dizli (0.4-0.8, pa je to že ogromn(0.8 se razume)), nadgradi se bl težko, sploh pa rabljen k je treba zamenat ful (računalnik,....)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov