Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej Sr feb 20, 2008 6:33 pm

Seveda, da pišejo poznam človeka, ki ustanavlja inštitut za diagnostiko v lj.
In sam piše .....tak, da 8)
-----------------------------
www.mottorklub.com
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr feb 20, 2008 8:57 pm

sergej je napisal/-a:Seveda, da pišejo poznam človeka, ki ustanavlja inštitut za diagnostiko v lj.
In sam piše .....tak, da 8)



Kul, koliko izvedb je pa že naredil?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej Če feb 21, 2008 7:35 am

Meni je naredo optimizacijo na bmw ju, dvig navora plus konjev za 15%....motor pa je 318ti ..oz 103kw v osnovi.
 
ND4SPD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr okt 15, 2003 8:01 am

Napisal/-a ND4SPD Če feb 21, 2008 5:38 pm

Evo, pri SKN Slovenija se nekaj premika, samo web page-a pa še zdaj ni :?

http://www.skn-tuning.de/portal/alias__ ... fault.aspx
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4380
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Napisal/-a xxl Po feb 25, 2008 7:07 pm

CarInvent je napisal/-a:pri nas mamo škatlo tele junk robe, kar smo pobiral iz avtov in potem stranki naredil pravi tuning - kot je že en omenil, notri je en uporček, po sliki sodeč pa gre ta na senzor temperature nafte, da naj bi potem ECU na osnovi napačnega podatka vbrizgal nekoliko več nafte

-pa saj vi ponujate rapid za dizel s skupnim vodom,ki v principu deluje podobno,ali ste zdaj zadevo opustili (pozabili) :?:
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent To feb 26, 2008 11:20 am

xxl je napisal/-a:
CarInvent je napisal/-a:pri nas mamo škatlo tele junk robe, kar smo pobiral iz avtov in potem stranki naredil pravi tuning - kot je že en omenil, notri je en uporček, po sliki sodeč pa gre ta na senzor temperature nafte, da naj bi potem ECU na osnovi napačnega podatka vbrizgal nekoliko več nafte

-pa saj vi ponujate rapid za dizel s skupnim vodom,ki v principu deluje podobno,ali ste zdaj zadevo opustili (pozabili) :?:


v novejši avtih je programiranje bistveno boljša opcija, zato pri nas v 95% vozil le še programiramo, tolko bolj velja to za avte s filtrom sajastih delcev.
Vseeno pa je velika razlika med kvalitetnim digitalno krmiljenim tuning boxom napram tisti škatlici z uporčkom o kateri smo govorili. Malo denarja malo muzke .
avtoelektronika pika si
 
Code-R
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe mar 09, 2007 11:59 am

Napisal/-a Code-R Sr feb 27, 2008 12:50 pm

CarInvent je napisal/-a:v novejši avtih je programiranje bistveno boljša opcija, zato pri nas v 95% vozil le še programiramo, tolko bolj velja to za avte s filtrom sajastih delcev.
Vseeno pa je velika razlika med kvalitetnim digitalno krmiljenim tuning boxom napram tisti škatlici z uporčkom o kateri smo govorili. Malo denarja malo muzke .


Noben tuningbox se ne more primerjati s preprogramiranjem software-a, nažalost pa je ta tuningbox zaenkrat še edina opcija za nekatera vozila pri katerih ECU-ja še ni mogoče preprogramirati (17-ta generacija boschevih dieselskih krmilnikov in nekatera japonska dizel vozila).
Kakovost med omenjenima tuningboxoma se "rahlo" razlikuje, kljub temu pa so realni prirastki moči nekje okoli 10%... V primeru cenejše variante, ki se uporablja na VAG PD motorjih, je izpuh bolj sajast in občasno se prižge opozorilo (DTC), ki ga je potrebno pobrisati s servisnim orodjem... Pri dražjemu računalnik napačnega delovanja ne zazna, kljub temu pa manipulira s podatki na "napačen" način.... Nobenega pa ni pametno uporabljati v primeru filtra sajastih delcev.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr feb 27, 2008 2:35 pm

Code-R je napisal/-a:
ni pametno uporabljati v primeru filtra sajastih delcev.

....na box niti pod razno ne mislim - ampak kot sem zadnjič nasluhnil se doba čipanaja počasi zključuje, prav zaradi tega filtra DPF (novi A4 in BMW 177 PS )zadnji sistemi bosch vbrizga, kot je že napisano neprestano javljajo napako na krmilnem sistemu, kaj se bo pa s filtrom posledično zgodilo je pa še vprašanje časa...........išče se možnost odstranitve filtra ter nato nadgradnja...(najdlje je na tem področu prišel ABT(vw/audi) vendar še zdaleč, da bi zadeva "špilala" kot je treba)

P.S naj me strokovnjaki popravijo, če ni tako (še enkrat poudarjam, da so to govorice, je pa na zgoraj omenjenih vozilih delana predelava, pri poznanem tunerju....)
 
Code-R
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe mar 09, 2007 11:59 am

Napisal/-a Code-R Če feb 28, 2008 7:38 am

sašo5 je napisal/-a:....na box niti pod razno ne mislim - ampak kot sem zadnjič nasluhnil se doba čipanaja počasi zključuje, prav zaradi tega filtra DPF (novi A4 in BMW 177 PS )zadnji sistemi bosch vbrizga, kot je že napisano neprestano javljajo napako na krmilnem sistemu, kaj se bo pa s filtrom posledično zgodilo je pa še vprašanje časa...........išče se možnost odstranitve filtra ter nato nadgradnja...(najdlje je na tem področu prišel ABT(vw/audi) vendar še zdaleč, da bi zadeva "špilala" kot je treba)

P.S naj me strokovnjaki popravijo, če ni tako (še enkrat poudarjam, da so to govorice, je pa na zgoraj omenjenih vozilih delana predelava, pri poznanem tunerju....)


Ne bo držalo... Kot sem napisal prej - zadnje generacije (17) boschevih diesel računalnikov TRENUTNO še ni mogoče preprogramirati - in nima nobene veze s filtrom sajastih delcev (DPF). Avtomobile s filtrom sajastih delcev pa je mogoče "chipati" brez problemov, seveda če se korigira tudi ustrezne spremenljivke, ki so povezane z DPF. Zato ni potrebno odstraniti tega...

Kar se tiče pa ABT-ja - čimdlje stran.
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma Če feb 28, 2008 8:26 am

tud edc 17 se že da preprogramirat.smo že naredili par avtov.
 
Code-R
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe mar 09, 2007 11:59 am

Napisal/-a Code-R Če feb 28, 2008 9:22 am

ga-ma je napisal/-a:tud edc 17 se že da preprogramirat.smo že naredili par avtov.


EDC17 trenutno samo prebereš (R/_/CHK), pisanje še ne - kolikor je meni znano... Ne vem pa katero orodje uporabljaš... Servisi seveda lahko pripišejo z uradnimi diag. orodji.
*edit*
Vidim da CSW nekaj ima...
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Če feb 28, 2008 10:44 am

Zanima če slučajno kdo ve ali že obstaja optimizacija programa,se pravi chiptuning za motor 1.8TFSI z 120KM in kakšne so nato vrednosti. Hvala
CARPE IMPREZAM
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Če feb 28, 2008 9:17 pm

Nobeden nič ne ve :?:
CARPE IMPREZAM
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Če feb 28, 2008 11:27 pm

Res ne :?:
CARPE IMPREZAM
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Pe feb 29, 2008 8:12 pm

Če je kdo strokovnjak naj mi prosim odgovori :idea:
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija To mar 04, 2008 11:33 pm

Code-R je napisal/-a:
ga-ma je napisal/-a:tud edc 17 se že da preprogramirat.smo že naredili par avtov.


EDC17 trenutno samo prebereš (R/_/CHK), pisanje še ne - kolikor je meni znano... Ne vem pa katero orodje uporabljaš... Servisi seveda lahko pripišejo z uradnimi diag. orodji.
*edit*
Vidim da CSW nekaj ima...


EDC17/MED17 gre že nekaj časa. A tako kot si rekel, potrebno je pravo orodje.
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija To mar 04, 2008 11:40 pm

PRODRIVE je napisal/-a:Če je kdo strokovnjak naj mi prosim odgovori :idea:


Da se. Točne podatke o prirastku moči in navora sporočimo v kratkem, ko bo TŰV certificiranje optimizacije za ta motor končano.

Predvsem bo zanimivo, ker je npr. novi A4 cca. 3.000 EUR cenejši od 1.8 tfsi s 160 konji....
 
Uporabniški avatar
RSR_Tech
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To sep 04, 2007 8:19 pm

Napisal/-a RSR_Tech Sr mar 05, 2008 7:27 pm

PRODRIVE je napisal/-a:Zanima če slučajno kdo ve ali že obstaja optimizacija programa,se pravi chiptuning za motor 1.8TFSI z 120KM in kakšne so nato vrednosti. Hvala

Informacije iz ust gospoda Andreasa Batke iz podjetja CSW Fahrzeugtechnik Wolfsburg:
ECU tipa MED17 zadnje generacije (z internim flash pomnilnikom) ki so vgrajeni v vozila z novimi 1.8 TSI motorji zaenkrat še ni možno programirati. Sicer intenzivno delajo na razvoju vendar termin še ni znan ...

EDC17 VAG:
Obstaja samo en način programiranja, ki ga je razvilo omenjeno podjetje CSW in sicer t.i. bootstraploader modus. V evropi obstajata samo dve taki napravi in sicer ena na sedežu podjetja CSW v Wolfsburgu in druga na sedežu podjetja ABT v Kemptnu. Vsi, ki ponujajo(mo) storitev programiranja EDC17 (razen seveda podjetja ABT)to lahko storijo le preko podjetja CSW, kar pa je nažalost povezano z logističnimi težavami (vsak ECU mora namreč na programiranje v CSW v Wolfsburg)

To so verodostojne informacije, ki jih lahko vsak preveri na lastna ušesa s klicem na podjetje CSW.

Vse ostalo je neresno zavajanje javnosti.

Lp,
Matjaž
Zadnjič spremenil RSR_Tech, dne Sr mar 05, 2008 7:32 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Sr mar 05, 2008 7:30 pm

Čiste kontradikcije :roll:
 
joco
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če jan 22, 2004 5:48 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joco Sr mar 05, 2008 7:49 pm

Kar se DPF filtra tiče je zanj najbolša rešitev da se ga odstrani :lol: boljša odzivnost motorja, verjetno manjša poraba (to zaenkrat še ne morem trditi, še ni bilo prevoženih dovolj kilometrov), je pa res da je sam izpuh bolj sajast.
jj
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov