Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Če avg 27, 2009 8:33 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Se dobro da imamo tukaj Citroena in je ze original vse dovolj dobro.



Citroen rules :D :D
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Če avg 27, 2009 8:40 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Se dobro da imamo tukaj Citroena in je ze original vse dovolj dobro.


Pa daj razkrij jim že enkrat, da so bati original, ampak ne od saxoja 1.4 :oops: ker drugače bo še pet strani nabijanja kaj je in kaj ni...

Moj predlog je, da se naredi en zaprti del foruma TUNING, kjer bi lahko debatirali o predelavah le določeni "resni" uporabniki.
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Če avg 27, 2009 8:47 am

lancia hf je napisal/-a:Dobiš jih v Italiji, v tovarni Lancia, in ne kopije od drugih tuning firem, samo za zamig ;)
PS: Še majhen popravek, ta cena je bila še za glavno gred z ojnicami+ležaji :oops:



8000 eur za 4 bate....

Jaz ti lahko zrihtam 4 bate za 9.000eur če imaš denar... če boš potem bolj zadovoljen. :shock:


Seveda se razlikujejo kvalitete batov tudi pri samem izdelovalcu batov kot so Ross, Wiseco, JE, CP, Mahle, Kolbenschmidt, Wossner,... pa da ne naštevam...

Imaš "cenejše" variante kovanih batov, ki jih že imajo v ponudbi za določene modele avtov in so definitivno več kot dovolj dobri za 150hp na cilinder. Zakaj cenejše? Ker so že dejansko velike serije...
potem imaš pa seveda dražje zgodbe, ki povečujejo ceno glede na izbor kompresije, prestavitev sornikov, velikost sornika, ojačanost bata spodaj, pri sorniku, debelino zgoraj, prevlek spodaj, zgoraj s strani, teže bata, kvalitete obročkov, oblike izgorevalnega prostora...
Skratka ogromno je možnosti nadgradenj, ki postanejo smiselne le pri ekstremih in nič prej.
Ni vsak ponudnik batov sposoben ponuditi vse.

Definitivno pa ne prideš na številko 8.000eur za komplet 4 batov, razen če ti zraven zapakirajo Swarovski kristalčke, ki pojejo in poplesavajo po batih ob muziki turbine.

To, da plačaš 8.000eur za komplet batov pri Lancie kot tovarni NI na račun 10krat boljše kvalitete ampak to, da rečeš, da si jih kupil od tovarne Lancia... in plačaš samo brand name - seveda za Lancio nekdo drug to dela...ki ni bolj pameten od ostalega sveta.

Ko bo kdo imel v roki več kot 50 kompletov custom narejenih batov glede na različnost zahtev in osebno podebatiral z proizvajalci bo videl kaj se splača in kaj ne. 8.000eur za komplet batov je enostavno preveč in nerealno.


Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Napisal/-a ales. Če avg 27, 2009 9:19 am

[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Če avg 27, 2009 9:20 am

Saj pa je saxo že prijavljen :shock:
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Če avg 27, 2009 9:42 am

ales. je napisal/-a:http://www.kingofeurope.net/2009/drag/reg.html

tule se pejd dokazat


kok vidim so se prijavli :bow in ure bodo pokazale vse
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
5cho
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po nov 15, 2004 3:08 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a 5cho Če avg 27, 2009 10:14 am

lancia hf je napisal/-a:PS: Še majhen popravek, ta cena je bila še za glavno gred z ojnicami+ležaji :oops:


trditve je dobro prej preveriti, ne pa se nato posipati s pepelom.

Bo tema vsaj vsebinsko na višji ravni
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Napisal/-a ales. Če avg 27, 2009 11:23 am

Kovcek je napisal/-a:Saj pa je saxo že prijavljen :shock:

moja napaka pol pa se tak vidimo pa navijamo za tebe :bow :bow :bow
[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Pe avg 28, 2009 8:58 am

kake gume pa imaš gor ?
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Pe avg 28, 2009 9:06 am

torstorm je napisal/-a:kake gume pa imaš gor ?


Toyo R888 ;-)
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Pe avg 28, 2009 9:38 am

Kovcek je napisal/-a:
torstorm je napisal/-a:kake gume pa imaš gor ?


Toyo R888 ;-)


za saxo-ja se bi rabilo kej boljšega (hujšega)
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Pe avg 28, 2009 9:45 am

zoranwagen je napisal/-a:
Kovcek je napisal/-a:
torstorm je napisal/-a:kake gume pa imaš gor ?


Toyo R888 ;-)


za saxo-ja se bi rabilo kej boljšega (hujšega)


M&H :P
http://www.antiquetyres.com.au/files/Drag.jpg

ali pa te toyo:
https://secure1.ilisys.com.au/superu/sh ... _tires.jpg
 
Uporabniški avatar
KiNOS
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Po mar 23, 2009 1:13 pm

Napisal/-a KiNOS Pe avg 28, 2009 11:45 am

en off..kok "profila" pa ma taka guma,oz kok mm jo lahk zgoniš? da ni več uporabna?
When bravery turns into insanity!
- MKV GTI DSG-F1 2005 sold
- MKV 1.9tdi 2005 sold
- MKV 1.4fsi 2005 sold
- MKV 1.6fsi 2008 sold
- MKV 1.9tdi GT-sport 2008 sold
- BMW M3 2003 SMG
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Pe avg 28, 2009 12:13 pm

KiNOS je napisal/-a:en off..kok "profila" pa ma taka guma,oz kok mm jo lahk zgoniš? da ni več uporabna?


nevem ene 2 cm ma ziher.pa mehka je fest :)pa malo jo napumpaš samo da avto kao plava na njej hehe okoli 1 bar malo manj.
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Pe avg 28, 2009 12:32 pm

ponavad majo luknje notr, da se vid do kje se lahko obrabi.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe avg 28, 2009 3:44 pm

Ko si na platnu ni vec uporabna.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe avg 28, 2009 7:20 pm

zoranwagen je napisal/-a:
Kovcek je napisal/-a:
torstorm je napisal/-a:kake gume pa imaš gor ?


Toyo R888 ;-)


za saxo-ja se bi rabilo kej boljšega (hujšega)


Ja, seveda, da bo polosi navilo kot dvojno pletene zajle, da bojo za na vrt namesto fižolovih prekel ... a ne , heh ?

Resno, : po moje četudi bi polosi potem zamenjali z močnejšimi, bi nastal problem v menjalniku ko bi ga sklalo na pol.

In tako bi prišli do izračuna, da bi morali dati menjalnik od 2.0 gor, kar je naš Mad Max že predlagal. Vendar za1X ostajamo pri low budget + low workin' hours .

lp do naslednjič, čaw
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Pe avg 28, 2009 7:23 pm

Menjalnik od 2.0 boš bolj težko gor spravil. Je pa opcija BE4R iz nekaterih berlingotov, xsara picasso, 307 itd. BE menjalnik ki ima zvon za TU motor in ne XU/EW.

Potem maš pa problem samo še s polosovinami ki jih je treba malce "sestavit".
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe avg 28, 2009 8:15 pm

Ma saj se je brez veze kregat, za nekaj kar se ni obneslo.
Zato tudi nekaj uporabnikov ne uporablja take, in podobne forume....itd....
Realnost je pa drugačna, ki jo zelo,zelo,zelo, ...... Malo ljudi uporblja v športu.
Verjetno je kar nekaj takih, ki imajo veze, pa se raje držiujo v svoji "toleranci"
;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe avg 28, 2009 9:19 pm

drmocar je napisal/-a:Menjalnik od 2.0 boš bolj težko gor spravil. Je pa opcija BE4R iz nekaterih berlingotov, xsara picasso, 307 itd. BE menjalnik ki ima zvon za TU motor in ne XU/EW.

Potem imaš pa problem samo še s polosovinami ki jih je treba malce "sestavit".



... največji problem na tem menjalniku je, ker je škatla majhna in tudi od naštetih je problem isti ... od starega 205 1.9 GTi menjalnik se da dat gor z menjavo zvona ( prenest vijake ) in narediti vse da bo pasalo pa tudi od 306 Rallye 6 prestav gre na isti princip na gus blok 1.6 ... kasneje mogoče uporabimo našteto a zaenkrat bomo poskusili kar z sedanjim materialom, ker je ceneje ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost